Poster |
Message |
hunt |
Igapäevaauto
Loodan et antud teema siin vaba teema rubriigis lp. adminnide valuläve ei ületa ja avatuks jääb sest see puudutab meist igaühte, peale mõne eriti maksu/tahtejõulise kodaniku, kes jaksavad/tahavad/suudavad (tqhq foorumi kontekstis) usakat igapäevaautona üleval pidada ....
Plaan oma igapäevaliiklusvahend välja vahetada ja tahaks natuke siinse lp. publiku arvamusi kuulata. Mida eelistada ?
* bensiini - diislit ? Oma läbisõidu juures (ca 20 000 km aastas) kipuks eelistama ikka benamootorit, kuna nende dislade remondivajaduse korral pidi käsi pärast arvemaksmist päris mitu aega haige olema ...
* eduvedust - taguvedust ? Vist suurt vahet pole, kui ta juhuslikult nelivedune pole - aga arvestades ka talvesid, kipuks eelistus eduveduse peale, kuigi viimane talv polnud ka taguvedusega nottättool probleeme.
Ise otsin miskit suksukest hinnaklassis ca 5k joorot ja millegipärast peale MB, BMW, Audi ja Vw ole ühtegi muud marki unes ka näinud.
Kriteeriumid, millest mina ei tagane :
- tomaatkast
- universaalkere
- hea varustustase ( sisaldab kindlasti cruiset ja külma õhu puhumist)
- maantee kütusekulu max 7
- võiks ikka mõned aastad totaallagunemata vastu pidada
Hetkeseisuga enda esimene valik oleks Vw Passat 2001+ a
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
15.04.2012 at 08:53 |
3 edits. Last edited 15.04.2012 at 09:01 by hunt
|
ivoalaska |
Igapäevaauto
Mõistlik teema, endal mingi lähem aeg sama otsus vaja teha, kuna hetke masin natukene liiga janune igapäevaselt sõita ja eks hakkab vaikselt väsima ka. Ise mõlesin Chrysler 300c peale, just 3 lirtsune diisel? Nõudmised suht samad, mis teema algatajal välja arvatud siis universaalkere. Isiklikult Passati välistasin, kuna üks kriteerium on, et auto peab silmaga meeldiv vaadata olema. Passat seda minu silmis ei ole. Hinnaklass jääks sinna 10 000 euro kanti. Subaru Legacy on suht mõistliku mulje jätnud. Volvod vist natukene liiga janused?
____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks |
15.04.2012 at 09:54 |
|
Max3,0 |
Igapäevaauto
Nende soovide juures ilma küsimusteta 2000+ facelift e39 530diisel. Ökonoomsuse, mineku, sõidumugavuse, lisade ja kõigemuu suhe on tänaseni üks etalone. Pidamiskulud kõige selle juures väga mõistlikud. Omanud kahte e39 diislit ja tean millest räägin.
____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd |
15.04.2012 at 10:05 |
|
ivoalaska |
Igapäevaauto
Kusjuures see oli üks variantidest aga ettevaatlikuks tegi ühe tuttava kogemused, kellel esines kõiksugu ikaldusi. Olen seda proovinud ka ja jättis üldiselt positiivse mulje. Mis reaaalne küttekulu on? Sõit toimub mul suures osas pealinna tänavatel.
____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks |
15.04.2012 at 10:08 |
|
hunt |
Igapäevaauto
ivoalaska - eks see passatt pepupoolt natuke urood välja näeb jah ... a tubane mööbel selle eest jälle sigailus
Max3,0 - olen kunagi päris mitu aastat omanud sama näoga 7-nda seeria isendit. Küll bensumootoriga, aga sõidumugavus oli tõesti super ja ei ta lagunenud ühtegi. Sinu arvamine tõuseb ka igaljuhul tõsiselt kaalumise alla tulevaks.
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
15.04.2012 at 10:18 |
|
BlueStang |
Igapäevaauto
no tahaks kohe näha, kas moded siia ikka taba viskavad
|
15.04.2012 at 10:22 |
|
Max3,0 |
Igapäevaauto
Mina olin suht raske jalaga ja linnas näitas 8,5 ja maanteel 6,... kandis. Rattad oli talvel 17 ja suvel 18 alpinad. Ikalduste osas on see, et eks laiba leiab ilmselt igast mudelist millega ainult rist ja viletus aga kui otsida enam vähema ajalooga kallima otsa asi siis mina küll ei pelga soovitada. Mõlemad olid mul eri probleemi vabad, kus juures minu esimene, sõitis peale mind veel sõbra käes julgelt pool milli ette no problemo. Sisuliselt, kui asi on seest ja väljast sile ja diisel rongi pilve konstantselt taga ei ole ja käib kenasti on tegemist selle raha eest rautsest parima AUTOGA, kõikke arvesse võttes on tegemist vaikse, mugava ja ülihästi läbimõeldud autoga. Vahet ei ole kas sulged ukse või vajutad mõnda nuppu on märks sõna TIHE.
