Poster |
Message |
ERAK |
matte/satin finish paintjob
Tere.
Viimasel ajal võib üsna tihti kohata matt-viimistlusega autosid. Kas matt/poolmatt viimistlus on hooldevabam kui läikiv? Kuidas saavutatakse sellist pinda nagu metallic värvi auto oleks härmas/külmunud - satin finish on vist sellise pinna nimetus? Või matte metallic? Olen näinud mootorrattaid sellise värviga ja väga lahedad nägid välja, tihti kohtab sellist matt-metallicvärvi ka elektroonika- moblade/fotoaparaatide korpused.
usaraud.ee'st on ära kadunud üks manuaalkastiga sinakas poolmatt 4gen Camaro, kunagi sai selle värvimise kohta vist loetud, aga enam ei mäleta.
Kellel on kogemust- kus tehakse, mis maksab võrreldes tavalise läikiva värvi-tööga. Kas selline pind on hooldevabam kui läikiv või just vastupidi tuleb selle hea väljanägemise nimel 3x rohkem autokallal pedetseda.
Tänud,kes viitsivad vastata/kaasamõelda.
ERAK
Stiilinäide ka:
____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük |
25.02.2012 at 11:00 |
2 edits. Last edited 25.02.2012 at 11:16 by ERAK
|
tfr |
matte/satin finish paintjob
quote: ERAK:usaraud.ee'st on ära kadunud üks manuaalkastiga sinakas poolmatt 4gen Camaro, kunagi sai selle värvimise kohta vist loetud, aga enam ei mäleta.
See oli Anryo tehtud. |
25.02.2012 at 11:30 |
|
Soul |
matte/satin finish paintjob
Matti, eriti just musta saab kõige lihtsamalt (loe odavamalt) kleepimise teel
____________________________
Dodge Ram 1500 2002
Cadillac SRX 2007
Cadillac STS 1999
Chevrolet Astro 4x4 Tiara
Lincoln Mark VIII ´97
Cadillac STS 1997
Thunderbird 3.8 LX |
25.02.2012 at 12:21 |
|
Riho |
matte/satin finish paintjob
quote: Soul: Matti, eriti just musta saab kõige lihtsamalt (loe odavamalt) kleepimise teel
http://usaraud.ee/?id=5_5_20_1833
Selle auto tegemine koos materjali, pagasniku luugi sirgeks ajamisega oli umbes 250 EUR. Kleepimine mu mälu järgi oli ca 10k EEK. |
25.02.2012 at 12:33 |
|
Soul |
matte/satin finish paintjob
mjah, sellega ei oska tõesti rinda pista....250€ eest VÄGA KVALITEETSET värvitöööd ei ole veel näinud, tsiklivärvimine maksab umbes nii palju....
____________________________
Dodge Ram 1500 2002
Cadillac SRX 2007
Cadillac STS 1999
Chevrolet Astro 4x4 Tiara
Lincoln Mark VIII ´97
Cadillac STS 1997
Thunderbird 3.8 LX |
25.02.2012 at 12:39 |
|
rai |
matte/satin finish paintjob
Mattvärv ikka rohkem hoolt nõuab, kui sa just rotikat ei tee. Näiteks pead jälgima, et autot vahasampooniga ei peseks ja käsipesu on ka elementaarne. |
25.02.2012 at 14:05 |
|
mats36 |
matte/satin finish paintjob
Üks suurtest miinustest on ka see, et näpujäljed jäävad kergelt peale. Muidu kui on puhas näeb väga hea välja. |
25.02.2012 at 14:10 |
|
ivoalaska |
matte/satin finish paintjob
Veel 3 aastat tagasi maksis väiksema sõiduauto Kia Ceed kleepimine kuskil veidi üle tuhande euro. Pesuga peab jah väga ettevaatlik olema, sest nurgad kipuvad lahti tulema ja külmaga mõnikord lausa tuleb tükke lahti. Päris palju selle kiletamisega kokku puutunud.
