Poster |
Message |
DevilDeVille |
Top Gear Estonia
Ilmsesti ei tee paha, kui ka BBC tegelased saavad aimu, mida rahvas nende "leiust" (Top Gear Eesti peatoimetaja ametipostile) nimega Urmas Oja arvab. Seda siis ennekõike autosid puudutava ignorantsuse, lolluse ja küündimatuse osas. Sestap kirjutasin neile kirja aadressil:
letters.tgmag@bbc.co.uk
ning ei hoidnud oma arvamust enda teada. Äkki võetakse mõistuse häält siiski kuulda ja eemaldatakse see kloun enne suurema kahju sündimist.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
30.01.2012 at 20:59 |
|
ervin |
Top Gear Estonia
toetan su ideed, andsin omapoolse panuse ka |
30.01.2012 at 21:08 |
|
Rein000 |
Top Gear Estonia
Aga järsku oli neil klouni tarvis? |
30.01.2012 at 21:33 |
|
Astro SS |
Top Gear Estonia
Kes see selline on?
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
30.01.2012 at 21:39 |
|
DevilDeVille |
Top Gear Estonia
quote: Astro SS: Kes see selline on?
see on see omastarust autoajakirjanik, kes autodest muffigi ei jaga ja ennemuiste delfis oma haigete pealkirjade ning veel haigemate tekstidega laialdast populaarsust võitis.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
30.01.2012 at 21:44 |
|
Timo |
Top Gear Estonia
Vaatasin seda nn ´´avavideot´´ ja paari selle kodaniku tehtud asja veel- no andke andeks. Meenub jällegi ütlus filmist-´´Kui sa ei oska ujuda, siis hoia oma perse passeinist eemal´´. Jube, kui inimesed tegelevad asjaga, mida nad ei oska,samalajal ise sellega üli rahul olles.
____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935 |
30.01.2012 at 21:45 |
|
Lowrider |
Top Gear Estonia
quote: Astro SS: Kes see selline on?
Vaata tema kirjutatud autoartikleid forte.ee'st, siis saad aru millest räägime .
Ühesõnaga üritatakse igakord alla keskmise eesti talupojamõistuse abil briti huumorit jäljendada.
edit: pealkiri ütleb kõik
http://forte.delfi.ee/news/auto/videotest-mitte-lateksulikonnas-pollumees-vaid-linnavurleks-sundinud-range-rover-evoque.d?id=60680703
|
30.01.2012 at 21:56 |
1 edit. Last edited 30.01.2012 at 21:59 by Lowrider
|
Koit |
Top Gear Estonia
Sarnaselt Astro SS´iga ei teadnud ma sellest tegelasest midagi. Kahe käega poolt Martini alustatud aktsiooniga. Kildu pritsida ja niisama õudsalt äge olla oskab vast igaüks, aga kas ma olen ainuke, kes sellest Roveri videost auto kohta absoluutselt midagi teada ei saanud?
____________________________
Chevrolet Caprice Classic, ex Police
Chrysler Voyager
Plymouth Voyager
Pontiac Grand Amr
Cadillac DeVille 32V
Cadillac DeVille 4,9 V8
Thunderbird SC
Cadillac Deville 4,9 V8 '95 |
30.01.2012 at 22:11 |
|
R.Ott |
Top Gear Estonia
Meil on riik on nõnda väike, kui suurem linn mõnes riigis ja seetõttu on raske talente leida. Sellest tuleneb ka palagan ja nõmedus parnassil.
____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition |
30.01.2012 at 22:24 |
|
Lowrider |
Top Gear Estonia
quote: Koit: Sarnaselt Astro SS´iga ei teadnud ma sellest tegelasest midagi. Kahe käega poolt Martini alustatud aktsiooniga. Kildu pritsida ja niisama õudsalt äge olla oskab vast igaüks, aga kas ma olen ainuke, kes sellest Roveri videost auto kohta absoluutselt midagi teada ei saanud?
