Poster |
Message |
dochmees |
Mootori sissesõit ja õlid
Huvitaksid arvamused selle kohta, et mis õliga tuleks peale täielikku kapremonti mootorit sisse sõidutada ning kui kaua st mitme km pärast võib konet juba rohkem piinata?
Minul selline inf, et algul mineraalõli sisse, siis 2-3K sissesõitu ja siis täissünt ja tuld!!!
Autoks riisipurk |
07.08.2002 at 15:04 |
|
2koma8 |
Mootori sissesõit ja õlid
Mineraalõli soovitati ainult sellepärast et see on odav ja niikuinii lased selle varsti välja.
Kui oled mootori väga korralikult teinud siis mina ei soovitaks mineraalõli seal kasutada kui hiljem plaanid täissündile üle minna.
Kui juba mootorisse investeerisid siis tasuks ikka hoida seda mille oled ehitanud... |
08.08.2002 at 09:34 |
|
max |
Mootori sissesõit ja õlid
Otsi veebist. Keegi rääkis mulle sel nädalavahetusel, et täissünt pole sissesõiduks ka sellepärast soovitav, et õlitab liiga hästi, mootor ei suuda sisse kuluda/töötada. |
08.08.2002 at 10:04 |
|
2koma8 |
Mootori sissesõit ja õlid
Maxi jutus huvitav tera... a no siis mina kasutaks ikkagi poolsünti sissesõiduks.
(Omal kogemus, et mineraalõli on rohkem nagu "väljasõiduks" mõeldud) |
08.08.2002 at 14:02 |
|
jyrki |
Mootori sissesõit ja õlid
In a well built engine the only things that need break in are the cam (if non roller) and piston rings. Moly rings with the appropriate hone job with torque plates are broken in during the cam break in, ie 20 minutes. In Jussis Valiant we got the motor running on friday, warmed it up and adjusted the valves. Changed the oil to synthetic and drove the car on the trailer and it was race ready. Regular piston rings take a little longer to seat, but there is a procedure on how to break in those too during one day. |
09.08.2002 at 09:59 |
|
urmas |
Mootori sissesõit ja õlid
quote: jyrki: but there is a procedure on how to break in those too during one day
Drop the sand to intake or what? |
09.08.2002 at 21:17 |
|
jyrki |
Mootori sissesõit ja õlid
Here is the instructions that should do the job:
10 runs @ part throttle, shift at 3500
5 runs @ part throttle, shift at 5000
cool down to cold
3 runs @ part throttle, shift at 6000
3 runs @ full throttle, shift at 6500
cool down to cold
RACE
I think these instructions are for an engine with a 7000+ red line, and of course the bores have to be straight and round inthe first place. |
13.08.2002 at 09:33 |
|
peep Moderator |
Mootori sissesõit ja õlid
jyrki räägib hästiehitatud performance mootorist aga siin meie külaseppade poolt kokkulaotud mootorite puhul on ikkagi mineraalõli parem lahendus. Nagu siin juba õigesti mainiti, võimaldab mineraalõli detailide kiiremat sissetöötamist. Ise olen kasutanud järgmist metoodikat: õli sisse, surve üles välise ajamiga (kui võimalik) mootor käima, ca. 20 min kohapeal mitte alla 2000 pöörde, õli välja, uus filter&uus õli (mineraal) ca. 500 km. sõitu ja siis jälle uus filter & uus õli (sünt). |
13.08.2002 at 10:01 |
Last edited 13.08.2002 at 10:02 by peep (Moderator)
|
max |
Mootori sissesõit ja õlid
Vana teema korraks üles... Nagu lugesin, on soovitav sissesõiduks mineraal ja siis võib sündile üle minna. Aga ühes teises topicus kirjas, et mineraali ja sünti segada ei tohi. Kuidas selle kone mineraalist siis vahepeal puhtaks saab? |
03.02.2004 at 02:10 |
|
V8voge |
Mootori sissesõit ja õlid
quote: max: Kuidas selle kone mineraalist siis vahepeal puhtaks saab?
Ju siis tuleb esimene sünt välja lasta natukese aja pärast ja siis uus(löpplik) sünt sisse panna
____________________________
+2904 cid GM,M0PAR,FOMOCO,AMC |
03.02.2004 at 02:25 |
|
peep Moderator |
Mootori sissesõit ja õlid
See mõni tilk mis sisse jääb ei tee miskit halba. Peaasi, et lased korralikult tühjaks niriseda. |
03.02.2004 at 09:58 |
|
Lembit |
Mootori sissesõit ja õlid
quote: max: Aga ühes teises topicus kirjas, et mineraali ja sünti segada ei tohi.
See mineraali ja sündi segamise keeld on mingi valetõlgendus.
Mootorile on ohtlik situatsioon, kus õlikanalid ja ka muu mootori sisemus on pikaaegsest mineraalõliga sõitmisest ja mitteõigeaegsest õlivahetusest, kaetud paksu möginakihiga. Kui sellisele mootorile paremate pesemisomadustega sünteetiline õli sisse valada, siis on oht, et mõni lahtipestud saastatükk peenemasse kohta ette läheb.
