Poster |
Message |
otokas |
Suburban
et kuluks ära väike mõttevahetus 96-97 aasta kandis olevate suburbanite kohapealt. Mis hea mis halb, kust tugev kust nõrk, eelistatud oleks arvamused endistelt omanikelt või kogemustega kasutajatelt ühesõnaga kes teavad millest jutt käib |
13.05.2013 at 17:19 |
|
KOLLA |
Suburban
Üldiselt üks viimaseid kõvast rauast masinaid mida sai soetada erinevate mootorite ja kandevõimetega . Üldiselt kestev masin ja ei oskagi öelda tüüpvigu kui vast 95-96 aasta turbo diislitel oli mingi toitesüsteemi arvuti viga . Praeguseks on arvutid kindlasti kõigil välja vahetatud , ka enesel oli sarnane teema peale ostu üleval umbes kümme aastat tagasi . Tagumise konditsioneeri ja jahutuse torud on ka aktuaalne teema , sest need oma 5m väänlevad kusagil parempoolse karbi ja rattakoobaste sees ning meie talvistele teedele piserdatav sodi sööb need mõnuga ära . Viimaste parandus või vahetus on õnneks jõukohane suvalisele santehnikule ja originaal jubinad ei maksa ka suurt midagi . Tähelepanu tasub pöörata rattalaagritele , sest masin on raske ja kui huvi ei tunne siis lihtsalt ükspäev kaob ratas vaikselt oma teed ette hoiatamatta .
____________________________
Better push a Chevy , than drive a Ford ! |
13.05.2013 at 21:24 |
|
jass |
Suburban
Lisaks juurde et need tagumised konditsioneeri torud nii väga odavad ka pole vanas rahas oli miskine 4-5k ja nende vahetamine põhja all ei ole eriti lihtne töö. Minu auto nõrk koht oli ka jagaja ja jagaja kaas. Neid sai 4-5 aasta jooksul korduvalt vahetada, aga hind iseensest väga hull ei olnud. Rattalaagrid väga jubedalt ei kulunud aga sõites otseselt aru ei saa kui mingi sillaosa läbi on. Tavaliselt ei saa ka ARK-i ülevaatajad aru, et mingine sillaosa läbi on. Esilaagrite kulumisest sai nii aru, et piduri ketas hakkas lopertama ja ABS andur arvas keset sõitu, et ratas plokkis, muid sümptomeid polnud. Pimedas sõitmiseks on esituled ka kaunis kehvad, tihtipeal ununesid kaugtuled peale ja see väga vastutulijaid ei seganud. |
14.05.2013 at 13:09 |
|
jan22 |
Suburban
Suburbanil nagu igal teisel maasturil on omad nõrgad kohad, millele tähelepanu pöörata. Tegemist üsna raske sõidukiga ja meie tänavad pole veermikule kuigi sõbralikud, seega kogu veermiku tuleb jälgida ja vajadusel kulunud osad uuendada. Kohe peale ostu sai esilaternad uuendatud, kuna valgustus öiselajal jäi soovida, peale uuendust olen valgustusega väga rahul. Rehvide uuendamisel tuleks arvestada, et kui rehvi laius on 245 siis näiteks 265 (minul õnnestus hea hinnaga saada) võib sõidumugavust halvendada ja auto hakkab sõidujälgedes ise teed otsima, nagu minul juhtus. Igasugused iluvidinad võivad praguneda või puruneda ja vajavad mingil ajal vahetamist, nagu maastuil ikka, võib talvel lumehange tagurdamisel kaotada tagumised udu-/tagurdustuled. Vajadusel tuleb jälle mingeid mugavusvidinaid lisada, pimedas ja uduga oleks udutuled olulised ning poristel teedel või talvel oleks porilapakaid vaja aga see juba maitse asi. Astmelauad on ka sellised mugavad asjad, paljudel pole neid tehases paigaldatud ja originaali ise paigaldada ei saa, kerel puuduvad kinnitused. Võimalik universaalsed paigaldada vastvalt mudeli kohaste kinnitustega.