Mai julgend pealkirjast ise edasi vaadatagi, olles varemalt tema artikleid üritanud lugeda teadsin ette, et satun paanikasse kui lolli juttu võib keegi ajada.. |
30.01.2012 at 22:27 |
|
wagoneer |
Top Gear Estonia
quote: Koit: Sarnaselt Astro SS´iga ei teadnud ma sellest tegelasest midagi. Kahe käega poolt Martini alustatud aktsiooniga. Kildu pritsida ja niisama õudsalt äge olla oskab vast igaüks, aga kas ma olen ainuke, kes sellest Roveri videost auto kohta absoluutselt midagi teada ei saanud?
Pean tõdema,et õnneks pole ka selle tegelase üllitistega kokku sattunud varem. Ilge iba tuleb ikka suust välja. "Armatuuri hall plaskik on välimuselt karmilt kare aga käega katsudes sile kui titetagumik". Siin sulle Koit ka täiesti piisav info autost ju. Mis sa hing rohkem ikka tahad. Mina kahjuks ei suutnud seda klippi edasi vaadata. Äkki lõpus oli midagi asisemat ka.
Hr.DevilDeVille-le talverallil paar õlut minu poolt igaljuhul olemas nigu niuhti asjaliku tähelepaneku eest Top Geari teamile.
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76` |
30.01.2012 at 22:34 |
|
viplala |
Top Gear Estonia
Natuke ot'd kah. Ma lõin huvipärast TopGear'i koduka otsingusse estonia. Ainus lause, mis sealt meie kohta tuli, oli pärit Clarkson'i sulest mingis artiklis ja iseloomustas meid järgmiselt:
In 2005, there were 824,000 people living in Norfolk, and that’s not counting the eight million illegal workers from Estonia and China who can’t be counted properly because no one from the Home Office can get beyond Cambridge before they die of old age.
Artikkel ise asub siin. http://www.topgear.com/uk/jeremy-clarkson/clarkson-norfolk-2009-29-05
|
31.01.2012 at 00:29 |
|
Henri_ |
Top Gear Estonia
Parandage mind, kui eksin, kuid olgu toimetajaga kuidas on, siis kohalikuks väljaandeks tõenäoliselt pole see sama BBC Top Gear ajakiri Inglismaalt. Ajakirjadel üldiselt on kohalik vastutav väljaandja (vt nt Playboy Eesti), mis ehk näeb välja umbes nagu frantsiisi litsentsi ostmine - ostad nime kasutuse õiguse ja artiklid, mida tõlkida. Edasi teeb kohapealne väljaandja mis tahab ja paneb pukki kelle tahab.
Mina igatahes tervitan igasugust autoajakirjandust ja esimese numbri vast ikka ostan. Auto Bildi lahkumise järel tekkinud tühja kohta on küll täitnud Autoleht, kuid ehk mahub tõesti üks veel.
____________________________
http://petrolheads.ee/ ; EVO RX ; E46 V8 |
31.01.2012 at 01:45 |
2 edits. Last edited 31.01.2012 at 01:52 by Henri_
|
Kaido |
Top Gear Estonia
Henril on õigus - inglastel on meie meelsusest ja arvamistest kellegi suhtes täiesti ükskõik. Nemad müüvad ajakirja litsense, Eestist ilmus ostja Ajakirjade Kirjastuse näol ja edasi järgivad nemad vaid laekumisi ja lepingutingimuste täitmist. Kui kellelgi on pretensioone kohaliku meeskonna osas, siis tuleks pöörduda Ajakirjade Kirjastuse juhtkonna poole. |
31.01.2012 at 08:56 |
|
kala85 |
Top Gear Estonia
Lõpuks ometi võttis keegi midagi ette,mulle ta esimesest silmapilgust pinda käinud
____________________________
dodge ram 97a 2500 cummins @+60psi
56157755
|
31.01.2012 at 09:40 |
|
vvt |
Top Gear Estonia
Mis te loodate siis saada, tõsiteaduslikku ekspertsaadet? Sellel saatel pole vaatajaid, järelikult puudub reklaami auditoorium = seda saadet ei tehta.
