Poster |
Message |
P6tu |
Ostuabi: Corvette C3.
Tervist,
Sooviks teie jutte ja muljeid sellest autost:
http://www.auto24.ee/used/1017520
Mis ma ise olen autot vaatamas käies ja siis ajalugu nuhkides teada saanud:
Tegemist on USAst romude oksjonilt soetatud aparaadiga.Katuseluukide tihendid vajavad vahetamist (muredad ja rabedad) ning ühe katuseluugi klaasi nurk on mõrane.Esiosa ja tagaosa plastikud (stanged) on vormist väljas ja ei jookse kere nurkadega kuidagi kokku.Vasak esitiib on samuti justkui avarii üle elanud ja nurgad,ääred ei jookse ülejäänud kerega kokku.Siit-sealt vajab värvitööd.Eest raami näppides ja vaadates paistab auto igati korras olevat,et ei ole avariid olnud ning põhja alt paistab auto tõesti ilus nagu ka kuulutuses kirjas.Sisu poolest on istmed korralikud ja väga midagi ette heita ei ole peale kergelt väsinud ja ära vajunud polsterduse,põhja mati.Konditsioneeri autol pole nagu kuulutuses kirjas ja autol on mitteoriginaal veljed,mis vajavad samuti värskendamist (kohati on rooste täppe täis ja kulunud/hõõrdunud).Läbisõit on kahtlane 42600 (kuigi USA oksjonil oli läbisõiduks märgitud 42612).Sama autoga olevat müüja sõnul eelmine aasta Pärnus käidud - ju sõideti tagurpidi või midagi,et kilomeetreid ei tulnud.Igatahes,mootor kõlas kenasti,kolkse ja tikse kuulda ei olnud - peale selle oli ka puhas kenasti ja õli jälgi samuti ei osanud märgata.
Loomulikult on hind suht-koht seisukorrale peaaegu vastav aga sooviksin veel tähelepanekuid,mida antud auto juures vaatama peaks?Teisena sooviks teada läbisõidu kohta,et tean,et liiguvad autod,mis tõesti polegi sõitnud rohkem kui 20 000 miili - kas ja kuidas on võimalik tegelikku läbisõitu hinnata?Kindlasti tuleb autoga ka proovisõit teha aga millele peaksin siis tähelepanu pöörama (igasugu ebamääraste kolinate kuulamine on üks lugu aga midagi sõidukile iseärast) ?
Parimat soovides,
P6tu
____________________________
Chevrolet Corvette 1980
Buick Super Riviera 1958
Roland Kork
56711841
www.ClassicRent.eu |
11.04.2013 at 14:26 |
|
DevilDeVille |
Ostuabi: Corvette C3.
Selliste masinate juures on läbisõit suhteliselt ebaoluline kriteerium. Tähtis on tuvastada terasest kerekandmiku seisukord, need kipuvad tihti maruosavalt plasti alt ära mädanema.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
11.04.2013 at 14:42 |
|
Ri-Q. |
Ostuabi: Corvette C3.
Mine vaata need kaks teist autot ka üle. Saad mingigi võrdlusmomendi.
Seda võib öelda, et punasel Vette´il on päris head lisad.
____________________________
REC
BB |
11.04.2013 at 14:55 |
|
P6tu |
Ostuabi: Corvette C3.
Tänan vastuste eest.Raam näeb väga hea välja tollel Tallinnas asuval masinal.Teist kahte pole vaatamas käinud kuna pole huvi tundnud nende vastu - tegemist automaat kastiga mudelitega.Muidu paistavad palju siledamad,korralikumad ja eeskujuliku varustusega olevat (piltide ja juures oleva jutu järgi).
Kui hinnatud on antud masinate manuaalkast ja kui vastupidavaks võib seda automaat kasti pidada?
Kui peaks tekkima soov käigukast välja vahetada,siis milliste kulutustega peaks arvestama?
Kui keeruline siia Vabariiki ühe manuaalkasti organiseerimine võib olla?
Konditsioneer on teine asi,millele väga pihta ei ole saanud - kas seda reaalselt ka kasutatakse sellisel autol ja kas see annab soovitud tulemuse (auto sees suvel jahe) ?
