Poster |
Message |
aavo1 |
Chevi Express
Tere. Kysimus targematele ja köiketeadjatele:
Kas eksisteerib bussi Chevrolet Express 4x4 diisel mootoriga varjanti?
Olen leidnud Chevi Expressi kas 4x4 bensiin vöi siis diisli tagaveolise varjandis. Sagedane kasutamine ja kyllaltki pikad vahemad teevad bensiinimootori kasutamise kalliks. Libedatel talveteedel on 4x4 igati öigustatud abimees. Olen vaadanud bussi varjante vahemikus 1997-2004.Vanemad ei huvita,uuematele ei jätku rahakottil jöudu. Perega reisimiseks on see parem varjant kui auto ja yksi söites poelks vaja otsida ööbimise paikka kus reisu ajal korralikult välja magada. |
02.09.2012 at 16:36 |
|
jan22 |
Chevi Express
Expressile piisab täiesti tavapärasest RWD-st ja seda ka viimased kaks talve on näidanud. Iseasi kui on kavas kuhugile müttama minna, või on mõni pereharrastus, mis nõuaks 4x4 vedu olemasolu.
Eestis olen näinud liikumas AWD Expressi (2003-) versioone aga 4x4 on küll haruldus, viimast pole siinmail veel näinud. Olemas on eritellimusena ümberehitatud 4X4 Quigley Expresse, seda vist küll USA-s. Kui küttekulust rääkida siis 4x4 teeb selle tuntavalt suuremaks, lülitustega vahekast ju vahel. Bensuka saab diislist ökomaks kui tead kuidas, otsi foorumist vastav teema.
Aga edu sobiliku isendi leidmisel.
____________________________
Galerii: http://live.hot.ee/gallery/show_gallery?id=918506
http://www.matkaauto.com/
http://www.usaraud.ee/?id=5_5_20_1276 |
02.09.2012 at 17:28 |
|
jyrxxs |
Chevi Express
vaata soome autoturgu.seal kõik bussid diislid.kuni 2002 a on 6.5 diislid ja 2003+ on 6.6 duramax diislid.ja hinnad on muidugi röögatud
|
02.09.2012 at 20:47 |
|
ramman |
Chevi Express
Bensukas AWD + gaasiseade peaks ju kütusele kuluva raha mõistuse piires hoidma. Loomulikult on võimalus ise aretada ja swappida kas AWD diisliks või diiselmootoriga vagun AWDks.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize |
02.09.2012 at 22:15 |
|
aavo1 |
Chevi Express
Tänud hääletorudele
Alustuseks seda,et olen enda soovi väljendamisega vähe vöserikku suundunud.
Pidasingi silmas AWD varjanti mitte 4x4.Aeglustit pole vaja,poris puherdada pole plaanis vaid saavutada stabiilsust libedatel talveteedel, aga diisli varjant jääb ikkagi eelistatuks. Diisel tuleb nii odavalt kätte,et bensukas ei suuda kuidagi konkurentsi pakkuda.
Soome masinad on tuttavad ja ka sealsed hinnad.
Olen möelnud ka ramman´i pakutud idee peale.Minust ARK´i ajutrust vöib osutuda uletamatuks takistuseks.Kas keegi oskab anda interneti aadresse kus leidub sellealast infot. Inglise keelega saame kuidagi hakkama.
|
03.09.2012 at 12:12 |
|
Max3,0 |
Chevi Express
Kad diisel Excursion ei oleks sel juhul lahendus, või on püstiseismise võimalus, 4wd ja diisli kombinatsioonist olulisem, põranda pind ja isteruum peaks suht sama olema?
____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd |
04.09.2012 at 14:49 |
|
Riho |
Chevi Express
quote: Max3,0: Kad diisel Excursion ei oleks sel juhul lahendus, või on püstiseismise võimalus, 4wd ja diisli kombinatsioonist olulisem, põranda pind ja isteruum peaks suht sama olema?
