Poster |
Message |
thunder |
Pontiac GTO 5.7 V8 2004.a-Thunder
Tere!
Teen siis siia ka autoteema ära. Siiski vähe õigem foorum sellele autole. Loodan et saan siin kajastama hakata auto käekäiku minu kasutuses olevana.
Pontiac GTO on siiani kokku 23.mas auto mis mul olnud on. Pontiacidest siis teine, esimene oli Bonneville 1989 aastast. Loodan et see auto pikaks ajaks jääb.
Autost ka siis:
Pontiac GTO 5.7 V8, 260kw ja 495nm. 0-100km/h 5.4? ja 260km/h peaks lõpp olema.<-neid kiirusomadusi võiks keegi täpsustada.
Igastahes on tegu autoga mis kiirusomadustelt on konkurent 645 BMWle ja CL600 mercedesele. Ja seda on ta 2-3X väiksema hinna juures.
Varustusst pole vast vaja eraldi välja tuua. Neil kõigil oli aind 1 varustusaste. Valida sai uuena aind värvitooni ja käigukasti. Sees on igastahes ruumi 4 inimesele ja
salong näiteks on 90km/h juures oluliselt vaiksem kui ML mercedesel(mu eelmine auto).
Vigadest on hetkel ebaühtlane käsipidur ja juhiuksel on polstril üks osa liimist lahti.
Pilte:
Pilt koos mu esimese pontiaciga
Teinud olen aind seda et 350km sõitnud, kojamehed vahetanud ja auto seest ära puhastanud. Lähiajal õlid vahetusse ja siis võib hakata edasi vaatama.
ÜV punktis peale käsipiduri ühtegi loksu ei leitud, loodan et see ka nii jääb.
Lähiajal teen normaalsemad pildid juurde. Praegused kriitikat ei kannata. |
20.12.2011 at 18:51 |
|
askeldaja |
Pontiac GTO 5.7 V8 2004.a-Thunder
Ostsidki ära? Tubli!
Kui ma ei eksi, sis 04´A4 on vist üks ökomaid GTO-sid? Linnasõidu suhtes vähemasti. Igapäevaautoks on automaat hea valik, kui on vaja ummikutes istuda, on see 1.käigu libistamine pisut tüütu. Sellel aastakäigul polnudki midagi lisavarustusest valida, oligi värv ja käigukast. Hiljem tuli juba 18 tollised veljed ja kapott ning pisut hiljem veel nn kere sportpakett, mis oleks olnud pisut teine nina ja sabatükk ning 4 otsaga pütid. Osad 2005 olid samuti sileda kapotiga, kuna maitseasi, osadele meeldibki sile kapott rohkem. USAs on mõni kogu tingeltangeli oma 04´le külge kruvinud. Ja viimased LS1 mootorid olid ju kas mitte üsna LS6 sugulased, igatahes väidetavalt parimad LS1 mootorid, mis tehasest installitud. Steroididel saaks seal 5,7 vabalthingavast mahust piisavat tänavajõudu kätte.
Käsipidur on ka vist üks tähelepanupunkte, mul on hetkel 06´odol ees 13xxx km ja tahaks samuti käsipiduri teemat pisut uurida, hakkab nõrgaks jääma.
Kuidas korrosioonitõrjega on, kas lased millegagi põhja üle lasta, töödelda?
Üldiselt on sellised low-miles GTO-d head autod, kui nad avarii- ja mootorisurmata kätte saada, pisikeste kulutustega saab hobiauto (võibolla soetada eurosagedustega raadio jms), mis võib edukalt olla ka igapäevaliikur.
Kevadel võid auto jõusöödale panna, kui tekib soov auto võimekust tõsta. Aga siis tasuks mõelda ka piduritele. Osad on läinud seda teed, et on ostnud pruugitud C5 Vette esipidurid ja uued klotsid.
Need LS-mootoritega autod omavad ikka üsna head modimispotentsiaali, kui vaid saabub "palavik". Ja vähemasti maanteekiirustel, on sätituna juba päris arvestatavad, kiired autod. Big-blockid jätaks teemast välja.
Kas oli mõni konkreetne valik ka, mida Sa kaalusid reaalselt GTO asemele osta ja otsustasid ikkagi GTO kasuks?