Isegi ülemaailmselt levitatavad Discovery'd-NG'd on vaid pinnapealsed populaarteaduslikud saated (noh, ajaloosaade, mis põhineb sõjaveteranide jutul 60 aasta taguste asjade kohta pole just eriti tõsiseltvõetav).
Mainstream vaatab ikkagi tasemel Võsapets, Tantsud tähtedega, Saladused ja Ärapanija.
Enamik neist ei tea sedasi, kumba pidi mutter lahti käib.
Nii lihtne see ongi. Eestis puudub turg mingile tõsisemale autosaatele - seda on muide näha nii autosaadete hulgast täna kui ka nende ajalisest asetusest saatekavas (ei asi mitte tippajal) - augutäide.
BBC TG ise on paras eesotsas oma totaka Clarksoniga.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
31.01.2012 at 09:52 |
1 edit. Last edited 31.01.2012 at 09:53 by vvt
|
tfr |
Top Gear Estonia
Close, but no cigar. Siin oli juttu Top Geari ajakirjast, mitte telesaatest. |
31.01.2012 at 10:01 |
|
Jesper |
Top Gear Estonia
TG ajakiri on minuarust (st nii vähe kui ma olen lugenud) saatest suht kaugel, meenutab rohkem EVO-t. Osaliselt neil on lausa samad autorid, sealhulgas parim ingliskeelne autoajakirjanik üldse, Richard Porter.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
31.01.2012 at 10:11 |
|
peep Moderator |
Top Gear Estonia
Uk TG ajakiri on täiesti loetav, kuigi ma pole just nende püsilugeja. Tore, et siin midagi toimub ja eks elu näitab kas asi areneb õiges suunas ? Võib-olla ongi siinsel turul vaja palju ebamäärast juttu ja konarlikku intriigi üles tõmbamist ? Laia publiku maitset ei tasu üle hinnata. Auto Bild Eesti oli minu arvates kõige kvaliteetsem eestikeelne autoajakiri läbi aegade aga näe, ei vedanud välja... |
31.01.2012 at 10:12 |
|
ivoalaska |
Top Gear Estonia
quote: vvt: Mis te loodate siis saada, tõsiteaduslikku ekspertsaadet? Sellel saatel pole vaatajaid, järelikult puudub reklaami auditoorium = seda saadet ei tehta.
Isegi ülemaailmselt levitatavad Discovery'd-NG'd on vaid pinnapealsed populaarteaduslikud saated (noh, ajaloosaade, mis põhineb sõjaveteranide jutul 60 aasta taguste asjade kohta pole just eriti tõsiseltvõetav).
Mainstream vaatab ikkagi tasemel Võsapets, Tantsud tähtedega, Saladused ja Ärapanija.
Enamik neist ei tea sedasi, kumba pidi mutter lahti käib.
Nii lihtne see ongi. Eestis puudub turg mingile tõsisemale autosaatele - seda on muide näha nii autosaadete hulgast täna kui ka nende ajalisest asetusest saatekavas (ei asi mitte tippajal) - augutäide.
BBC TG ise on paras eesotsas oma totaka Clarksoniga.
Vaidleksin vastu, sest see saade omas formaadis ei pretendeerigi tõsiseltvõetavaks autosaateks, vaid pigem meelelahutuseks. Ja kuna mulle inglise huumor on südamelähedane, siis vaatangi seda kui huumorisaadet ja selles osas on ta tasemel. Lisaks on seal tõesti 90 % tutvustatavatest autodest meile enamusele kättesaamatud. No on ju tore teada küll, milline sisustus Bugatti Veyronil on aga jääme ausaks, et vaevalt keegi meist seda kunagi omama hakkab. Seega praktiline huvi peaks puuduma?
Kahjuks peab tõdema, et Lp Urmas Oja ei ole hea autoajakirjanik ning veel vähem on ta hea humorist. Kusjuures vaatan tihti eestis ilmuvaid autode tutvustusi ja nö autoajakirjanike üllitisi ning põhi mure ongi selles, et kõi üritavad kangesti TopGearilikud olla oma arvustustes. Miks kardetakse olla originaalsed ja ise midagi teha? Isiklikult sümpatiseerib Urmas Ojast veel vähem Raivo E Tamm. Ta on küll ok näitleja aga kui ta teeb autoteemalisi videosid, siis isegi seal suudab sajaga üle näidelda.
