register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Ostuabi: 50-ndate teise poole luksus sedaanid.   1 2 3  
Poster Message
P6tu
Ostuabi: 50-ndate teise poole luksus sedaanid.
Tere taas,

Sain pisiku külge ja nüüd on plaan endale mõni suurem sedaan lisaks soetada.Huvi on äratanud Cadillac DeVille (1955-1958),Chevrolet Bel Air (1957) ja Buick Special (1955-1958).Loomulikult on soov soetada projekti auto.Hetkel on kõige suuremat huvi äratanud see masin: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=958083 .Esiteks just nimelt saadavuse pärast ja teiseks välimus (DeVilled meeldivad kõige rohkem) ja kolmandaks hind.

Nüüd olekski soov teada konkreetselt kuulutuses oleva DeVille kohta:
1) millele peaks antud mudelite puhul ennem ostu tähelepanu pöörama;
2) kui keeruline on sellisele isendile juppe saada (kroomliiste ja muid peendetaile)?
Interneti avarustest uurides paistab masin üsna rariteetne olema ning juppide saadavus samuti keerukas (kuna tolle 55-58 ajavahemiku olid mudelid kõik aastati erinevad).

Meeldib enesele ka Buick Special Sedan 1955-1958 - needki mudelid tunduvad olevat vägagi hinnas ja haruldased.Tundub koguni DeVillest hinnalisem olevat ja võimalik,et minu eelarvesse ei mahu.Kas on mul õigus?Panin tähele ka,et siin seltskonnas on mõni isend esindatud - kas saab kommenteerida taastamise peavalusi ja võlusi?

Meele järgi on ka veel 1957-nda aasta Bel Air.Neid paistab olevat ja tundub,et ka sobiva hinnaga võiks mõne isendi leida - kuid too Bel Air oleks vast tõesti sellisel juhul,kui Buick ja Cadillac liiga rariteetseteks osutuksid (varuosade saadavus puudub,juhendid ja teadjad puuduvad).Kas oskab mõni kohalik jutustada,miks Bel Air just valida?PS,kui siis soovin kindlasti pika ja suure kerega 210 mudelit.

Ette tänades,

____________________________
Chevrolet Corvette 1980
Buick Super Riviera 1958
Roland Kork
56711841
www.ClassicRent.eu
16.05.2013 at 22:41
DevilDeVille
  
Ostuabi: 50-ndate teise poole luksus sedaanid.
Cadillac-i puhul pole peale komplektsuse suurt miskit vaadata, sest projektiautol tuleb niiehknaa kõik üle käia.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
17.05.2013 at 00:19
wagoneer
Ostuabi: 50-ndate teise poole luksus sedaanid.
Nagu ka DevilDeVille mainis siis komplektsus on nii vanade puhul väga oluline.
Igasugu iluliistudele/salongis olevatele nuppudele ja muudele kroom detailidele tasub tavapärasest kõvasti rohkem tähelepanu pöörata.
Neid võib olla uskumatult raske leida ja loomulikult on ka hind vastav. Kõik muu on nagu autol ikka. Keretööde puhul peab ka seda arvestama,et nn. aftermarket keredetaile väga ilmselt ei liigu. Seega tuleb palju asju ise valmis painutada. Aga see ei ole üldiselt probleem.

____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
17.05.2013 at 07:16
P6tu
Ostuabi: 50-ndate teise poole luksus sedaanid.
Keretööd ja uus sisustus (katted,vaibad,nahatamine jne) on selline loomulik tegevus kogu asja juures - ehk sellega on igal juhul arvestatud.

Küsimus ongi just igasugu nii nimetatud nupukeste,pisikeste kroomliistude jne asjade saadavuses.Seega,sain ma õigesti aru,et DeVillele selliste asjade saamisega on olukord väga keeruline.Eks peab hoolikalt pilgu peale viskama ennem,kui ostuks läheb.