____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd |
15.04.2012 at 10:22 |
|
hunt |
Igapäevaauto
quote: BlueStang: no tahaks kohe näha, kas moded siia ikka taba viskavad
Blue .. see meil ju vaba teema ja tundub suht päevakohane ka olema ?
Millega ise oma igapäevatoimetusi toimetad - ma jusku ei tea, et made in USA V8-ga ?!
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
15.04.2012 at 10:38 |
1 edit. Last edited 15.04.2012 at 10:39 by hunt
|
ivoalaska |
Igapäevaauto
Just nimelt on see päevakohane, kuna reaalsest vajadusest on sõidud natukene pikenenud ja kütte hinnad ei ole enam kõige odavamad. Näiteks esivanemate juurde sõites edasi tagasi kuskil 250 kilti oma masinaga on maksumuseks 30+ eurot aga mõnikord sinna tööautoga sõites on maksumuseks kaks korda vähem. Laias laastus tuleb kuu jooksul päris suur vahe sisse. See ei tähenda, et ameerika masinast loobuda kavatseksin. Pigem vahetada olemasolev pühapäevasõitudeks suurema vastu. Aga siiski äkki keegi oskab 300c kohta mõne sõna pajatada. 3 lirtsune disla pidi mõistlik mootor olema, rohkem nagu ei tea ise midagi.
____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks |
15.04.2012 at 10:53 |
|
Astro SS |
Igapäevaauto
quote: ivoalaska: Just nimelt on see päevakohane, kuna reaalsest vajadusest on sõidud natukene pikenenud ja kütte hinnad ei ole enam kõige odavamad. Näiteks esivanemate juurde sõites edasi tagasi kuskil 250 kilti oma masinaga on maksumuseks 30+ eurot aga mõnikord sinna tööautoga sõites on maksumuseks kaks korda vähem. Laias laastus tuleb kuu jooksul päris suur vahe sisse. See ei tähenda, et ameerika masinast loobuda kavatseksin. Pigem vahetada olemasolev pühapäevasõitudeks suurema vastu. Aga siiski äkki keegi oskab 300c kohta mõne sõna pajatada. 3 lirtsune disla pidi mõistlik mootor olema, rohkem nagu ei tea ise midagi.
Paraku 300c diiselversioon ei ole veel 5K € saadaval
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
15.04.2012 at 10:56 |
|
ivoalaska |
Igapäevaauto
quote: ivoalaska: Hinnaklass jääks sinna 10 000 euro kanti. Subaru Legacy on suht mõistliku mulje jätnud. Volvod vist natukene liiga janused?
Võib olla natukene ka kallim kui 5000
____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks |
15.04.2012 at 10:58 |
|
rivo09 |
Igapäevaauto
Hetkeseisuga enda esimene valik oleks Vw Passat 2001+ a
Hunt, arvesta passrati valides iga aasta iga võimaliku silla jubina vahetusega. Need nii sitad ,et müüaksegi komplektina ca.300+ euri ,lisaks töö. Ma endale ei raatsiks osta autot mille ostul tead ,et hiljemalt aasta pärast ei ole silla jubinatest ühtegi alles,seeikkagi 10 % auto hinnast.
|
15.04.2012 at 11:30 |
|
hunt |
Igapäevaauto
quote: rivo09:
Hetkeseisuga enda esimene valik oleks Vw Passat 2001+ a
Hunt, arvesta passrati valides iga aasta iga võimaliku silla jubina vahetusega. Need nii sitad ,et müüaksegi komplektina ca.300+ euri ,lisaks töö. Ma endale ei raatsiks osta autot mille ostul tead ,et hiljemalt aasta pärast ei ole silla jubinatest ühtegi alles,seeikkagi 10 % auto hinnast.
Vat volkkariga kogemus puudub. Oma koonukeses tõmbaks nagu miskeid paralleele Audiga. Neid 3 tk. kunagi pidanud, neist 2 quattrod. Ja mingid normaalsust ületavaid jupikulusid küll ei mäleta.
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
15.04.2012 at 11:41 |
1 edit. Last edited 15.04.2012 at 11:42 by hunt
|
Raxo |
Igapäevaauto
Kas Volvoga pole kokkupuuteid olnud? Soovitaks käia vaatamas-proovimas näiteks 2002.a. V70-t, millel Volvo enda diiselmootor. |
15.04.2012 at 12:04 |
|
hunt |
Igapäevaauto
quote: Raxo: Kas Volvoga pole kokkupuuteid olnud? Soovitaks käia vaatamas-proovimas näiteks 2002.a. V70-t, millel Volvo enda diiselmootor.
Volvodega päris mitu kogemust :
* 92a juhtusin omama tutikat 940, millel 100 km läbisõidu juures klapp pooleks murdus ... needsin maapõhja - selles elus Volvot enam ei osta !
* eelmine aasta sai üks 3000 km trip tehtud S80-ga. Igatepidi sõidetav auto oli. Bensukas.
* neliveoliste kohta kusagilt kuulnud, et mingi aastani pidi see nelitassimise süsteem totaalne ikaldus olema. Täpsemalt pole uurinud.
Millest selle Volvo oma diiselmootori ära tunneb ?
A ikkagi põhiküsimuse koha pealt mõte ei arene .... bensukas või diisel ?
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
15.04.2012 at 12:40 |
1 edit. Last edited 15.04.2012 at 12:41 by hunt
|
PTC |
Igapäevaauto
nonde volvo oma diislitega (d5) oli mul kerge negatiivne kogemus nimelt kusagil 100 000 km kandis otsustas lisaseadmete rihma mingi pinguti saba anda ja selle tulemusel sattus mingi kola mootoririhma vahele, tulemus teada. Samas vahetas IA mootori tasuta välja (kuigi garantii oli selleks ajaks läbi). Siit sealt olen lugenud analoogseid juhtumeid. Kallimatest jamadest - roolilatt u 250 000 km - remont a 500 ; ja tagarattalaagrid a 110 tk - kestavad täpselt 60 000 km. aga kulu poolest 7 l keskmine u 33 000 aastas sõites. |
15.04.2012 at 13:02 |
|
Raxo |
Igapäevaauto
quote: hunt:Millest selle Volvo oma diiselmootori ära tunneb ?
Alates 2000.a. ongi neil oma 2,4-liitrised diiselmootorid. Keskmine arvutatud kulu 7 l/100 km-le, väänet samapalju, kui mu Buick-il. |
15.04.2012 at 13:15 |
1 edit. Last edited 15.04.2012 at 13:17 by Raxo
|
BlueStang |
Igapäevaauto
quote: hunt: Blue .. see meil ju vaba teema ja tundub suht päevakohane ka olema ?
Millega ise oma igapäevatoimetusi toimetad - ma jusku ei tea, et made in USA V8-ga ?!
ei ma rohkem selle peale, et moded viimasel ajal iga asja peale kässarit tõmbavad
selle teema vastu mul pole midagi, ise ka muidugi iga päev usakaga ei liigu kahjuks |
15.04.2012 at 13:17 |
|
tfr |
Igapäevaauto
quote: hunt: * bensiini - diislit ? Oma läbisõidu juures (ca 20 000 km aastas) kipuks eelistama ikka benamootorit
/.../
- maantee kütusekulu max 7
Kui tahta suure universaaliga maanteel 7l/km sõita, siis vist bensukat praktikas ikkagi ei saa. |
15.04.2012 at 14:34 |
1 edit. Last edited 15.04.2012 at 14:34 by tfr
|
hunt |
Igapäevaauto
ok, no läheb 7,kopikad .. ei jää elu seisma.
Küsilause rohkem selles kontekstis - kui palju peab seda diislit hooldama ja nikuneerima .. sest kui miskit p*rse läheb, on vist lugu marupaha ?!
Vat põle elu sees ühtegi masuudipressi olnud.
Praegune auto ( MB E klass '99) on käes olnud kohe 3 aastat. Selle ajaga sõidetud 40 000 km (vahepeal sõitsin aasta Jeebuga). Ostujärgselt sai sillavidinatele ring peale käidud.
Nüüd sai järgmine sillaremondiring ette võetud. Pudinate maksumus oli 160 raha (+töö). Ahjaa, korra jäänud ikka teepeale ka - bensupump kooles ära. Andsin talle selle andeks.
