register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : Chevy C20 1981  
Poster Message
Motorist
  
Chevy C20 1981
Kuna müügiteema on siis sain ka kriitikat et auto enda kohta pole miskit kuulda. Teeme siis pildiraamatu ja jutu ka juurde.

Auto on Chevy C20 Scottsdale/Fleetside. Ei tea kumb nimi. Passi on trükitud Fleetside, armatuuril aga logo Scottsdale. Pilte netist otsides on ka suur segadus. Otsest vahet polegi nagu aru saanud. Tegu siis tagaveduse 5 poldise veljega autoga.

Konkreetsest autost tean ma juba kuskil 2007 aastast saadik, siis kui ta Tartusse ilmus ja Raadil Teppanite juures seisis. Soomest ta toodi ja omanik nokitses mõnokord teda teha. Suuremat aega seisis. Siis mingi aeg nägin ka kuulutust et müüakse 25K krooni. Sel hetkel omal sellist raha polnud ja sinna see asi jäigi. Mingi aeg nägin et auto oli kolinud Raadilt linna. Autole oli tekkinud peale see kuut, millega hetkelgi veel ringi sõidan. On abiks küll. Siis 2012 jaanipäeva eelsel ajal liikus minuni siseinfo et see auto vist on jälle müüa, info oli läbi tuttavate ja seekord ma hakkasin asja sebima. Selgusid ka igasugu pisiasjad mis vaja teha. Hind oli mõistuspärane ja juuli keskpaigas oli asi minu õuel. Loomulikult ei pääsenud ilma remonte ja muid asju tegemata. Starter käis remondis. Veesärki sai korrastatud. Mingi hetk lasi paar pihusti seibi jalga. jne.

Küll aga on auto vahepeal saanud natuke täiustusi mida ma veel raadil ei täheldanud. Uus esiklaas. Uued mustad sametkatted armatuurile ja uksepappidele. Mingid puust käetoe katted, paraku ka paar ebavajalikku puuliistu on liimitud sinna kuhu ei peaks. Summutid on korrastatud, kastile on siis kuut ostetud, pidureid on ka vist korrastatud.
Igatahes pean ma mainima et see aeg mille jooksul autot ei müüdud on mõjunud hästi. Tehtud on palju kasulikku talle.

Ise olen nüüd natuke aega ringimüristanud ja tean mis autoga on tegu. Vead ja head on teada. See et ma teda nagu müün, ei tähenda et mul sellega tuli takkus. Pigem vaid mainisin ära mis oleks see summa mis võib mind panna loobuma antud autost. Cadillaci ka ju nokitsen veel siiani. Kui too ükskord liikuma saab siis ilmselt võib juhtuda et jääb jälle seisma aga pagan seda teab.

Mootoriks on see palju kirutud ja maa põhja vannutud Oldsmobile 5,7 D loomulikult ikka vanakooli V8
Edasi liigub, kütet ka röögatult ei kuluta. Paak on väike ala 65-70 L , 65 kallasin paaki mis oli märgi järgi nullis, sealt näitas siis täpselt täis. Sellega sai sõita ca 530km ,seda maantee 35% ja linn 65%. Pole paha. Ringi lasen ma Biodiisliga, hind on soodne ja sõita saab küll. Aint kurivaim ei põle vist lõpuni, kõvema pressimise peale venitab sinakasmusta vingu välja. Viimasel Otepää üritusel sain oma suitsetamise eest sõimata :D Hetkel läbitud juba ca 1000km peale ülevaatust ja peaks mainima et vahva kulgur on, tähelepanu äratab, majanaabreid äratab ja nalja saab ka vahepeal.

Mootor on ikka ürgne agraartehnika küll, ning vastavalt vanusele on vist teema et paha ei teeks seal ära vahetada enamik tihendeid ja muid asju üle vaadata, samas hetkel toimib ja töötavat asja ma lõhkuma ei hakka. Pigem vb talvel ehk. Siis mõtleb.

Sõita on väga vahva, siiani on veetud värvimiskotta auto detaile ja muud kola, maale lõkkesse vana mööblit, raua jääke, käigukaste jne. Täna sai lausa proovitud kuidas oleks ntx mööda põldu on sõita, hea pehme oli. Kündma me sinna ei läinud, Alo küll oma kastikaga lasi ikka vaod sisse.

Lajatan siis pildikogu mis tekkinud üsna lühikese aja jooksul.



































"Põhisüüdlane" miks kastiauto tekkis on taustal, sai hoolikalt nikitsetud uue värvkatte alla toda valget. Nagu seda valget nähti, siis kohe tuli juttu tuttavatel sellest mustast. No ja oligi olemas.... Ei suutnud loobuda. Valget ehk näeb järgmine suvi liikumas.



