Poster |
Message |
viplala |
Mnemoturniir
Et igav ei hakkaks talvekuudel
Reeglid on lihtsad. Küsimused ja vastused, tehnika teemas. Ei oma tähtsust, kas tegemist on ameerika või mõne muu mandri toodanguga. Tegemist ei pea olema isegi autoga. Kuid oleks kena, kui erilisematel küsimustel, oleks piisavalt vihjeid, et vastust ära arvata saaks. Vihjeid võib lisada ka hiljem juurde, kui esialgne küsimus peaks liiga raskeks osutuma.
Järgmise küsimuse võib esitada ka siis, kui eelmisele pole vastust veel tulnud.
Seega teen otsa lahti.
Millisel/millistel nõukogude aegsel, nelja ratta peal sõitval aparaadil, käivad plokk ja plokikaan kokku ilma tihendita. Kõiki variante ei ole vaja (ma isegi ei tea vist kõiki) aga käib kah, kui puu oleks õige, kus all haukuda. Ehk siis, kasvõi üks neist mootoritest, või aparaatidest, millele see moto on paigaldatud.
|
29.01.2013 at 01:29 |
|
QLZ |
Mnemoturniir
Teen otsa lahti pakkumisega, T-40/T16
____________________________
460 - Thank The Lord For The Big Block Ford |
29.01.2013 at 03:55 |
|
v6sa |
Mnemoturniir
quote: QLZ: Teen otsa lahti pakkumisega, T-40/T16
Kui küsimuse sõnastus on õige, siis mootorid D21, D37 ja D144 ei sobi. Neil kinnitub silindripea õhkjahutusega silinderhülsile.
Plokikaant ei ole, samuti ei kinnitu "pea" plokile. Ning ploki ja silinderhülsi vahel on vasktihend. |
29.01.2013 at 12:15 |
1 edit. Last edited 29.01.2013 at 12:17 by v6sa
|
viplala |
Mnemoturniir
quote: v6sa: quote: QLZ: Teen otsa lahti pakkumisega, T-40/T16
Kui küsimuse sõnastus on õige, siis mootorid D21, D37 ja D144 ei sobi. Neil kinnitub silindripea õhkjahutusega silinderhülsile.
Plokikaant ei ole, samuti ei kinnitu "pea" plokile. Ning ploki ja silinderhülsi vahel on vasktihend.
Minu viga, sõnastus oli vale, kuid vastused saab siiski õigeks lugeda. |
29.01.2013 at 13:31 |
|
viplala |
Mnemoturniir
1920 aastate alguses, sai alguse, üks juurde poogitav nn. autolisa, mida siiani peaaegu kõikides autodes kasutatakse, ja mille algne idee on jäänud samaks, nagu oli siis.
Mis lisaga on tegemist? |
29.01.2013 at 13:58 |
|
mrtn |
Mnemoturniir
quote: viplala: 1920 aastate alguses, sai alguse, üks juurde poogitav nn. autolisa, mida siiani peaaegu kõikides autodes kasutatakse, ja mille algne idee on jäänud samaks, nagu oli siis.
Mis lisaga on tegemist?
Kas see on poogitav siiani või täna juba standardis? |
29.01.2013 at 15:53 |
|
Maik |
Mnemoturniir
Pakun ajaviiteks Rooli .
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
29.01.2013 at 16:00 |
|
viplala |
Mnemoturniir
quote: mrtn: quote: viplala: 1920 aastate alguses, sai alguse, üks juurde poogitav nn. autolisa, mida siiani peaaegu kõikides autodes kasutatakse, ja mille algne idee on jäänud samaks, nagu oli siis.
Mis lisaga on tegemist?
Kas see on poogitav siiani või täna juba standardis?
Üldiselt on ta täna juba standardis.
E: kuid ometigi on ka auto marke, millele seda pakutakse siiani lisavarustusena. |
29.01.2013 at 16:00 |
1 edit. Last edited 29.01.2013 at 16:03 by viplala
|
madis |
Mnemoturniir
Klaasipuhastajad.
Kui tohib lisan ka küsimuse. Kes oli Franklin D Rooseveldi soomustatud limusiini eelmine omanik ? |
29.01.2013 at 16:05 |
|
viplala |
Mnemoturniir
quote: madis: Klaasipuhastajad.
