Mercury Comet 1964Sai siis selline kenake põhjanaabrite juurest ära toodud.Päris ausalt öeldes mul temaga kindlat plaani hetkel ei ole,ideid on aga küllaga,nendest räägin hiljem.Aga praegu räägin seda,mida tean.Viimane ülevaatus oli 1981 ja arvelt kustutatud 20 aastat tagasi.Tehniliselt oskan niipalju öelda,et tal on peale aretatud mingisugune 1.8 diisel,mis starterit andes vähemalt käis ringi,aga sellega see ka piirdus,rohkem uurima ei hakanud täna.Heitgaasid juhitakse pükstest auto tagastage juurde mingisuguse tolmuimeja toruga,ilma igasuguste püttide või huinjaata.Kõik neli ratast on täiesti kinni,rehvid on puruks.Kere paistab tugev olevat,kundepoolses jalgade ruumis avastasin ühe augu.Salongis pole mitte ühtegi istet,ülejäänud tuled ja vidinad on olemas,mõni asi on isegi topelt kaasa pandud nagu kelladeblokk ja mingeid kroom vidinaid.Interneti avarustest ei leidnud infot sellise auto olemasolu kohta Eestis,kas neid polegi või lihtsalt pole neid internetis eksponeeritud??
____________________________
May the spring be with us!!
17.12.2012 at 00:18
2 edits. Last edited 18.12.2012 at 01:30 by 2TEP60
Mercury Comet 1964Ideid auto kohta on peas mitmesuguseid.Kõigepealt,kui soojemad ilmad tulevad,või mingi katusealuse leiab,vaatab,kas saab selle diisli seal peal käima,ja kui saab,siis mida see endast kujutab.Väga selle diisli peale jätmine sinne mulle ei meeldi,tahaks ikka V8t.originaali on vist suht võimatu leida.Ilmselt sinna peaks enamus Fordi mootoreid minema?katsun ka seda uurida,kas äkki on juba mingeid muudatusi kere osas tehtud,kui see diisel sinna pandud on.Samas oli vahepealt mõte,et oleks äge mingi vana V12 (bmw nt) sinna vahele ajada.Automaatkasti tahan kindlalt.
Transportides seda autot käru peal,ei veendunud kapoti kinniolekus ja juhtus see,mis oli vältimatu,tuul kiskus 70kmh pealt kapoti lahti ja painutas plekki.Päris nii hull polnud nagu filmides,et kapott lendab kõrge kaarega autost tahapoole,huvitav kuidas oleks võimalik seda kapotti sirgemaks teha?
____________________________
May the spring be with us!!
Mercury Comet 1964Ma tahtsin ka öelda et bemmi V-12 on ideoloogiliselt väga vale. Nüüd mõned valvekommentaatorid (ja corvette-omanikud) väidavad vastupidist, aga fakt jääb faktiks.
Mercuryle jäägu ikka fordi kone.
____________________________
69 Coupe de Ville
91 Caprice Classic - ex
72 Fleetwood Eldorado - ex
85 M1009 - ex
80 El Camino
AMSOIL tooteid küsi minult. info@usapood.ee
Mercury Comet 1964Sellel bemmi konel ei ole ju eriti eeliseid, kw on samapalju,kui mõnel euro v8- sal.
Ja neid leiab ka lihtsamini ja lihtsam ka tööle panna ja kollektorit nt ehitada. Peaks olema säästlikum sõita.
99% ajast sõidab auto kinnise kapotiga seega just väga oluline ei ole mis seal all on ...
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
Mercury Comet 1964Minu soovitus oleks siiski mistahes (mida suurem, seda parem) V8 mootor, custom sisse(kompressori jaoks nt)- ja väljalase + programmeeritav EFI.
Peaasi, et raud tugev oleks. Kõige lollikindlam olekski mingi usa mootor. Juppide(ka performance) saadavus on hea ja üpris odav võrreldes nt euro toodanguga.
Karpaga mässamine on kallis ja vähe tulemustandev võrreldes progetava ajuga. Samal ajal kannatab mistahes edasisi modifikatsioone teha, seadistuse muudatus ja voilaa.
Aju suhtes pole vahet, mida kasutada, kõik teevad sama asja. Peaasi, et oskusteave lähedal/kiire on.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
Mercury Comet 1964Mootori siis sai lõpuks käima tänu stardiabi aerosoolile,enne proovimist sai küttesusteemi kontrollitud ja selgus,et pihustid,pumbad ja muud vidinad polegi jäädavalt kinni roostetanud.
____________________________
May the spring be with us!!