Minu isendil 97 aasta K1500 on AC süsteem tähelepanu nõudev osa, pumba remont, AC radika vahetus, kogu trassi vahetus eest taha ja mõne ühenduse purunemine on tavalised seigad. Esirataste laagrite vahetus on kunagi ees. Sidur vajab mingil ajal uuendamist. Korraliku rahalise säästu annab gaasiseadme paigaldamine, sellest on foorumis oma teema.
Minu arvates on K1500 suburban ainuke 8kohaline auto millega saab B-katiga sõita ilma paberite ringitegemiseta ja reisjate mugavuse seisukohast on kõigil piisavalt ruumi. Kandevõime 910kg on sõiduauto kohta üsna korralik number. Kui oled mees kes tahab vahest midagi ise teha siis taas on sul auto millega saab ilma suurema vaevata ehitamiseks vajalike materjale koju vedada. Salongi mahutasin vaevata 200cm x 60cm 4 riidekapi külge, viis inimest ja üks saksalambakoer. Salongis on veetud kõnniteekive, 3m laudu, soojustusmaterjali pakke, aiakiik, kahe meetrist külmikut, pesumasinat. Suuremaid asju mis salongi ei mahu saab veel katusele kinnitada.
Soliidne auto igasuguse kola vedamiseks ja kuni 8 inimesega kulgemiseks, kõik ühes. Küttekulu on muidugi suurem kui tavalisel pereautol aga suburban polegi tavaline pereauto, tegemist on korraliku väikeveokiga. Autogaasiga sõites saad küttele kuluvad summad 30-40% väiksemaks (sellest on ka jutu kusagil kui huvitab), kõik sõlutub sõidustiilist ja jala raskusest.
Minu auto on hetkel naisterahva käes igapäevases kasutuses ja hetkel sõidab enamuse ajast autogaasiga.
Edu auto leidmisel.
____________________________
Galerii: http://live.hot.ee/gallery/show_gallery?id=918506
http://www.matkaauto.com/
http://www.usaraud.ee/?id=5_5_20_1276 |
14.05.2013 at 13:30 |
|
Rein000 |
Suburban
Mina gaasi ei propageeri, seade maksab ise ka ja siis veel lisa hooldused jne. Lisaks on ilge kolakas kogu aeg pagassis, või siis kui pannakse põhja alla, oled ilma tagavara rattast. Jan, uuenda matkaka link ära, see ilmselt vanast foorumist jäänud |
14.05.2013 at 13:42 |
|
jass |
Suburban
quote: Rein000: Mina gaasi ei propageeri, seade maksab ise ka ja siis veel lisa hooldused jne. Lisaks on ilge kolakas kogu aeg pagassis, või siis kui pannakse põhja alla, oled ilma tagavara rattast. Jan, uuenda matkaka link ära, see ilmselt vanast foorumist jäänud
Tagavara rattas on ikka salongis neil. Gaasi ise ka väga ei propageeri mingi aeg sai vaadatud ja arvutatud siis gaasi seadme paigalduse tasuvusaeg oli nii pikk, et ei näinud mõtet asjal. |
15.05.2013 at 05:30 |
1 edit. Last edited 15.05.2013 at 05:32 by jass
|
Rein000 |
Suburban
Asoo, pole vaadanud seda ratast, mul samal platvormil vähe teise märgiga kulgur ja ratas põhja all. |
15.05.2013 at 08:19 |
|
RockinBandit |
Suburban
Suburbaniga gaasiga Tartu-Tallinn-Tartu ots u. 60€, ilma gaasita u. 120€. Sealhulgas ka mõlemas linnas mõningane linnasõit. Üldjuhul siis sellised summad 4-5 inimesega pardal ja lisaks veel kola ka 2-300kg.
____________________________
'04 Savana & '09 Grand Voyager for everyday. In family '14 Town&Country & '03 Navigator
With American car everyday since 2005
www.rockinlady.com |
15.05.2013 at 08:46 |
|
jan22 |
Suburban
Eks ta ole mis kellelegi, kellele diisel, kellele bensiin aga mulle autogaas. Tagavararatas tuleb tagumisele uksele kui sellelega tegelemiseks aega leian.