____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks |
25.02.2012 at 14:15 |
|
Rein000 |
matte/satin finish paintjob
Kas on tänapäeval vahata autosampooni? |
25.02.2012 at 15:59 |
|
Soul |
matte/satin finish paintjob
saab täna ka sellise CL500 suuruse auto väga korralikult kilega katta 1000 + kopikatega tänases rahas...ja kuna ma väga palju värvimisest ei tea, pole elus ühtegi autot lasknud värvida, küll aga tsikleid, siis kas keegi väidab mulle tõsimeeli, et sellise camaro nagu pildil, saab 250€ eest VÄGA KVALITEETSELT mattvärvi alla?
____________________________
Dodge Ram 1500 2002
Cadillac SRX 2007
Cadillac STS 1999
Chevrolet Astro 4x4 Tiara
Lincoln Mark VIII ´97
Cadillac STS 1997
Thunderbird 3.8 LX |
25.02.2012 at 19:01 |
|
viplala |
matte/satin finish paintjob
quote: Soul: saab täna ka sellise CL500 suuruse auto väga korralikult kilega katta 1000 + kopikatega tänases rahas...ja kuna ma väga palju värvimisest ei tea, pole elus ühtegi autot lasknud värvida, küll aga tsikleid, siis kas keegi väidab mulle tõsimeeli, et sellise camaro nagu pildil, saab 250€ eest VÄGA KVALITEETSELT mattvärvi alla?
Saab, kui värvi liiter maksab näiteks 40.- ning kõik ise teha. |
26.02.2012 at 02:36 |
|
rivo09 |
matte/satin finish paintjob
quote: Soul: saab täna ka sellise CL500 suuruse auto väga korralikult kilega katta 1000 + kopikatega tänases rahas...ja kuna ma väga palju värvimisest ei tea, pole elus ühtegi a isegi utot lasknud värvida, küll aga tsikleid, siis kas keegi väidab mulle tõsimeeli, et sellise camaro nagu pildil, saab 250€ eest VÄGA KVALITEETSELT mattvärvi alla?
Vat ei tea mis selle CL500 suurus on.Kuid sellise kompaktauto nagu Grand Ville sai isegi odavamalt matiks sest selle summa sisse mahtus ka plekitöö väga kõvera tagaluugi kallal ja ka kiirpahtel sellele luugile.Tehtud sai see auto Dupont värvi ja igapäevaselt värvitööd tegeva inimese poolt (kogemust ca. 20 a.)Aga võibolla CL500 ei oleks tõesti kvaliteetselt tehtud.
Töö oli tasuline kuid auto oli eelnevalt värvimiseks ette valmistatud.
|
26.02.2012 at 11:15 |
1 edit. Last edited 26.02.2012 at 11:20 by rivo09
|
Maik |
matte/satin finish paintjob
Egas värviminise ise ei olegi otseselt ajamahukas ega hull -kulukas töö.
Töömahuks on ikka see ettevalmistus just, millest olenebki lõpptulemus.
Ega vist eriti alla mingi 60 euri detail värvimist ei tehta, kui räägime värvikambrit omavast töökojast.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
26.02.2012 at 11:53 |
|
ERAK |
matte/satin finish paintjob
Tervitus.
Nagu näha on teema leidnud vastukaja
Kuna tilkuvad räästad, päike ja linnuvidin toovad autoteemalised mõtted vägisi pähe siis saigi see teema tõstatatud. Meeldivad võrdselt nii läikiv kui ka matt viimistlus- lihtsalt tavatum ja põnevam oleks olnud vist matt, eriti lahe oleks see matt-metallic värv. Kuna auto karjub uue värvikihi järele siis mõtlesin enne reaalis värvimiseni jõudmist veidi pinnast kobestada.
Kui matt-värvipind nõuab rohkem tegelemist siis jääks ikka läikiva juurde vist pigem. Veebiavarustest leidus jutt David Beckham'i Camaro SS'ist, milles hirmutati ka matt-värvi keerukama hooldamisega
Olemas on lausa spetsiaalselt matt-värvi hooldamiseks väljatöötatud tootesari ent vaevalt meie autotarvete poodides sellisest midagi kuuldud on...
Mis vahendeid kasutab Roul oma auto hooldamisel?
