Poster |
Message |
Tim |
Ostuabi: Chevrolet Chevy Van
On tekkinud huvi soetada selline liikur. Huvi pakub just 90te aastate kere.
Móistus ütleb, et selline buss vóiks olla diisel. Kas see on hea móte? Paljud siin foorumis vaevlevad käivitus probleemidega. See tundub olevat levinud probleem. Enamusel odavatel soomes müügil olevatel vanidel see viga, et ei lähe käima vói siis on kere väga roostes. Rooste poolt puremata isendeid vist ei olegi.
Millist diislit eelistada 6.2 vói uuem 6.5? Kuidas juppide järelturuga on? Kas näiteks korraliku sisu leiaks kuskilt, kui soomest mingi kahtlaste pinkidega van osta? |
15.04.2013 at 09:39 |
|
DevilDeVille |
Ostuabi: Chevrolet Chevy Van
Üheksakümnendatel aastatel oli kaks keret. Neist hilisem, elik 1997 ja üles on juba suht normaalse korrosioonikindlusega. Varasema kere puhul saad mädavabasid isendeid vaid kusagilt purukuivast kliimast või pead ostma sellise, mis on värskelt uueks keevitatud. Ja need diislid ei ole mõistuse häälega seotud. Nende kasutegur (eeldusel, et nad parasjagu töötavad) ilmutab ennast rasket haagist vedades. Igal muul juhul on õige lahendus bensiinimootor ja kui pakiruumist kahju ei ole, siis ka gaasiseade.
Kui ilma diislita kohe kuidagi ei saa, siis Volvo TD40 on asi, mida pedekuningriigis istutatakse GM-i automaatkastide otsa. http://www.smt.nu/default.asp?Expand=6&Display=15
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
15.04.2013 at 10:22 |
1 edit. Last edited 15.04.2013 at 10:26 by DevilDeVille
|
pimeroolis |
Ostuabi: Chevrolet Chevy Van
Eks ta oleneb palju ka sellest palju sa temaga sõita kavatsed. Kui vahest ja natuke siis tõesti ei pääse diisel niikui maksvusele. Ja ega Van ei ole nüüd mingi eriline rasketele haagistele mõeldud veoloom. Rohkem niikui mõnusaks, rahulikuks kulgemiseks mõeldud. Bensiinimootor teeb selle töö ära suurepäraselt. Sellise suurusega autos on ka mõtetu ajada taga sõna eko. Soome maksusüsteem on muutnud enamus neist sisustuse poolest mingiteks furgoonautodeks, kuna nad on registreeritud veoautodeks. Gaassiseadmetesse suhtun skeptiliselt, eriti sellega kaasnevasse maagilisse sõnasse "odav". DeviDeVille sul on ehk rohkem kogemusi asjast.
____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus... |
16.04.2013 at 04:40 |
|
DevilDeVille |
Ostuabi: Chevrolet Chevy Van
Muid kogemusi ei ole, kui, et gaasi hinda tean ja olen ka mõnede gaasiautodega sõitnud. Kilomeetri hind tuleb puhta bensukaga võrreldes ikka päris odav. Aga seda vaid siis, kui gaasiseade juba ostes peal. Ise paigaldama ei hakkaks eales. Ja diislitest ja rasketest koormatest rääkisin ikka kastikate võtmes, bussi puhul täielik mõttetus.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
16.04.2013 at 08:50 |
|
vvt |
Ostuabi: Chevrolet Chevy Van
Mina nt nähtu põhjal selle 6.2D poolt ei hääletaks. Liiga probleemne mootor ja nõrgajõuline ka oma janu kohta.
Kui on vaja diiselbussi kauba vedamiseks, siis selline kooslus rentaabel pole (konkureerivad mudelid võtavad 50%+ vähem kütust).
Kui on vaja reisibussi, siis selle disla käigusujuvus ja hääleomadused pole palju paremad suvalisest veoauto diiselmootorist, bensiin on igal juhul sujuvam ja vaiksem.
Kui küsimus on selles, et tahaks midagi suurekubatuurilist ja luksi, aga raha ülalpidamiseks pole, siis tuleb aga kõigepealt rääkida uuesti rahakotiga, ülejõu käivate pidamiskuludega masin on õnnetus nii omanikule kui auto järgmisele ostjale (viimane küll omanikku ei huvita, aga lihtsalt nii on).
Keskmise kasutatud auto pidamisel on ülalpidamiskulud hoopis suuremad kui auto ostuhind, nt 5000 eurone Chevy buss põletab selle raha eest kütet igal aastal.