Kui tohib lisan ka küsimuse. Kes oli Franklin D Rooseveldi soomustatud limusiini eelmine omanik ?
Lisavarustusena neid vist ei pakuta
Al capone äkki? See sõitis ka ringi vahepeal mingi kuulikindla autoga. |
29.01.2013 at 16:11 |
|
BlueStang |
Mnemoturniir
Äkki võtmest käivitus vändale lisaks?
Aga küsimus ka:
Mis oli Tesla (juhtme- ja akuvaba, elektri jõul toimiva) auto mark, mida ta 1931 aastal Buffalos demos? |
29.01.2013 at 16:20 |
1 edit. Last edited 29.01.2013 at 16:23 by BlueStang
|
viplala |
Mnemoturniir
quote: BlueStang: Äkki võtmest käivitus vändale lisaks?
ei
|
29.01.2013 at 16:34 |
1 edit. Last edited 29.01.2013 at 16:35 by viplala
|
PTC |
Mnemoturniir
suunatuled ehk. |
29.01.2013 at 16:40 |
|
Stang-R |
Mnemoturniir
roolivõim, või konditsioneer
____________________________
Mustang 68 HT |
29.01.2013 at 16:55 |
|
viplala |
Mnemoturniir
quote: PTC: suunatuled ehk.
Ei.
Anname siis väikese vihje. Tegemist on lisaga, mis otse tehases paigaldatuna, jõudis autodesse 1930 alguses. |
29.01.2013 at 16:56 |
|
viplala |
Mnemoturniir
quote: Stang-R: roolivõim, või konditsioneer
Ei, aga paigaldati seda tehasest ka vene autodele. |
29.01.2013 at 16:57 |
|
Vince |
Mnemoturniir
raadio |
29.01.2013 at 17:06 |
|
viplala |
Mnemoturniir
quote: Vince: raadio
Õige vastus.http://www.radiomuseum.org/forum/first_car_radios_history_and_development_of_early_car_radios.html |
29.01.2013 at 17:13 |
|
viplala |
Mnemoturniir
quote: BlueStang: Äkki võtmest käivitus vändale lisaks?
Aga küsimus ka:
Mis oli Tesla (juhtme- ja akuvaba, elektri jõul toimiva) auto mark, mida ta 1931 aastal Buffalos demos?
Ühtegi tõestust ei ole siiani leitud, mis tõestaks, et see auto üldse kunagi eksisteeris. Auto oli juttude järgi vist Pierce-Arrow. |
29.01.2013 at 17:35 |
|
viplala |
Mnemoturniir
Mercedes-Benz 300SL http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_300SL Sellel autol käisid uksed nagu tiivad üles-alla. Miks pandi uksed just nii käima, mitte nagu tavaliselt? |
29.01.2013 at 20:29 |
|
QLZ |
Mnemoturniir
quote: viplala: Mercedes-Benz 300SL http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_300SL Sellel autol käisid uksed nagu tiivad üles-alla. Miks pandi uksed just nii käima, mitte nagu tavaliselt?
Et katusesse pearuumi teha sisse-valja kaimiseks?
____________________________
460 - Thank The Lord For The Big Block Ford |
29.01.2013 at 20:33 |
|
otipoiss |
Mnemoturniir
Pildilt saab aru, kui raske oleks sinna sisse saada traditsioonilise ukse puhul. |
29.01.2013 at 20:37 |
1 edit. Last edited 29.01.2013 at 20:39 by otipoiss
|
viplala |
Mnemoturniir
Valed vastused.
|
29.01.2013 at 21:03 |
|
PTC |
Mnemoturniir
kas see auto pole mitte torudest raamil - ja ust ei saanud küljekarbini viia kuna raamitorud olid ees. ja et ikka sisse mahuks tuli katusest lisa võtta. |
29.01.2013 at 21:14 |
|
fuel |
Mnemoturniir
Et auto keret jäigemaks teha, tehti ukseläved kõrgemad ja siis pidi ju kuidagi sisse mahtuma |
29.01.2013 at 21:18 |
|