Loogiliselt võttes tundus, et mattvärv on hooldevabam, aga nüüd siis jälle targem
Auto teipimise mõte on minule kuidagi võõras ja tundub nagu mingi ajutine värk olema (võin ka eksida),värv ikka õige asi.
Tänud vastanutele- sain mind huvitava info siit enamvähem kätte.
Terv. ERAK
____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük |
26.02.2012 at 12:55 |
1 edit. Last edited 26.02.2012 at 22:31 by ERAK
|
rivo09 |
matte/satin finish paintjob
quote: Maik: Egas värviminise ise ei olegi otseselt ajamahukas ega hull -kulukas töö.
Töömahuks on ikka see ettevalmistus just, millest olenebki lõpptulemus.
Ega vist eriti alla mingi 60 euri detail värvimist ei tehta, kui räägime värvikambrit omavast töökojast.
Aga sama asi on ka kleepimise korral.Pind peab olema ettevalmistatud pea sama korralikult kui värvimise korral. See kleepsu teema paljude arvates selline ,et mätsid peale ja korras,tegelikus aga teine.
|
26.02.2012 at 13:59 |
|
ivoalaska |
matte/satin finish paintjob
Minu kogemuse kohaselt on kleebitud uusi masinaid, mis on tööalaseks kasutamiseks. Kui liising läbi saab, kisutakse kile maha ja all värvipind nagu uus. Ei ole mingeid kriime ega täkkeid. Uusi masinaid muidugi kleepida ka lihtne, sest aluspind on sile. Hobimasinal, millel ajatakse taga viimasepeal välimust, kleepimist ei soovitaks, sest tegelikult lähedalt vaadates ei ole ta nii hea, kui korralik värvimine...
____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks |
26.02.2012 at 14:09 |
|
Max3,0 |
matte/satin finish paintjob
Eesti tingimustes soovitaks pigem teipida, kui autot ei kasutata vaid ideaalse suveilmaga, on hulka vähem tundlik ja tulemus on 100% ühtlane. Olen näinud üksikuid väevitud matt autosid millede puhul on tulemus tõesti ühtlane ilma laikude või kohati ebamäärase läiketa (ilusa matt tulemuse saavutamine paistab olema nii tundlik teema, et isegi sama maalri puhul võib olla kahe eri auto tulem suht erinev), kilega neid probleeme ei ole.
____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd |
27.02.2012 at 12:12 |
|
ervin |
matte/satin finish paintjob
quote: ...
Loogiliselt võttes tundus, et mattvärv on hooldevabam, aga nüüd siis jälle targem
Auto teipimise mõte on minule kuidagi võõras ja tundub nagu mingi ajutine värk olema (võin ka eksida),värv ikka õige asi.
Tänud vastanutele- sain mind huvitava info siit enamvähem kätte.
Terv. ERAK
viimati värvaltransis käies kuulsin, et need piltidel nähtavad käe-jala-sodimisjäljed põhjustasid auto ülevärvimise. kahjuks on kõik kohad selliseid idioote täis kes võõraid asju näppima lähevad ja kõik ära rikuvad |
27.02.2012 at 15:34 |
1 edit. Last edited 27.02.2012 at 15:34 by ervin
|
mats36 |
matte/satin finish paintjob
Mäletan kõige paremini Rouli auto juures sulaselges eesti keeles silti:
Pole midagi parata kui mõnel ''mõtleval ja endast lugu pidaval'' inimesel põhikoolis lugemise tunnid vahele jäid. |
27.02.2012 at 15:43 |
1 edit. Last edited 27.02.2012 at 15:44 by mats36
|
Stealth |
matte/satin finish paintjob
quote: ERAK:
Kuna tilkuvad räästad, päike ja linnuvidin toovad autoteemalised mõtted vägisi pähe siis saigi see teema tõstatatud. Meeldivad võrdselt nii läikiv kui ka matt viimistlus- lihtsalt tavatum ja põnevam oleks olnud vist matt, eriti lahe oleks see matt-metallic värv. Kuna auto karjub uue värvikihi järele siis mõtlesin enne reaalis värvimiseni jõudmist veidi pinnast kobestada.