Diisel Excursion, erinevalt vannist, eeldab ka C kategooria luba. |
04.09.2012 at 15:46 |
|
Max3,0 |
Chevi Express
quote: Riho: quote: Max3,0: Kad diisel Excursion ei oleks sel juhul lahendus, või on püstiseismise võimalus, 4wd ja diisli kombinatsioonist olulisem, põranda pind ja isteruum peaks suht sama olema?
Diisel Excursion, erinevalt vannist, eeldab ka C kategooria luba.
See on asjaajamise küsmus
____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd |
04.09.2012 at 15:54 |
|
Riho |
Chevi Express
quote: Max3,0: quote: Riho: quote: Max3,0: Kad diisel Excursion ei oleks sel juhul lahendus, või on püstiseismise võimalus, 4wd ja diisli kombinatsioonist olulisem, põranda pind ja isteruum peaks suht sama olema?
Diisel Excursion, erinevalt vannist, eeldab ka C kategooria luba.
See on asjaajamise küsmus
3504 KG tühimass - siin ei ole miskit ajada.
Lisaks sellele ütleb kehtiv liiklusseadus seda, et lubade kategooriad lähevad täismassi, mitte reg. massi järgi. |
04.09.2012 at 16:33 |
|
ramman |
Chevi Express
quote: aavo1: Tänud hääletorudele
Olen möelnud ka ramman´i pakutud idee peale.Minust ARK´i ajutrust vöib osutuda uletamatuks takistuseks.Kas keegi oskab anda interneti aadresse kus leidub sellealast infot. Inglise keelega saame kuidagi hakkama.
Aga saada ARKi kiri ja uuri kuidas sellesse suhtutakse. Iseenesest on ju sellel kerel olemas nii diiselmootor kui ka AWD, mitte küll koosluses aga siiski on mõlemad variandid olemas. Ehk ARKi onud lubavad kaks asja ühendada. Sest mingit iseleiutamist ju tegelikult ei tule. Põhimõtteliselt peaks kõik jupid olema ju ''bolt-on'' ja tehase tugevus- ja taluvusarvutustega ning igati sertifitseeritud.
Ja kui ARKi onud labidaga näkku löövad selle jutu peale, siis muidugi on mingeid kanaleid pidi võimalik see auto Läti registrisse kanda ja seal ollakse rauast autode suhtes palju tolerantsemad.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize |
04.09.2012 at 16:54 |
|
johndoe |
Chevi Express
Ma nüüd lihtsalt mõttevälgatan aga kui lülitatav nelivedu ja muidu veab taga ja ülevaatuse ajaks lülitad esisilla välja mille jaoks vaja ARK oma oskusega jonnida ültse asja segada? Või keerab midagi nässu isegi siis kui esisild väljalülitatud ja vaadatakse üle kui tagaveolist? Ma tegelt ei tea neliveolisest midagi, lihtsalt pakun, ise uuriks sellist varjanti. |
04.09.2012 at 21:55 |
|
aavo1 |
Chevi Express
Excursion on järgi proovitud,ainus mida kurdan see,et vahekastis puudub diferentsiaal. Ei ole just asjatundja aga masina omanik väitis,et see ongi pöhjus miks ta mul lumisel teel tahaks kuvis otse minna, kuid ikkagi parem kui ainult tagaveolisena söita. Vöbolla keegi teab paremat pöhjust ära märkkida ?
Körge maavara ja vahekastis aeglusti järgi ma ka puudust ei tunne.75% söitudest on ikkagi normaalsel teel.