____________________________
Galerii: http://live.hot.ee/gallery/show_gallery?id=918506
http://www.matkaauto.com/
http://www.usaraud.ee/?id=5_5_20_1276 |
15.05.2013 at 19:44 |
|
Rein000 |
Suburban
Jan! Homme Mereojal? |
15.05.2013 at 22:13 |
1 edit. Last edited 15.05.2013 at 22:14 by Rein000
|
speedbird |
Suburban
Minu kui mittenormaalse inimese arvates on see üks parimaid igapäevamasinaid, mida Tallinnas ja Eestis üleüldse kasutada. Mu Suburbanil kerib ette 287000 km varsti ja tegelikult on probleemid olnud ikka väga pisikesed selle 85000 km jooksul, mis olen sellega läbinud. Olen igasugused uued Audid ja muu jura ammu unustanud. Sain auto siis, kui ta oli 200k sõitnud ja usun, et autoga on vähem probleeme olnud, kui mitmete üldse kokku 85k sõitnud uute masinatega vähemalt selle info põhjal, mis tuttavatelt kuulnud olen.
Difri vahetasin tagasillas ära, sest suutsin selle vist ise ära lõhkuda kunagi ja vahetatud on ka sisselasketihendit. Muidu on olnud pisiasjad nagu piduriklotsid, kardaaniristid, jagajakaas (Vorteci tüüpviga!), õlivahetused Olen ise üsna raske jalaga ja põhjagaasi näeb see auto tavaliselt vähemalt korra päevas.
Autogaasiga olen läbinud juba 40-50k ja kui palju sõitmist on, siis julgen igati soovitada. Paigaldushind on muidugi omajagu raha, aga tasub kiiresti ära, kui auto enamusajast just hoovis ei seisa. Gaasisüsteemiga on pisiprobleeme olnud, kuid vähemalt Gaznet pakub päris asjalikku garantiid ja kõik mured on siiani tasuta lahenduse leidnud.
____________________________
'15 Challenger SRT 392 / '79 Corvette 383 Stroker
www.ameerikaraud.ee |
16.05.2013 at 00:26 |
|
KOLLA |
Suburban
quote: jass: Lisaks juurde et need tagumised konditsioneeri torud nii väga odavad ka pole vanas rahas oli miskine 4-5k ja nende vahetamine põhja all ei ole eriti lihtne töö. Minu auto nõrk koht oli ka jagaja ja jagaja kaas. Neid sai 4-5 aasta jooksul korduvalt vahetada, aga hind iseensest väga hull ei olnud. Rattalaagrid väga jubedalt ei kulunud aga sõites otseselt aru ei saa kui mingi sillaosa läbi on. Tavaliselt ei saa ka ARK-i ülevaatajad aru, et mingine sillaosa läbi on. Esilaagrite kulumisest sai nii aru, et piduri ketas hakkas lopertama ja ABS andur arvas keset sõitu, et ratas plokkis, muid sümptomeid polnud. Pimedas sõitmiseks on esituled ka kaunis kehvad, tihtipeal ununesid kaugtuled peale ja see väga vastutulijaid ei seganud.
Neid torusid ei pea tervesulatuses vahetama , sest ka originaalil on seal lõdvik jätkud mitmes kohas ja need saab kergelt parandada . Mul auto läbisõit nüüdseks mõned kümmned üle 400000 km ja selle ajapeale on ikka suhteliselt vähe remondi peale kulunud . Diislid on suhteliselt tundlikud meie nö. talvediisli suhtes , sest pikk kütusevoolik külmub lihtsalt läbi kuigi igasugu separaatorid on vahel ja kütuselisandid on sees ! See talvel pritsitav läga , mis tänavaid lõhub , sööb rauda ja almiiniumist ning silumiinist jubinaid drastiliselt , aga see on üleüldine kõikide autode probleem !