Kui mõistlik/mõtetu oleks reguleeritava rooli ja elektriakende,elektri istmete paigaldamine hiljem 79. aasta mudelile (elektriakende ja istmete jaoks kaabeldamine,konsoolis nuppude jaoks pesad olemas jne)?
PS! Ei ole just eriline käe määrija ning elektroonikast kaugemale autode ehitamise,taastamise,hooldamise juures ise ei lähe,seega käigukasti ise kindlasti ei vahetaks - kas meil on kedagi,kes seda ette võtaks?
Ette tänades,
P6tu
____________________________
Chevrolet Corvette 1980
Buick Super Riviera 1958
Roland Kork
56711841
www.ClassicRent.eu |
11.04.2013 at 15:12 |
|
anryo |
Ostuabi: Corvette C3.
quote: P6tu: Kui mõistlik/mõtetu oleks reguleeritava rooli ja elektriakende,elektri istmete paigaldamine hiljem 79. aasta mudelile (elektriakende ja istmete jaoks kaabeldamine,konsoolis nuppude jaoks pesad olemas jne)?
PS! Ei ole just eriline käe määrija ning elektroonikast kaugemale autode ehitamise,taastamise,hooldamise juures ise ei lähe,seega käigukasti ise kindlasti ei vahetaks - kas meil on kedagi,kes seda ette võtaks?
Siin sa vastad juba oma küsimusele ise ära. C3 on suhetliselt levinud ja palju müüdud auto, seega pigem oota natuke ja leia täpselt sobiv mudel omale.
Tean omast käest, et see on raske, kui raha taskus sügeleb - aga kõik hobiautot omanud võivad sulle vist sama kinnitada! (Iseasi, kas sul on piisavalt meelekindlust seda kuulda võtta). Enamusel meist pole olnud...
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
11.04.2013 at 15:19 |
1 edit. Last edited 11.04.2013 at 15:19 by anryo
|
P6tu |
Ostuabi: Corvette C3.
quote: anryo: quote: P6tu: Kui mõistlik/mõtetu oleks reguleeritava rooli ja elektriakende,elektri istmete paigaldamine hiljem 79. aasta mudelile (elektriakende ja istmete jaoks kaabeldamine,konsoolis nuppude jaoks pesad olemas jne)?
PS! Ei ole just eriline käe määrija ning elektroonikast kaugemale autode ehitamise,taastamise,hooldamise juures ise ei lähe,seega käigukasti ise kindlasti ei vahetaks - kas meil on kedagi,kes seda ette võtaks?
Siin sa vastad juba oma küsimusele ise ära. C3 on suhetliselt levinud ja palju müüdud auto, seega pigem oota natuke ja leia täpselt sobiv mudel omale.
Tean omast käest, et see on raske, kui raha taskus sügeleb - aga kõik hobiautot omanud võivad sulle vist sama kinnitada! (Iseasi, kas sul on piisavalt meelekindlust seda kuulda võtta). Enamusel meist pole olnud...
Too 79. aasta mudel tundub täpselt sobiv olevat - oleks tal vaid kere tip-top korras,siis ei tegeleks siis küsimuste esitamisega.
Konditsioneeri ei pea ma tähtsaks ning elektrilisad kaotavad minujaoks selle retrohõnguse justkui ära ega leia ka väga praktilist tähtsust nendes elektrividinates.
Samas,need lisad on just sellised asjad,mis turul autole väärtuse annavad - siin kohal lähebki mul sassi,et miks see kesise varustusega 79. aasta mudel neist kolmest auto24-s olevast kuulutustest kõige kallim on.Kas just nimelt tolle manuaalse kasti pärast lihtsalt?
Isiklikult hindaks auto seisukorda arvestades selle väärtuseks mingi 8-9 000€.Seda kuulutuses toodud ~11 000€ ei tahaks eriti selle eest maksta...Või on see tõesti hea "soodus" hind sellele autole?
PS! Raha sügeleb küll taskus aga naine ja kaine mõistus hoiavad ahelates...