Selline lugu siis sellest kabiiniga telliskivist.
Elame ja näeme, ütleme nii et mingite turakate kätte ma seda autot ei müüks. Seniks aga nokitsen edasi ja tarbin , rahulolu on näoilmestki ilmne.


____________________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: Roostevaba väljalase KÕIGILE! info tel 53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi
24.08.2012 at 22:23
Daniel
 
Chevy C20 1981
Scottsdale tähendab sisustuse rikkalikust ( vändaga aken, ruuduline riie istmel jne ) ja fleetside tähendab kasti tyypi ( pole stepside )
Muidu aga tubli töö ja äge truck olenematta et ainult rwd
28.08.2012 at 08:44
pimeroolis
Chevy C20 1981
Lahe klassik. Muidugi ole selle mootoriga natuke rahulikum , sellist rebimist ta väga kaua ei kannata. Aga tuttav sai ligi pool milli müristatud. Noh mootor oli muidugi Capriisi nokal mis natuke kergem auto ja ta muidugi hoidis ka teda väga, rohkem niikui harrastusautona. Kui siin on kahe poldiline raamsaale, siis ei ole kõige vägevam versioon. Ja muidugi plokikaaned noh bensukast tehtud... Kas biodiisel päris õige aine, või on mingi muu gemüse.


____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus...
28.08.2012 at 13:42 1 edit. Last edited 28.08.2012 at 13:45 by pimeroolis
rnx69
 
Chevy C20 1981
Seda tehti ka kahepoldi plokiga :o?

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
29.08.2012 at 08:05
Motorist
  
Chevy C20 1981
Üks herra küsis et kas on tegu keermega pihustitega variandiga või pukpihustitega mis on kahvelkinnitusega, kui ütlesin et on pulkpihusti siis öeldi et see on käbedam isend. Rohkem ei teagi. Soovitati elus hoida ja nokitseda korralikuks.

Eks vaatab ehk tõmbab talvel kaaned maha ja vaatab mis hundil kõhus on.

____________________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: Roostevaba väljalase KÕIGILE! info tel 53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi
29.08.2012 at 12:28
v6sa
Chevy C20 1981
Krusad on kobedad. Veomasin omast käest võtta, kui ämma vaja kaugemale kolida.

Palju sel rattakoobaste vahe on? Euroalus mahub? Palju ARK pidurtega haagise kaaluks loosinud on?

Mis loom punase mootori tagant paistab? Jääb see ikka valgeks?
29.08.2012 at 14:36 1 edit. Last edited 29.08.2012 at 14:37 by v6sa
Motorist
  
Chevy C20 1981
Vot hetkel ei teagi öelda mis koobaste vahe on, igatahes lai ta on küll, laiem kui uuematel sugulastel.
Käru oli vist lubatud koos piduritega nii 1490kg.
Valge loom on Chevy kuskilt 50deate algusest. Ja jäi valgeks, aga pärla alla sai.

Eila otsustas üks ford fiesta mulle külgrünnaku korraldada, keeras vasakust reast lihtsalt selga. Õnneks nägin ära. Oma autol pole mitte essugi häda, tagastange nurgal on punast, veristasin siis selle fiesta esitiiva ära, mingid omakohtu mõistjad tulid kohe lärmama et ma ei tohi paremalt mööda sõita. KHMMM kaherealine märkidega tähistatud ala, lärmajad kutsusid politsei. Politsei tuli kohale ja ütles esimese minuti jooksul et minge te lärmajad ja õige pe...se, Fiesta on ilmselgelt süüdi ja asi mutt. Ega lärmajad ei jätnud, eriti kuna rahvus oli tibla. Sain siis venekeelset sõimu ja sain kohe ka ära pandud. Idi nahhhui svaim begimotom!!! , selge aga kuna ma fiesta omanikku( 82a papi) suhtusin leebelt siis ei hakanud kinldustusega asju ajama. Mul endal autol polnud üldse häda. Poeg tuli ja viis papi ja fiesta ära koju. Asi lehenes 1H jooksul. Vot sulle siis liiklust ja begimotte.



____________________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: Roostevaba väljalase KÕIGILE! info tel 53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi
30.08.2012 at 10:40
Motorist
  
Chevy C20 1981
Vaatan siin ühte lehekülge ja tatt suunurgast nõriseb.
Nüüd tuleb vaid natuke raha koguda ja sortida nimistut.

http://www.lmctruck.com/

Üldiselt tundub seal olema kõike.