Kuidas on lood teiste nimetatud mudelitega?Sama,et komplektsust tuleb tikutulega jälgida?Kas sisuliselt ei omagi tähtsust millise neist valin,sest pisemate detailide näol tuleb nii või naa peavalu?

Tervitades,

____________________________
Chevrolet Corvette 1980
Buick Super Riviera 1958
Roland Kork
56711841
www.ClassicRent.eu
17.05.2013 at 07:35
wagoneer
Ostuabi: 50-ndate teise poole luksus sedaanid.
Kõigil neil on paras peavalu just neid iluasjakesi otsida. Kuna millegipärast aftermarket on pea olematu ja ajahammas on enamuse originaalseid kahjuks hävitanud. Lisaks on neil vanadel liikuritel kasutatud osade liistude puhul materjaliks mingit (ärge nüüd näkku lööge) silumiini vist mida vähemalt siinmail ei taha keegi kroomida.

Ma ühe Soomlase Buickile aastast 56 otsisin pea aasta ühe ukse liistu. Nüüd lõpuks leidus liist mis on suht nigelas korras aga taastatav(kroomitav) hind oli tagasihoidlikult 380.- $. Sinna lisandub siis veel liistu taastamiseks kuluv maksumus.



____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
17.05.2013 at 08:48
Vanaisa
  
Moderator
Ostuabi: 50-ndate teise poole luksus sedaanid.
Eelkõnelejatel õigus. Just liistud-nupud-kangid jms võivad väga kalliks minna. Näiteks: ´59 aasta Fleetwoodi või Eldorado tagatiiva liist maksis paar aastat tagasi mikistanis ka ussitanuna ja viletsaas seisus nii $1500 ringis.
Ja kuna enamik selle ajastu liiste on valatud, miskisest lollist sulamist siis on nad ajahamba poolt üsna auklikuks näritud.
Teised kallid asjad on selle ajastu plastosad. Tollal oli plastmass uudne ja überpopp materjal, seda kasutati nii ukselukunuppude, siseliistude jms puhul. Ajaga on need jubinad hapraks muutunud ja purunevad mõnuga.
Ja muidugi üks kallimaid asju sellel ajastu masinal on rool mis samuti uhkest plastist....

Olen tähele pannud et just see valge-kollakas, elevandiluud järgi aimav plast on väga pude.
Samas mingid (odavad?) mustast plastist jupid kestavad kenasti.

Keretööd vaja kõik käteoskusega teha ja sellele ajastule kohaselt sirgeid plekipindu praktiliselt pole. Elik plekksepp peab tasemel olema (kui ei taha just pahtlist kumerusi välja voolima hakata.

Sisustust nagu vaipu, lagesid, ukse ja istmepolstreid reeglina toodetakse reproosadena - igat laadi originaalilaadse mustri ja -värviga vinüülid ja nahad on täitsa olemas.

Tehnikaga ka reeglina suuri probleeme ei tule, kui just miskist haruldast V16 või V12 Cadillaci ei himusta...

Tundub jube jutt ja kole raske ning vaevaline teema aga tegelikult pole see üldsegi nii. Rõõm lõpptulemusest kaalub kogu jama sajaga üles.

Ainuke asi restaureerimise juures mis kipub pidev defitsiit olema, on raha ;)

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
17.05.2013 at 09:35
P6tu
Ostuabi: 50-ndate teise poole luksus sedaanid.
Selge.Suured tänud vastajatele ning järjekordselt olen oma otsuse teinud.Nüüd ongi vaja vaid leida lihtsalt isend,millel oleksid kõiksugu pisidetailid suuremas osas olemas.

PS! Eks see € vahend on igal-juhul defitsiit.Hetkel on lihtsalt mingil põhjusel USA oksjonitel ja ka lähinaabruses autode endite hinnad kahtlaselt madalale kukkunud paari aasta taguste hindadega võrreldes.Seega kasutan võimalust ja soetan meele järgi masinaid kokku nii palju,kui katusealust ruumi on ja siis jõudu mööda taastab =).