Excursion´is magades kippub vastu hommikut öhu puudus tekkima. Peale selle tekkis idee tagumised istmed sohva vastu välja vahetada ja esimesed 180 kraadi pööratavaks muuta. Teha möned panipaigad ja lisada jääkapp. Kogu selle hullu idee löpetusaks pidasin paremaks köigepealt millistes varjantides busse leidub. |
05.09.2012 at 11:47 |
|
pimeroolis |
Chevi Express
quote: aavo1: Excursion on järgi proovitud,ainus mida kurdan see,et vahekastis puudub diferentsiaal. Ei ole just asjatundja aga masina omanik väitis,et see ongi pöhjus miks ta mul lumisel teel tahaks kuvis otse minna, kuid ikkagi parem kui ainult tagaveolisena söita. Vöbolla keegi teab paremat pöhjust ära märkkida ?
Körge maavara ja vahekastis aeglusti järgi ma ka puudust ei tunne.75% söitudest on ikkagi normaalsel teel.
Excursion´is magades kippub vastu hommikut öhu puudus tekkima. Peale selle tekkis idee tagumised istmed sohva vastu välja vahetada ja esimesed 180 kraadi pööratavaks muuta. Teha möned panipaigad ja lisada jääkapp. Kogu selle hullu idee löpetusaks pidasin paremaks köigepealt millistes varjantides busse leidub.
...ok eks ta teatud olukorras kui väga järsku pöörad võib tõesti üritada sisselülitatud esisillaga natuke otse puskida. Aga normaalse sõidu juures lumisel teel sa seda selle massi juures küll aru ei saa, peale selle, et suht tundetult ja kindlalt lumehangedest läbi ronib. Ega sa ei pea kogu aeg ju 4-veolisena teda hoidma talvel. Ega siis see põlv nii hirmsast ka tudiseda ei tohi. Ta saab suurepäraselt oma pika telgede vahe ja suht suure massiga ka tagaveolisena hakkama norm sõidu juures. Noh kui suurema käru sappa haagid siis alles võib 4-veost puudust tundma hakata talvel. Ja libedust tunned ehk alles siis kui äkki pidurdama pead, siin tulevad füüsika seadused mängu. Õhu puudus tekib jah kuna puudub ventilatsioon mis iseseisvalt töötab. Taga olemas lahti keeratavad tuulutusaknad kust muidugi ka sääsed sisse pääsevad.
____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus... |
05.09.2012 at 17:58 |
|
aavo1 |
Chevi Express
quote: pimeroolis: quote: aavo1: Excursion on järgi proovitud,ainus mida kurdan see,et vahekastis puudub diferentsiaal. Ei ole just asjatundja aga masina omanik väitis,et see ongi pöhjus miks ta mul lumisel teel tahaks kuvis otse minna, kuid ikkagi parem kui ainult tagaveolisena söita. Vöbolla keegi teab paremat pöhjust ära märkkida ?
Körge maavara ja vahekastis aeglusti järgi ma ka puudust ei tunne.75% söitudest on ikkagi normaalsel teel.
Excursion´is magades kippub vastu hommikut öhu puudus tekkima. Peale selle tekkis idee tagumised istmed sohva vastu välja vahetada ja esimesed 180 kraadi pööratavaks muuta. Teha möned panipaigad ja lisada jääkapp. Kogu selle hullu idee löpetusaks pidasin paremaks köigepealt millistes varjantides busse leidub.
...ok eks ta teatud olukorras kui väga järsku pöörad võib tõesti üritada sisselülitatud esisillaga natuke otse puskida. Aga normaalse sõidu juures lumisel teel sa seda selle massi juures küll aru ei saa, peale selle, et suht tundetult ja kindlalt lumehangedest läbi ronib. Ega sa ei pea kogu aeg ju 4-veolisena teda hoidma talvel. Ega siis see põlv nii hirmsast ka tudiseda ei tohi. Ta saab suurepäraselt oma pika telgede vahe ja suht suure massiga ka tagaveolisena hakkama norm sõidu juures. Noh kui suurema käru sappa haagid siis alles võib 4-veost puudust tundma hakata talvel. Ja libedust tunned ehk alles siis kui äkki pidurdama pead, siin tulevad füüsika seadused mängu. Õhu puudus tekib jah kuna puudub ventilatsioon mis iseseisvalt töötab. Taga olemas lahti keeratavad tuulutusaknad kust muidugi ka sääsed sisse pääsevad.
