register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : universaalrehvid   1 2  
Poster Message
PTC
  
universaalrehvid
millised on kogemused - mõned mis talvel ka mingit pidamist omavad. tahaks oma kastikal rehvid ära vahetada - kuigi vanadel veel mustrit on aga nii vanad et pikipraod sees (mõõt 265/75/16).
11.09.2013 at 07:45 1 edit. Last edited 11.09.2013 at 08:37 by PTC
Astro-97
  
universaalrehvid
M+S ?

seljuhul vali põhjamaa kliimasse sobivad. oleneb ka kus ja kuipalju sõitmist. mina sõidan universaalidega...ei kurda, niipalju kui vaja on, on ka pidamist.
linnas pole naastudest ka tolku. enamjaolt teed lumevabad. pikk teema ja arvamusi oi kuipalju...

____________________________
CB (Ch19 FM), PMR (446.155), vahest ka 8AM.
11.09.2013 at 10:40
PTC
  
universaalrehvid
M+S ikka - kuna kastikas pole igapäevaauto siis on hästi kui talve jooksul mõni tuhat km sõidan.
11.09.2013 at 10:45
rommel
universaalrehvid
Cooper Discoverer M+S ilma naelata. Suvel kuumaga kuluvad jube kiiresti ja talvel pidamine on nii ja naa (paremini peab muidugi kui suverehv).


____________________________
ex Ram '04
ex Taurus '97
god hates us all
11.09.2013 at 11:07
vvt
  
universaalrehvid
Tahate kuulda kokkuvõtet asjast: kui sa lähed libedale teele (otseses tähenduses) sõita suvel ja talvel samade rehvidega, siis osta kõige odavamad, veel parem kui suverehvid, millel on miskipärast M+S tähistus peal - nendega vähemalt asfaldi peal sa ei ohusta kaasliiklejaid. See on peal kõikidel linnajeepidele mõeldud suverehvil. Miks kõige odavamad? Enda tapmiseks pole mõtet raha raisata, lamellid, mis ka talvel natuke peavad, on suvel riukalikud ja kaotavad oma talveomadused esimese suve järel (kontrollitud). Kallid kah. Seal, kus pidamist vaja läheb, ei pea ükski lamell või "universaal", niiet võta südamerahuga kõige odavamad.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
11.09.2013 at 17:28
Vanaisa
  
Moderator
universaalrehvid
Kuldsed sõnad, vvt. Nii ongi.

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
11.09.2013 at 17:45
PTC
  
universaalrehvid
eelistaks konkreetseid kogemusi konkreetsete rehvidega
11.09.2013 at 18:31
DevilDeVille
  
universaalrehvid
Mitmel liiklusvahendil alla ostetud Barum-i talvelamellid. Suvel teeb Gruusia filmi häält, kus Volgadel ka kruusal rehv all vilet laseb aga sõita saab taevaliselt. Ei kehti muidugi nende kohta, kes on sündinud DTM-i piloodid või magades ka piikidega jäärada lasevad.

Edit: Talvel edukalt mikimaa M+S valgete rantidega limuskiga liigeldud ja näiteks kaubikuga talveralli üldarvestuse 13 koht C-suverehvidega. Lumel ja jääl.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
11.09.2013 at 18:57 1 edit. Last edited 11.09.2013 at 18:59 by DevilDeVille
johndoe
universaalrehvid
võib siit lugeda nt.
11.09.2013 at 21:44
andre
 
universaalrehvid
Mõned aastad tagasi olid Jeep Cherokeel all BFG A/T rehvid. Lumesogas oli täitsa hea, metsa alla kannatas ka keerata. Jää peal pidi mõistusega võtma, sest pidamine ei olnud just väga hea, aga sai hakkama.


Hiljem olen kasutanud Disco 1 all Insa Turbo Ranger rehve. Muster sama, mis BFG'l, aga tegemist protirehviga. Lumesogas käitus sama moodi kui nö originaalid. Jää peal olid äkki aimduse võrra kehvemad, kuid sama sai terve talv nendega sõidetud ja Kesk-Soomest südatalvel treilaga autogi ära toodud. Libe oli, aga kui tead, et selline rehv on all, siis sõidad ise ka mõistlikumalt, kui überheade naeltega.

Selle mustri puhul mulle meeldib see ka, et vajadusel kannatab rehviga sõita ka kehvematel teedel ja metsa all. Saab ilusti hakkama, kui just üleliia ahneks ei lähe.
11.09.2013 at 21:48
mrtn
universaalrehvid
Aastal 2013 sellised küsimused?

