Poster |
Message |
perilainen |
CTS V Viking motorsis
Midagi erilist siis vahest varsti meie teedel liikumas http://www.auto24.ee/used/1376455 Pildil võibolla ei olegi nii kena kui ise kõrval seistes .
Ei kujuta ette kuidas selle 415kw maha panemine ainult õnnestub, hiljuti sõitsin uuema sl-ga ja selle 320kw ei tahtnud kuidagi meie teedega haakuda . |
14.06.2013 at 19:49 |
|
rai |
CTS V Viking motorsis
quote: perilainen: Midagi erilist siis vahest varsti meie teedel liikumas http://www.auto24.ee/used/1376455 Pildil võibolla ei olegi nii kena kui ise kõrval seistes .
Ei kujuta ette kuidas selle 415kw maha panemine ainult õnnestub, hiljuti sõitsin uuema sl-ga ja selle 320kw ei tahtnud kuidagi meie teedega haakuda .
Selle teise auto 63 versioon oma 389kw küll ei tekita tunnet, et kui midagi valesti teed, siis saad surma.
|
14.06.2013 at 20:08 |
|
Vanaisa Moderator |
CTS V Viking motorsis
556 hj - veidi selgem ehk kui kilovatt.
Muide, selle auto hind (selle varustusega) mikis on ca 73k taala (56k euroruublikuid), elik vana Vikingi stiil ikka jätkub, panna hinnale pool otsa.
Pakun et hea kui paar autot maha müüvad. Uskumatud tegelased.
Nalja kah - punased pidurisadulad maksavad $595 lisaks (nagu ka oranzid)
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
14.06.2013 at 20:31 |
1 edit. Last edited 14.06.2013 at 20:34 by Vanaisa (Moderator)
|
rai |
CTS V Viking motorsis
quote: Vanaisa: 556 hj - veidi selgem ehk kui kilovatt.
Muide, selle auto hind (selle varustusega) mikis on ca 73k taala (56k euroruublikuid), elik vana Vikingi stiil ikka jätkub, panna hinnale pool otsa.
Pakun et hea kui paar autot maha müüvad. Uskumatud tegelased.
Nalja kah - punased pidurisadulad maksavad $595 lisaks (nagu ka oranzid)
Ei pane ju väga. 10 000- 15 000 eurot. Midagi pead hinnast alla ka laskma kui keegi ostma tuleb ja lõpuks pole see teenitav tulu midagi nii väga suur.
|
14.06.2013 at 21:16 |
|
Vanaisa Moderator |
CTS V Viking motorsis
Vikingi 88k - usas 56k = 32kilo.
Seda ei saa küll kuidagi transa ja reklaami peale rääkida - esiteks saavad nad autod Cadillac Europast ja auto24 hinnakiri pole ka just väga kallis. Aga see selleks.
Aparaat ise on täitsa kena, veidi küll Civic aga eks tänapäeva masinad kipugi üksteisega sarnased olema..
Edit: kui mul oleks Eesti Õhu juhi kuupalk siis vast ei olekski probleemi ja ostaks siit ära, mis see väike hinnavahe siis ikka on. EE bossi palga juures juba mõtleks USAst toomise peale
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
14.06.2013 at 21:38 |
2 edits. Last edited 14.06.2013 at 21:45 by Vanaisa (Moderator)
|
peep Moderator |
CTS V Viking motorsis
Sel on ehk EL'i tüübikinnitus ? Sellise tegemine ei ole odav lõbu tootele mida ehk heal juhul paarsada tk müüakse kogu Euroopa peale. |
14.06.2013 at 21:50 |
|
Vanaisa Moderator |
CTS V Viking motorsis
See meil müüdav ongi euroversioon, GM müüb neid usinalt Euroopas.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
14.06.2013 at 22:05 |
|
peep Moderator |
CTS V Viking motorsis
10 % toll, 20 % KM, kohandamine, sertifitseerimine - väga võimalik, et nad maksavad peale oma eurobusinessile. |
14.06.2013 at 22:16 |
|
rai |
CTS V Viking motorsis
Saksa hinnakiri: http://www.cadillaceurope.com/data/brochures/prizelists/DE_de/CTS-COUPE_DE.pdf |
14.06.2013 at 22:24 |
|
DevilDeVille |
CTS V Viking motorsis
quote: peep: 10 % toll, 20 % KM, kohandamine, sertifitseerimine - väga võimalik, et nad maksavad peale oma eurobusinessile.