Gongrats! |
20.12.2011 at 20:01 |
|
DevilDeVille |
Pontiac GTO 5.7 V8 2004.a-Thunder
Mis muud, kui muretuid miile.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
20.12.2011 at 20:38 |
|
thunder |
Pontiac GTO 5.7 V8 2004.a-Thunder
GTO kasuks otsustasin seetõttu et hakkas vastu see mõte et sõita jaapani autoga. Sedasorti GTO oli siiski suht ammune unistus, st aasta oli siis 2004/05 vms ja mäng oli need for speed underground 2...Ühesõnaga lapsepõlve unistus omamoodi.
Ega valikut mul eriti polnudki, kas see GTO või R33 skyline 2.5 turbo/mitsu lancer EVO 4. Minusilmis aga on mõtekam igapäevaseks osta auto mis on N/A seades piisavalt võimekas ja pole vaja turboga turgutada et edasi liiguks. Sai täna Kiltsi lennuväljal ka käidud ja vaadatud kuidas auto edasi läheb-lihtsalt super! Tuunima vaevalt et hakkan, sest tegu on autoga mis igapäevases kasutuses saab olema. Aastaringselt siis. Põhjaalla vaatasin autot ostes, aga ei pannud tähelegi seda roostetõrje olemasolu/puudumist. Kiiremas korras vaatan selle siis üle. Pole vaja et auto roostetama hakkaks.
Pidurite järgi aitamise peale võib isegi mõelda ehk suvel. Hetkel libedaga ma pigem otsin esimese asjana uued naastrehvid. Hetkel lamell ja suht libe sõita.
Hea lisa on ka muidugi reaalselt kasutatavad 4 kohta, st väiksemates 2 ukselistes on need tagaistmed rohkem iluasi.
|
20.12.2011 at 22:15 |
|
askeldaja |
Pontiac GTO 5.7 V8 2004.a-Thunder
Tõepoolest, mingisugune kiht on tal tehasest juba põhjaall, aga kui aastaringne sõit, siis kasvõi mõni odavam mastiks peale, kui päris ilma. Palju kergem on ennetada ja kaitsta, kui hakata tegelema juba purema hakanud roostehammustustega.
Igapäevaautona on ta Sul igati läbimõeldud valik. Ma teeks samuti: esimesena asjalik talverehv, siis vaataks põhjakaitset.
Ja kütusekulu kukub kindlasti, kui harjud sõiduga ära, sõidustiil ja optimaalne liikumine, need tulevad ise kätte. Talvistes oludes on muidugi tsipa kõrgem, aga tuhka sellest, see-eest salong soojeneb kähku, V8 hüved.
Aktiivsemal linnasõidul, võiks mõelda ka parkimisanduritele, kuskil lumes ukerdades ja parklates end sättides, annab kindlustunnet juurde. Võimsust annab alati sättida ja stock mootor jaksab tegelikult oma tööd teha küll. Igasugune lahtikatkumine võib kaasa tuua järgnevaid töid ja kulusid, seega: las korras asi töötab ja parem mitte segada tal seda teha.
Kas ostad pisut kitsamad rehvid talveks? 235-245 kannavad veekiiluga autot imehästi ja olen ise veetnud päris kõhedaid hetki juba suvisel ajal lausvihmaga, maanteel. Kui osta, siis ikka veljeääre kaitsega rehvid.
Tagaistmed on head, ruumi on lahedalt, selles suhtes ei saa võrreldagi paljude 2+2 autodega.
Kui piirajat pole eemaldatud, siis 250km/h on lagi. Aga peaks veel minema, kuskilt on meelde jäänud tootjapoolsed katsed ilma piirajata, ja 04´oli vist alla 270km/h ja 05´-06´oli 282km/h. Praktilist väärtust meie tingimustes nendel arvudel pole, vääne on see, mis teeb tuju heaks. Illegaalsed kiirused tulevad kiiremini, kui jõuad õelda: trammipilet.
