____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
Tehtud ÜhendriikidesKüljelt ja tagantvaates neil suurt vahet küll pole - mõlemad ilmetud ja anonüümsed. Viimasel Ramil on salong eelmistega võrreldes vähe arenenum, kuid Tundrale jääb vist ikkagi alla.
Tehtud ÜhendriikidesLihtsalt hüpoteetiline küsimus-kumba sina tahaksid omada, kas jaapanlast mis näeb välja(ja on) nagu usakas vöi usakat?
Sama küss sobiks igasse siklifoorumise kah vabalt.
____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi
quote:90Deville: Lihtsalt hüpoteetiline küsimus-kumba sina tahaksid omada, kas jaapanlast mis näeb välja(ja on) nagu usakas vöi usakat?
Sama küss sobiks igasse siklifoorumise kah vabalt.
No igal juhul valiks selle tundra misiganes Cavalieri või muu sellise junni asemele
Järgmisel kohtumisel ootaks 90Deville siis ehtsa usakaga a'la
EDIT:ma ise liigun Saabi sildiga Trailblazeirga, seega korra juba olen sedasi valinud Saab on tehtud uhkete Ohio tööliste poolt (sildike uksel vähemalt nii väidab).
____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
quote:Allar88: Järgmisele kruisile tuleb tulla siis yarisega
Khmm, või ehk Tundraga. Kas Tundra on vähem Raud kui nt Ram?
Ma arvan, et Tundraga võib kruiisile vabalt tulla. Tundral on olemas kõik USA autole omased tunnused välja arvatud need, mida iseloomustavad sellised sõnad nagu traditsioon, pärand, identiteet jms. Kui panna Tundrale Dodge märgid külge, siis oleks tegemist puhta ameeriklasega. See, kus ja kes auto valmistanud on, ei ole tänase päeva kontekstis kuigi oluline. Nt suvalisel Rami ostjal on ilmselt ükskõik, kellele Dodge kuulub. Kui ta tunneb uues Ramis ikka veel selle õige asja ära, on kõik korras.
quote:90Deville: Lihtsalt hüpoteetiline küsimus-kumba sina tahaksid omada, kas jaapanlast mis näeb välja(ja on) nagu usakas vöi usakat?
Sama küss sobiks igasse siklifoorumise kah vabalt.
Ma ei näe mingit põhjust omada igapäevase uue autona ameeriklast. Täpselt ei tea, aga eeldan, et Toyota on tunduvalt kvaliteetsem ja ökonoomsem, nii valiksingi ilmselt selle.
Dodge disain saavutas mu arust tipu selle kerega:
Aga on ikka piin küll sõita iga päev ägeda autoga, milles on selline salong:
Tehtud Ühendriikideskülleitea, mis siin jubepalju parem oleks
võinoh, paneme siis võrdluseks kehtivale lisaks ka 2003 aasta joboota tässpoordi pildikese. samajõle, nagu 97 fjord. igast asendist sama ajastu rami oma asisem.
rämmioma
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
03.02.2013 at 22:03
2 edits. Last edited 03.02.2013 at 22:14 by DevilDeVille
Tehtud ÜhendriikidesLäbi aegade on olnud kuulda selle Tundra mitmesugustest kvaliteediprobleemidest, mis muidu nimetatud tootjale võõrad on. Kes rohkem huvi tunneb, siis google abiks.
____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition
Tehtud ÜhendriikidesKui seda Tundra teemat edasi kerida, siis on ju olemas ka sellised masinad nagu Nissan Titan ja Mitsubishi Raider. Teine asi on ka see, et Raider, Titan ja Tundra pakuvad konkurentis ainult nö. 1500 kaalukategoorias. 2500, 3500 ja suurema kandejõuga pole japsidel midagi pakkuda. See on ainult mikide enda pärusmaa.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize
quote:R.Ott: Läbi aegade on olnud kuulda selle Tundra mitmesugustest kvaliteediprobleemidest, mis muidu nimetatud tootjale võõrad on. Kes rohkem huvi tunneb, siis google abiks.
Minuarust need usa turu Toyotad on üldse mingid poolkahtlase välimuse ja olemisega, samal ajal kui meie turu Toyotad on suures pildis tegelikult ju päris korralikud(on ka erandeid meil).
Samas nüüd viimase sõna mudeleid ma ei tea enam, aga pean silmas paari aasta taguseid ja natuke kaugemaid.
04.02.2013 at 00:33
1 edit. Last edited 04.02.2013 at 09:43 by Lowrider
Tehtud ÜhendriikidesKas leidub üldse isendit mis oleks toodetud 100% USAs?
Kui lähiajal tehtaks nõue, et tootjad peavad oma sõidukeid tootma näiteks 95% ulatuses päritolumaal, oleks asi nii mõnelgi margil päris p...s Samas, kas see olekski mõistlik? Minu arvates on igati arukas võtta tootmisel kasutusele tehnoloogiat, detaile või ideid (omandatud ja kasutuses legaalsel moel loomulikult), mis on paremad kui see mis omal käepärast. See peaks olema ju üks peamisi arengumootoreid... Sama küsimuse päritolu % kohta võib esitada enamiku toodete kohta, ka Eesti kaubandusvõrgus...
See kas Ramil on rohkem või vähem USAs toodetud juppe küljes kui Tundral pole ühe usaraua kummardaja jaoks üldse küsimus, piisab kui esitada endale küsimus kumb on "rohkem ameeriklane" ja kõik saab selgeks... eelistaksin lõpuks Rami ka juhul kui valiku teises otsas oleks 2 Tundrat... kellele ema, kellele tütar...
Tehtud Ühendriikidesusakate endi osas on asi lihtne, mehhiko ja kanada annavad suure osa juppe. samas japsid peavad enamuse juppe kohapeal tegema, tasalülitamaks makse.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
quote:R.Ott: Läbi aegade on olnud kuulda selle Tundra mitmesugustest kvaliteediprobleemidest, mis muidu nimetatud tootjale võõrad on. Kes rohkem huvi tunneb, siis google abiks.
Minuarust need usa turu Toyotad on üldse mingid poolkahtlase välimuse ja olemisega, samal ajal kui meie turu Toyotad on suures pildis tegelikult ju päris korralikud(on ka erandeid meil).
Samas nüüd viimase sõna mudeleid ma ei tea enam, aga pean silmas paari aasta taguseid ja natuke kaugemaid.
Võib-olla tuleb see sellest, et esimese generatsiooni Tundra ei olnud tegelikult täissuur pickup - see oli tavaline, väike ja lihtsakoeline töösõiduk. Seetõttu ei peaks seda Ramiga üldse võrdlema. Nüüd, teise mudelipõlvega on Toyota selgelt Rami kõrvale astunud. Mil määral ta Ramiga konkureerib, on raske öelda - Ram pakub igal juhul tunduvalt enam valikuvõimalusi.
Tehtud ÜhendriikidesKäisin just mõni päev tagasi 2013 a. Ram-is lösutamas ja olles istunud ka Tundras siis võin kinnitada ,et võrrelda ei ole enam seal midagi . Minu meelest on nii ,et viimase otsa USA autode sisud muutuvad üha kvaliteetsemaks ( kõik margid vaadatud),ja eur autod aina halvenevad.Olen nõus ,et vahepealne aeg oli õudne kuid nüüd asi väga ok ja minu meelest aina paremaks läheb ,tundub ,et paljud ei ole oma silmaga/käega viimase otsa autosid näinud.Asi on läinud minu meelest väga heaks !!!