Sestap tasub hoolega omi rahalisi võimalusi hinnata.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
16.04.2013 at 09:20 |
1 edit. Last edited 16.04.2013 at 09:21 by vvt
|
speedbird |
Ostuabi: Chevrolet Chevy Van
Sõidan igapäevaselt gaasiga (4. põlvkonna seade) juba ligi 2 aastat. Seadmega on olnud pisiprobleeme, kuid kupatus on garantii all ja isegi kui see läbi saab, ei ole ka jupid hirmkallid. Lasin selle ise paigaldada Gaznetis ja mulle on see vägagi ära tasunud. Gaasi puhul tasub kasutada siiski vaid 4. põlvkonna seadet ja vanematele kui 96-97 masinatele (mitte OBD2) ei ole vist väga mõtet paigaldada.
vvt: Millest sellised järeldused 6.2 mootori kohta? Meil on K5 Blazer sama mootoriga ja omast kogemusest arvan, et probleeme ei ole kindlasti oluliselt rohkem kui ühegi teise diisliga. USA bensukas on võib-olla jah töökindlam ja odavam remontida probleemide puhul, kuid 6.2 diislit peetakse siiski üheks töökindlaimaks diisliks, millel natuke ka jõudu on. Eestis on mitmed sõitnud sellega 12 sajale linnas ja meil Blazeri ligikaudne kulu kusagil 15 sajale linnas, kui rummulukud lahti. Talvel neliveo ja tagaveoga segamini tuli miski 17 äkki. Ma ütleks, et 2.5 tonni tühjana kaaluva kõrge kolaka kohta vägagi hea kulu. Põhimõtteliselt sama mootorit (väikeste erinevustega sisselaskekollektoris ja pumbas) kasutavad tänaseni USA sõjaväe Hummerid, kuigi nad hakkavad juba üsna vanaks jääma ning suur osa mudeleid sai peale 6.5 TD.
Rääkides siiski bussist, siis tõenäoliselt reisibussil oleks bensukas mugavam ja mõnusam variant, kui soov on palju reisida ja maanteed uhada. Samas hobiautona võiks vabalt valida ükskõik kumma variandi vastavalt oma eelistusele. Mulle isiklikult 6.2 hääl nii mootori juures kui väljalaskes väga meeldib ja tegemist täitsa omapärase masinavärgiga.
____________________________
'15 Challenger SRT 392 / '79 Corvette 383 Stroker
www.ameerikaraud.ee |
16.04.2013 at 10:26 |
1 edit. Last edited 16.04.2013 at 10:28 by speedbird
|
vvt |
Ostuabi: Chevrolet Chevy Van
Sõjaväes hulgaliselt kasutuses olnud 6.2 mootoriga Chevy'sid kirutakse tänaseni, eriti kõvasti muidugi need, kes peale seda mersu diislitega sõitsid.
Kõrgsurvepumpade probleemid "tahan käivitun, tahan ei käivitu" on lausa legendaarsed - autodel, mille läbisõit 30 000 miili oli.
Ökonoomsuse osas ütlesid kõik ära, et ökonoomne on see võrreldes üksnes sama ajastu small-blockiga.
Praegu kulutab 2-tonnise tühimassiga neliveoline diisel-pikap keskmiselt 8 liitrit sajale, kui ei usu, tule proovi.
15 liitrit sajale keskmine kulu suhteliselt lahja dünaamika juures paneks tarbesõidukina kasutamise suure küsimärgi alla.
Funi mõttes - noh nende Chevydega on küllalt sõita saanud - nende dünaamika on pehmelt öelda olematu et sellist janu õigustada.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
16.04.2013 at 15:18 |
|
speedbird |
Ostuabi: Chevrolet Chevy Van
Njah... need mis 8 sajale võtavad pole mingid õiged autod ka, aga see selleks Vähemalt siin foorumis ütlen julgelt oma arvamuse välja. Tarbeautoks jah, aga arvan, et inimene, kes juba siia eksinud on, puhtpraktilist tööautot ei otsi. See, kui länkarile või hiluxile prosed külge kruvitakse ja plastikut lisatakse, ei tee neist veel klassikalist trucki.
Kindlasti on kirutud, olen ise ka kuulnud. Tarbesõidukina ei tasugi nii vanu masinaid vaadata. Kui aga asi juba pooleldi hobikorras, siis on olukord teine. Vanemast smallblockist on 6.2 oluliselt ökom ja ka uuematest siiski märkimisväärselt. Samas me ei valinud 6.2 mitte ökonoomsuse pärast, vaid pigem tema omapära tõttu, kuna bensukaid juba mitu olemas.