Värvile on kas matistusainet sisse pandud (vastavalt mingi protsentuaalne kogus) või siis on lakialune metallikvärv mattlakiga üle tuisatud. Läikeastmeid on samuti erinevaid: Läikiv, poolmatt ja täismatt.
Rohkem pesemist taoline värvkate ehk nõuab (näit. tumedamad tooni autod), aga tehnoloogilises mõttes mingi raketiteadusega küll tegu pole.
Kunagi aastaid tagasi sai ühele tegelasele viimatimainitud meetodil nn.alumiiniumefekt-tüüpi Subaru tehtud: Kõige väiksema metallikuteraga hõbedane värv, millele läks täismatt lakk peale. Tulemus oli enam-vähem vastav vaimusilmas kujutatule.
____________________________
http://autoblogi.blogspot.com
|
27.02.2012 at 23:56 |
|
gmv8 |
matte/satin finish paintjob
Ise kah eelkõnelejaga samal arvamusel, matt välimuseks kaks varianti matt värv ja matt lakk. Matistus pastat saab lisada laias laastus igale varvile. Pasta enda eripärast
tingituna (ise on valkjas hall) kaasneb see et kui tahta täis matt musta siis see läheb keeruliseks kuna matistus pasta teeb musta värvi hallikaks kui liialt lisada. Ise teinud (loe: värvinud) 4 matt musta autot ja kõik ilma lakita ja hoolduse koha pealt ei teaks et oleks rohkem vaja pe.. reerida. Pigem tuleks kasutada just tugevamaid pesuaineid mis värvilt eemaldavad rasva mis muidu värvile laiali ajades ja nn. sissehõõrudes hakkab seal läikima ja auto on lapiline. Lakiga variante on tehtud väiksemaid asju mootoratta detaile ja nii ise kui ka omanikud tulemusega rahul.
Värv on värv, lakk seal peal on mõnigate värvide puhul välistamatu koostisosa mõnedel juhtudel mitte.
Kogu see teema ei ole ka nii lihtne, et seda aabitsana kirja panna kuna ka eri tootjatel on erinevad tooted ja igal maalril oma käekiri ja seetõttu ka oma tõde!
Kokkuvõtteks, ei ole see matt väljanägemine mitte mingi "luksus" lihtsalt üks võimalik valiku variante.
Kindlasti tasub mõelda kui on ikka soov. |
28.02.2012 at 12:55 |
|
Lowrider |
matte/satin finish paintjob
Ise näen mattlaki varianti kõige reaalsemana. Ise tegelen mudelautode värvimisega ning kõik metallic/candy värvid on mul olemuselt matid ning nad suuremad asjad küll päikese ega millegi käes pole. Õige effekt tuleb alati lakiga, samas matt lakki pole ise proovind veel.
Samas mine sa tea, tehnoloogiad 25x suuremate autode puhul veidi teised |
28.02.2012 at 20:07 |
1 edit. Last edited 28.02.2012 at 20:08 by Lowrider
|
ERAK |
matte/satin finish paintjob
ok,ma ise kujutasin ka seda selliselt ette, et mistahes autovärv alla ja mattlakk selga ning siis ei tohiks loogiliselt võttes mingi hull vahe hooldamisel olla kuna pind on ju ikkagi sile...
Küsin oma kunagise koolivenna (kes on automaaler L-Virumaal) käest ka, ma ei tea muidugi, kas ta matt-viimistlusega autot on teinud.
Krt, kumb näeb siis ikkagi parem välja?
läikiv?
või matt?
läikiv vist ikka...
____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük |
28.02.2012 at 20:46 |
|
mats36 |
matte/satin finish paintjob
Kindlasti läikiv. Just my cup of tea... |
28.02.2012 at 20:52 |
|
Varblane |
matte/satin finish paintjob
See viimane matt on tegelt poolmatt/satin ja läikiv masin kenam kindlasti IMO.Mõlemal kahjuks rõvedad veljed all aga see selleks.
Ega igale masinale ei sobigi peale läikiva värvi muu värk.
|
28.02.2012 at 20:56 |
|