Mercury Comet 1964Kahtlustan selle mootori olevat indenori diisli. Vaata pumbapoolsest küljest, ploki ülalservas on keskel ja eesotsas numbrid sisse taotud, nende järgi on vöimalik tuvastada mis loomaga täpselt tegu on. Mitte, et sellest mingit röömu oleks, kui söita proovid saad aru
____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi
Mercury Comet 1964Jah, bomber seat on ka olemas, umbes WWI aegse pommitaja küljest
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
quote:Riho: Päris naljakas rott
Jätagi selliseks nagu on
Ilusat autot oskab igaüks teha.
Just, jätaks ka selle diisli sinna vahele. Ning jätaks kogu maina selliseks rotikaks.
AGA kui Sa selle ikka plaanid sealt ära võtta ja muuga asendada, siis ära seda prügimäele viska ega niisam lahtiselt õue jäta. Üldse, kui võtad välja, siis pigem korralikult. Autole katlaks pole tegu just parima isendiga aga veesõidukile "marineerituna" täitsa tegija.
Mercury Comet 1964Jajah, tarkpead
Nagu aru on saada, pole keegi teist kunagi söitnud selle konega.
Tore rott on küll, a kui hommikul juba ei taha selle asjaga meetritki söita siis see pärsib auto pöhimötet
Devil vöiks ühe samasuguse ilmselt tasuta juurde anda, saaks otsapidi kokkupannes v8 mis omaks r2 jöudu
____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi
quote:90Deville:Devil vöiks ühe samasuguse ilmselt tasuta juurde anda, saaks otsapidi kokkupannes v8 mis omaks r2 jöudu
Seegi poleks üldse paha idee: kuidagi pannakse ju ühte kardaani ringi ajama tractor-pullingus mitmed tuhandetes hobustes mootorid korraga! See oleks eriline rotikas: ülisuure mootoriruumiga rauas kaks ideaalselt korda tehtud aga välimuselt õudsat konnadiislit kõrvuti ühte kardaani ringi ajamas...
Ilusaid ja tavapäraseid asju suure raha eest oskab igaüks teha aga see Comet pani küll mõtted liikuma millegi erilise poole... Juba täiesti mõtetu õlipõletaja, mingist lohvist sumbuti, euroalus istmeks: see euto on juba olemuselt rotikas. Ning too muhe must tomu. Et ülevaatuselt läbi pääseda, peaks asi vist vähe puhtamalt käima aga miks mitte pisike kangike, millega eelsüüte nurka muuta ja show-masinana siis kahest lohvist räiget musta lasta....
Mercury Comet 1964hehee, rääkides kaheksapütistest, siis minu valduses olevale siiamikaksikutegadeitimiseautule oli kord Matra ingenjöörode poolt genereeritud vägivahva ja ehedast insenerimõttest kantud kahekomakuuelirune u8
püha ürituse nimel võin muidugi enda ürg indenori ka loovutada
a konkreetse komeedi võiks selliseks jätta küll - las läkastab, on vähemasti omanäoline
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
30.12.2012 at 14:41
1 edit. Last edited 30.12.2012 at 14:44 by DevilDeVille
quote:Riho: Päris naljakas rott
Jätagi selliseks nagu on
Ilusat autot oskab igaüks teha.
Just, jätaks ka selle diisli sinna vahele. Ning jätaks kogu maina selliseks rotikaks.
.
Täpselt. Teeks ära ainult hädapärased ja elementaarsed asjad.
Ma enda Packardi tegemisel lähtusin samast printsiibist - et mootor tiksuks, pidurdada saaks ning tuled töötaksid. Muus osas käib roosteaugu peale teip (kui sedagi).
Mercury Comet 1964Ei tea jah ikka veel,mida selle mootoriga teha,tahaks proovida sõita selle praeguse diisliga,loodetavasti saab see varsti teoks.Täna kiskusin need rattad alt ära ja eemaldasin lõhkised rehvid,auto jäi ise telliskividele seisma,kuniks saab natuke velgi remonditud ja terved rehvid peale.Andsin haamriga trumlitele ka paar hoopi ja lasin õli,aga ei midagi,kinni mis kinni.eks millalgi võtan terve päeva selleks,et rattad liikuma saada.Mõni kaader:
nagu getovendade hüdraulikaga hüplev rod
Huvitav,kas need logarid olid originaalis sellised,et raam ja kummist kate peal?
tadadiffer koos imesumbutiga,üks amort on ka lahti kere küljest
Tagumistel ratastel olid sisekummidega rehvid
____________________________
May the spring be with us!!