Ette tänades,
P6tu
____________________________
Chevrolet Corvette 1980
Buick Super Riviera 1958
Roland Kork
56711841
www.ClassicRent.eu |
11.04.2013 at 15:33 |
|
Peeter82 |
Ostuabi: Corvette C3.
Tee proovisõit ära ja mõtle järgi, kas just selline auto oma kasutusomadustega on see, mida vajad...
Mingisugust praktilist rakendust tal ei ole, puhtalt mänguasi.
Seest üsna kitsuke ja ega see sõit ka mingi mugav tegevus ei ole.
____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93 |
11.04.2013 at 15:47 |
|
Ri-Q. |
Ostuabi: Corvette C3.
quote: P6tu: quote: anryo: quote: P6tu:
Too 79. aasta mudel tundub täpselt sobiv olevat - oleks tal vaid kere tip-top korras,siis ei tegeleks siis küsimuste esitamisega.
Konditsioneeri ei pea ma tähtsaks ning elektrilisad kaotavad minujaoks selle retrohõnguse justkui ära ega leia ka väga praktilist tähtsust nendes elektrividinates.
Samas,need lisad on just sellised asjad,mis turul autole väärtuse annavad - siin kohal lähebki mul sassi,et miks see kesise varustusega 79. aasta mudel neist kolmest auto24-s olevast kuulutustest kõige kallim on.Kas just nimelt tolle manuaalse kasti pärast lihtsalt?
P6tu
Elektriaknad on 70-ndate kontekstis tegelikult täiesti tavaline nähtus. Selle auto puhul ei ole elektriaknad olulised ega määra ka hinda. Teistest kallim on ta lahedate tuuningulisade pärast. Selliste lisadega Vette´isid väga tihti ei liigu. Kuna manuaalkastiga saane on vähem, siis see ka pigem lisab hinnale (aga on muidugi maitse asi). Üldiselt kere on kõige olulisem. Kui kere oleks teistega samaväärne, võib vabalt sellise eest rohkem maksta.
____________________________
REC
BB |
11.04.2013 at 16:01 |
|
DevilDeVille |
Ostuabi: Corvette C3.
quote: P6tu: Tänan vastuste eest.Raam näeb väga hea välja tollel Tallinnas asuval masinal.
Ütleme siis niipidi, et pidasin silmas seda puuriosa
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
11.04.2013 at 16:58 |
|
P6tu |
Ostuabi: Corvette C3.
quote: DevilDeVille: quote: P6tu: Tänan vastuste eest.Raam näeb väga hea välja tollel Tallinnas asuval masinal.
Ütleme siis niipidi, et pidasin silmas seda puuriosa
Ahah...Ja kust nurgast ma seda kõige plastiku alt hästi näha saaks või mille järgi ma seda puuri hindama peaks?
Mis tollel 79. mudelil oli,oli see,et parema ukse luku pesa kohal oli sõna otseses mõttes auk (paistis olevat lapitud,ja siis pahtel sisse vajunud).Kas peaks vaatama kui ohu märki?
Tervitustega,
P6tu
____________________________
Chevrolet Corvette 1980
Buick Super Riviera 1958
Roland Kork
56711841
www.ClassicRent.eu |
11.04.2013 at 18:04 |
|
DevilDeVille |
Ostuabi: Corvette C3.
Üks loogiline abivahend ilma masinat lammutamata võiks olla endoskoop.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
11.04.2013 at 18:14 |
|
rescue |
Ostuabi: Corvette C3.
ja omadest kogemustest võin väita et mis tahes GM automaatkast on töökindlam kui mõni euroopapärane, miskipärast mikid oskavad automaate ehitada suhteliselt lihtsalt ja töökindlalt erinevalt neist oskavad vastupidiselt eurooplased manuaalkaste paremini ehitada, muidugi vajab automaatkast rohkem hooldust kui manuaal(õlivahetus+filter) aga selles peitub oma võlu eks lõppkokkuvõttes võib öelda et kõik jääb kinni oma sõidustiili, marutamiseks vali manuaal ja kui rahulikult kulgeda soovid siis automaat, muidugi on võimalik automaatkaste kah väga äkiliseks ja kiireks muuta aga see juba lisainvesteering... |
11.04.2013 at 19:04 |
|
Ri-Q. |
Ostuabi: Corvette C3.