Hakkad talvel autopesulas käima, või saab auto käsipesu? Ma oma autoga pole veel kordagi pesulas käinud, mõnikord on olnud küll vajadus meeletu suvine tolm kuskil teises Eesti otsas maha kähku maha pesta, aga olen kahelnud, et kas äkki mõni pesula ei tunne tagatiiba ära ja üritab auto kallal vägivallatseda. Samas, kas tootja oleks seda madalat tiiba siis külge pannudki, kui see jääks kindlasti ette? |
20.12.2011 at 22:51 |
|
thunder |
Pontiac GTO 5.7 V8 2004.a-Thunder
Olen kõiki enda autosid alati ainult käsipesulates pesnud, ei muutu ka selle autoga midagi. Öko on see auto tõesti. Olen päris korralikult ringi paarutanud sellega(esimeste päevade rõõmud) ja hetkel näitab keskmiseks 15.8l/100km peale. Oskad öelda äkki kas GTO originaal raadio mängib MP3 plaate, või aind originaal CDsid? Arvan et kui auto see neljapäev õlivahetusse läheb, lasen ka põhja üle käia. Mis õli mootorile soovitatav on? |
20.12.2011 at 23:06 |
|
askeldaja |
Pontiac GTO 5.7 V8 2004.a-Thunder
MP3-e ei mängi see raadio. Seega, kõrvetada saab vaid selliseid lühemaid plaate, kui toorikuks on 700MB. Kui uut raadiot ei osta, siis on õpetusi, kuidas panna orig.raadiot mängima välise MP3mängija lugusid. Säästueelarve puhul täiesti mõeldav liigutus. Tõsi küll, raadiokanaleid see juurde ei anna.
Kas pagasiruumist kruvisid bassinupu juba põhja (vasak pagasipolster, selle all)? Ma ise polegi jõudnud veel oma autol seda teha. Proovi järele, kas annab oluliselt juurde? Väidetavalt andvat, aga pole veel mõne katsetaja kommentaare kuulnud. Tootja on jätnud võimendile varu.
Jah, jaheda ilmaga, kui mingit pidamist rehvidel on, siis kiire sõiduga tulebki nii 15-16L vahel, üle selle peab ikka väga tõsist vaeva nägema. Ja see 15-16L on tegelikult ikka üsna kiire sõit. Suurim vaenlane on ummikutes seismine, siis võib tiksuda lisa. Vaikne sõit linnas ladusamal ajal, on täiesti viisakas lugu.
Mootorile ikka täissünt 10W30, nagu on mõeldud. Kusjuures, õli läheb vähem sisse, kui näiteks saksa 2.8 R6 mootorisse.
|
21.12.2011 at 00:27 |
2 edits. Last edited 21.12.2011 at 00:43 by askeldaja
|
tfr |
Pontiac GTO 5.7 V8 2004.a-Thunder
quote: askeldaja: Hakkad talvel autopesulas käima, või saab auto käsipesu? Ma oma autoga pole veel kordagi pesulas käinud, mõnikord on olnud küll vajadus meeletu suvine tolm kuskil teises Eesti otsas maha kähku maha pesta, aga olen kahelnud, et kas äkki mõni pesula ei tunne tagatiiba ära ja üritab auto kallal vägivallatseda. Samas, kas tootja oleks seda madalat tiiba siis külge pannudki, kui see jääks kindlasti ette?
Seda spoilerit nüüd küll ükski pesula ära ei lõhu. |
21.12.2011 at 00:53 |
|
thunder |
Pontiac GTO 5.7 V8 2004.a-Thunder
Tänud vastuste eest. Ühesõnaga läheb ühel hetkel originaal helitehnika väljavahetamisele. Meeldib suht valjult muusikat kuulata, eriti veel üksi sõites. Esimene mure on see et praegune raadio on 2-DIN, ma aga tahaks pigem 1-DIN raadioga seda välja vahetada, kas kuskil mingit vahetükki on saadaval siinmaal, või on see ainult e-bay teema?
Ise ma pole veel süvenenud auto kõlarite asukoha uurimises, kuid pagasiruum ja salong ühendatud pole, siis kuidas lahendada subwooferi paigaldus? On kellegil mingit linki, ehk keegi varem selliste asjadega tegelenud auto kallal?
Kiiret sellega muidugi pole, hetkel on piisav muusika mootori hääl-mida maanteel muidugi eriti kuulda pole
Koos mootori õliga läheb ka tagadiffri õli vahetusse. Käigukasti ei puutu hetkel, seal on õli ilus puhas. |
21.12.2011 at 09:16 |
|
Kummipuru |
Pontiac GTO 5.7 V8 2004.a-Thunder
Õnnitlused uue saani puhul...
