Poster |
Message |
etibarkotiba |
Vanile teine diiselmootor
Tere.
Tean, et on tehtud Eestis, ja ka arvele saadud näiteks 3 liitrise mersu diiselmootoriga vanne, tekkis ka mõte, kuna 5.7 mootorit ei leia kuskilt, ja diisel oleks teine teema ikka sellisel masinal. On keegi teinud, mis mootorit ja kasti soovitate?
Arvele saab vist lihtsalt, tuleb ette näidata masin ARKis?
Ehk keegi viitsib mootori eemaldamise protseduuri ka kirjeldada, nina maha, ja sealt tuleb välja kenasti ? |
03.09.2013 at 16:11 |
1 edit. Last edited 03.09.2013 at 16:28 by etibarkotiba
|
ramman |
Vanile teine diiselmootor
Kõigepealt konsulteeri ARKi onudega. Uuri, milliseid mootoreid üldse ja kuidas sinna vahele paigaldada võib. Sest, kui enne ehitad masina valmis, siis võib mingi mu...n sind lihtsalt ilma näiva põhjuseta peedistama hakata ja sa ei saagi oma projekti arvele. Usu mind, neid debiilikuid, kes lihtsalt oma perset laiaks istudes ja mitte midagi tehes omale palka välja huiavad, seal majas jätkub.
Lihtsam on kohe hakata nendega suhtlema ja hea läbisaamine tekitada, vältimaks hilisemaid ''see ei vasta nõuetele ja see ei ole originaal'' juttu.
P.S. tee seda kõike kirja teel, et oleks hilisem tõestamise võimalus, kui peaks mingil põhjusel vaidlus tekkima mõne lahenduse üle.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize |
03.09.2013 at 18:11 |
|
Timo |
Vanile teine diiselmootor
350´nest mootorit ei leia Kummaline, neid peaks ikka jaguma isegi Eesti pinnal. Kas oled ise ka otsinud, või ootad, et keegi Su kuulutuse peale kõllaks? Pane otsimisele veidi enam rõhku ja leiad ikka vast.
Samas, kui ikkagi diislile mõtlema hakkad, siis ega need sõidukate ridapaugutajad seda VAN´i eriti lõbusalt edasi ei vea, eriti kui veel miskit vedada tahad.
____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935 |
03.09.2013 at 19:16 |
|
viplala |
Vanile teine diiselmootor
Kindlasti oleks nendega mõttekas, eelnevalt ja kirjalikult, suhelda sellel teemal. Seal istuvad ikka haruldased kretiinid, kellega normaalselt suhelda ei ole võimalik. Kui hiljem mingi probleem peaks mootorivahetusega tekkima, siis saada neilt mingit vastust küsimusele 'Miks' või 'Kuidas', ei ole lihtsalt võimalik. Kui sellised kusagil erafirma laua taga istuksid, läheks firma paugust pankrotti või lastaks sellised lihtsalt lahti. See kuradi tehnoosakond on nagu veneajast, Kauge ja salastatud. Küsimustele otseseid vastuseid ei saa, keegi sinuga kaasa ei mõtle, keegi sinuga tegemist teha ei taha. Selle kuradi peldiku peaks keegi ära reformima sealt.
Seega kui midagi tegema hakkad, siis kindlasti suhtle nendega eelnevalt kirjalikult.
Muide, võite proovida ka telefoni teel asju ajada, saate kohe teada, millest ma räägin siin
Ma olen kuulnud, et seal peab kellelegi maksma kui tahad, et asjad normaalselt liiguksid. Kui teist keegi teab kellele nutsu peab pakkuma, saatke mulle ka infot. |
04.09.2013 at 00:10 |
|
DevilDeVille |
Vanile teine diiselmootor
Seal ahvikarjal on selline tore komme ka, et telefonid on salajased, üldnumbrilt ühendatakse ja siis räägitakse ka anonüümselt. Piidripolk oli vist vanasti asjakohane epiteet.
A mis puutub sobivat mootorit, siis pemmi kolmelirune masuudipress on suht tsiviliseeritud ja oskab ka väänata piisavalt vanni liigutamiseks.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
04.09.2013 at 00:34 |
|
ERAK |
Vanile teine diiselmootor
veel mõni aeg tagasi vuras ringi Rakveres ja oli ka auto24's müügis valge K1500 silverado, millele oli samuti bemmi 3 lirtsune diisel vahele istutatud. Piltide pealt tundus korralik töö, nelivedu väidetavalt toimis jne. Paaril korral kaugelt sai nähtud seda masinat, rohkem sellest autost ega arvele saamisest rääkida ei tea. Omanik oli mingi ATV-sportlane vist.