____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks |
31.01.2012 at 10:20 |
|
olevtoom |
Top Gear Estonia
quote: peep: Uk TG ajakiri on täiesti loetav, kuigi ma pole just nende püsilugeja. Tore, et siin midagi toimub ja eks elu näitab kas asi areneb õiges suunas ? Võib-olla ongi siinsel turul vaja palju ebamäärast juttu ja konarlikku intriigi üles tõmbamist ? Laia publiku maitset ei tasu üle hinnata. Auto Bild Eesti oli minu arvates kõige kvaliteetsem eestikeelne autoajakiri läbi aegade aga näe, ei vedanud välja...
Tänan komplimendi eest . Ausalt öeldes on Auto Bild Eesti kunagistele töötajatele siiamaani arusaamatuks jäänud, miks ajakiri kinni pandi just sel hetkel, kui reklaamirahad vaikselt tagasi hakkasid tulema. Miks Naisteajakirjade ... vabandust, Ajakirjade Kirjastus nüüd teise autoajakirja teha võtab, sellest ma teadmiste puudumisel arutlema ei hakka.
Kuid rohkem teemasse kah. Ootaksime ehk TGE esimese numbri ära ja siis -- kui põhjust -- hakkaksime tampima. Muidu mulle meenub see aeg, kui töölised ja kolhoositarid kirjutasid Pravdasse, et kui s*** raamat ikka "Gulagi arhipelaag" on. Ain't et kuivõrd selle avaldamine oli Venemaal keelatud, ei olnud keegi nõukogude inimestest seda lugeda saanud.
____________________________
1956 Cadillac 62 hardtop coupé, 1991 Jeep Cherokee. Ja peres 1972 Buick Riviera |
31.01.2012 at 10:38 |
|
Royale |
Top Gear Estonia
quote: peep: Auto Bild Eesti oli minu arvates kõige kvaliteetsem eestikeelne autoajakiri läbi aegade aga näe, ei vedanud välja...
Sekundeerin ülaltoodule. Eriti lõpupoole kui asjad olid paika loksunud. Kahju, et kinni pandi. Minu silmis on koht tugevale autoajakirjale Eesti turul jätkuvalt olemas. Praegu ei täida seda ei TM ega AL. Isiklikult ei usu ka, et TG Eesti seda suudaks.
|
31.01.2012 at 11:20 |
|
PlyVal64 |
Top Gear Estonia
Ohjah, Urmas Oja...
Olgu selle asjaga kuidas on, mina läksin Delfi Autolehte selleks, et antud asjast omamoodi "meestekas" teha aga kõigepealt "surnud" autoosale uuesti eluvaim sisse puhuda. Nii oli alguses käed lüües jutt, kui kunagine Peatoimetaja Mart Pukk mulle helistas. Oodati kurat-teab mida, eriti seda, et ma ihuüksinda kirjutan täis kogu praeguse Forte sisu. Autodest arvutiteni, gadgetitest teadusuudisteni. Ja loomulikult iga tööpäev igasse teemasse üks lugu...
Mina püüdsin aga isand Jörmi alustatud kvaliteetset Delfi Autolehte edasi teha, niipalju, kui ma oskasin ja selle muu sita kõrvalt siis aega jäi. Lisaks esimesed katsetused videolugusid teha aga kuna videotiim oli täiesti uus ja vägan oortest ning kogenematutest koosnev, siis oli ka sellega just täpselt, nagu ta oli. Siis läks seal lahti Delfi kusekollastamine, kõigepealt toodi meditsiiniajakirjast lilla peaga ööbik-punkar, igasuguseid imetegelasi veel ja...
... ja siis tuli Urmas Oja nüüdseks Forte nime kandvasse osasse ning kõik edasine on siin juba ära kirjutatud. Ma ei võta Jörmi eest sõna aga minul isiklikult on häbi, et selline debiilik sinna üldse sattus. Ja mul on häbi, et kasvõi arhiivist otsides tuleb mõni minu võib-olla õnnestunud või vähem õnnestunud lugu välja koos selle debiiliku (see pole siin sõimusõna vaid meditsiiniline diagnoos) üllitistega. Minu arust tuleb kaks iniemest Eestis autodest kirjutamisest ja nendest isegi rääkimisest kaugel hoida: Oja tuleks üldse labidaga kraavi kaevama saata ja pisike Mihkels (vaid grammivõrd targem tegelane) Oja väljakaevatut ära kärutama - käsikäruga muidugi!
quote: olevtoom:Ootaksime ehk TGE esimese numbri ära ja siis -- kui põhjust -- hakkaksime tampima.
Olev, tolerantsus teeb Sulle au aga kahjuks on UO düsenteeria amööb, kes mistahes "asja" puudutades selle kõigepealt haisvaks vedelaks sitaks muudab ja enamjaolt lõpuks selle "asja" surma põhjustab. Võib olla arrogant, iseteadlik, isegi ignorant peatoimetajaks aga debiilik ja amööb küll mitte. |
31.01.2012 at 12:14 |
2 edits. Last edited 31.01.2012 at 12:28 by PlyVal64
|
vvt |
Top Gear Estonia
Põrgutee on ikka sillutatud heade kavatsustega. Neid parimate tahtmistega alustatud kvaliteetasju asjatundjatele on enam kui kord üritatud ja pinnale pole jäänud ükski.
Põhjus on sama, miks pole turul kedagi, kes müüks tõesti kvaliteetseid Euroopast toodud kasutatud autosid või miks pole firmasid, mis hotrode järjest meisterdaks.
Pole lihtsalt seda, kes maksab. Arusaam, et teeme midagi tõeliselt head, küll siis leiame rahaka ostma, kehtib meil eramuprojektide või köögimööbli, mitte (hobi)autonduse kohta.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
31.01.2012 at 12:32 |
|
PlyVal64 |
Top Gear Estonia
quote: vvt: Põrgutee on ikka sillutatud heade kavatsustega. Neid parimate tahtmistega alustatud kvaliteetasju asjatundjatele on enam kui kord üritatud ja pinnale pole jäänud ükski.
Põhjus on sama, miks pole turul kedagi, kes müüks tõesti kvaliteetseid Euroopast toodud kasutatud autosid või miks pole firmasid, mis hotrode järjest meisterdaks.
Pole lihtsalt seda, kes maksab. Arusaam, et teeme midagi tõeliselt head, küll siis leiame rahaka ostma, kehtib meil eramuprojektide või köögimööbli, mitte (hobi)autonduse kohta.
Tõde.
Ja siis veel on takistuseks üks seltskond, keda absoluutskaalal detailideni täpselt visualiseeris Maimik-Tolk uusüllitises "Umbkotid". Eesti reklaamiagentuuride reklaami(raha, mis pole nende oma) laiali jagavate tegelaste kohta polekski meie emakeeles täpsemat väljendit, kui see. Selle peale saab vaat et mürki võtta, et needsinased umbkotid tormavad nüüd täpselt omasuguse maavillaklaarksoni juurde raha eraldama. Kõigele muule, mis pole kas kollane või tibindus, tõmmatakse vesi peale.
See on puhas äriprojekt ja mingi hea tahtega Eesti autoajakirjandust, (hobi)autondusest rääkimata, veel paremaks teha pole siin midagi pistmist. Kuna see uus mõttetus tuleb samast majast, kuskohast ilmus ka selline õudne (aga peab tunnsitama, et isegi täitsa mõistlikus kaanehinnas) üllitis kui "Sõidustiil", siis võib vaid aimata, milline see Oja lubatud esimene kaanelugu koos pealkirjaga tuleb. Ja see saab olema õudne... |
31.01.2012 at 16:49 |
|
|