Taastamise kohapealt...Sinna kulub igal juhul rohkem vahendeid kui arvatagi oskab.VÄGA kulukas "lõbu" aga kui huvi on,ruumi on ja tahtmist,tahtmist,tahtmist on - siis on tulemus igati väärt seda vaeva =).

Veelkord - olen väga tänulik =),aitäh kiirete vastuste eest!

____________________________
Chevrolet Corvette 1980
Buick Super Riviera 1958
Roland Kork
56711841
www.ClassicRent.eu
17.05.2013 at 09:57
Vanaisa
  
Moderator
Ostuabi: 50-ndate teise poole luksus sedaanid.
panen siia ühe mõttetera veel - mis iganes autost sa ka ei alustaks, lõpuks jõuad ikka Cadillacide juurde ;)
Nendel teemadel saad abi CCE foorumist

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
17.05.2013 at 10:05
olevtoom
 
Ostuabi: 50-ndate teise poole luksus sedaanid.
Palun vabandust hilise vastamise pärast, aga ma olin internetist mõnda aega eemal, mille eest issand olgu kiidetud.

Eelkirjutajatega pea kõiges nõus olles tahan oma maitse järgi soovitada: kui vähegi leiad, võta hardtop-kerega auto. Tahtmata maitse üle vaidlema hakata, ütlen resoluutselt, et hartop on kaks suurusjärku kenam kui sedaan. Pealegi esindab ta ideoloogiliselt paremini ameeriklaste kuldajastut -- minu jaoks 1955-1972. Hiljem tõrjus selle keretüübi välja raamist loobumine koos kõvemate turvanõuetega.
Cadillaci sedaan on pealegi hartopist lühem ja töntsakam. (Edit: ei, ma ei taha Tammo äri sellega kihva keerata).
Hartopiga on muidugi tublisti rohkem jama kõiksugu akna- ja uksetihendite saamisel-vahetamisel, umbes nagu kabrioleti puhul. Ise otsustad, kas asi lisavaeva väärt on.

Ja kui norida, siis Chevrolet-d luksussedaaniks (see kirjutatakse kokku, muide) nimetada on sama hea kui Moskvitši. Tegu oli GM kõige odavama margiga, mida odavaima Cadillaci rahaga sai kaks-kolm tükki osta. Üleüldse on 57. aasta Chevy momeelest kõvasti üle hinnatud (ma ei tea, kui palju sellele on kaasa aidanud Biliie Jo Spearsi laul ja kui palju Cadillaci stiilis kujundus).

Ehk huvitab teemaalgatajat Motor Trendi 1957. aasta jaanuarinumber, kus kogu tollane USA autondus sees. Just see vihik viis mind umbes 45 aastat tagasi 50. aastate ameeriklastega kokku, ja möödunud sajandi lõpus skaneerisin-digiteerisin selle, mis temast aastatega säilinud oli:

http://www.valorem.ee/Motor%20Trend/html/

Kuskil peaks mul olema ka tolleaegse USA autotoodangu omavahelisi klassi- ja hinnasuhteid illustreeriv tabel, kui üles leian, sis riputan siiasamasse.



____________________________
1956 Cadillac 62 hardtop coupé, 1991 Jeep Cherokee. Ja peres 1972 Buick Riviera
31.05.2013 at 19:22 3 edits. Last edited 31.05.2013 at 21:09 by olevtoom
Gabriel
 
Ostuabi: 50-ndate teise poole luksus sedaanid.
Cadillac just õige valik, tõeline 50 date klassika, olgu milline mudel tahes.

