Off road monstrumid tänaval võistlemasKõige rohkem imponeerib antud preparaatide puhul nende võime hüppest stabiilselt maanduda. Kaalujaotus ja vedrustus on lihtsalt ilus. Teistel radadel on suuremaid hüppeid ja seal paistab see eriti hästi välja.
Off road monstrumid tänaval võistlemasJa siin siis testitakse palju võib peale pressida enne kui hapuks läheb. Lõpuks 90mph üle nipli ja viga ei midagi.
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
06.10.2013 at 19:51
4 edits. Last edited 06.10.2013 at 19:58 by wagoneer
Off road monstrumid tänaval võistlemassee on ka päris hea, kuidas kurvist välja kiirendades vääne ühe esiratta maast lahti tõmbab
ainult küs, et miks nas offroadracerites ainult tagavedu kasutavad - kas nelivedu ei anna piisavat effekti ja optimaalsem on ainult tagavedu kasutada või on miski muu põhjus
Off road monstrumid tänaval võistlemasKui ma neid telkust kunagi passisin, siis minu arust olid erinevad klassid 4wd ja 2wd. Äkki mäletan valesti, pole ammu Motorsist peale sattunud.
quote:BlueStang:ainult küs, et miks nas offroadracerites ainult tagavedu kasutavad - kas nelivedu ei anna piisavat effekti ja optimaalsem on ainult tagavedu kasutada või on miski muu põhjus
Kui tegu on kiirusega, pole neliveol olulist eelist... peale keerulisuse ja hinna kalliduse USA pro-truckide maailm on viimastel aastatel läbi elanud mitu pankrotti ja mitu olulist muutumist. Puhtad pro-truckid, millega sõidetakse Baja'sid aga ka Dakare, on suures piires jäänud samaks. Muutunud on ringradadel sõitmine: olid CORR ja WSORR mida näidati siis ka Motorsi pealt, need läksid pankrotti, tekkisid kaks eraldi sarja idasse ja läände. Nendest natuke edukam oli Lucas Oil Off Road Racing Series läänerannikul, Traxxas TORC Series nn"keskläänes" oli hästi pisut tagasihoidlikum aga praeguseks on sinna juurde tulnud väga tugevaid nimesid nii vormeli kui muust (USAs kuulsatest) spordimaailmast ja Robby Gordon tegi siis veel omakorda TORCi baasilt aastal 2013 siin viidatud SST.
Põhimõtteliselt peaks kõikide sarjade masinad olema suhteliselt ühesugused aga mingi erinevus siiski on, seda peamiselt miinimumkaalude ja mootorivõimsuste osas. Lääneranniku aparaadid on natuke võimsamad ja seega ka kiiremad.
Üldjoontes jagunevad masinad:
Pro4WD - full-size, põhimõtteliselt kõik vaba, mis reeglite piiresse mahub, k.a. toruraam. Min.kaal 4000 lbs, 4wd peab olema (vähemalt ülevaatusel ja stardis...).
Pro2wd - full-size, toruraam on standardne, sillad standardsed jne, kaalu vähem 3750lbs. Seega oluliselt odavam aga enamusel radadel vaid olematu jagu aeglasem.
LiteTruck - mid-size, oluliselt väiksem mootor ja võimsus, standardiseeritud raam ja veermik, kaal tühised 2800 lms ehk siis noorte "õppeklass". Aga ikkagi mitte meeletult aeglasem. Oluline vahe on palju pisem vedrustuse käik.
Umbes sama on siis mõlemal sarjal, uus SST on siis Pro2wd aga masinad on ette valmistatud kõik sarjaomaniku poolt, neid renditakse ja juht+tema paariliikmeline tiim saab tegeleda vaid veermiku häälestamisega. Ehk vist olid ainult vedrud/amordid ja rehvirõhud pluss muu tavaline "jooksude" sättimine. Erisus teistest veel ka linnatänavatel asfaldil kihutamine selleks täiesti kõlbmatute masinatega ja see on otse loomulikult pärit ikka vana hää Robby ja tema Hummeri Dakari stardiplatformi hüpetest
Off road monstrumid tänaval võistlemasHuvitav kuidas sellist kiirust saavutatakse kui kontaktpinda maaga nii vähesel määral esineb Neid kõrberallisid vaadata ka siis rohkem põntsuvad need rattad õhku kui pinnast puuduvad, ja kiirused on metsikud.
29.10.2013 at 00:45
1 edit. Last edited 29.10.2013 at 00:46 by Lowrider
quote:Hellborn: Üks huvitav video kus saab päris hea ettekujutuse tehnika võimekusest:
Videos esinev B.J. Baldwin võttis nädalavahetusel teise järjestikuse Baja 1000 (distants oli ca. 883 miili) ajaga 18.36,10 (47,5 mph). Tundub päris ulmeline pea 20 tundi järjest sõita täiskiirusel kõrbes. Ja muidugi veel see, et 800+ hj mootor sellist valu vastu peab.
19.11.2013 at 10:02
2 edits. Last edited 19.11.2013 at 10:10 by peep (Moderator)
Off road monstrumid tänaval võistlemasAndunud Baja fännina just mõtlesin sama millele Peep viitas. Minu silmis( kahtlemata Pärtel arvab teisiti ) , on Baja mootoriehitajad kõige kõvemad härrad teemas usa v8.
Kasutatava karakteristikaga 800 ja vahest natuke peale HP, mis sõidab üle 20h maailma kõige kehvemates oludes. Esiteks tolm ja liiv, mida peab ainult selline filter, mis sulgeb ka õhu juurdepääsu. Pidevalt piirajas ilma koormuseta käiv mootor ( õhus lainete peal sõites pole võimalik gaasi maha lasta, see on katastroof) jne.
Amortidest jms. rääkimata.
Torrentites mässates leiate filmi Dust to Glory ( mingi näkase 240p versiooni leiab ka juutuubist). Täiskvaliteedil on see super film ( on olemas ka inglise keelsed subtiitrid kui otsida, lihtsam aru saada) ja annab peale mõnusa meelelahutuse hea ülevaate Bajal toimuvast.
Kui juhuslikult peaks siin olema keegi, kes samuti on sellest vaimustunud niivõrd, et tahab sinna osalema minna, siis ole hea kontakteeru.