Soundi teema osas oskavad kindlasti nõu anda Audio City mehed (Kadaka tee 1, pigem töökoja pool kui müügisaal) ja neil poes ka igasuguseid 1-2...2-1DIN vahetuse adaptereid letis. |
21.12.2011 at 09:38 |
|
Tyymiiz |
Pontiac GTO 5.7 V8 2004.a-Thunder
quote: thunder: Ise ma pole veel süvenenud auto kõlarite asukoha uurimises, kuid pagasiruum ja salong ühendatud pole, siis kuidas lahendada subwooferi paigaldus? On kellegil mingit linki, ehk keegi varem selliste asjadega tegelenud auto kallal?.
Võimalusi on mitmeid, kõik oleneb paraku sellest, kui palju sa oled huvitatud või soovid masinat lammutada ! sub ei pea olema alati pagasiruumis ! kindlasti soovitan masinal teostada korralik heliisolatsiooni lisa paigaldamine.
PS! Kui miskit täpsemaid soove vms huve on võid alati mailiteel ühendust võtta.
____________________________
minust viinalõhna õhkab ja mul puudub cadilac mul on igivana chevy mis näeb välja nagu käkk 56667774 |
21.12.2011 at 09:48 |
|
DevilDeVille |
Pontiac GTO 5.7 V8 2004.a-Thunder
hinna-kvaliteedi suhtelt ei saa 2DIN seadmete osas Pioneer-i AVIC-ule miski näole.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
21.12.2011 at 10:17 |
|
VeixES |
Pontiac GTO 5.7 V8 2004.a-Thunder
1 huvitav nüanss, mis ma GTO juures alles hiljuti avastasin... teleskooprool
Võtad rooli lukustuse maha, saad liigutada rooli üles alla ja ka tõmmata enda poole. Sõidumugavus suurenes minu pikkuse(193) juures oluliselt
Samuti käetoe sees(põhjas) olevat ristküliku kujulist kummi vms saab kasutada joogitopside kattena.
Audioga seoses on tehtud nii pagasiruumi subwooferi installi, kui ka 2 bassi kõlariga (spets lamedad) tagumiste paneelide sees (seal kus tagumistel käetugi on).
Kui HU vahetamiseks läheb siis Ameerikas on väga populaarsed Pioneer on 2DIN seadmed, kuna neile on ka saada roolilt juhtimise kite (rooli nupudu jäävad funktsionaalseks).
Kui juhuslikult ei ole autoga sõitmas, siis ennast harida saab siit http://www.ls1gto.com/forums/ Teemasid jätkub.
Muretuid miile.
____________________________
GTO '04 |
21.12.2011 at 12:00 |
|
viplala |
Pontiac GTO 5.7 V8 2004.a-Thunder
quote: askeldaja:
Mootorile ikka täissünt 10W30, nagu on mõeldud. Kusjuures, õli läheb vähem sisse, kui näiteks saksa 2.8 R6 mootorisse.
Meie talves, sobiks sinna mootorisse 5w30 paremini kui 10w30. Suvel on 10w hää küll. |
21.12.2011 at 12:16 |
|
DevilDeVille |
Pontiac GTO 5.7 V8 2004.a-Thunder
kuna v8 toodab omajagu sooja siis suisel aal võib see mootoriõli julgelt ka 10w50 või 10w60 olla. pole küll odav a samas hea.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
21.12.2011 at 15:09 |
|
Lowrider |
Pontiac GTO 5.7 V8 2004.a-Thunder
quote: thunder: . Oskad öelda äkki kas GTO originaal raadio mängib MP3 plaate, või aind originaal CDsid?
Mp3 teemast rääkides siis üks alternatiiv on sellised jublakad:
http://www.oomipood.ee/index.php?t=k_ki&i=TELL_MP3-FMTRANS40
http://www.oomipood.ee/index.php?t=k_ki&i=TELL_MP3-FMTRANS50
Või siis väga odavalt saab sellise asja, paned kassetimängijasse ja 0.3mm otsa paned mp3 mängija otsa ja lase tümpsu nii kuis süda lustib. Tolknev juhe võib lihtsalt natuke tüütu olla:
http://www.oomipood.ee/index.php?t=k_ki&i=VELL_CDCA |
21.12.2011 at 15:27 |
|
thunder |
Pontiac GTO 5.7 V8 2004.a-Thunder
Hetkel läheb sisse 5W30 ja heliga tegelen ka kevade poole, hetkel tahaks aind sõita. Probleem on rehvidega. Nimelt auto seisis ühes kohas pikalt(müügiplats) ja ilmselt rehvid enam päris ümarad pole, rehvipingis viskasid päris korralikult. Kas see võib sõites korda minna, või peabki praktiliselt uued rehvid välja vahetama? |
21.12.2011 at 16:35 |
|
viplala |
Pontiac GTO 5.7 V8 2004.a-Thunder
quote: thunder: Hetkel läheb sisse 5W30 ja heliga tegelen ka kevade poole, hetkel tahaks aind sõita. Probleem on rehvidega. Nimelt auto seisis ühes kohas pikalt(müügiplats) ja ilmselt rehvid enam päris ümarad pole, rehvipingis viskasid päris korralikult. Kas see võib sõites korda minna, või peabki praktiliselt uued rehvid välja vahetama?