____________________________
Raseerijad ja vahetusterad 60% soodsamalt kui Gillette. http://www.razwar.ee
02.06.2013 at 21:08
MENT_GORILKA
Ostuabi: 50-ndate teise poole luksus sedaanid.
tõsimeelse Lincolnide huvilisena soovitan ka nende valikust vaadata, imelisi mudeleid küll ja omal ajal oli Cady nende kui põhikonkurentidega väga hädas, loomulikult ei taha ka Eesti Cadide fännid sellest rääkida, vaid peavad end parimaks ;)
03.06.2013 at 14:29
MENT_GORILKA
Ostuabi: 50-ndate teise poole luksus sedaanid.
Lugemist: http://www.fiftiesweb.com/cars/lincoln.htm
03.06.2013 at 15:02
DevilDeVille
  
Ostuabi: 50-ndate teise poole luksus sedaanid.
Mis seal ikka pidada, terve maailma silmis oli Cadillac parim, ei hakka meiegi siin pirtsutama :)

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
03.06.2013 at 16:31
P6tu
Ostuabi: 50-ndate teise poole luksus sedaanid.
Tere taas =),

Maitsest rääkides,siis otsuse olen teinud omalt poolt 1956. aasta Cadillaci kasuks.Küll hoian silma peal veel sobivtatel 1958 aasta Buick Special/Roadmaster/Riviera Super mudelitel ja natukene mõnikord piilun ka 1960 aasta Lincoln Continental mudelit.

Cadillacist endast rääkides,jah,eks need sedaan DeVilled ole ilusamad kui Series 62 stock sedaanid.Kere pikkustest rääkides,siis Fleetwood on samuti pika kerega kuid ei oma raamideta aknaid nagu stock Series 62 mudel.Ning nagu ma aru olen saanud,siis pikkus tuleb juurde vaid suuremast pagasi ruumist ning tagaistujate jalgeruum muutub suuremaks vaid limusiini variandis.Kas see pikk tagumine osa nii oluline nüüd on,ei tea.Raamideta küljeaknad - need paistavad ägedad tõesti ja eks need oleks stiilsed kuid kuidas nende ilmastiku kindlus on (eeldusel,et tihendid korras)?

Tammo masin on selles mõttes minu jaoks sobiv,et kõik detailid on olemas (tegemist on siiski tavalise ja suht nigela varustusega Series 62 Sedaniga) ja mootor töötas ning vajab vaid korralikku kere ja sisu taastamist.Vähemalt nii ma arvasin kuni hetkeni,mil tuli tõdeda,et karteris on surve sees ning probleem ei ole tuulutuses.Mootori remont on miski,mis läheb igati minu käeulatusest välja ning millega tegelemiseks õiged vahendid,inimesed puuduvad - ehk tuleb maksta kellelegi,kes seda teeks ja nemad tahavad palju,palju raha saada.

Seega ei ole omale veel ühtegi masinat soetanud.

Chevroleti olen välja jätnud,sest see on tõesti...seal ei ole midagi ja neid on igal pool ja pealegi ei ole ta mõõtudelt nii suur,kui esialgu tundus.

Hetkel ongi probleeme sobiva masina leidmisega (heas seisukorras mootori ning korraliku raamiga).Kui keegi teab midagi mõnest mitte kõige parema kerega ja korrast ära sisuga antud jutust läbi käinud mudelist,siis võib teada anda =).

Parimat soovides,

____________________________
Chevrolet Corvette 1980
Buick Super Riviera 1958
Roland Kork
56711841
www.ClassicRent.eu
04.06.2013 at 10:12
Stang-R
 
Ostuabi: 50-ndate teise poole luksus sedaanid.
Taastamisest rääkides, siis kulukuse/keerulisuse järjerkord alates suurimast on:
1. kere
2. kroomdetailid. kui on tegu suurte 50-60- ndate stangedega, siis ka võib-olla nr.1
3. salong
4. veermik
5. mootor + kast

4.-5. osas ei ole päris kindel, sõltub ilmselt margist jne.

