Kas kellelgi on kogemusi ? Mul on vaja värvida hulgaliselt ribilisi detaile (ca 100mm diam. radikad) ja igatsorti pulber ja pihustamine ei taga ribidevahelist ühtlust. Detailid on alumiiniumist ja liivapritsitud.
Sissekastmine tundub olevat lahendus, kuid varem teinud pole.
Sissekastmisega värvimineKodusel teel olen katsetanud. Värvi viskoossus ja tahenemine on oluline. Võibolla on selleks spets värvid tegelikult. Kodusel teel tekkisid probleemid: kitsastest kohtadest ja nurkadest ei voolanud värv välja, jooksud(värv tahenes liiga kiiresti ja kiht jäi ka paks), ebaühtlane värvikihi paksus. Samas kui tulemus ei pea olema 5+, siis saab teha küll.
Edit: Nii palju kui ma olen discoveryte jms pealt erinevate autotehaste tegemise näinud, siis autosid värvivad ikkagi spets robotid pihustamise teel. Ja pärast vaatab inimene asja üle ja teeb vajadusel korrektuurid. Või oskad täpsustada, mis marki autod läbi vanni käivad?
04.12.2012 at 12:29
2 edits. Last edited 04.12.2012 at 12:32 by trs200
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Sissekastmisega värviminevene aegu juurutati kek-is kilbiliistude ja muu taolise värvimiseks mingi liin.
sääl oli mitu vanni, kust asjad konveieril läbi sõitsivad. ilmselt hakatuseks igasugu pesud ja muu taoline ja kõige lõpuks käis ahjust ka läbi kuivamise jaoks.
põhi point oli aga sama nagu pulbriski, ehk särts käis ikka detailidest läbi.
seega äkki kannataks uurida, kas pulbripritsijate juures saaks ka leiutada mingit sissekastmis sisteemi.
Sissekastmisega värvimineSain ka Kemiflora konsultandilt mõned soovitused värvi osas. Oluline on pinna hea puhtus.
Autokeresid olen näinud küll sissekastmisega värvitavat (krunditavat). Lõppvärv autodele tehakse pihustamisega lihtsal põhjusel - arvutage ise, kui palju on vaja värvi "vanni" jaoks
Sissekastmisega värvimineVõibolla on tõesti pritsimine kasutusel värvi hinna tõttu. Saab värvida ainult neid kohti, mida vaja.
Kas alumiiniumi puhul anodeerimine mõnes seda pakkuvas ettevõttes ei tuleks kõne alla?
Sissekastmisega värviminePritsimisega sopilise ja "õhuvahedega" asja värvimine (nt radikapatarei) ei ole kuskilt otsast ökonoomne värvi kasutamine.
Kogemus puust aiamoodulite tootmisest, värvikulu ületas kordades normatiivi järgi arvestatut (mille tootja annab g/m2 eri katmisviiviside korral * tegelik pindala).
Maa ja ilm oli seda värvi täis ja tundus, et toote peale läks üsna väike murdosa.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Sissekastmisega värvimineNeed autode sissekastmisvannid võivad olla ka tsinkimise eesmärgil hoopis. Videost ei lugenud ka otseselt välja.
Aga osad autokered on ju kuumtsingitud ja sellele eelnevad igasugu happe- ja muud puhastusvannid.
Sissekastmisega värvimineTekkis mõte, et kas neid radikaid kuivamise ajaks mingi pika võlli peale aeglaselt pöörlema saaks panna?
Miinuseks on vajadus ehitada mingi tiguülekandega vms monstrum selle jaoks, aga kui neid 100tk võib-olla tasub ära
Sissekastmisega värvimineEile juhtusin nägema Discovery'st mingit populaarteaduslikku filmi stiilis "How they do it" ja seal näitati terasradikate valmistamist.
Ikkagi pulbervärvimisega neid kaeti, sellest ei saanud hästi aru, kas kasutati ka elektrostaatikat või mitte.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm