Poster |
Message |
Veight |
Dodge Viper 1992-2002
Tere targemad!
Pärast mõningat aastat, mis on veedetud paari Saksa päritolu sportauto seltsis on soov midagi taas omada Ameerika mandrilt. Kaua piilutud, kuid tänaseni siiski mitte julgetud samm Viperi näol on taas aktuaalseks muutunud. Huvipakkuv on justnimelt Viperi esimene põlvkond (1992-2002 toodetud mudelid), kuid kuna paljud eraldavad 1992-1995 aasta mudelid esimeseks ja 1996-2002 aasta mudelid teiseks põlvkonnaks, siis lihtsuse huvides räägime aastaarvudest, ehk 1992-2002 toodetud Viperidest.
Paluks siis omanikel/targematel/kogenumatel jagada infot järgnevatele küsimustele:
* RT/10 vs GTS * - Endale sümpatiseerib vaat et RT/10 on eemaldatava mütsi tõttu rohkem, et kui juba siis juba, kuid kas ja kui suur on GTS-i eelis jäigema kere näol?
* 1992-1995 vs 1996-2002 toodetud RT/10 * - Esimesel on siis (kuigi asjakohasem oleks rääkida, mis esimesel puudub) riidest/plastikust küljeaknad, lahjem mootor jne, teisel küljeaknad nagu päris auto , asjalikum katus, võimsam mootor jne. Kuna vanemad mudelid on märgatavalt soodsamad, siis palju need viisakalt öeldes nö eripärad reaalselt rolli mängida, justnimelt Viperi puhul, ehk auto, mis ka ise viisakalt öeldes on niikuinii juba nö väga omamoodi?
* Auto Eestist või USAst * - Kui palju on tõepõhja nendel juttudel, et enamus meile toodud Viperid on USAst odavalt avariilisena ostetud ja meil üleslöödud?
* Viperi omamine Eestis * - Idee järgi peaks olema tegu väga lihtsa autoga, kuid reaalsest kas ka TopParts/US Parts, AB jne saavad hoolduse/remondiga hakkama või on vaja spetsiaalsemat kaadrit?
* Kas Viperiga kannatab ka Eestis sõita * - Paratamatult on need asjad kuidagi sääraselt kujunenud, et olgugi, et omatud/kasutatud on igasuguseid huvitavaid neljarattalisi eksemplare, kuid vot Viper nende hulka kahjuks pole kuulunud. Kas Viperiga kannatab ka igapäevaselt (loomulikult siiski suvel), st vajadusel linnas, ummikutes jne ning loomulikult ka muidu meie nö peegelsiledatel teedel liigelda või on see puhas pain in the ass? Väga hea oleks, et juhul kui kellegil on võrdlus ka C6 Vettega, siis see võrdlus ka välja tuua, kuna endal C6-ga korralik kogemus olemas ja siis hea millegi põhjal võrrelda (praegune alternatiiv, juhul kui Viperi ostuks julgust kokku ei saa ongi tegelikult C6). Tahes-tahtmata kipub väikeseid Viperi läbisõite vaadates jääma mulje, et eriti nagu nendega sõita ei kannata ja omatakse neid vaid seetõttu, et saada eluraamatusse märge Viperi omamise kohta . Siinkohal palun kiiret ümber veenmist!
On kellegil infot järgnevate müügis olevate autode kohta:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1110161
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1036400
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=715596
Kas keegi on kursis, millega on põhjendatud kahe GTS-i ligi 40% hinnavahe?
Pika jutu kokkuvõte- kas Viperit Eestis omada, pigem jah või pigem ei?
Ette tänades kõike, kes viitsivad oma tarkust jagada! |
03.04.2013 at 23:07 |
|
R.Ott |
Dodge Viper 1992-2002
quote: Veight: Tahes-tahtmata kipub väikeseid Viperi läbisõite vaadates jääma mulje, et eriti nagu nendega sõita ei kannata ja omatakse neid vaid seetõttu, et saada eluraamatusse märge Viperi omamise kohta . Siinkohal palun kiiret ümber veenmist!
Eksootide ja mõnede kallimate lahtiste autode läbisõidud on suht väikesed tihti sel lihtsal põhjusel, et "inimene tänavalt" neid naljalt ei osta ja see, kellel on raha omab selle raha teenimseks jälle märgatavat ajadefitsiiti, et oma mänguasju piisavalt kasutada.
Viperi kohta kahjuks ei oska midagi enda kogemusest öelda ja eks netist oled seni juba isegi lugenud. Edu!
____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition |
03.04.2013 at 23:32 |
|
Riho |
Dodge Viper 1992-2002
Mõned korrad olen Viperitega sõitnud nii siin- kui sealpool ookeani. Veidi näppupidi ka toomiste juures olnud.
Sõitmisest: Minu mulje on olnud see, et tegemist on täiesti adekvaatselt liikluses kasutatavate autodega. Tallinna tänavate jaoks ei ole nad ka üle mõistuse jäigad.
Adrenaliinilaks on muidugi tugev.
Targemad räägivad, et sõiduomaduste vahe 1. ja 2. põlvkonna (95.-...) Viperite vahel on arvestatav. 1. põlvkonna autoga pole ise kokku puutunud.
Kas need autod on siin üles löödud või tervelt toodud - seda teab ilmselt Carfax. Kindlasti leidub mõlemaid variante.
Manuaalkastiga C6-ga võrreldes - mulle jäi mulje, et Corvette on siiski oluliselt tsiviliseeritum sõiduk, kui Viper oma radikaalsuses.
Sellest tulenevalt olid emotsioonid Viperiga sõitmisest tugevamad.
Uuemate kui 97 aasta autodega võib arvele võtmisega muresid tekkida - müraga ei ole neil päris hästi. Tüübikinnituste tegijad oskavad kindlasti täpsemalt kommenteerida.
Kui on võimalust omada sellist autot, siis ma kindlasti omaks. |
04.04.2013 at 02:06 |
|
malloc |
Dodge Viper 1992-2002
See Ameerika Auto oma (odavam) tundub isegi usaldusväärsem, VIN ilusasti kuulutuses juba välja toodud, et saaks ajalugu kontrollida. Iseasi, kas ta IRL ka muidugi parem on, aga isiklikult läheks seda ennem vaatama. Eks muidugi hind ka meelitab. |
04.04.2013 at 08:01 |
|
anryo |
Dodge Viper 1992-2002
Kuna Viper on ka üks oma lemmikutest läbi aegade olnud, siis GTS'ist kaunimat autot ma senini ei tea. Ja kuna meie kliima on nagu ta on, siis lahtist autot omanuna võin julgelt väita - et võta katusega.
Lisaks on (või oli) ka veel kolmas GTS müügil Eestis - Chrysler Viper. Aga selle kuulutust leida ei suuda.
Peep tuleb varsti ja kirjutab sulle pika loo Viperiga sõitmisest Eestis.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
04.04.2013 at 08:51 |
|
peep Moderator |
Dodge Viper 1992-2002
Peep tuleb ja kirjutab. Mul on olnud 2 GTS'i, kokku olen nendega sõitnud ca. 10 000 km.
1 vs. 2 põlvkond - 2 on parem tänu kasutusmugavusele (kujutad ette Eestis ilma küljeakendeta sõitmist ?) pluss muud eelised. Isiklik võrdlusmoment mul siiski puudub.
Ma pakuks, et üle 50 % Viperitest on olnud mingisuguses avariis aga see pole probleem iseenesest. Ta on mitmeosalise raami peal lihtne auto ja soovi korral on võimalik taastada täielikult ka suuremad kahjustused. Mõtle niipidi, et 100 % pakutavatest autodest on olnud kunagi avariilised ja eesmärk on veenduda, et taastamine on tehtud kvaliteetselt. Siis pole võimalik eksida.
Remont ja hooldus on elementaarne, ka kodumehaanik lihtsate tööriistadega saab asjad tehtud rääkimata korralikust USA autode töökojast. Ja ta ei lagune, ning hooldust vajab minimaalselt. Mõned pisikesed tüüpvead on aga käsitsi tehtud auto kohta vägagi kvaliteetne. Samas need on vanad autod, eks seal tuleb üht-teist ikka värskendada juba.
Mis puutub läbisõite, siis üldiselt ei kasutata neid ainsa autona igapäevasõiduks. Umbes nagu Ferrari vms., mänguasi nädalalõppudeks. Samas USA's on 3-400 tuhat läbinud eksemplarid liikumas ilma suuremate remontideta. Ehk küsimus pole mehaanilises vastupidavuses vaid omanike eelistustes.
Kas temaga kannatab igapäevaselt suvel meie tingimustes liikuda ? Sellele on võimatu vastata kõrvalt. Vette ei ole võrreldav, Viper on kitsam, ebamugavam, madalam, kuumem, raskem juhtida jne. Aga kui Sulle meeldib pidev mõõdukas füüsiline pingutus autosõidu ajal (näiteks pikivagudes vahetab ta ilma ette hoiatamata isesesvalt rida) ja rahvahulga ees esinemine (mis poolte arvates viitab Su vaimsetele võimetele ja teatud füüsilistele omapäradele), siis tõenäoliselt probleemi pole. Vedrustus ei ole liiga jäik aga ta on madal. Ristmikke ületades käib nina vastu maad, kui risti üle asfaldivagude sõita.
Kõigest hoolimata see on viimase peal auto, üks minu unistuste pille ! Juhitavuselt on ta sama ajajärgu ameeriklastest kõvasti üle, peaaegu Euroopa sportautodega võrreldav, seda eriti roolitunnetuse osas. Pidurid ja vedrustus on küll nõks kehvemad aga tänavasõiduks ajavad asja ära. Mootori tõmme on fantastiline, seda just madalalt pöördelt. Kuid mis peamine, kui sõidad siis saad selgelt aru, et tegu on puhtaverelise eksootikaga, mitte lihtsalt sportautoga. Ja see välimus...
Mina ostaks siit kohapealt ja kas sinise või kollase. Piltidelt vaadates tunduvad ok, reaalses elus pole uurinud. Saad lasta nad korralikult üle kontrollida tõstukil ja sillapingis. Hõbedast olen lähedalt vaadanud ja see näeb ikka päris õnnetu välja, mina ei hakkaks *itast saia tegema, eriti kui peaks töö eest maksma.
Kui miskit veel, siis küsi aga vast oli abiks. |
04.04.2013 at 10:43 |
1 edit. Last edited 04.04.2013 at 10:50 by peep (Moderator)
|
Ri-Q. |
Dodge Viper 1992-2002
Minu arvates on Viperi ainus puudujääk (Vette´iga võrreldes) heli - mida pole, seda pole.
____________________________
REC
BB |
04.04.2013 at 10:51 |
|
Raceboy |
Dodge Viper 1992-2002
quote: Ri-Q.: Minu arvates on Viperi ainus puudujääk (Vette´iga võrreldes) heli - mida pole, seda pole.
Täiesti maitse asi, mulle nt V10 hääl meeldib väga, eriti kui selle kõla veidi mehisemaks Viperil muudetud on.
____________________________
www.vems.ee |
04.04.2013 at 10:54 |
|
peep Moderator |
Dodge Viper 1992-2002
Viskasin nüüd pilgu peale oma vanadele fotodele ja ei saa jätta postitamata...julgustuseks. Neid vaadates peaks ju selge olema, et kui võimalust ja huvi on siis pole mingit vajadust ratsionaalseid argumente otsida.
|
04.04.2013 at 11:07 |
1 edit. Last edited 04.04.2013 at 11:09 by peep (Moderator)
|
Veight |
Dodge Viper 1992-2002
Peaks mainima, et väga meelitavad pildid , kuidas see nüüd oligi - mehed armastavad silmadega, eksole Kas sinise GTS-i tagaakna peegeldus Olümpia hotelli näol oli tahtlik või juhuslik?
Mis puudutab Viperi igapäevakasutust (suvel muidugi), siis eks see küsimus oligi suuresti tingitud sellest, et kuigi see on alati konkreetses omanikus kinni, et kes kuidas oma autot kasutab, siis nt Vette või 911 (ok 1:1 neid Viperiga korrektsuse huvides võrrelda ei saa) puhul tänavapilti vaadates on jäänud mulje, et üldiselt proovitakse igapäeva sõite ja hobi ühendada, 911 kasutatakse tihti isegi aastaringselt (olen seda isegi teinud, talvel küll siiski aegajalt, kuid kui just otse lumehange ei roni, siis ega väga vahet pole, kas liigelda 911 või nt Golfi vms sarnasega), samas Viper Tallinna kesklinnas on väga harv nähtus. Minu nägemus oleks ikkagi see, et võimalikult palju (muidugi mõistuse piires) saaks suvel Viperiga liigelda, ühendades nö igapäeva sõidud ja hobi. Muidugi on õige see, et eks seda tuleb ise järgi proovida, kas ja kuidas Viperiga igapäevaselt meie tingimustes sõita kannataks.
to peep:
Kas Sinu teise pildi peal olev hõbedane Viper on sama müügis olnud Chrysler Viper, mida ülal mainiti? Kui saladus pole, siis mis hinnaga müügiks läks? Teisisõnu, mis see reaalne Viperi turuhind ka on? Minu esimeses postituses välja toodud kollane ja sinine Viper, mis mõlemad maksavad ca 37K eurot olid mäletamist mööda juba eelmine hooaeg sama hinnaga müügis, hõbedane on vist lausa juba veel kauem müügis olnud, kuid eelnevat hinda ei mäleta.
Kuigi oma silm on muidugi kuningas, siis eeluuringut tehes, kas Sa viitsid lahti seletada, mida mõtlesid näeb ikka päris õnnetu välja (see siis müügis oleva odava hõbedase Viperi puhul) all?
Kõigile seni vastanuile tänud Loomulikult on igasugune lisa info ja arvamused jätkuvalt teretulnud.
|
04.04.2013 at 14:52 |
1 edit. Last edited 04.04.2013 at 15:15 by Veight
|
Riho |
Dodge Viper 1992-2002
Kui Miami kandis vaja Vipereid vaadata, siis anna teada. |
04.04.2013 at 15:52 |
1 edit. Last edited 04.04.2013 at 15:52 by Riho
|
Veight |
Dodge Viper 1992-2002
quote: Riho: Kui Miami kandis vaja Vipereid vaadata, siis anna teada.
Tänud, tean vajadusel arvestada. |
04.04.2013 at 21:08 |
|
Henri_ |
Dodge Viper 1992-2002
Täna ajasin C6 välja, mõnus on lõõre puhastada pärast talve.
Ma oma läbisõite(ca 4000km aastas) arvestades valiksin kindlasti Viperi või midagi analoogselt hullumeelset. Vette on sessuhtes liiga, noh, tavaline. Kuna sõitsin talv läbi E36ga, millel nipet-näpet rajasõiduks tehtud ja roolivõim oma viimaseid hingetõmbeid tegemas, siis ka Tallinna tänavatel oli talverehvidega vette nagu pehme ja vaikne luksusauto.
Loodan, et suutsin su soovidele vastavat alternatiivi piisavalt maha teha
____________________________
http://petrolheads.ee/ ; EVO RX ; E46 V8 |
04.04.2013 at 21:54 |
1 edit. Last edited 05.04.2013 at 00:16 by Henri_
|
pimeroolis |
Dodge Viper 1992-2002
Rääkige Viperi mehed, kust on pärit see legendaarne V10, siis selle mootori saamislugu. Siis ei ole konksuga küsimus aga tõsiselt huvitab. Ümberringi kuuleb igatsugu versioone-legende aga kuidas asi tegelikult on. Endalgi õnnestus mingi aeg tagasi selline isend ära proovida ja tuleb tunnistada, et oli muljet avaldav.
____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus... |
10.04.2013 at 03:58 |
|
Jesper |
Dodge Viper 1992-2002
Seal on nats eellugu: http://www.allpar.com/mopar/V10.html
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
10.04.2013 at 07:52 |
|
Veight |
Dodge Viper 1992-2002
Vahepeal on aega olnud Viperi + ja - kaaluda ja kaalukauss on pigem ikka + poole. Esmalt, just odavama hinna tõttu on plaan ära vaadata see isend http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=715596 . Kas on kellegil mingit positiivset või negatiivset infot - justnimelt sellist, mida VIN koodi ja muu dokumenteeritud ajaloo põhjal ei kajastu - konkreetse auto kohta, mida tasuks kindlasti teada. Kuigi loomulikult oma silm on kuningas, siis igasugune eelinfo on alati kasulik kõrva taha panna. |
07.05.2013 at 21:37 |
|
rommel |
Dodge Viper 1992-2002
quote: peep:
Mina ostaks siit kohapealt ja kas sinise või kollase. Piltidelt vaadates tunduvad ok, reaalses elus pole uurinud. Saad lasta nad korralikult üle kontrollida tõstukil ja sillapingis. Hõbedast olen lähedalt vaadanud ja see näeb ikka päris õnnetu välja, mina ei hakkaks *itast saia tegema, eriti kui peaks töö eest maksma.
Kui miskit veel, siis küsi aga vast oli abiks.
Nats ülalpool on ju peep oma arvamuse ütelnud selle auto kohta. Aga oma silm on ikka kuningas
____________________________
ex Ram '04
ex Taurus '97
god hates us all |
07.05.2013 at 22:13 |
1 edit. Last edited 07.05.2013 at 22:13 by rommel
|
vvt |
Dodge Viper 1992-2002
Esialgsete Viperi mootorite juures on USA autoajakirjanduse andmetel kohatud sellist probleemi nagu nukkvõlli laagrite (õigemini pesade) ärakulumine.
Mis sellist tüüpi mootoritel arusaadavalt toob järgmisena kaasa õlisurveprobleemid ja võimaliku laiali mineku (analoogne probleem on ka LT1 mootoritega, millel on nukka vahetatud kapoti all).
Engine Mastersis oli kunagi pikem jutt, kuidas sellise probleemiga mootorit parandatakse, jutt oli plokis nukkvõlli pesade ülepuurimisest ja sinna miskite OHC R4 Mopari nuka pukside istutamises.'
Mis sisult tähendab mootori täieliku laiali lammutamist.
Arvestades auto hinda süveneksin sügavalt mootori õlirõhu näitajatesse.
Võibolla oli kellelgi abiks.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
08.05.2013 at 08:06 |
|
Veight |
Dodge Viper 1992-2002
quote: rommel: quote: peep:
Mina ostaks siit kohapealt ja kas sinise või kollase. Piltidelt vaadates tunduvad ok, reaalses elus pole uurinud. Saad lasta nad korralikult üle kontrollida tõstukil ja sillapingis. Hõbedast olen lähedalt vaadanud ja see näeb ikka päris õnnetu välja, mina ei hakkaks *itast saia tegema, eriti kui peaks töö eest maksma.
Kui miskit veel, siis küsi aga vast oli abiks.
Nats ülalpool on ju peep oma arvamuse ütelnud selle auto kohta. Aga oma silm on ikka kuningas
Eks sellega juba arvestatud, et mingil määral õnnetu see hõbedane Viper on, kolmas hooaeg juba vähemalt müügis ja siiamaani pole vaatamata soodsale hinnale omanikku vahetanud.
Kuid tihti on nende asjadega nii elus, et pärast auto ostu ja selle presenteerimist vms, tuleb välja, et igalühel on midagi öelda või teada, et ala mitu korda auto üle katuse käinud, kui soolasesse vette ära uppunud või kes teab veel mida selle autoga tehtud on |
08.05.2013 at 20:23 |
|
Indrek_S |
Dodge Viper 1992-2002
Kui see auto on tòesti seal juba aastaid vedelenud siis väjemalt ülevärvimise ja esmase korrastamise summa saab kindlasti hinnast alla.
Oleneb milleks sa seda autot tahad. Kas sihipäraseks tarbimiseks vòi garaaziskulptuuriks mida òigel päecal ja òige ilmaga tuulutamas käia.
Peep on, tuginedes tema hobiautodele, väga pedantne mees. Seda arvestades vòib tema jaoks "kehva auto" latt olla väga kòrgel.
____________________________
not done until it's done |
10.05.2013 at 10:08 |
1 edit. Last edited 10.05.2013 at 20:08 by Indrek_S
|
anryo |
Dodge Viper 1992-2002
Väga palju saab "kehva" autot korrastada, kui teha korralik pesu, poleerimine, vahatamine, nahahooldus ja sillaosade vahetus.
Vana ront mis oli must j akole ja kolises, saab justkui uueks.
Aga paljud põlgavad ära sellised autod.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
10.05.2013 at 10:21 |
|
Indrek_S |
Dodge Viper 1992-2002
...ja lisaks on originaalina enam kollektsioneerimisväärtust mitteomavat autot lihtne personaliseerida. Selles osas on Viper paljuski püha lehm olnud kuid eks tabusi peabki murdma. Heaks näiteks on kasvõi siinne Plymouth Valianti teema....
____________________________
not done until it's done |
10.05.2013 at 10:37 |
|
Riho |
Dodge Viper 1992-2002
Lase VIN kood Autocheckist või CarFaxist läbi - saad ka miski pildi ajaloost. |
10.05.2013 at 20:30 |
|
|