eelpool kirjutatust jääb arusaam, et on pikemaajaline Excursion´i kasutamise kogemus. Peamine pöhjus miks hakkasin teiste masinate vastu huvi tundma on körged mootori pöörded heades teeoludes söites. 90km söiduga on mootori pöörded 2000 lähedal ja salongis melu vähe liiast. Miks mootorit kiusta kui sellel on piisavalt jöudu masinat ka 1500 pöördega edasi töugata.Loomal on ikka looma jöud ja ka tihedamas liikluses tunned ennest suht rahumeelselt. Ei kiputa seebikarpidega ligi tikkuma. Vöibolla tead toimivaid lahendusi kuidas saaks mootori pöördeid madalamaks ? Soomlased pakusid peylekande vahetamse varjanti aga minu arvates on möju liiga väike. Peaks veel midagi ette vötma,et raha kulutamine ennast öigustaks. |
06.09.2012 at 11:33 |
|
mart050 |
Chevi Express
Ilmselt siis oli viimane käik puudu selle ekskursioonil kui 90 km/h pöörded 2000 olid.
60 mp/h veeredes ei tohiks nad oluliselt kui kõrgemad, kui 1500-1600 olla.
____________________________
Daily Forester XT 06' 5MT
History: 89´G20 Sherrod, 94´E150 Mark III, 95´G20 D Starcraft GT, 93´G20 D Starcraft GT, 92´E150 Chateu, 92´Le Baron LX, 03´Sebring LX, 99´ Montana LX, 92´Bonneville SSE, 97´ Grand Prix GTP Supercharged |
06.09.2012 at 14:25 |
|
pimeroolis |
Chevi Express
Millise mootoriga versiooni sa "aavo1" proovisid mul 6.0 mootor ja 5-ne k-kast. Minu autol küll 90km/h pöörded 2000 peale ei tõuse. Turbiin lukustab end juba suht madalatel pööretel kui väga parempoolse pedaali peal ei istu. Nii et pöörded jäävad tõesti siia 1500 kanti. Peale selle on tal nn õppiv kast ja kui temaga kena oled siis on tema sinuga ka. Kui aga musti jutte asfaldile kisud natuke aeg siis muutub ka kast brutaalsemaks. No kui reduktori kallale tahad minna, siis ju 4x4 peab esisilla peale ka mõtlema. Soomlased proovind aga turbiini madalama stalliga vastu vahetada ja vahe täitsa olemas. Muidugi katse toimus 7.3 mootoriga isendiga millel 4 käiguline kast. Ta kurtis ka, et kiirendamisel tõusevad pöörded liiga niikui. Ja lärm üsna tugev mis muidugi 7,3 mootorile suht omane asi. Oma autuga jah juba hea mitu aastat sõber olnud.
____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus... |
06.09.2012 at 19:48 |
|
aavo1 |
Chevi Express
Minul ongi 7,3 mootori ja 4 käiguse kastiga,kyttekulu jääb 17-18 liitri kanti. Halvasti tehtud koduse töö tulemusena olen ostnud vale komplektatsiooniga masina. Enne ostu tuhlasin meretaguses netis, otsisin infot ja vördlesin erinevaid varjante aga paistab et mitte piisavalt hästi. 7,3 mootori valisin eeldusel,et oleks kergem möödasöitu teha. Aga 5käigulise kasti olemasolu ei tulnud pähe yldse uurida. Enne on olnud Suburbanid ja köik 4käigulise kastiga. Niipaliu siis sellest.