____________________________
Mustang 68 HT
04.06.2013 at 11:07 2 edits. Last edited 04.06.2013 at 11:08 by Stang-R
90Deville
 
Ostuabi: 50-ndate teise poole luksus sedaanid.
Mootoriremont rahaliselt on siiski nali keretööde ja sisu tegemise körval.
Kas on üldse reaalne leida 50+ aasta vanust autot, mis välja näeb nii seest kui väljast rääbakas aga mootor töötab ilma igasuguse tähelepanuvajaduseta?
Kahtlen.

____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi
04.06.2013 at 11:07
olevtoom
 
Ostuabi: 50-ndate teise poole luksus sedaanid.
quote:
90Deville: Mootoriremont rahaliselt on siiski nali keretööde ja sisu tegemise körval..

Just, ja mitte ainult rahaliselt. Keerukuse kohta üks näide: ülalmainitud 56. aasta Cadillacile plokikaante ja kogu ümbruse (sisse- ja väljalaskekollektorite, jahutussüsteemi lõdvikute jm) tihendite komplekti saab poest tellida, lubati kohale toimetada 3 päevaga.
Proovige ligikaudu sarnasel viisil soetada, ütleme näituseks, tuuleklaasi ülemine iluliist (mis on muide roostevabast terasest ega mädane aastatega).

____________________________
1956 Cadillac 62 hardtop coupé, 1991 Jeep Cherokee. Ja peres 1972 Buick Riviera
04.06.2013 at 12:40
olevtoom
 
Ostuabi: 50-ndate teise poole luksus sedaanid.
quote:
P6tu: Tere taas =),
...Küll hoian silma peal veel sobivtatel 1958 aasta Buick Special/Roadmaster/Riviera Super mudelitel ...

Ma nii ajaloolise tõe huvides märgin, et Buicki mudeligamma tollal oli (hinna kasvamise järjekorras) Special-Century-Super-Roadmaster. Riviera liignimega tähistati hartopkeret, kuni see 1963. aastal specialty cari mudelinimeks sai.

____________________________
1956 Cadillac 62 hardtop coupé, 1991 Jeep Cherokee. Ja peres 1972 Buick Riviera
04.06.2013 at 12:52
P6tu
Ostuabi: 50-ndate teise poole luksus sedaanid.
1.Värvikamber,värvide allikas ja asjalik plekksepp/värvija olemas omast käest (vanem meesterahvas kes kogenud ja siis nii öelda perekeskis asju teeb hea meelega kui vaid keegi seltsi pakuks ja juttu puhuks ning nalja viskaks).
2.Kroomliistud,nupud,pisidetailid - selle pärast ajangi taga komplektset autot (kroomimine ei ole just kõige hullem aga olen arvestanud sellega,et kogu ringi tegemiseks/kroomimiseks koos eeltöödega kulub ligikaudu 1500€).Jama lugu on siis,kui mingid detailid on puudu.
3.Salongi nahatamine,polsterduste paigaldamine,elektroonika - samuti omad inimesed olemas ja kulu määrajaks on vaid materjali valik.
4/5.Veermiku tegemisest pole õrna aimugi võimalikkusest teha,sest puuduvad vahendid.Tegijaid ja huvilisi vast isegi leiaks.Pidurikettad,rattalaagrid - nendega saab hakkama aga miskite saalede,õõtsade ja muude asjade vahetamine oleks probleemne kuna pole korralikku tõstukit ega midagi (kraana on olemas angaaris küll :D).Mootoril miskit pisemat ja regulaarset teha on veel OK aga ülejäänu vajaks lisajõude = lisakulutusi.

Isiklikult usun,et sellise keskmisest paremas seisukorras mootoriga isendi võib täitsa leida küll,mis ei nõua kapitaalremonti.Kapitaal remont on natuke liiast,kus ainuüksi remondi komplekti maksumus küündib juba sinna 1500€ juurde + tööraha,mida oleks palju).Klapikambri kaane tihendite vahetamine,karteri tihendite vahetamine,väljalaske kollektori tihendite vahetamine - saab tehtud vaikselt ja omette =).