Inimkonnal tervikuna ei ole lootust.
11.09.2013 at 22:30
Märt
universaalrehvid
See lahendus toimib ainult ühe aasta, peale suve sõitu pole lamelliga järgmine talv midagi enam teha...

Odavam on ikka kaks jooksu osta, siis ei pea iga sügis uut lamellijooksu hankima.

____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
12.09.2013 at 05:27
DevilDeVille
  
universaalrehvid
Jään, muideks, eriarvamusele.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
12.09.2013 at 06:19
PTC
  
universaalrehvid
selge tänud. need kel on konkreetne kogemus saavad hakkama.
12.09.2013 at 07:26
BlueStang
 
universaalrehvid
ühesõnaga - universaal võta kõige odavam (ühed halvad kõik), spetsiaal võta kõige kallim (parem)
see vist käib enamuse asjade kohta

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
12.09.2013 at 08:12
Taavi
universaalrehvid
Ohhoo, sellist teemat pole enne kunagi ei siin ega mujal autofoorumites vist olnud? :)
Aga tõsiselt - kui elu kallis on ja sul vähegi talvel linnast välja asja, siis osta nii kallis ja moodne lamell või nael kui vähegi võimalik. Kui ainult linnavahel paarutad, siis võib pisut rohkem kompromissile minna.
12.09.2013 at 08:21
rommel
universaalrehvid
quote:
PTC: eelistaks konkreetseid kogemusi konkreetsete rehvidega
Kogemus olemas, mida sa kuulda tahad? VVT võttis teema universaalrehvide kohta kenasti kokku.
Cooperite kohta: suvel kuluvad nagu mõte ja talvel (uuena) pidamist on rohkem kui suverehvil aga minu meelest olid libedad kui kuradid (eriti jäisel teel). Lume sisse ronima minnes aitab ainult korralik kärn või ketid , jää peal aitavad naelad või ketid. Seda enam kui kastikas on tagaveoline.
Näiteks HKPL SUV 5 maksid eelmine aasta (kui otsida, mõõt: 265/70 R17) 175 koos KM-iga tk , suverehvid saab osta kasutatuna aga kokkuvõttes võib tulla odavam (auto jääb remontimata) ja lõbusam on libedaga sõita kindlasti.

Lõppkokkuvõtteks teab iga mees ise mida teeb: maitsed ja ootused sõidumugavuse suhtes on erinevad.

____________________________
ex Ram '04
ex Taurus '97
god hates us all
12.09.2013 at 08:27
R.Ott
 
universaalrehvid
Kui siin rehvidest rääkida, siis tuleb kindlasti teemaks näiteks üks kergemini mõõdetavaid ja avariiolukorras väärtuslikemaid väärtusi - pidurdusmaa. Tunnistan, et üks asi on libedate oludega vaikselt "seina ääri pidi kulgemine" aga teine asi, kui liikluses juhtub midagi endast sõltumatut ja tuleb masin võimalikult turvaliselt pidama saada või eemale juhtida. Enda bussil tõsised hiina juustud all (Wanli???)ja juba nii umbes viis-kuus aastat. Eriti reljeefne point on, et sai Rimist ostetud hinnaga, mis oli nii 60% muust odavaimast pakkumisest. Kuna autosid on peres mitu, siis olen nende rehvidega seni veidi alla 25000 kilomeetri sõitnud. Usun, et mingi 17000 talvel ja ülejäänu suvel. Muster on end hästi hoidnud, pool kindlasti alles. See jäikus (jäigenemine), on tunda ka talvetingimustes, kus pidamine e. kummi pehmuse ja mustri koostoime vähenes tuntavalt teisel kasutusaastal. Nimetatav miinus on ka pehmed küljed, kus lased maksimumrõhu sisse ja vähemasti esiteljel ollakse ikka veidi "lontis".