Rohkem remonteeritud ei ole. Krt, niukese asjaga nagu ära harjunud !
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
15.04.2012 at 14:55 |
|
DevilDeVille |
Igapäevaauto
quote: rivo09:
Hetkeseisuga enda esimene valik oleks Vw Passat 2001+ a
Hunt, arvesta passrati valides iga aasta iga võimaliku silla jubina vahetusega. Need nii sitad ,et müüaksegi komplektina ca.300+ euri ,lisaks töö. Ma endale ei raatsiks osta autot mille ostul tead ,et hiljemalt aasta pärast ei ole silla jubinatest ühtegi alles,seeikkagi 10 % auto hinnast.
feisslihvtiga pasatski on juba parema vastupidavusega sillaga (geomeetria küll sama, a sai tehaski aru, et tükid tuleb teha tummisemad). pealegi ei maksa uued järelturu sillakomplektid mitte 300 jewrot vaid 170-175 ja need on suht hästi tehtud. kui nad ka ei kestaks üle aasta (a kestavad) siis on see igati aktseptaabel väljaminek ilma klobinateta sõidu eest.
a üldiselt soovitaks ma igapäevamasinaks suvalist juustu, mis ei maksa midagi ja omab emexi garantiid. Hundionu teab seda hästi, a teistele teadmiseks, et ise sõidan juba teist aastat peamiselt ühe 100 jewrose soetamishinnaga konnaõgijate universaaliga, millel käiku vahetavad päkapikud ja olemas on ka plüüškarust sisu, külmapuhumise featuur ning äärmiselt mugav vedrustus. kui kord kõngeb, siis emex annab järgmise samaväärse jagu raha kenasti peopeale ja elu on ka edaspidi lill
peamine pluss on täielik ükskõiksus parklates uksegatoksijate suhtes ja kokkuhoid autopesult ning parkimiselt
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
15.04.2012 at 15:01 |
|
hunt |
Igapäevaauto
Sõber Devil,
Kui ma ükskord suureks poisiks kasvan ja näo puhtaks pesen ja linnapääle autoga lantima tahan minna, siis üle säändse kaunitari http://www.facebook.com/photo.php?fbid=393672037317910&set=a.364615060223608.90177.176233745728408&type=1&theater mul vist ei õnnestu kõrvalistmele meelitada ?!
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
15.04.2012 at 15:24 |
1 edit. Last edited 15.04.2012 at 15:32 by hunt
|
Astro SS |
Igapäevaauto
Mis su praegusel pillil viga on ,et vaja vahetada?
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
15.04.2012 at 15:32 |
|
hunt |
Igapäevaauto
1. Ära tüüdanud, elu sees pole ühegi riistapuuga nii kaua sõitnud.
2. Eks va roosteuss ka ikka juba kollitab pea kõikide tükkide pealt.
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
15.04.2012 at 15:36 |
|
ramman |
Igapäevaauto
Kasutan ise E39 BMW 525 TDS Touring. Automaat kast ja lisasi omajagu peal. Ütleks, et on paremaid ja oluliselt töökindlamaid autosi olemas, aga kuna minu nõutud kombo (taga/nelivedu, diisel, automaat, cruise, kliima, suur universaalkere) ei ole eriti palju pakkuda, siis sai tole hetkel turul olevatest parim valitud. Liisingut ka ei tahtnud kaela, siis hinnatase oli nii 3K€ juures. Valikus olid selle raha eest paar Opel Omegat, MB E-klass, mõni A6 Quattro ja BMW 5 seeriad.
Eks praegune auto tahab remonti ja hooldust saada küll ja kuna sai ka suht enam-vähem korras auto valitud, siis praeguseks ei ole remondile kosmilisi summasi kulunud (pole midagi väga kallist veel ära lagunenud).
Sõita on hea, mugav, vaikne ja ka joomakombed on suht mõistlikud. Valisin vanema mootori just sellepärast, et ta ei ole nii tundlik kütuse kvaliteedi suhtes. Et kui õnnestub kuskilt odavamat kütet saada, siis ei pea kohe kalleid CR pihusteid-pumpasi ostma hakkama, kui kraami kvaliteet pole kõige parem.
Siiani olen autoga rahul ja sõidab ilusti.
Praegu on ta küll müügis: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=995427&rhash=12b1
Pere suurenes veelgi ja nüüd vaja suuremat autot.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize |
15.04.2012 at 15:54 |
|