quote: rescue: ja omadest kogemustest võin väita et mis tahes GM automaatkast on töökindlam kui mõni euroopapärane, miskipärast mikid oskavad automaate ehitada suhteliselt lihtsalt ja töökindlalt erinevalt neist oskavad vastupidiselt eurooplased manuaalkaste paremini ehitada, muidugi vajab automaatkast rohkem hooldust kui manuaal(õlivahetus+filter) aga selles peitub oma võlu eks lõppkokkuvõttes võib öelda et kõik jääb kinni oma sõidustiili, marutamiseks vali manuaal ja kui rahulikult kulgeda soovid siis automaat, muidugi on võimalik automaatkaste kah väga äkiliseks ja kiireks muuta aga see juba lisainvesteering...
Selle mootoriga pole vist võimalik marutada.
Manuaalkastiga 79 Corvette on rahaliselt väärtuslikum, aga automaat on mu meelest igal juhul mugavam, mõistlikum. Manuaali ei võtaks isegi siis, kui peale makstaks.
____________________________
REC
BB |
11.04.2013 at 19:08 |
|
Maik |
Ostuabi: Corvette C3.
Kui mootor on lahja ja kere suhteliselt pehme- tänapäeva mõistes on manuaal tõesti pigem ülearune vehklemine.
(loe: Külg ees julmalt sõita ei saa ja võibolla ei tahagi )
Eks kõik hobiautod on ju kergelt mänguasjad ... ei pea omama väga palju praktilisi väärtusi. Hea kui neid on siiski
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
11.04.2013 at 20:14 |
1 edit. Last edited 11.04.2013 at 20:15 by Maik
|
murukult |
Ostuabi: Corvette C3.
Kindlasti ei tasu tähelepanu pöörata konditsioneerile, sest sooja ilmaga sõidad nagunii ilma katuseta. Samas soovitan vaadata üle katkise katusepaneeli hinnad - need on päris kallid ning on oht, et pead ostma 2, kuna nende toon on erinev.
Nagu DevilDeville mainis, siis saatan peitub roostes/kõveras raamis. Kui üks neist omadustest peaks raamil olemas olema, siis sellest masinast enam head nahka ei saa.
Minu kogemus oma autoga näitab, et hooduskulude osas on tegemist Golfi klassi kuuluva autoga. Kasutuse osas ei ole nõus, et tegemist ei ole üldse praktilise autoga - sõidan enda 77 aasta versiooniga suvisel ajal enamuse sõite.
____________________________
77 C3 |
11.04.2013 at 21:28 |
|
P6tu |
Ostuabi: Corvette C3.
quote: DevilDeVille: Üks loogiline abivahend ilma masinat lammutamata võiks olla endoskoop.
OK,see oleks juba minu jaoks liigne pingutamine.Sellisel juhul tõesti vaja spetsialisti,kes siis uurima hakkaks seda.
quote: rescue: ja omadest kogemustest võin väita et mis tahes GM automaatkast on töökindlam kui mõni euroopapärane, miskipärast mikid oskavad automaate ehitada suhteliselt lihtsalt ja töökindlalt erinevalt neist oskavad vastupidiselt eurooplased manuaalkaste paremini ehitada, muidugi vajab automaatkast rohkem hooldust kui manuaal(õlivahetus+filter) aga selles peitub oma võlu eks lõppkokkuvõttes võib öelda et kõik jääb kinni oma sõidustiili, marutamiseks vali manuaal ja kui rahulikult kulgeda soovid siis automaat, muidugi on võimalik automaatkaste kah väga äkiliseks ja kiireks muuta aga see juba lisainvesteering...
