Poster |
Message |
QLZ |
F1 Stockcars
Ma loodan et sobib siia selline jutt/pildid, torki siin ikka on.
Kaisin eile Northampot International Racewayl vaatamas F1 stockcar-e ja oli muidki asju seal.
Ringi jalutades pit-i areas olid koik kohad mehi täis kellel nägu nalja täis ja V8 hääled igal pool. Ja kui siis korraga 25-30 korraga rajal on siis on ikka fun.
Ees ja taga on rauad selle mottega et enne kurvi saab tagumine vahem pidurdada ja eesmise eest ara/seina lykata.
Panen moned pildid ka sellest. Kes terasemalt vaatab naeb kui palju hp-d on punasel nr 226 autol, kirjutatud scoobi peale.
Soidetakse sellise 400m ovaali peal
____________________________
460 - Thank The Lord For The Big Block Ford |
17.09.2012 at 11:03 |
|
vlzman |
F1 Stockcars
Muidu tundub nagu huvitav, aga ainus asi millele pihta ei saa on see krdi räme moosiriiul neil katusel, on sellel ka mingi funktsionaalsus olemas või pigem tegu iluasjaga?
____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class! |
17.09.2012 at 21:45 |
|
Fog |
F1 Stockcars
Sellest on vägagi kasu, ning nii suur ongi just selle pärast, et kiirust on vähe. Downforce on teatud hunnik naela ruuttollile, ning kui ruuttolle palju, siis saab 100mph sama tulemuse, mis pisikese riiuliga 300+ kiirusel.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
17.09.2012 at 22:24 |
|
Jesper |
F1 Stockcars
Pluss veel asjaolu, et seal on ilmselgelt tiivaprofiil keelatud ja need on sõna otseses mõttes riiulid (ehk oma suuruse kohta väga ebaefektiivsed).
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
18.09.2012 at 01:26 |
|
peep Moderator |
F1 Stockcars
Sattusin ka sel suvel dirtrack võistlusele, konkreetselt Silver Crown sari ja üritus oli Hoosier 100 ehk 100 miili sõit.
miiline ovaal, 100 ringi, metanoolil töötavad smallblockid (silmad jooksid vett tribüünil), 700 hj., võistluskaal 680 kg, ilma käigukastita ja hull andmine oli.
Hiljem külastasin lisaks üht asfaldiovaali ja kuigi siin pole tegu V8 oli võistlus veelgi karmim:
Tegu on USAC National Midget sarja autodega, 400 kg ja 325 hj, max kiirus sirgel 240 kmh, ringi keskmine ca. 180, jällegi otsevedu ilma käigukasti ja isegi sidurita.
Sellised rajamasinad lükkasid nad käima ja siis mehed tiirutasid niikaua ringi kuni kõik 35+ olid liikumas ja toimus lendstart. Omal jõul nad liikuma ei saa, juhil on võimalus jõuülekanne lahutada kui on vaja peatuda.
Mõlemad võistlused olid kõva show, Midgetite sõidu võitja selgus viimases kurvis alles.
|
18.09.2012 at 16:11 |
|
|