Millegipärast ütleb kõhutunne, et siinne kasutaja sobi teaks ehk veidi rohkem sellest masinast pajatada. Uuri asja.
http://www.auto24.ee/used/1305619
____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük |
04.09.2013 at 07:22 |
|
vvt |
Vanile teine diiselmootor
quote: Kindlasti oleks nendega mõttekas, eelnevalt ja kirjalikult, suhelda sellel teemal. Seal istuvad ikka haruldased kretiinid, kellega normaalselt suhelda ei ole võimalik. Kui hiljem mingi probleem peaks mootorivahetusega tekkima, siis saada neilt mingit vastust küsimusele 'Miks' või 'Kuidas', ei ole lihtsalt võimalik. Kui sellised kusagil erafirma laua taga istuksid, läheks firma paugust pankrotti või lastaks sellised lihtsalt lahti. See kuradi tehnoosakond on nagu veneajast, Kauge ja salastatud. Küsimustele otseseid vastuseid ei saa, keegi sinuga kaasa ei mõtle, keegi sinuga tegemist teha ei taha. Selle kuradi peldiku peaks keegi ära reformima sealt. Seega kui midagi tegema hakkad, siis kindlasti suhtle nendega eelnevalt kirjalikult.
Muide, võite proovida ka telefoni teel asju ajada, saate kohe teada, millest ma räägin siin
Huvitav, tõsised tegijad (st need kes foorumis karjumise asemel on taolisi ümberehitusi teinud rohkem kui ühe) räägivad miskipärast midagi muud kui viplala "arki tehnoosakonnas istuvad kretiinid".
Selline kisa ja sildistamine asjast midagi jagamata näitab lihtsalt antud teemal kogemuste puudumist.
Need, kes teevad ja teavad, teevad ja kes ei tea, karjuvad niisama....
Ja kes teavad, kuidas saab ja kui ei saa, siis kuidas ikka saab.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
04.09.2013 at 08:11 |
1 edit. Last edited 04.09.2013 at 08:12 by vvt
|
viplala |
Vanile teine diiselmootor
quote: vvt: quote: Kindlasti oleks nendega mõttekas, eelnevalt ja kirjalikult, suhelda sellel teemal. Seal istuvad ikka haruldased kretiinid, kellega normaalselt suhelda ei ole võimalik. Kui hiljem mingi probleem peaks mootorivahetusega tekkima, siis saada neilt mingit vastust küsimusele 'Miks' või 'Kuidas', ei ole lihtsalt võimalik. Kui sellised kusagil erafirma laua taga istuksid, läheks firma paugust pankrotti või lastaks sellised lihtsalt lahti. See kuradi tehnoosakond on nagu veneajast, Kauge ja salastatud. Küsimustele otseseid vastuseid ei saa, keegi sinuga kaasa ei mõtle, keegi sinuga tegemist teha ei taha. Selle kuradi peldiku peaks keegi ära reformima sealt. Seega kui midagi tegema hakkad, siis kindlasti suhtle nendega eelnevalt kirjalikult.
Muide, võite proovida ka telefoni teel asju ajada, saate kohe teada, millest ma räägin siin
Huvitav, tõsised tegijad (st need kes foorumis karjumise asemel on taolisi ümberehitusi teinud rohkem kui ühe) räägivad miskipärast midagi muud kui viplala "arki tehnoosakonnas istuvad kretiinid".
Selline kisa ja sildistamine asjast midagi jagamata näitab lihtsalt antud teemal kogemuste puudumist.
Need, kes teevad ja teavad, teevad ja kes ei tea, karjuvad niisama....
Ja kes teavad, kuidas saab ja kui ei saa, siis kuidas ikka saab.
Ja need kes asjast üldse mitte muhvigi ei tea ega ole teinud, lõksutavad niisama foorumites kaasa ja proovivad ka targana näida. |
04.09.2013 at 15:17 |
|
v6sa |
Vanile teine diiselmootor
quote: etibarkotiba: Tere.
...
Arvele saab vist lihtsalt, tuleb ette näidata masin ARKis?
...
Enne ümberehitust võtad ümberehitusloa. Võivad tahta ka autot näha. Seejärel teed ehituse (kui võtad võõra kone, siis kehtivad teatud protsendid), võtad suitsutesti ja kobid oma kätetööd ette näitama.