____________________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: Roostevaba väljalase KÕIGILE! info tel 53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi
27.09.2012 at 12:00 1 edit. Last edited 27.09.2012 at 12:00 by Motorist
Motorist
  
Chevy C20 1981
SOOVITUSED oleks teretulnud.
5,7D (oldsmobile diisel) Vaja pump maha võtta. Miskit jukerdab peapumbas ja diisliremont on nõus pumpa nokitsema. Lihtsalt neil hoov täis ja seda 2tonnist kolakat sinna jalgu viia ka ei ole vaja. Üldiselt joppas sellega et Tartus on mees olemas kes on kunagi ka neid pumpasid teinud, enam kui ühte. Seletati ära et seal ühteteist on võimeline kinni jääma.

Muidugist ma pean kiitma oma jõehobu, suve sõitis ära, sügisesed asjad said ka aetud. Tagadi laadal sai oma kolakoormaga käidud, õnnestus palju omale mittekasulikku eelajaloolist tehnilist kola maha müüa, samuti natuke peenemat nänni omale osta, ülejäänud kola ka tagasi vedada. Vot vähemasti ei jätnud teele. Sain veel ka kola ilusti maale aita ära viia ja natuke linnaski liigelda. Siis hakkas jõnksutama ja muid vigureid tegema. Hoiatas ette ja töökojas sees siis kooles pump vist ära.

Siiani on kõik muud meetodid probleemi leidmiseks käigus olnud ja igast otsast jõuab asi ikka pumbani, ei teagi kas madalama surve pool või kõrgema surve pool. Eks näis kui rümp lahatud saab.

Aga küsimus. Mida silmas pidada kui pumpa maha võtma hakata. Kas on trikke?



____________________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: Roostevaba väljalase KÕIGILE! info tel 53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi
17.10.2012 at 21:27
Motorist
  
Chevy C20 1981
See nn kevad on peaaegust kohal. Selle puhul sai ka toodud tagasi pump, remondis tehti mõned vajalikud tööd ja raha kulus vaevalt 100 eurorubla.
Pump peale ja peale pikemat niksi sai tööle. Ei tea lihtsalt kõiki selle pumpa õhutustrikke. On huvitavaid kohti kust saab õhutada.
pumbaks siis Stanadyne Roosa seria pump.

Lõpuks sai tehtud ka autole uus tehniline pass ja kindlustus. Täna esimesed kilomeetrid linnavahel. Minu jaoks on see nn hooaeg alanud.
Liigume jälle.

Lisa: Pump lihtsalt puhastati ära(kuskile põhja settib pikakde aastatega ikka miskit) ja tuli välja et mitte miskit polnudki nagu viga. Soovitati vaid kütusele lisandit panna ja muud miskit.

____________________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: Roostevaba väljalase KÕIGILE! info tel 53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi
09.04.2013 at 23:21 1 edit. Last edited 18.04.2013 at 10:37 by Motorist
Motorist
  
Chevy C20 1981
Kuna olen postkasti saanud mõnikrod kirju siit foorumist : Kas sa oma kastikat ikka müüd ka? Lisan selle jutu jaoks ka lingi suuremasse väljamüüki. Omal on liikumine märksa vanemateautode suunda ja seega jääb palju muid autosid lihtsalt seisma või vedelema, ei ole kõigi jaoks aega. Kastikal sai hetkel ülevaatus läbi. Peaks mingi hetk selle ärqa tegama ja siis päris müüdav. Kuidas muidugist teha ülevaatust hõreda( loe olematute rõngastega) mootoriga, see saab olema keeruline. >Suitseb saadanas oma jagu. Kuid kuna edespidi liikudes jääb suits selja taha siis on suht koht suva.
Link suuremale müügile: http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=13&t=113593

BTW: vähe nobedam koduleht nokitsemistele. : https://www.facebook.com/MotoristiKlubi
Liituge kel huvi.

____________________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: Roostevaba väljalase KÕIGILE! info tel 53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi
11.05.2013 at 13:59
pimeroolis
Chevy C20 1981
No kui sa biodiisliga endiselt sõidad ja enamvähem see "õige" aine, mitte trafoõlifritüüriõli....ja miskine muu õlise aine segu. Siis määrdeaineid lisada kütusele ei ole vaja, sest biodiisel sisaldab tunduvalt rohkem määrivaid aineid, kui naftadiisel. Pigem võiks seda lisada määrdeainena naftadiislile. Samas õigel biodiislil on eriti head pesevad, leotavad omadused, mis näiteks vanemas autos, mis naftadiisliga sõitnud. võib leotada lahti kõiksugu vajalikud ja mittevajalikud karstad ja saasted. Noh asjatundjana oskad asju järeldada ise. Samuti ei saa see aine pikema aja vältel läbi mõningate kummitihenditega, o-rõngastega, messingiga, osade vinüülküttetorudega... Samas peaks ta oluliselt vähendama tahmasust, mida ülevaatusel mõõdetakse, nii et tee kuskil services eelnev kontrolltest, võib olla polegi asi nii hull kui pealt paistab.