Kui tegemist on seismisest tingitud viskamisega, siis loksuvad sõites paika. |
21.12.2011 at 18:28 |
|
thunder |
Pontiac GTO 5.7 V8 2004.a-Thunder
Käisin töökojas ja seal rehvipingis oli hästi näha et kõik 4 ratast viskasid kui neid ringi ajada. Mis vahemaaga asi paika loksuma peaks? |
21.12.2011 at 21:06 |
|
mats36 |
Pontiac GTO 5.7 V8 2004.a-Thunder
Nali naljaks, aga äkki väike burnout?
Asja juurde kah. Korralik auto normaalse hinna eest küll. Loodetavasti kestab kaua-kaua ning ükspäev ehk saab kuskil oma silmaga ka asja vaadata.
Jõudu ja jaksu, vaata, et asi ikka teepeal seisaks. |
21.12.2011 at 21:58 |
|
Martin K |
Pontiac GTO 5.7 V8 2004.a-Thunder
Mul oli sama lugu ühe autoga mis pikalt seisnud. Proovisin mitu korda rehve balanseerida, sõita üle- ja alarõhuga, aga mitte miski ei aidanud. Auto rappus ikka tuntavalt. Pingis oli ka näha, kuidas rehv viskab. Uute rehvidega probleem kadus.
GTO on vägev! Jõudu! |
22.12.2011 at 08:47 |
|
vvt |
Pontiac GTO 5.7 V8 2004.a-Thunder
quote: viplala:Meie talves, sobiks sinna mootorisse 5w30 paremini kui 10w30. Suvel on 10w hää küll.
Korralikel tootjatel on user manualis sees väike spikker, mis temperatuurivahemikus kasutamiseks mis õli autol sobib.
Kui jutt käib kontekstist viimane talv (-25) ja viimane suvi (+30), siis aastaringne peaks olema juba 5W-40 (30 pelab enamasti keskmise suve kontekstis)
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
22.12.2011 at 09:36 |
|
thunder |
Pontiac GTO 5.7 V8 2004.a-Thunder
Eks ma pean ka siis hakkama uusi rehve otsima. Praegustel on mustrit korralikult, kuid väin pole ära kadunud siiani. Küll on seda vähemaks jäänud.
Täna sai ka LS32250 juures tehtud õlivahetus. Sisse läks Pennzoil 5W30 |
22.12.2011 at 10:00 |
|
vvt |
Pontiac GTO 5.7 V8 2004.a-Thunder
Mina paneks nad rehvipinki enne uute ostmist (veelkorra). On juhtunud, et originaal rattapoltidest oluliselt erineva mõõduga (pea suurus, poldi pikkus) salapoltide kasutamisel on vibra tekkinud. Samuti piduriketastest. Kui kiirel pöörlemisel asi nähtavalt ei viska ega vibreeri, siis pole rehvi viga. Muidugi ka nähtud rehve (Barum), millel oli kaks raskuspunkti, nende kaalu saamine nõuab kannatust (ei saa nii, et piiksu peale viskad kaalud külge ja järgmine ratas).
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
22.12.2011 at 11:39 |
|
viplala |
Pontiac GTO 5.7 V8 2004.a-Thunder
quote: thunder: Käisin töökojas ja seal rehvipingis oli hästi näha et kõik 4 ratast viskasid kui neid ringi ajada. Mis vahemaaga asi paika loksuma peaks?
Suht siva, alla 100 km. Kui ei, siis on rehvid peetis. |
22.12.2011 at 14:02 |
|
|