Nagu enamus vaikset viisi taastajaid,restaureerijaid ja remontijaid räägivad - parem on valida endale auto,mille taastamisega ka ise hakkama saad.Seega otsin ka oma profiilile vastavat taastamist vajavat masinat.Igasugune töökodadesse auto lohistamine ja tööliste palkamine mingite asjade tegemiseks on koheselt suur lisakulutus.

Kui mingis kohas olen oma teadmiste või kalkulatsioonidega mingilgi määral eksinud,siis palun,valgustage mind - eksimine on inimlik :P.Hea oleks teada ennem,kui mõne ostuni olen jõudnud.

Parimat soovides,
quote:
Stang-R: Taastamisest rääkides, siis kulukuse/keerulisuse järjerkord alates suurimast on:
1. kere
2. kroomdetailid. kui on tegu suurte 50-60- ndate stangedega, siis ka võib-olla nr.1
3. salong
4. veermik
5. mootor + kast

4.-5. osas ei ole päris kindel, sõltub ilmselt margist jne.


____________________________
Chevrolet Corvette 1980
Buick Super Riviera 1958
Roland Kork
56711841
www.ClassicRent.eu
04.06.2013 at 14:02
P6tu
Ostuabi: 50-ndate teise poole luksus sedaanid.
quote:
olevtoom:
quote:
P6tu: Tere taas =),
...Küll hoian silma peal veel sobivtatel 1958 aasta Buick Special/Roadmaster/Riviera Super mudelitel ...

Ma nii ajaloolise tõe huvides märgin, et Buicki mudeligamma tollal oli (hinna kasvamise järjekorras) Special-Century-Super-Roadmaster. Riviera liignimega tähistati hartopkeret, kuni see 1963. aastal specialty cari mudelinimeks sai.
Selle Buicki mudelite nimetusega ma polegi päris hästi pihta saanud.Mitmeid kuulutusi vaadates peab tõdema,et paljud sellised autopargi müüjad ei tea isegi tegelikult,mis mudeliga neil täpselt tegemist on,seega on kohati väga raske leida täpselt seda,millest mõtlen =).

Aga ehk saad veidi laiemalt valgustada,millised need erisused siis Special-Century-Super-Roadmaster mudelitel olid?Eriti hea oleks teada,millisel juhul sellel tagumisel stangel nurkades külgedega sobituv disain on (ei ole lihtsalt ümbarad tipud vaid miskiste sisselõigetega).

Ette tänades,

____________________________
Chevrolet Corvette 1980
Buick Super Riviera 1958
Roland Kork
56711841
www.ClassicRent.eu
04.06.2013 at 14:12
DevilDeVille
  
Ostuabi: 50-ndate teise poole luksus sedaanid.
quote:
P6tu: (kroomimine ei ole just kõige hullem aga olen arvestanud sellega,et kogu ringi tegemiseks/kroomimiseks koos eeltöödega kulub ligikaudu 1500€).

Lihtne näide - 1940 Cadillac-i detailide kroomimine. Iluvõre, tuulutusrestid, salongipudinaid jms - 3200. Aknaääreliistud, kaks stangekihva etc. ??? selgub töö valmides. Lisaks veel kaks stanget ??? EUR.

Mootoriremont OHV, kui käed just otse pärsiast välja ei kasva ja plokk puurimist/vänt lihvimist ei vaja - üle tuhande juudirubla ei näe kusagilt kokku kogunemas (rõngad, saaled, tihendid, klappide sisselihvimine, veepump, õlipumba remondikomplekt).

Veermikuremont - äärmiselt lihtne lugu, ka ilma tõstukita.

1940 aasta sisu tegemine - nahk 1500, töö (sisaldab ka laematerjali ja villast põrandavaipa) 1900.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
04.06.2013 at 14:28
P6tu
Ostuabi: 50-ndate teise poole luksus sedaanid.
quote:
DevilDeVille:
quote:
P6tu: (kroomimine ei ole just kõige hullem aga olen arvestanud sellega,et kogu ringi tegemiseks/kroomimiseks koos eeltöödega kulub ligikaudu 1500€).