ARKis aitab suhelda, kui minna nende käest küsima, mida on vaja, et oma idee ellu viia. Kui neile peale lennata sõimates ja tatti pritsides, siis kindlasti saab samas stiilis vastuse.
Niisama mullitama pokle mõtet hakata - nett on materjali täis, millega tuleks end enne kurssi viia.
Ja ikkagi on tulemuseks rikutud auto. |
04.09.2013 at 21:10 |
|
Maik |
Vanile teine diiselmootor
tehniliselt küll oluliselt parem ja mõtekam auto tahtsid öelda ?
Sel 5,7 pole ju reaalseid eeliseid,mitte üheski aspektis .
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
05.09.2013 at 01:35 |
|
v6sa |
Vanile teine diiselmootor
quote: Maik: tehniliselt küll oluliselt parem ja mõtekam auto tahtsid öelda ?
Sel 5,7 pole ju reaalseid eeliseid,mitte üheski aspektis .
Sellest hoolimata on see V8.
Asendusdiisel võib olla parem (eelmainit BMW 3ne, miks mitte ka MB kolmene R6 või Nissani 4,2), kuid reeglina otsitakse mingi odav pada ja topitakse kuidagi kapoti alla. Tulemuseks rikutud auto (hääl, dünaamika, väliumus) ja hulk kulutatud ressurssi (aeg, raha).
Kahepoolene Scorpa paadiankur ei kvalifitseeru kuidagi paremaks ega mõttekamaks. Oluliselt mõttekam on vahetada auto taskukohasema vastu. |
05.09.2013 at 12:35 |
|
ramman |
Vanile teine diiselmootor
Kui on soovi säilitada V8, siis on ju ka moodsaid diisleid olemas. BMW 4.0d, Audil 4.2TDI, mersu 4.0CDI. Iseasi on see, palju see üritus maksma läheb. Aga kui korralikult teha, siis olen kindel, et antud mootorid löövad oma dünaamika ja ökonoomsusnäitajatelt kõiki miki mootoreid, mida tehas VANile vahele on pannud.
Muidu mõistliku hinnaga on ju võtta täitsa korralikke diiselmootoreid. Valikut pakub nii BMW kui ka mersu, japsidel on ka midagi olemas. Peaasi, et mingit mõtetut vanarauda vahele pistma ei hakka.
Mina ise läheks bensiinimootor ja gaasiseade teed. Pole vaja mingit ümberehitusluba ja teab mis probleeme veel. Ja vaevalt sa gaasiseadme hinnaga omale normaalse diisli peale saad.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize |
05.09.2013 at 20:32 |
|
DevilDeVille |
Vanile teine diiselmootor
pemmi ja mersu neljalirused masuudipressid on p.rsestsündinud, paraolümpia 4.2 vist isegi oli projekteeritud töötama
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
05.09.2013 at 20:51 |
|
ervin |
Vanile teine diiselmootor
kui audi 4.2 nimekirjas on, siis peaks olema mersult mitte 400cdi vaid 420cdi, mis on audi mootoriga ühesugusemast põlvkonnast, aga ainuüksi nende mootorite hind ületab van-i hinda, rääkimata siis veel paigaldamisest |
05.09.2013 at 20:55 |
|
malloc |
Vanile teine diiselmootor
Selle Silverado kohta oskab ehk Sallu täpsemalt rääkida, meeles, et ta siin foorumis sarnase asja teostamise kohta ca. aasta tagasi nõu küsis. |
05.09.2013 at 21:01 |
|
tõnisson |
Vanile teine diiselmootor
400cdi ja 420cdi, kas mitte 400cid ja 420cid paremini ei kõla?
____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44 |
05.09.2013 at 23:30 |
|
Maik |
Vanile teine diiselmootor
Isiklikult leiaks need vanid umbes 14x huvipakkuvamad oma elus,kui neil mõistlik mootor oleks igapäeva tarbimiseks.
Mul on küll 2 autot mis mõlemad üle 20l sajale enamasti linnas aga Bussist mis on reisiks mõeldud,ootaks ökomat siiski.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
06.09.2013 at 02:03 |
|
kollane |
Vanile teine diiselmootor
arki meeste jaoks peab mootoril olema vähemalt 150kw ja 4.0 liitrit |
06.09.2013 at 07:37 |
|
_siim_ |
Vanile teine diiselmootor
Mersu diisel nendest valikutest kõige lihtsam,pole töötamiseks yhtegi juhet vaja,bemmi oma tahab natuke elektroonikaga ka mässamist.
