Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?Selge on see, et augud teevad iga autoga sõidu ebamugavaks ja kulutavad iga auto vedrustust liigselt, aga
milline sõiduk suudab teie kogemuse järgi parimalt triikida veidi mugavamaks need meeletud tänavaaugud Tallinnas?
Eelkõige huvitavad mind USA maasturid, kuna plaanin üht soetada. Aga tore oleks ka sõiduautodest aimu saada. Nii et avaldaga oma kogemust kõigi sõidukite kohta.
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?Ise olen sama asja peale mõelnud. Igapäeva sõidukil sai esisillas suve lõpul kõik vajalik ära vahetatud, mis vähegi tunda andis. Praeguse seisuga tuleb sama asi uuesti ette võtta, kuna mõned kolinad on juba päris korralikud. Ühesõnaga veermik ei pea igapäev sõites aastatki normaalselt vastu. Kulukaks läheb raisk. Olen kiikanud Jeep Cherokee 2.5 diisli poole. Siin sellest masinast juttu palju olnud.
____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?Loogiliselt võttes on õige vastus selline auto, millel on hästi pehme vedrustus ja võimalikult kõrge rehviprofiil.
____________________________
69 Coupe de Ville
91 Caprice Classic - ex
72 Fleetwood Eldorado - ex
85 M1009 - ex
80 El Camino
AMSOIL tooteid küsi minult. info@usapood.ee
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?Jeep Cherokee / Grand Cherokee pole nüüd küll teab-mis-pehmed autod, sellest 2,5 diislist tuleks pika kaarega ümber käia - see on lihtsalt saast.
Ilmselt sobiks teemaalgatajale hästi Chevrolet Tahoe või mõni muu GM-i suurem truck/maastur, neegriveljega Escalade'i samas ei soovitaks.
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?julgeks ka jeep gc v grandi välistada nendega on ikka päris kole kohati sõita. No ja see 2,5l Disla tasuks kohe välistada sellel mootoril pole mitte midagi mis arvesse võtmist vääriks. Ise avaldaks arvamust näiteks suburbani suunas see on selline siluvama maneeriga masin. Tahoega kogemused puuduvad seega ei julge ei kiita ega laita. ka G20 e. madal van oli päris rahuldav aukude silumiseks , kuluvad sellel aga osad päris jõudsalt.
____________________________
minust viinalõhna õhkab ja mul puudub cadilac mul on igivana chevy mis näeb välja nagu käkk 56667774
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?Kui auto suurus ei ole piiranguks, siis Suburban oleks igati hea valik. Ise sõitsin sellise isendiga mitu aastat ja mälestused on ainult positiivsed.
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?
quote:MiL472: Loogiliselt võttes on õige vastus selline auto, millel on hästi pehme vedrustus ja võimalikult kõrge rehviprofiil.
+1
Edit: ja see jebunaatoritele paigaldet mootorilaadne toode geelipeade värkstoast ei tohiks enam ammugi jutuks tulla, kuna tänaseks päevaks peaksid ju juba kõik teadma, mis saastaga tegemist on.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
19.04.2013 at 15:58
1 edit. Last edited 19.04.2013 at 16:00 by DevilDeVille
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?
quote:MiL472: Loogiliselt võttes on õige vastus selline auto, millel on hästi pehme vedrustus ja võimalikult kõrge rehviprofiil.
USA-rauast vast Tahoe ja "normaalse" hinna/kuluga (nii kütte- kui varuosade) masinatest on absoluutselt üleprahi 90kW mootori ja tomatiga Disco I. See on päris valge inimese auto... See Disco otseloomulikult kah, kui väga super varustuses ja luks"toolidega" isend. Td5 ja Range hoia parem eemale.
Edit: Autona ehk diisel+tomat+mugavused+suured rattad on ka see diisel-GC aga nende tehnikast las pajatavad spetsid rohkem. Vist ei olnud pommikindel?
Sõidukatest raua poolelt tõesti vanad hääd full-sized ehk absoluutne klassika, siinpool ookeani masinatest W126 ja peab tunnistama, et ka C4Q on osutunud täitsa mõnusaks kulguriks praegustes oludes.
19.04.2013 at 16:37
2 edits. Last edited 19.04.2013 at 17:05 by PlyVal64
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?ei ole neil tallinna tänavail miskit erilist äda külges.
täna just kulgesin pärnu maantee ja vabaka edasi-tagasi läbi. narr oli vaadata kuis kolonn sõitis nii neljakümnega ja lasid keik slaalomit.
mina küll ei viitsi võimelda.
kui keegi kuidagi saab üle sellest neegrivelje ja püksirihma vaimustusest, siis soovitaks võimalikult väike velg ja võimalikult kõrge profiiliga suss ja koormusindeksi võiks ka väiksema nummeriga vaadata ja edasi enam auke pole.
ja kohe järgneva juhitavuse ja pidurite jutuga võiks parem otse ringrajale kolida.