Lihtne näide - 1940 Cadillac-i detailide kroomimine. Iluvõre, tuulutusrestid, salongipudinaid jms - 3200. Aknaääreliistud, kaks stangekihva etc. ??? selgub töö valmides. Lisaks veel kaks stanget ??? EUR.

Mootoriremont OHV, kui käed just otse pärsiast välja ei kasva ja plokk puurimist/vänt lihvimist ei vaja - üle tuhande juudirubla ei näe kusagilt kokku kogunemas (rõngad, saaled, tihendid, klappide sisselihvimine, veepump, õlipumba remondikomplekt).

Veermikuremont - äärmiselt lihtne lugu, ka ilma tõstukita.

1940 aasta sisu tegemine - nahk 1500, töö (sisaldab ka laematerjali ja villast põrandavaipa) 1900.
Mõtlema panev jutt...

Kas lasid teada-tuntud härra Karul kroomida või läks teada viisi transpordiga Narva või oli tegemist mõne sootuks muu kohaga,kes kroomimist tegi?
Kroomimisele kuluvad hinnad on väga kurja kuulutavad (minu jaoks)...Mul on küll oma organiseeritud teema nende kroomimisega ja saan "oma" hinnaga aga päris hind võis kõikidel detailidel (eest võre,stanged,liistud seest kui ka väljast - juttu tollest sammusest 56. aasta Cadillacist) kokku olla seal 3000€ ringis kuid sinu jutu põhjal paistab see ruutmeetrite järgi kõigest pool kogu summast olevat...Liiga palju oletusi küll aga...

Mootoriremondist rääkides - mul endal puuduvad igasugused teadmised nende nimetatud asjade tegemisest (klappide sisselihvimine?õlipumba remondi komplekt?saaled - kolvid küljest vaja võtta,vänt maha kruttida,alt täitsa laiali vaja ju selleks lammutada?) kõik väga võõras tegevus.Nimetagem mind siin kohal siis siidinäpuks,kes oskab mootorisse õli lisada ja jahutusvedelikku kallata ning kogu muusika.On küll tuttav,kes igati abiks oleks,kuid tema ütles juba pelgalt jutu peale "ei" kui mainisin Cadillaci mootori laiali lammutamisest.Siis küsisin igaks juhuks erinevatest kohtadest remondi hindasi ja ega alla 3000€ ei taha keegi seda teha.

Veermik...Ei oska midagi ütelda.Ootan siiski masinat,mis on sirge raamiga ja millel on sillad korralikult küljes ega vaja mingit erilist tähelepanu.Ega väga vast ei muretse kah tolle veermiku pärast.Mootor on tähtis minu jaoks.

Sisu tegemisest,kas selle 1500€ sees on ka nahk lae jaoks või see on seal töö raha sees nagu mainitud?Kui lagi ja istmed ning uksed nahatada,siis paistab see 1500€ igati reaalne hind naha eest olevat kuid töö raha on küll ulmeline.Tegemist vast miski spetsiaalselt nahatamisega tegeleva ettevõtte töö hind (näiteks Viimsis on üks vahva koht,kus tehakse korralikku tööd ja seal võib täiesti reaalne selline töö hind olla).Mul on siiski igasugune tutvuste kaudu organiseerimine jne,et olen arvestanud vähemalt poole väiksemast kulust töö näol (~700€).

Veidikene küll hirmutatuna tahaks igaks juhuks ära küsida,et mis hinnaga oleks võimalik muidu üldiselt heas seisukorras olev Cadillac Series 62 kerega 1956. aasta mudel saada (selline,millele esmapilgul kiirelt peale vaadates ühtegi viga ei näe)?Või mis sellise auto orienteeruv hind võiks olla?