____________________________
'15 Challenger SRT 392 / '79 Corvette 383 Stroker
www.ameerikaraud.ee |
16.04.2013 at 15:44 |
|
Tim |
Ostuabi: Chevrolet Chevy Van
Otsin jah pigem ruumikat tarbesõidukit, kus oleks võimalik ka vajadusel ööbida. Suure besnukaga ei jõua igapäev sõita.
Tuleb ikka jah rahakotiga uuesti rääkida. |
16.04.2013 at 20:32 |
|
lebokunn |
Ostuabi: Chevrolet Chevy Van
Mina olen tavainimese mõistes sõitnud viimased 10 aastat suurte bensukatega:
Audi V8 4.2, Jeep Grand Cherokee 4.0, Mitsubishi Pajero 3.0 ning Chevy Van G20 5.7.
Põhimõtteliselt on kõik kütet võtnud suht ühte auku: maanteel 12 ja linnas 20 või natuke peale.
Enamus ajas sõitsin suure bensukaga, kuna meeldis ja tööautot tol ajal polnud. Nüüd olemas tööauto ning suur bensukas jäänud pigem hobiautoks.
Hetkel on mul Chevy müügis ning järgmiseks on arvatavasti jälle Jeep GC. Lihtsalt meeldis vahepeal mudas müttamine rohkem, kuigi kui ma Chevy Vani ostsin arvasid enamik sõbrad, et see on oluliselt praktilisem kui Jeep. Tegelikult ongi buss olnud oluliselt praktilisem mulle . Olude sunnil pidin päris pika perioodi magama Chevis - kus on tegelikult üllatavalt mugav.
Nüüd küll pahandan diislimehi, aga see 6.2 diisel on ikka maru uimane (kogemus K5 blazeri peal) - vajutad gaasi põhja - müra läheb suuremaks aga kiiremini nagu edasi liikuma ei hakka Bensukaga 5.7, kui ikka gaasi vajutad astub ikka edasi ka :P. See siis minu arvamus - ärge pikka viha pidage. |
17.04.2013 at 07:36 |
|
andre |
Ostuabi: Chevrolet Chevy Van
Olen kasutanud nii 6.2 diisel kui ka 5.0 bensiini mootoriga isendit. Bensiini tarbiv buss oli märgatavalt krapsakam ja isukam edasi käimise osas kui diisel, kuigi ega linnas ei olnud mingi probleem ka diisliga normaalselt tempos püsida. Maanteel oli diisel uimasem ja möödasõitudel, nagu siin ka varem öeldud, tegi lihtsalt rohkem häält saavutamata olulist kiiruse kasvu. Kuigi peab tunnistama, et ka 5.0 ei olnud maanteel eriline rakett.
Osad tööd on diislil keerulisemad, näiteks veepumba vahetus, mis võtab kauem aega, kuna enne pumbani jõudmist on vaja terve ports muud nodi eest koristada.
Kui aus olla, siis ise võtaksin uuesti pigem diisli. On küll aeglasem, kuid minu kahe bussi võrdluses tuli kütusekulu selgelt diisli kasuks. Ja seda ikka tuntavalt... |
17.04.2013 at 09:02 |
|
jan22 |
Ostuabi: Chevrolet Chevy Van
Sõidan igapäevaselt 5,7 bensu bussiga ja ei vaata ka diisli poole kuna bussil juba mõni aasta gaasiseade peal. Sõidan rõõmuga kõik oma sõidud ära ja rahakott rõõmustab koos minuga et on ikka mõnus liikur küll. Bensuka eeliseks kindlasti maanteel kiirendamine et kellestki aeglasemast turvaliselt mööduda. Bensukas peaks salongis vaiksem ka olema, väljast on kindlasti vaiksem kui diisel.
Kui tahad praktilist sõidukit igas mõttes siis tuleks vaadata bensu bussidest uuemaid iseandeid ja kohe gaasiseade paigaldada, siis peaks kütusele kuluma samapalju kui keskmisest suuremale universaalilegi. Mina igadahes olen oma gaasikatega väga rahul!
Gaasiseadmest on siin eraldi teema.
____________________________
Galerii: http://live.hot.ee/gallery/show_gallery?id=918506
http://www.matkaauto.com/
http://www.usaraud.ee/?id=5_5_20_1276 |
17.04.2013 at 22:43 |
1 edit. Last edited 17.04.2013 at 22:46 by jan22
|
|