____________________________
Better push a Chevy , than drive a Ford ! |
16.05.2013 at 08:34 |
|
otokas |
Suburban
Tänud asjalike vastuste eest, hea kohe lugeda kui inimesed teavad millest räägivad
|
20.05.2013 at 23:02 |
|
ramman |
Suburban
quote: KOLLA: Diislid on suhteliselt tundlikud meie nö. talvediisli suhtes , sest pikk kütusevoolik külmub lihtsalt läbi kuigi igasugu separaatorid on vahel ja kütuselisandid on sees !
Eks see sõltub ikka väga palju, kust ja mida sa tangid. Olen viimase 5 aasta jooksul sõitnud u. 400 000 kilomeetrit diislitega. Mersu Sprinteri paak on ka mootorist piisavalt kaugel ja voolikud jooksevad põhja all. Ei ole kordagi olnud kütuse külmumise probleemi. Samuti ju rekkatel on pikad kütusevoolikud talvel külma tuule käes, ka pole probleeme, kui kütus on korralik.
Selle poole pealt ei tasu teemaalgatajal küll diislit karta, vaata ainult mida sa paaki kallad.
Endale sai muretsetud 97a. GMC Sierra 2500 6.5 TD. Põhimõtteliselt kattuvad vist enamus veermikudetaile ja mootor-kast. Kere erinevused hakkavad vist kabiini esiuksest tahapoole, vähemalt peale vaadates tundub nii. Siiani olen masinaga rahul. Sisu on suht plastine ka nagisev. Aga eks tuleb välja võtta ja uued tüüblid panna ja müramatti ka lisada. Nn. karvane teip sisupaneelide liitekohas peaks ka nagina vähemaks võtma.
Nokitsemist natuke ikka on aga ei midagi hullu. Sõita on nii ja naa. Esivedrustus on torsioonidel ja hea pehme. Tagaots on ikka suht puine, aga eks ta ju koorma veoks olegi mõeldud. Last peal, siis on oluliselt pehmem.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize |
21.05.2013 at 16:35 |
1 edit. Last edited 21.05.2013 at 16:45 by ramman
|
KOLLA |
Suburban
quote: ramman: quote: KOLLA: Diislid on suhteliselt tundlikud meie nö. talvediisli suhtes , sest pikk kütusevoolik külmub lihtsalt läbi kuigi igasugu separaatorid on vahel ja kütuselisandid on sees !
Eks see sõltub ikka väga palju, kust ja mida sa tangid. Olen viimase 5 aasta jooksul sõitnud u. 400 000 kilomeetrit diislitega. Mersu Sprinteri paak on ka mootorist piisavalt kaugel ja voolikud jooksevad põhja all. Ei ole kordagi olnud kütuse külmumise probleemi. Samuti ju rekkatel on pikad kütusevoolikud talvel külma tuule käes, ka pole probleeme, kui kütus on korralik.
Selle poole pealt ei tasu teemaalgatajal küll diislit karta, vaata ainult mida sa paaki kallad.
Endale sai muretsetud 97a. GMC Sierra 2500 6.5 TD. Põhimõtteliselt kattuvad vist enamus veermikudetaile ja mootor-kast. Kere erinevused hakkavad vist kabiini esiuksest tahapoole, vähemalt peale vaadates tundub nii. Siiani olen masinaga rahul. Sisu on suht plastine ka nagisev. Aga eks tuleb välja võtta ja uued tüüblid panna ja müramatti ka lisada. Nn. karvane teip sisupaneelide liitekohas peaks ka nagina vähemaks võtma.
Nokitsemist natuke ikka on aga ei midagi hullu. Sõita on nii ja naa. Esivedrustus on torsioonidel ja hea pehme. Tagaots on ikka suht puine, aga eks ta ju koorma veoks olegi mõeldud. Last peal, siis on oluliselt pehmem.
Ei oska midagi muud kosta kui , et Statoil on koha nimi ! Peab vist kohta vahetama , sest suure kiidulaulu peale lendas kütusepump !
____________________________
Better push a Chevy , than drive a Ford ! |
21.05.2013 at 18:31 |
|
ramman |
Suburban
Läheb juba OT-ks.