Kuidas 6,0 mootor 5käigilise kastiga möödasötudel hakkama saab ja kui suur on keskmine kytuse kulu? Vöibolla teab keegi kas neil diferentsiaaliga vahekaste ka eksisteerib? |
07.09.2012 at 11:24 |
|
pimeroolis |
Chevi Express
no miks ta ei peaks saama. On ju 6.0 tehaseseades 70hp võimsam kui 7.3 ja parema pöördemomendiga. No muidugi kaalub ta ka natuke rohkem. Kui suudad möödasõidul rahulikuks jääda siis turbiin ennast lukust lahti ei lasegi. Ja möödasõit selline sujuv jõuline noh kui tahad möödasõidul lasta teistel seda turbovilega maitsetatud V8 laulu kuulata siis turbiin pakub sulle selle võimaluse. Laseb ennast lukust lahti ja pöörded üles ja selg vastu istet. Noh umbes nii. Minu autul selline 12l/100km enam vähem, linnas tõuseb 14-ne peale ja talvel ka mingi 14 siis ikka aeg ajalt 4-vedu ka sees. Naine on compu peale isegi 9l nr võlund, noh mul ei ole õnnestund ja kui täpne see mõõdik on. See kulu niikui arvestuslik. Minuteada 7.3 mootorit ei liidetud tehase poolt 5- käigulise kastiga. 6.0 aga juba liideti. Minu teada ka 7.3 sel peaks see kulu nr olema kuskil 12l kandis keskmiselt kui kõik korras. Seda madalama stalliga turbiini asja peab natuke lähemalt uurima. Miks sa nii kangesti tahad seda esisilda kaasa lasta vedada kogu aeg, see lisab kindlasti tilga kulule ja muudab auto ka selliseks natuke kohmakaks. Kasutad siis kui vaja. Või kummitab see otsesõitmise asi. Sellele avaldab ka mõju libedal näiteks suht tihke LSD lukk.
____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus... |
07.09.2012 at 20:20 |
1 edit. Last edited 09.09.2012 at 23:21 by pimeroolis
|
aavo1 |
Chevi Express
Käin venemaal tööl,teeolud on seal pehmelt öeldes nigelad,talvised teed aga tihti hooldamatta. Eelmisel talvel oli yhte suunda ca 70 km kohaliku tähtsusega teed mida sai kindlapeale läbida ainult körge neliveolisega. Liivast vöis ainult unistada. Eks oma möiu ka sellel,et all tavalised M+S´d. Heade naeltega M+S´d kindlasti parandaksid olukorda aga pole leidnud möistliku hinnaga. |
09.09.2012 at 14:49 |
|
pimeroolis |
Chevi Express
No selge see seletab ka vajadust magada autos. Rasketesse teeoludesse sobib excursion küll. On ka mitu korda proovitud asi. Muidugi rehvidest oleneb palju. Ise kasutan BFG All Terraine ja pole veel hätta jäänd. No sõidumugavuste poolest jääb ta muidugi vanidele jalgu aga eks siin räägib asjaolu, et tegemist siiski mingit sorti maastikusuutliku autoga. No aga vanisid tehakse ka ju 4-veolisena minuteada. Kui kõrgeks neid tõstetud on see eriasi, kui sul ka see oluline. Vanis ka kindlasti ruumi rohkem ja see niikui elamiseks paremini kohaldatav.
____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus... |
09.09.2012 at 23:18 |
|
pimeroolis |
Chevi Express
quote: aavo1: Minul ongi 7,3 mootori ja 4 käiguse kastiga,kyttekulu jääb 17-18 liitri kanti. Halvasti tehtud koduse töö tulemusena olen ostnud vale komplektatsiooniga masina. Enne ostu tuhlasin meretaguses netis, otsisin infot ja vördlesin erinevaid varjante aga paistab et mitte piisavalt hästi. 7,3 mootori valisin eeldusel,et oleks kergem möödasöitu teha. Aga 5käigulise kasti olemasolu ei tulnud pähe yldse uurida. Enne on olnud Suburbanid ja köik 4käigulise kastiga. Niipaliu siis sellest.