Ütlen ausalt,et ega enamus sõite oleksid ikkagi rahulikud ja igapäeva sõiduk on mul nagunii automaat,sest linnas võib ennast ogaraks vehkida manuaaliga AGA,kuna Corvette'i näol oleks tegemist sellise...hobi,pühapäeva,poosetamise,sportautoga,siis vahel tahaks ikka vajutada kah ning kardan,et võin automaat kastil turbiinid tuksi keerata vms.Olen teadlik,et too 350cc mootor ei ole just kõige äkilisem ja on nii maha keeratud,kui vähegi võimalik AGA ma ei hakka sellega kiirendusvõistlust tegema ja igasugu on-ta-jee-tiivikud võivad mulle tagatulesi näidates vastu posti sõita - veeren hiljem nagunii vaikselt mööda...
Kui nüüd räägite,et see mikide automaatkast on vägagi vastupidav ja kannataks mõningatel harvematel juhtudel vajutamist - siis ehk ei kardaks enam seda automaati väga (mis tõstaks auto24-s oleva beeži masina täitsa päevakorda).
quote: murukult: Kindlasti ei tasu tähelepanu pöörata konditsioneerile, sest sooja ilmaga sõidad nagunii ilma katuseta. Samas soovitan vaadata üle katkise katusepaneeli hinnad - need on päris kallid ning on oht, et pead ostma 2, kuna nende toon on erinev.
Nagu DevilDeville mainis, siis saatan peitub roostes/kõveras raamis. Kui üks neist omadustest peaks raamil olemas olema, siis sellest masinast enam head nahka ei saa.
Minu kogemus oma autoga näitab, et hooduskulude osas on tegemist Golfi klassi kuuluva autoga. Kasutuse osas ei ole nõus, et tegemist ei ole üldse praktilise autoga - sõidan enda 77 aasta versiooniga suvisel ajal enamuse sõite.
Seda konditsioneeri asja arvan isegi,et vaevalt seda kasutaks...Pigem oleks lihtsalt üks asi,mis mootorile vaid koormust tekitaks.Hetkel kiirema otsimisega ei leidnudki siin meite maalt üldse neid paneele eraldi saadavana - kas oskad ütelda mingi ligikaudse hinna,millega nad ringi liiguvad või saab neid ainult mikide maalt?
Isiklikult igapäeva sõidukina seda kasutama ei hakkaks,seega auto praktilisus ei ole üldse määrav.Küll aga sooviks,et soetataval autol oleks pagasikate olemas...
Tänan kõiki aktiivselt arvamuste ja teadmiste avaldamise eest =) !
PS! Kui kellelgi on soovi mõnda autot pakkuda või näidata,võib võtta ühendust: 56711841.
____________________________
Chevrolet Corvette 1980
Buick Super Riviera 1958
Roland Kork
56711841
www.ClassicRent.eu |
11.04.2013 at 23:05 |
|
Maik |
Ostuabi: Corvette C3.
Mina olen kõikide oma usa AT kastidega päris normaalselt küljetanud ja burnoutinud kohapeal,midagi pole juhtunud.
Usun,et seda on tugev enamus siit foorumist teinud mureta. Kui sa peaks harvaks juhuks iga teine vajutamine,siis on vastupidav ikka :P
Esimene oli ala 115 kw , teised ikka rohkem,üks ka üle 220kw.
Kui sa tahad käredat minekut pead kahjuks teise auto vaatama ma usun.
Manuaal on väga tore,kui seal on ees korralik mootor ja ülejäänud silladetailid ka vastavad. Minule näiteks meeldib küljetada .
Kui oled vanem inimene (umbes pakun) ,siis nagunii pole see rehvi põletamine nii oluline.
Konditsioneer ON oluline. Lisakoormuse väljatoomine miinusena on ... ma ei teagi, nõme ? Mis koormus 5.,7 l mootorile ? 0,2 protsenti ? Ebaoluline.
Katuseta sõitmisel paistab päike pähe ja maanteel on tuulemüra. Oleneb inimesest. Mina sõidan ka 200km haapsallu katuseta, aga meeldivam teoorias oleks kindlasti sõita katusega :P
Katusepaneele saad kindlasti, kahtlen,et meie maalt. Aga on üks tore foorum nimega finnshark.com seal on võrreldes eestiga ikka juppe metsikult ütleks nii....