See, et midagi klimpi läheb, või et õlid ei segune omavahel, see on minu andmetel (kod. Naams läbi kolmanda isiku) muinasjutt.
|
03.02.2004 at 10:07 |
|
porge |
Mootori sissesõit ja õlid
quote: Lembit: quote: max: Aga ühes teises topicus kirjas, et mineraali ja sünti segada ei tohi.
See mineraali ja sündi segamise keeld on mingi valetõlgendus.
Mootorile on ohtlik situatsioon, kus õlikanalid ja ka muu mootori sisemus on pikaaegsest mineraalõliga sõitmisest ja mitteõigeaegsest õlivahetusest, kaetud paksu möginakihiga. Kui sellisele mootorile paremate pesemisomadustega sünteetiline õli sisse valada, siis on oht, et mõni lahtipestud saastatükk peenemasse kohta ette läheb.
See, et midagi klimpi läheb, või et õlid ei segune omavahel, see on minu andmetel (kod. Naams läbi kolmanda isiku) muinasjutt.
see on tõsijutt !
omavahel segada ei ole soovitav, kuid mitte keelatud
kaasaegne mineraalõli on oma määrdeomadustel täisündiga vaata, et võrdne -vahe vaid hangumises ja elueas
|
05.02.2004 at 12:02 |
|
imre007 |
Mootori sissesõit ja õlid
mineraalõli täissündiga ikka ei tohiks segada-kisub ikkagi asja klimpi nigu-seda tean omast kogemusest
____________________________
Chevrolet Lumina
www.blueworld.ee-parimad paadid ja tarvikud.
|
08.02.2004 at 18:10 |
|
Lembit |
Mootori sissesõit ja õlid
quote: mengel002: mineraalõli täissündiga ikka ei tohiks segada-kisub ikkagi asja klimpi nigu-seda tean omast kogemusest
Huvitav....
Teen sulle sellise ettepaneku - ostame poest ühe mineraalõili ja ühe täissünteetilise õli (mõlemad sinu valikul). Lisaks ostame lauluõlid (õlled/viinad/veinid) vastavalt kummagi eelistusele.
Võtame mingi meeldiva pinna (saun vms.) ja hakkame katsetama. Kui sul õnnestub õhtu jooksul kahest esimesest pudelist mingi selline asi kokku segada, mis klimpi läheb, siis on nii mootori- kui ka lauluõlid minupoolt. Kui klimpi ei lähe - sinupoolt.
Deal?
|
08.02.2004 at 22:47 |
|
BlueStang |
Mootori sissesõit ja õlid
Äkki peaks mixeri (loe: töötava mootori) ka kaasa võtma
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
08.02.2004 at 22:49 |
|
mth |
Mootori sissesõit ja õlid
selline küsimus. et sai hiljaaegu õlivahetust käidud tegemas ja siis kui arve maksmiseks läks selgus, et otseloomulikult pandi mootorisse täissünt, siiani on mineraal olnud. kas ma peaks ennast nüüd kuidagi paremini ka tundma, et 2x rohkem raha sai välja käidud? õlivahetusvälp ehk võiks pikemaks venida vms
auto vw 1.9d ja 4 aastat vana |
09.02.2004 at 11:10 |
|
gis |
Mootori sissesõit ja õlid
Ma ise olen kasutanud ja soovitan:
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
selle kohta oleks siin targemate meeste arutelu teretulnud |
09.02.2004 at 11:23 |
|
max |
Mootori sissesõit ja õlid
GMi juhend on koormuse andmise mõttes sarnane:
http://216.121.161.76/files/BreakIn.pdf
|
09.02.2004 at 12:02 |
|
imre007 |
Mootori sissesõit ja õlid
quote: mengel002: mineraalõli täissündiga ikka ei tohiks segada-kisub ikkagi asja klimpi nigu-seda tean omast kogemusest
tegelikult asi hoopis nii-üks idioot oli kalland mb-sse õli mis kuulus klassi SF/SG st zigulliõli ja mina sünti kohe otsa-lasin mootori soojaks ja oligi klimbisuppvalmis
____________________________
Chevrolet Lumina
www.blueworld.ee-parimad paadid ja tarvikud.
|
09.02.2004 at 19:42 |
|
Raceboy |
Mootori sissesõit ja õlid
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
...no see sobib väga hästi uute(!) mootorite jaoks, mida tyyp ka ekstra mainib (new machinig & honing technologies!), kuid ma pole yldse veendunud, et see meetod sobib hästi ntx. kap.remonditud vanematele mootoritele....
Võibolla oleks parim mingi vahepealne variant? :S
Aga arutelu sellel teemal on väga teretulnud, seda enam, et endalgi lähemal ajal väga vastutusrikas sissesõit teha vaja...
____________________________
www.vems.ee |
09.02.2004 at 19:58 |
|