____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition
12.09.2013 at 09:37
vvt
  
universaalrehvid
Mul viimasel autol olid ostes all suht värsked Matadori "ida-euroopa" lamellid, mille kohta eelmine omanik jutustas, et nendega sõidad aastaringi kui noor jumal.
Kuna jokk talverehv oli all, siis talve tulles ma eriti ei tormanud rehve vahetama (mul olid naelad kah olemas), plaanisin need kõvad lamellid suveks.
Peale esimest talveilma läks mul kiireks, sest põnevaid hetki ristmiku suunas juhitamatult kelgutava autoga oli piisavalt (talv algas jäitega) :uhoh

Minuarust on see M+S tähisega suverehvide kasutamine probleem.
Mul on all GY Efficient Grip SUV - puhas suverehv, kuid miskipärast M+S tähisega.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium võiks kord selle porno ja vene ruleti mängimise lõpetada.
Linnas majadevahel ringi vaadates on vaat et iga kolmas linnajeep talvel samasuguste "talverehvidega".
Aga see on eraldi teema.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
12.09.2013 at 09:44 1 edit. Last edited 12.09.2013 at 09:44 by vvt
mrtn
universaalrehvid
quote:
Taavi:Kui ainult linnavahel paarutad, siis võib pisut rohkem kompromissile minna.

Ei või. See kompromissitamine nöögib kõigi teiste linnavahelised sõitmised ka ära. Ei saa minema ega vajadusel pidama.

quote:
vvt:
Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium võiks kord selle porno ja vene ruleti mängimise lõpetada.


Nokia on asja nii lahendanud, et küljel on tähis "M+S in North America only". Suusatagu seal ja meie vaatame seda pärast Youtubest.
12.09.2013 at 11:58
triip
 
universaalrehvid
Olemas ka spetsiaalsed universaalrehvid Kleberilt: http://www.abcrehvid.ee/et/catalog/view-186.html

Triip
13.09.2013 at 09:30
v6sa
universaalrehvid
Ei ole universaalrehvid õiged asjad. Jah, nendega saab hakkama, kuid pole neil õiget pidamist suvekuumas ja paratamatult jääb metalli puudumise taha natuke pidamist jääl.

Hästi lamellitud rehv on jälle vedel ja kulub soojas silmnähtavalt.

Samas on uus universaalrehv parem valik, kui napilt lubatu välja andev "õige" rehv.
13.09.2013 at 11:51
trs200
universaalrehvid
Oleneb, milleks vaja seda rehvi. Lamell ei ole universaalrehv. Esimese suvega sõidad neilt magusa osa maha. BFG AT on muidugi uuena suht universaalne. Kannatab rahuldavalt metsa ja maanteed ja viimases hädas ka talvel ümber kuuri sõita. Cooperi talvekad on minu kogemuses küll saast. Pidamine vilets, kuluvad kiiresti ja naelad ei püsi sees. Nokianiga võrreldes nagu öö ja päev, ükskõik millega nad seal top gearis ka jääkarusid vaatamas siis ei käinud. Need päris m+s suvekad on talvel täiesti mõttetu raha raiskamine. Siis sõida parem suvekatega, tuleb sama välja. Siis saad aru, kui kusagil korrusmajade vahel 20cm jäärööpast tahad välja saada, sest parkimisdebiilikud on tee kõnnitee laiuseks parkinud... Või on huvi kiilakaga natuke kiiremini, kui kolme kvartali pärast seisma saada. Soovitan talveks ikkagi korralikud naelad hankida ja suvekatega siis koonerdada, kui ihnus ikka elada ei lase.
13.09.2013 at 22:06
rommel
universaalrehvid
BFG AT on talvel libedaga veel hullem saast kui Cooper M+S.

____________________________
ex Ram '04
ex Taurus '97
god hates us all
13.09.2013 at 23:22
Märt
universaalrehvid
Mul on neliveoga ja V8 nn. pargimaastur ja peale eelmist talve on pakkuda GY UG500. Kolme talvega on nad muutunud nii krdi kõvaks, et jäärajal ei saanud ka 100+ kiirustel nood veel haakimisega hakkama. Kahjuks sai samal rajal käidud ka varasematel aastatel ja oli kenalt meeles pidurdus ja kiirendus vahemaad. Isegi tuttuued hiina saastrehvid olid palju parema pidamisega sarnase masina all.

Kui tõesti on vaja poe ja kodu vahet vaikselt liigelda, siis ehk kannatab suvalise pasaga liigelda, kuid igapäeva liiklus tipptundidel on küll kõva lototamine ilma korraliku rehvita.

Kes tahab saada välimuselt pea kulumata "häid" naelu ja elu eriti kallis pole, siis saan odavalt pakkuda;)

____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
14.09.2013 at 05:41
tqhq.ee foorum : Vaba teema : universaalrehvid   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.