Usast kontsernisisene hulgihind vast 45 kilo juudirubla. Lisame tolli ja ahnusmaksu, saame umbes 60 kilo. Ei tuvasta ka sertifitseerimist arvestades kuidagi kahjudega kauplemist.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
14.06.2013 at 22:26 |
|
peep Moderator |
CTS V Viking motorsis
Unistamine on õnneks tasuta. |
14.06.2013 at 22:54 |
|
rai |
CTS V Viking motorsis
quote: DevilDeVille: quote: peep: 10 % toll, 20 % KM, kohandamine, sertifitseerimine - väga võimalik, et nad maksavad peale oma eurobusinessile.
Usast kontsernisisene hulgihind vast 45 kilo juudirubla. Lisame tolli ja ahnusmaksu, saame umbes 60 kilo. Ei tuvasta ka sertifitseerimist arvestades kuidagi kahjudega kauplemist.
Lahe kui lihtsustatud mõne inimese maailm on.
|
14.06.2013 at 22:55 |
|
DevilDeVille |
CTS V Viking motorsis
quote: rai: quote: DevilDeVille: quote: peep: 10 % toll, 20 % KM, kohandamine, sertifitseerimine - väga võimalik, et nad maksavad peale oma eurobusinessile.
Usast kontsernisisene hulgihind vast 45 kilo juudirubla. Lisame tolli ja ahnusmaksu, saame umbes 60 kilo. Ei tuvasta ka sertifitseerimist arvestades kuidagi kahjudega kauplemist.
Lahe kui lihtsustatud mõne inimese maailm on.
Tahab keegi ehk t4psustada, mis osa mu m6ttek4igust nii ebaloogiline on? V6i pean ma eeldama, et Cadillac myyb usast letihinnaga autosid iseendale jewroopasse? Sellisel juhul peaks vast n4iteks Volkswagengi olema edasimyyjale tehasest saadaval letihinnaga miinus k4ibar. V6i renoo v6i mersu v6i pemm v6i fiatt?
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
15.06.2013 at 05:55 |
|
Jesper |
CTS V Viking motorsis
UK-s maksab umbes sama palju, on täiesti tõenäoline, et see ongi tehase poolt dikteeritud hind. See müügi ja marketingi maailm ongi täpselt nii imeline.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
15.06.2013 at 09:22 |
|
rai |
CTS V Viking motorsis
quote: DevilDeVille: quote: rai: quote: DevilDeVille: quote: peep: 10 % toll, 20 % KM, kohandamine, sertifitseerimine - väga võimalik, et nad maksavad peale oma eurobusinessile.
Usast kontsernisisene hulgihind vast 45 kilo juudirubla. Lisame tolli ja ahnusmaksu, saame umbes 60 kilo. Ei tuvasta ka sertifitseerimist arvestades kuidagi kahjudega kauplemist.
Lahe kui lihtsustatud mõne inimese maailm on.
Tahab keegi ehk t4psustada, mis osa mu m6ttek4igust nii ebaloogiline on? V6i pean ma eeldama, et Cadillac myyb usast letihinnaga autosid iseendale jewroopasse? Sellisel juhul peaks vast n4iteks Volkswagengi olema edasimyyjale tehasest saadaval letihinnaga miinus k4ibar. V6i renoo v6i mersu v6i pemm v6i fiatt?
See kogu mudelivaliku eurokõlblikuks tegemine ja sertifitseerimine ei maksa 500 eurot. Selge pole ka see, kes ja kuidas laoautosid finantseerib. Usast tehasetellimus on autode puhul umbes 6 kuud. Kuskil 1 kuu pärast tellimuse esitamist peab keegi tehasele kogu raha ära maksma auto eest. Kindlasti on veel mingeid asju millest meil pole aimugi. Näiteks jaapani autode diislid on sellepärast kallid, et neid müüakse ainult euroopa turul ja kogu mudeli väljatöötamiskulud jagatakse prognoositud müügi kogusele laiali ja voila hind missugune.
Ma ei väida ka, et selle auto müügiga ainult 500 eurot teenitakse, sellise tuluga ei hakka sulle keegi isegi odavamat autot sealt tooma. Kuid pigem jääb sellise auto müük täiesti normaalse või isegi natuke väiksema kasumi teenimiseks.
|
15.06.2013 at 10:12 |
|
desiderii |
CTS V Viking motorsis
Kui kuulutust sellele auto24-s nägin, siis esimene mõte oli mulgi, et näe lolli automüüjat. USAs on vähekasutatud CTS-V kupeede hind järelturult alates $45k juurest Automaatkastiga mudelitel isegi veidi vähem. Eestis seda mudelit sellise hinnaga müüa on üpris raske. Tõsised fännid toovad pigem kasutatud mudeli ise või lasevad teistel tuua, ning need, kellel on raha €90k auto jaoks, võtavad pigem Saksa või Briti noobelmargi liisingusse. See auto vajab aga tõsist haritust ja haigust usaraua osas palju enam kui taskus sügelevat rahapatakat.