Arvestades,et minu autol eestis on umbes 2 juppi ja sealt mitukümmend
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
12.04.2013 at 01:19 |
1 edit. Last edited 12.04.2013 at 01:21 by Maik
|
speedbird |
Ostuabi: Corvette C3.
See punane C3 on täitsa asjalik eksemplar. Nagu nägid, siis kere ideaalseks saamiseks tuleb veidi vaeva näha, kuid tehnika on korralik ja mootor peaks olema ka selline, et paar aastat võib küll muretult ringi kulgeda ja ka siis ei pruugi midagi ilmneda. Mäletamist mööda kulges see masin üsna nobedalt ja jalgu kindlasti teistele ei jää.
Ma ei oska öelda, mis manuaalkast seal peal on, sest nendel aastatel kasutati nii Super T-10 kasti kui ka Saginaw kasti. Viimane on tehasemootoriga ok, kuid juttude järgi mingit "tuunimist" mootori osas enam hästi ei kannata. Ma välimuse järgi tunnen ära, aga unustasin täna sinna alla kiigata. Super T-10 on tänaseni populaarne 4-käiguline kast USA performance autodel, kuid alumiiniumkorpusega tehasevariant võib rajuma sõiduga koostöölepingu lõpetada. Aga eks ma proovin suvel järgi
Minu (isiklik!) arvamus on see, et tegemist on ikkagi sportautoga, mis sest et klassikalisega - sportauto võiks olla manual. Fun'i on lihtsalt rohkem. Samas olen nõus, et kui palju sõidad ja ka igapäevases kasutuses on auto, siis manual võib muutuda tüütuks. Seda enam, et tegemist on pigem sportautoliku manualiga kui tänase "tutika VW manuali" stiilis kastiga.
____________________________
'15 Challenger SRT 392 / '79 Corvette 383 Stroker
www.ameerikaraud.ee |
12.04.2013 at 01:38 |
|
DevilDeVille |
Ostuabi: Corvette C3.
quote: P6tu: Kui nüüd räägite,et see mikide automaatkast on vägagi vastupidav ja kannataks mõningatel harvematel juhtudel vajutamist - siis ehk ei kardaks enam seda automaati väga (mis tõstaks auto24-s oleva beeži masina täitsa päevakorda).
Automaat kannatab hoopis paremini vajutamist, kui manuaal. Ja seda kasvõi koguaeg. Kepiga vehkimine mitte ülemäära suures kokpitis on selgelt tarbetu tegevus.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
12.04.2013 at 04:58 |
|
Vanaisa Moderator |
Ostuabi: Corvette C3.
+2 konditsioneeri osas. Palaval päeval lahtisena liikudes saad valge inimese kombel jaheda õhu puhuma panna ja ei tunne ennast kui muna pannil.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
12.04.2013 at 07:27 |
|
wagoneer |
Ostuabi: Corvette C3.
Omades ka lahtist autot tumeda kunstnahkse sisuga pean tõdema,et midagi jubedamat kui lahtise katusega lõõskava päikese käes linnas ukerdades ei ole võimalik ette kujutada. Natuke kruiisida pole hullu. Aga eks maitsed ole erinevad. Mina igaljuhul tunnen päikese käes kohutavalt AC nupust puudust suveti.
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76` |
12.04.2013 at 07:53 |
|
anryo |
Ostuabi: Corvette C3.
quote: wagoneer: Omades ka lahtist autot tumeda kunstnahkse sisuga pean tõdema,et midagi jubedamat kui lahtise katusega lõõskava päikese käes linnas ukerdades ei ole võimalik ette kujutada. Natuke kruiisida pole hullu. Aga eks maitsed ole erinevad. Mina igaljuhul tunnen päikese käes kohutavalt AC nupust puudust suveti.
Nõus. Ka oma kogemus ütleb just sedasama, et linnas palava päevaga pigem paneks katuse peale.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
12.04.2013 at 08:42 |
|
P6tu |
Ostuabi: Corvette C3.