Aga väikese ääremärkusena lisan, et juba viimased 5 aastat Staoili lepinguline klient ja firmas on 15 autot. Ühel Sprinteril andis järgi mingi kütuserõhu anduri tihend ja see on ka kõik, mis on toitesüsteemiga juhtunud.
Aga see selleks, eks oli siis halbade asjade kokkulangemine.
Oma praeguse auto sain sõbralt, kes seda kasutanud viimased 7 aastat. Ütles, et mootoriga pole probleeme olnud. Ainult abiseadmetega. Vahetatud genekas, vaakumpump, veepump, remonditud starter ja natuke nipet-näpet veel.
Bensiinimootoriga on selles suhtes natuke kindlam, et kui isegi peaks midagi juhtuma kõrgsurvepubaga või pihustitega, siis on diiselmootori remont kallis. Bensukal on omad võlud ja diislil omad. Peaasi, et on V8 ja suure töömahuga
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize |
21.05.2013 at 19:41 |
|
KOLLA |
Suburban
quote: ramman: Läheb juba OT-ks.
Aga väikese ääremärkusena lisan, et juba viimased 5 aastat Staoili lepinguline klient ja firmas on 15 autot. Ühel Sprinteril andis järgi mingi kütuserõhu anduri tihend ja see on ka kõik, mis on toitesüsteemiga juhtunud.
Aga see selleks, eks oli siis halbade asjade kokkulangemine.
Oma praeguse auto sain sõbralt, kes seda kasutanud viimased 7 aastat. Ütles, et mootoriga pole probleeme olnud. Ainult abiseadmetega. Vahetatud genekas, vaakumpump, veepump, remonditud starter ja natuke nipet-näpet veel.
Bensiinimootoriga on selles suhtes natuke kindlam, et kui isegi peaks midagi juhtuma kõrgsurvepubaga või pihustitega, siis on diiselmootori remont kallis. Bensukal on omad võlud ja diislil omad. Peaasi, et on V8 ja suure töömahuga
Omal ajal olin neste andunud klient ja nad keeldusid kahe aastajooksul korvamast nelja pumpa , siis läksin vahmiiliga mujale 16 aastat tagasi ... Statoiliga muud muret polegi kui , et talvel sõita ei saa ja seda juba kolm talve ! On kellelgi sarnaseid kogemusi või ma olen ainus nuuserdaja !?
____________________________
Better push a Chevy , than drive a Ford ! |
21.05.2013 at 20:51 |
|
ramman |
Suburban
Äkki teeks eraldi teema: tanklad ja nendes müüdava kütuse kvaliteet. Kogemused jne.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize |
21.05.2013 at 21:31 |
|
KOLLA |
Suburban
quote: ramman: Äkki teeks eraldi teema: tanklad ja nendes müüdava kütuse kvaliteet. Kogemused jne.
Hea mõte ! Ise alustasid nii , et tee algust ! Ega sa kallutatud pole ?
____________________________
Better push a Chevy , than drive a Ford ! |
21.05.2013 at 22:08 |
|
otokas |
Suburban
Aitäh aga diisli võib siit teemast küll välja jätta, olen 100% bensiini inimene, traktoriga sõidetakse põllul |
21.05.2013 at 22:16 |
|
ramman |
Suburban
quote: KOLLA: quote: ramman: Äkki teeks eraldi teema: tanklad ja nendes müüdava kütuse kvaliteet. Kogemused jne.
Hea mõte ! Ise alustasid nii , et tee algust ! Ega sa kallutatud pole ?
Kallutatud olen ainult niipalju, et tööautodel on Statoili kaardid ja siiani pole probleeme olnud. Isiklike autodega on nii: Chrysleriga tangin enamus ajast gaasi ja GMC-ga (ja enne seda Camaroga) olen kuidagi peatunud Alexela ja Olerexi jaamades.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize |
21.05.2013 at 23:23 |
|
pimeroolis |
Suburban
quote: otokas: Aitäh aga diisli võib siit teemast küll välja jätta, olen 100% bensiini inimene, traktoriga sõidetakse põllul
____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus... |
22.05.2013 at 13:45 |
|
|