____________________________
kirjanik
97' Expedition, unistuste auto.
ex 94' Seville STS
ex 97' Mark VIII |
15.06.2013 at 10:26 |
|
wagoneer |
CTS V Viking motorsis
Viimsi vahel paaril korral nägin mingite imelike(ma ei tea mis maa) numbritega sellist liikurit.
Peab tunnistama,et see on täitsa omapärane liikur.
Teisel korral kui nägin, siis lajatati see auto ka Viimsi Vabaõhu muuseumi sirgel ikka päris lahti. Kuna olin ise poisiga ratastega sõitmas ,siis selle liikuri heli oli tee ääres liigeldes muljet avaldav. Järgi kimav Itaalia punane sportauto oli oma heli poolest kõvasti mannetum.
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76` |
17.06.2013 at 11:46 |
|
jopakoll |
CTS V Viking motorsis
Kolmapäevases Autolehes peaks sellest liikurist juttu olema. |
17.06.2013 at 12:19 |
1 edit. Last edited 17.06.2013 at 12:22 by jopakoll
|
rivo09 |
CTS V Viking motorsis
Eks erinevatel turgudel müüaksegi erineva hinnaga ,see täitsa tavaline. Teades Caddy Euroopa suhteliselt nõrka seisu siis ma ei usu ,et nad dikteerivad esindustele hinda aga suure tõenäosusega ongi nende kulud euro mudelite tegemisega nii suured,et vähese müügi juures ongi ühiku hind suur.Samas kui tuua Usast uus auto siis peab teadma ,et lisaks 10% tolli,20% km-i lisatakse kodukal olevale hinnale müügimaks mis osriigiti erinev aga keskmiseks 10 %.Kui panna siia juurde toomine ,tüübikas , ringiehitus ja veel mõned raudselt tekkivad kulud siis ongi enamus Usa autosi uuena sealtpoolt ostes 50% kallimad kui kodukal vaadates. |
17.06.2013 at 22:25 |
|
Riho |
CTS V Viking motorsis
Lisaks veel Rivo09'le: USA-s uut autot ostes, on kohustus ta ka siin arvele võtta. Ilma numbrita ja kindlustuseta ei ole just lihtne väravast välja sõita. + ametlikult seda siit välja viia ei või (esindus võib ja tegelikult ka peab keelduma müümast).
|
18.06.2013 at 00:41 |
|
vvt |
CTS V Viking motorsis
quote: rai:Lahe kui lihtsustatud mõne inimese maailm on.
Just minu mõte....võtame USA letihinna, korrutame kursiga ja voilaa, ongi alusetu rikastumine tuvastatud.
Tegelikult vist paljud mehed ei hoomagi, mis kulud tuleb dealershipis kanda, et autot üldse müüa saaks.
Päris suur vahe ju, kas jagada nt 50 000 eurot (manuaalid, töövahendid, diagnostika) jne aastas 500 Avensise või 2 CTS-i peale.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
18.06.2013 at 18:41 |
1 edit. Last edited 18.06.2013 at 18:42 by vvt
|
Vanaisa Moderator |
CTS V Viking motorsis
Pole vaja jutustada.
Olen uute autode müügiga (esindustes) väga lähedalt kokku puutunud ja tean üsna hästi, millised on kasumimarginaalid. Samuti olen üsna kursis, mis tehnika on ja mida pole Vikingis. Manuaalidest diagnostikast ja töövahenditest võid sa rääkida antud juhul jutumulli kellegile teisele
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
18.06.2013 at 20:02 |
|
vvt |
CTS V Viking motorsis
Mulle lihtsalt näib (teades fakte tänasest päevast), et need kogemused hinnapoliitikaga jäävad sul kuskile EV taasiseseisvumise järgsesse perioodi.
30 000 eurose salongihinnaga kommertsveokil oli selle aasta kevadel kasumimarginaal (müügihind miinus auto hind diilerile+auto ettevalmistuse otsesed kulud) ca 5000 eurot (olen ühe tehingu pabereid näinud) ja siin mingitest ülikasumitest rääkida ei saa.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
19.06.2013 at 08:20 |
|
peep Moderator |
CTS V Viking motorsis
Võrdluseks uus Corvette. UK's £ 61 k. ehk € 71 k. USA's sama auto (Z51 paketiga) $ 57 k. ehk siis 40% odavam. |
19.06.2013 at 08:27 |
|
vvt |
CTS V Viking motorsis
Tänases AL-s artikkel sees, head lugemist.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
19.06.2013 at 08:34 |
|