Kuidas 6,0 mootor 5käigilise kastiga möödasötudel hakkama saab ja kui suur on keskmine kytuse kulu? Vöibolla teab keegi kas neil diferentsiaaliga vahekaste ka eksisteerib?
...arvan, et ega see kodutöö nüüd valesti tehtud ole. Su autol ei lülitu mingil põhjusel see nn viimane käik ehk OD nagu ka "mart050" arvas. Põhjust on muidugi raske arvata neti kaudu. Mure võib olla juhtsolenoidis, piduri pedaalilülitis või seal peasilindri otsas olevas dubleeritud lülitis. Noh on ta sul enne töödand või oled kogu aeg nii sõitnud selliste kõrgete pööretega? Kas enne tulede ringi tegemist oiroopaks toimis, piloot toimib? Teema läheb natuke OT-ks...
____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus... |
11.09.2012 at 04:45 |
2 edits. Last edited 11.09.2012 at 04:48 by pimeroolis
|
Valmet |
Chevi Express
Kõige lihtsamalt saab pöördeid alla suuremate rehvide paigaldamisega. Kast on ka muidugi mõistlik korda teha.
____________________________
Wagoneer`79 (Valmet powered)
Wagoneer`76 |
11.09.2012 at 08:26 |
|
pimeroolis |
Chevi Express
Võiksid muidugi proovida ka vigakoode välja võtta. Kas spido on sõites rahulik. Exc. ja F.del võib see GEM moodul(see on sul jalge juures asuv blokk kus sees kaitsmed, releed) saada niiskust. Tal komme siit ülevalt nende klaasipuhastajate alt läbi roostetada ja hakkab vaikselt vett tilgutama. Väljendub ka näiteks suunatulede ebamäärases toimingus või soenduse mootori pöörded hakkavad kõikuma. See võib ka mõjutada kasti toimimist. Kontrolliks pead maha võtma ja ta tagakülge nägema. Seal selline trükiplaadi sugune asi. Ei tohiks olla mingil kombel oksüdeeritud. Ega "OD off" tuli ei vilgu? Ja muidugi tõmba kk õlivarras välja noh niikui tead õli peaks olema selline ilus punane ja ei tohiks mingile kärsakale haiseda. Kuna õlivahetus tehtud. Noh esitan muidugi rumalaid küsimusi aga äkki abiks. Ja kui NewYorgi murre selge, siis kae ka huvi pärast jänkide mõttearendusi võib midagi tuttavat ette tulla äkki. http://www.powerstroke.org/forum/99-03-7-3-transmission-problems/4777-newbie-no-overdrive-psd-tranny.html http://www.thedieselstop.com/forums/f24/lost-4th-gear-my-4r100-need-help-301337/
____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus... |
12.09.2012 at 13:25 |
2 edits. Last edited 12.09.2012 at 13:27 by pimeroolis
|
aavo1 |
Chevi Express
Nonii,pikalt ära oldud. Sai jälle reis idanaabrite juurde tehtud. Jätsin auto yle lahe tutava juurde remonti. Läks teine peast päris segaseks. Vahel söidu ajal hakkas jurtsutama ja samas näitas häiret- throttle gas vöi midagi niisugust(ei ole just suuri inglise keele asjatundja). Esmaseks diagnoosiks anti- GEM moodul ussitanud vöi kuskilt tuleb + juhtmesse kere mass.Täpsemalt saab teada kui lahti harutatakse.Körvade vahel hakkab vilkuma möte masin korda teha ja maha myya.Alustusek ootan lahkamise tulemused ära eks siis näeb mis edas saab. |
03.10.2012 at 19:02 |
|
explorer99 |
Chevi Express
Tere,
Paistab, et soovitud varustuses van on saadaval ...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2007-Chevrolet-Express-3500-4x4-Extended-Cargo-Van-6-Door-6-6L-/261107330468?pt=US_Cars_Trucks&hash=item3ccb35ada4
|
04.10.2012 at 08:18 |
|