Mersu rohkem traktor,bemm käib vaikselt.
võimsusklass sama,bemm natuke ökonoomsem ja tsiviliseeritum.
Mersu automaatkast tunduvalt kõvem kui bemmil,manuaal jälle vastupidi,ca 1000nj.
Mingi vann oli alles odavalt myygis mesa diisliga.
Enamast kaagutama hakkavad need kes pole kunagi yhtegi mootorit kuhugi võõra kesta sisse pannud,pole vajadust olnud ja siis ei saa aru ka miks seda tehakse.
Van on tore ja kasulik asi nädalavahetustel ja pikematel otstel võistlusradade vahel kambaga lällates,aga kindlasti mitte jõuetu ja januse bensuka või siis täisikaldus 5,7 detroitdiisliga.
Kuna kihutama vaevalt keegi sellisega hakkab,siis parim valik on ikkagi vaikne ja ökonoomne diisel milles on ka jõudu,murevabalt ja chillilt liigutab yhest kohast teise.
Elekter oleks muidugi yleprahi aga sellega ei jõua veel kodust eriti kaugele. |
06.09.2013 at 18:56 |
|
vvt |
Vanile teine diiselmootor
quote: Mersu diisel nendest valikutest kõige lihtsam,pole töötamiseks yhtegi juhet vaja,bemmi oma tahab natuke elektroonikaga ka mässamist.
Üritad nüüd väita, et 400CDI töötab ilma elektroonikata?
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
09.09.2013 at 11:57 |
|
ervin |
Vanile teine diiselmootor
quote: vvt: quote: Mersu diisel nendest valikutest kõige lihtsam,pole töötamiseks yhtegi juhet vaja,bemmi oma tahab natuke elektroonikaga ka mässamist.
Üritad nüüd väita, et 400CDI töötab ilma elektroonikata?
ma usun, et ta peab silmas vanemaid mersu diisleid. |
09.09.2013 at 12:03 |
|
vvt |
Vanile teine diiselmootor
V8 diislit ei ole ühtegi "vanat" hästi võtta, mis paljalt mehhaanikaga töötab.
CDI ütleb juba ise, et elektroonikat on seal kõvasti, common rail diislit ei annagi elektroonikata teha. (tegelikult oli seda juba 90ndate lõpupoole mehhaanilise pumba ja pihustitega otsepritsediislitel omajagu).
Lisaks igasugu luksuautole tüüpilised "integreeritud elektroonika" tüüpi asjad, mida jupphaaval romulast kokku ostes kujuneb amatöörile selle asja tööle saamine tõsiselt peavaluks.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
09.09.2013 at 15:40 |
|
DevilDeVille |
Vanile teine diiselmootor
quote: vvt: V8 diislit ei ole ühtegi "vanat" hästi võtta, mis paljalt mehhaanikaga töötab.
CDI ütleb juba ise, et elektroonikat on seal kõvasti, common rail diislit ei annagi elektroonikata teha. (tegelikult oli seda juba 90ndate lõpupoole mehhaanilise pumba ja pihustitega otsepritsediislitel omajagu).
Lisaks igasugu luksuautole tüüpilised "integreeritud elektroonika" tüüpi asjad, mida jupphaaval romulast kokku ostes kujuneb amatöörile selle asja tööle saamine tõsiselt peavaluks.
Ei lugenud kusagilt välja, et vana peaks tähistama V8-t või et vanaga paaris oleks keegi CDI-d maininud. Selgesti käib jutt ikka klassikalistest ridapumbaga kärakatest.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
09.09.2013 at 16:12 |
|
vvt |
Vanile teine diiselmootor
Vähemalt neljaliitrist diislit pole euroopa tootjatel ainsatki ridapumbaga kärakat, ikka need tonn elektroonikat sisaldavad common rail diislid.
Kui antud mootori doonori elektriga igapäevaselt ei tegele, siis seda kodugaraazis käima panna saab olema katsumus.
Viimane ja suurim ridapumbaga kärakas oli mersul 3.5 rida 6. See aga ARK-ile ei sobi.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
10.09.2013 at 09:13 |
|
Astro SS |
Vanile teine diiselmootor
Miks see ei sobi?
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
10.09.2013 at 09:42 |
|
|