Igaks juhuks,et oma võimeid mitte üle hinnata,siis kas see auto on kallis või täitsa normaalse hinnaga: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1065305 ?Mikide maal liiguvad laadsed masinad mis paistavad igati korras olevat (mitte küll värvitud mootoriga),umbes 13-14k $...

Tundub,et vist on minu antud soov ikka liiga suur tükk ega hammusta läbi sellest soovist...Igasugused vihjed ja info on väga teretulnud praegu =).

Suurimad tänud vastajatele.

____________________________
Chevrolet Corvette 1980
Buick Super Riviera 1958
Roland Kork
56711841
www.ClassicRent.eu
04.06.2013 at 15:07
ivoalaska
 
Ostuabi: 50-ndate teise poole luksus sedaanid.
quote:


Sisu tegemisest,kas selle 1500€ sees on ka nahk lae jaoks või see on seal töö raha sees nagu mainitud?Kui lagi ja istmed ning uksed nahatada,siis paistab see 1500€ igati reaalne hind naha eest olevat kuid töö raha on küll ulmeline.Tegemist vast miski spetsiaalselt nahatamisega tegeleva ettevõtte töö hind (näiteks Viimsis on üks vahva koht,kus tehakse korralikku tööd ja seal võib täiesti reaalne selline töö hind olla).Mul on siiski igasugune tutvuste kaudu organiseerimine jne,et olen arvestanud vähemalt poole väiksemast kulust töö näol (~700€).



See pole midagi ulmelist. Ise uurinud paljudest kohtadest salongi tegu ja põhimõtteliselt kõige kallim lõbu taastamise juures.

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
04.06.2013 at 15:27
Stang-R
 
Ostuabi: 50-ndate teise poole luksus sedaanid.
Mõned mõtted ( oma isiklike kogemuste ja tegijate targutuste põhjal), mis ei pretendeeri absoluutsele tõele:
- kui on soov saada sõidukorras kena auto, siis ei tasu seda ise roosteromust ehitama hakata, vaid tuleb osta selline, mis soovitaseme rahuldab
- kui on soov restuareerimis/tuunimisprotsess ise läbi teha, siis tuleb valida võimalikult kobeda kerega auto ( kui just ise kõva plekksepp ei ole)
roostetanud kere lappimine alates 3000,- kuni .... :-(((, korralik värvimine (pahtlist lakini 3000,- +)
- kroomimine - räägitakse dm2 hinnast ja mida iganes, suur kolakas 60-ndate stange võib vabalt minna 1500+,
kroomimise teeb kalliks eeltöö (omal nahal proovitud) enne kroomi peab metall läikima nagu peale kroomimist.
- polstritööde hinnad pakuks alates 2500,- (kunstnaha kasutamine annab esialgse säästu)
- veermik - uued amordid, vedrud, klotsid - ei oska öelda, pakuks 500 -1500,-
- mootor - kui kap.rem. siis ca 2500,- koos töö ja liikuvate juppidega ( R - Koneistus Soomes)
- vidinad-pudinad - altes 20 - 500,- tükist, mõni haruldus võib olla "hindamatu hinnaga".

Rusikareegel taastamisel:
Nii aega kui raha läheb esialgu planeeritust vähemalt 2,5 korda rohkem.

See kehtib muidugi "teen nagu peab" mitte " teen nagu oskan" korral.

Valmiskauba hindadest saab hea ülevaate siit:
http://www.cars-on-line.com/
http://www.cars-on-line.com/60881.html




____________________________
Mustang 68 HT
04.06.2013 at 16:18 1 edit. Last edited 04.06.2013 at 16:28 by Stang-R
DevilDeVille
  
Ostuabi: 50-ndate teise poole luksus sedaanid.
Kusjuures see viimasena lingitud Fleedi hind on täiesti õukei.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
04.06.2013 at 17:16
tqhq.ee foorum : Autod : Ostuabi: 50-ndate teise poole luksus sedaanid.   1 2 3  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.