Tervist kõigile taas,
Küljetamine ja burnout'i tegemine ei ole huviks.Veel vähem miski kiirendamine ja muu laadne rapsimine.Küll aga tahaks olla kindel,et kui vahel harva (tunduvalt harvem,kui iga teine vajutamine) sõtkuda,et siis auto ära ei laguneks.
Kahjuks või õnneks ennast vanaks inimeseks ei pea kuid kummi kulutamine on möödanik =).
Hetkel näen seda autot siiski pühapäeva sõidukina ega soovi igapäevaselt sõitma hakata AGA lugedes jääb mulje,et nii mõnigi kasutab suvel autot igapäevaselt.Teen enamus sõite siiski üksi ning kaks istekohta ei oleks takistuseks,kas tõesti sellise autoga kilomeetrite söömine ja auto kulutamine kulukaks ja auto väärtust langetavaks tegevuseks ei muutu?Sellisel juhul tekib ka küsimus,et mis on sellise sõiduki puhul keskmine kütusekulu (palun mitte rääkida,et tegemist on ökoautoga ja kõvatada,kes kõige rohkem miile liitriga läbi on sõitnud) ning kas "hooldamine Golfi" tasemel peab tõesti paika (5,7l mootorisse peaks juba õli minema ju kaks korda nii palju kui tavalisse Golfi)?
Kui tagant järgi mõtelda ja loetut arvestada,siis tundub see konditsioneer siiski vajalikum lisa olema.Siin kohal tänan vastajaid ja pean seda silmas autot jahtides.
Samuti hakkab minu kirglik soov,omada just manuaal kastiga isendit,vaibuma.Tundub,et see automaat kast täidab kõik minu vajadused ja kui peakski igapäevase sõidukina kasutama hakkama,siis eelistaks tõesti automaat kastiga autot.
Selle kõige jutuga olen hakanud uurima tolle isendi kohta:
http://www.auto24.ee/used/777424
Olen hetkel teada saanud,et auto on igati sõidukorras ja paneelid terved ning kere sile (loomulikult vaatan auto ka oma silmaga üle).
Mida aga auto müüja ütles,on see,et auto pole Eestis arvel - mis peavalu ja kulutused mulle sellega kaasnevad ja kas sellisel juhul juba oleks mul mõistlikum lasta tuttavatel silmadel omale sobiv masin mikide maalt leida,saata?
PS! Juhul,kui siin on veel ostuhuvilisi ja lugejaid,siis leidsin sellise ilusa allika,mida kolmanda seeria Corvette juures tuleks vaadata,kui autot otsima minna:http://forums.corvetteforum.com/c3-general/2076877-please-review-ten-rules-for-buying-your-first-c3-corvette.html
Tänan kõiki vastajaid oma kogemuste ja arvamuste jagamise eest =) !
____________________________
Chevrolet Corvette 1980
Buick Super Riviera 1958
Roland Kork
56711841
www.ClassicRent.eu |
12.04.2013 at 10:06 |
1 edit. Last edited 15.05.2013 at 14:54 by P6tu
|
anryo |
Ostuabi: Corvette C3.
"Tammo" on pikaaegne autode importija ning siinse rahva seas usalduse pälvinud. Täiesti võhikuna 'vette alal aga mulle meeldib see beež värv väga. Midagi teistmoodi, kui punased / mustad, mis tavaliselt näha.
Kindlasti on ta nõus aitama ka arvele saamisega, mis nii vana auto puhul ei ole üldse keeruline.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
12.04.2013 at 10:18 |
|
P6tu |
Ostuabi: Corvette C3.
quote: anryo: "Tammo" on pikaaegne autode importija ning siinse rahva seas usalduse pälvinud. Täiesti võhikuna 'vette alal aga mulle meeldib see beež värv väga. Midagi teistmoodi, kui punased / mustad, mis tavaliselt näha.
Kindlasti on ta nõus aitama ka arvele saamisega, mis nii vana auto puhul ei ole üldse keeruline.
Võtsingi juba ühendust ja laupäeva hommikul lähen antud isendit kaema.
____________________________
Chevrolet Corvette 1980
Buick Super Riviera 1958
Roland Kork
56711841
www.ClassicRent.eu |
12.04.2013 at 10:23 |
|
|