____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus...
11.05.2013 at 15:19
Motorist
  
Chevy C20 1981
Eks ta ole. Eks need proovid saavad veel olema, need katsetused. Ma arvan et ülevaatuse jaoks saab asja paremaks ikka. Kuid nagu juba ammu oli teada siis mootor on väsinud ja remontida ei maksa. Pigem tuleb üle minna 6,2 peale või osta mõni väga kõbe 5,7D kone. Kuid esialgu sõidab sellegagi.

____________________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: Roostevaba väljalase KÕIGILE! info tel 53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi
11.05.2013 at 15:47
pimeroolis
Chevy C20 1981
Njah, kobeda või kindlapeale 5,7D leidmine on kindlasti suure juhuse või õnne asi. Tegelt vist sellist asja ei ole olemas. Sai kunagi ise ka proovitud puhta biodiisliga. Kogemus oli positiivne, pehme jõuline käik mootoril, kerge käivitus, tundus niikui erksamana... noh koerad hakkasid auto vastu elavat huvi üles näitama :D Kuna aga tehase poolt minu autu mootorile ei ole soovitatud üle 20% biodiisli sisaldust küttes, siis jätsin katsetused igaks juhuks. Noh mootorid on muidugi sinu auto omaga võrreldes pärit ka eri ajajärkudest. Muidugi ei ole näind kui palju ta sul seda vinet tekitab aga see vine ei ole tahm. tahm on see must suits mis välja lendab. Muidugi kui maanteel sõites tagatulijaid enam näha ei ole :smokin siis võib tahmaga mõningane mure olla. Ülevaatajal võib olla oma arvamus asjast. Tegelt peaks otsustama ikka see tester millega kontrollitakse. Ise kui eelmine kevad ülevaatusel käisin, siis tuuritas kutt ka tükk aega ja mingit korralikku näitu kätte ei saand, lõpuks arvas, et krt aga ilusad hääled on autul...

____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus...
11.05.2013 at 16:49
Motorist
  
Chevy C20 1981
Well. Natuke on merre vett voolanud ja aega läinud.
Kuna ma maha kastikat ei kanna siis sai otsitud üks mootor millel on ka kokkuleppeline garantii. Väidetavalt on tulnud soomest ühe mitte ameerika autoga koos.
Mootor on ise veel originaalvärvides, ei leemenda, ühes tükis ja ilma ümberehitusteta. Paninje ka prooviks aluse peal tööle ja väga millegi üle kurta polnud.

Hetkel siis tehtud kaks pikka öövahetust ja vana mootor on nüüd aluse peal nurgas ning uus süda on vahel ja kinni polditud ja enamus asju ühendatud.

Positiivne üllatus oli see et letipealse kaubana sain osta uue starterpoldi. Tänud Tartu Morgenile ja kiitused et nii labane asi nagu starteri pikk polt on klaasi all väljas!

Negatiivne on see et üks õlirõhu anduri jalg( kolmik ) murdus vanas plokis ära ja nüüd saan vaid hetkel õlirõhu tule anduri panna, kella näidikut ei saa hetkel panna sest sellist vidinat tartus ei müüda.

Lootused on suured. Kui täna hästi läheb siis tuli torru ja sõidame edasi.

Tänud ka Rainile kes esimese öö kella 4 jani vastu pidas ja mul abiks oli.

____________________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: Roostevaba väljalase KÕIGILE! info tel 53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi
31.05.2013 at 15:44
Motorist
  
Chevy C20 1981
Jutud ilusad.

Mootor vahel ja F-body üritusel sai ka ära käidud, vähemasti oma autoga. Mootor on märksa jõulisem kui vana kohviveski oli. Suitsu viskab vaid väga kõval pedaalisõkkumisel. Mootoril koodiks seekord siis 350 DX ;) Vähemasti seegi hea.

Loomulikult ikka juhtub vanade autodega asju.

Üks esisadul andis saba ja pidur jooksis ikka korralikult peale. Täna sai natuke ravitud Ingvmari hoovi peal. Vähemasti sai ära toodud oma töökotta. Eks peab siis nüüd selle pidurite ringi järjekorras ette võtma. See soga mis kinnijooksnud sadulast välja tuli, see on kole, kohe näha et keegi pole vaevaunud kunagi kontrollime mis on vedelikust saanud.

Elame ja näeme. Eks sõidame edasi ja ei mölise. :D

____________________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: Roostevaba väljalase KÕIGILE! info tel 53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi
03.06.2013 at 22:33 1 edit. Last edited 19.06.2013 at 13:24 by Motorist
tqhq.ee foorum : Minu auto : Chevy C20 1981  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.