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?
quote:diesel: kui keegi kuidagi saab üle sellest neegrivelje ja püksirihma vaimustusest
Mina pole suuri velgi kunagi eriti sallinud, kõrge profiiliga rehv orginaalveljel on mul olnud pea kõigil autodel.
Aga huvitav, et Tahoet / Suburbanit palju pakutakse mugavaks sõidukiks, nende vastu ma hetkel just huvi tunnen.
Aga kas Tahoe on siis üldiselt mugavam akudes kui mõni vanakooli pehme vedrustusega sedaan?
Kuidas Expedition võrreldes Tahoe / Urbaniga on?
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?Kui ainult teema pealkirja lugeda, siis mina vastaksin sellele: enduro motikas! (ma tegelikult arvan ka nii)
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?Ja pikkirööbastes selle laia rehviga on kuidas sõita (võib ka veel kõrgem rehv olla)?
Sai ühe discoga sõidetud, järvevanal oli tunne nagu istuks sportautos: ühest rajajoonest teise, pidev rooli reguleerimine - ever never igapäevaks.
Võtad oma igapäevasõidukiks "tojoota gorilla" - pulikad on odavad vahetada ja ... ilusatel nädalavahetustel teed seda mida tahad - kahetsustundeta.
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?Tahoe on üldiselt ikka truckide klassis, mis pole eriti võrreldav kuuemeetrise sedaaniga( vähemalt enne 2000 tehtud Tahoed)
suht muretu on aukudes sõita küll, teades, et eriti ei kurna autot, aga raputab korralikult
edit: vaniga sõites on kuulda, et auto all miski rataste madin käib, ise aga hõljud tugitoolis rahulikult, veeklaas armatuuril ikka täis
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?sry,aga minuarust need jeepide soovitajad on lollakad peast. Mitte ÜKSKI maasturi laadne asi pole õrnaltki veel sõiduauto mugavust välja andnud .
Olen sõitnud ka X6 ja Mersu R klassiga , aga ka need pole ilmselt nii mugavad kui sõiduauto.
Enamus raputavad väga palju ülearu ja tunduvad jäigemad,kui väljast arvata võiks. Sama käib euro maasturite kohta samuti.
osta õhkvedrustusega mingi audi ja asi vask, kordades parem sõita. Vennal mul chero 2004 ja mul a8,ega väga midagi võrrelda ei ole.
Tahoe ja Escalade pealt ka midagi erilist ei oota... pS. d3 audil on oluliselt parem veermik kui vanadel audidel või passatitel ala aastast 2001 vms btw.
Mingitest Mitsu Outlanderitest ja Pajerodest ei tasu üldse rääkida, meeletu sitt imho sõidumugavuse kohapealt. Muude japside kohapealt jään sõna võlgu.
Saan aru,et teemaalgata sellist vastust ei oota ,aga njah, mis teha . Maastur on maastur,mitte linnakulgur.
Mugav auto on hea heli isolatsiooniga + pehme vedrustusega mis teeb sõitmise meeldivaks kogemuseks. (FAKT!)
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?Ma valiks ise suht raske auto, võimalikult pika vedrustuse käiguga ja kindlasti väikseim võimalik velg ja max. kõrgusega rehv. See kombo peaks vedrustuse tervisele suht hästi mõjuma.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?Igasugused "õrna" õhkvedrustusega rattalised on ülimugavad: pärast lincoln continentali õhkvedrustuse vahetamist vedrude vastu kadus kogu "magamine" roolis - edasi sõitsin nagu tavalise suure ford´iga. Aga mugavus õhuga kipub maksma - vanematel ja isegi uumatel kipuvad nad p... minema!
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?ma olen nüüd nädalkese kulgenud tallinna aukudes ühe vana ja ürgse idasakasa jubedusega, on kuidas on aga augud tasandab ära nagu neid polekski, lihtne vedrustus, mitte väga suur velg ning kõrge rehv ja minu pärast olgu linnavalitsus olematta ja kui mul mälu mind ei peta siis vanasti kui kulgesin kõrge 15´rehviga capricega oli ka suht savi aukudest
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?Buick Roadmaster ei andnud 235/75/15 talverehviga eriti tunda ja slaalomit ei sõitnud, Caprice 255/60/15-ga ei uju ega põruta prille ninalt. Isegi Berlingoga (165/75/14 vist) ei sõida slaalomit Sõles ega Vabadusel aga nalja teeb küll uute euroautode vingerdamine ees + kõvatamine vastassuuna vööndis jne.
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?Põhimõtteliselt on iga Cadillac pehme nagu unenägu. Kui augud muret teevad ja pehmet ride´i vaja on, siis mina kaks korda ei mõtleks valiku tegemisel.
____________________________
Chevrolet Caprice Classic, ex Police
Chrysler Voyager
Plymouth Voyager
Pontiac Grand Amr
Cadillac DeVille 32V
Cadillac DeVille 4,9 V8
Thunderbird SC
Cadillac Deville 4,9 V8 '95