Ford F-250 Harley Davidson 2005a Banks Power .Kuna varsti aasta trucki omanud siis tundus, et peaks ka siia teema tegema. Eelk6ige murede lahendamiseks.
Ford veeres tehasest 2005a. Mootoriks 6.0 Powerstroke. V8. Nelikvedu, 5 automaat kas, lylitata 4 vedu, aeglusti, t6ste(vist 4*), 35* tollised rehvid 20 tollistel velgedel. Lisadest on nagu ikka enamlevinud masthääv lisad .+ Puldist käivitus, Viper alarm, usast kylge kruvitud Banksi tyyner, airram ja 4* väljalase(see k6ik komplektis)
Aasta jooksul vahetatud esimesed rattalaagrid, genekas, sharniirid, yks roolivarras(muidugist neist k6ige kallim) , uued akud, Yle käidud FICM plokk, Pidurisadulate kolvid k6ik uued, Katalysaator eemaldatud....... Hetkel auto Premium Performance OÜ-s vahekasti keti vahetuses.
Siiani midagi suurt veel vedanud pole aga tonnine koorem ja 2.5tonnine käru kyll tunda ei andnud. Lisaks sööb kytet ysna vähe v6rreldes oma suurt kaalu. Ylevaatuse kaal oli ca 3800kg.
____________________________
Ford F-250 Harley Davidson edition 6.0TD
FastFordRacing
31.10.2013 at 23:38
4 edits. Last edited 25.03.2014 at 20:57 by cartmann
Ford F-250 Harley Davidson 2005a Banks Power .Kaunis monster. 35'' rehv on muidu ikka väga suur, kuid selle auto all nagu näeb väga normaalne välja. Kas suuremaid pole plaanis? Või ei kannata panna?
quote:berg_CSG: Kaunis monster. 35'' rehv on muidu ikka väga suur, kuid selle auto all nagu näeb väga normaalne välja. Kas suuremaid pole plaanis? Või ei kannata panna?
Konkreetse autoga kogemus küll puudub aga RAM-il on sama originaalrehvimõõt ( 275/60 R20 st. 33" ) ja 37" lai rehv hakkab esisillas pööramisel logarisse käima (eeldas vist 6" ja pluss tõstet, et ära mahuks). 5.7 HEMIga läks sõit ka ebamugavaks (tahab ülekannete muutmist).
Pildi järgi tundub sel aparaadil küll üle 4" tõste olema aga võibolla ongi nii kõrge (HD edition).
Pasunad on originaalid või "tuuning"?
____________________________
ex Ram '04
ex Taurus '97
god hates us all
01.11.2013 at 14:41
3 edits. Last edited 01.11.2013 at 14:42 by rommel
Ford F-250 Harley Davidson 2005a Banks Power .Tõstes pole kindel aga on kas 4 v 6. Suurem ratas hakkaks vast logarisse käima.Keadeks plaanis uued rehvid ja just sama mark ja m66t. Pasunad pole originaalid. Hetkel kompressoriga probleemid ja momendil häält ei tee. Tyhimass oli ylevaatusel koos ylevaatajaga, poole paagi kytte ja mõnede rihmadega kastis 3870kg. Tõste väljaselgitamiseks võib vihjeid jagada
Pasuna test . Neljast yks ei töötanud (suurim)
M6ned pildid t6stest
____________________________
Ford F-250 Harley Davidson edition 6.0TD
FastFordRacing
01.11.2013 at 16:39
1 edit. Last edited 01.11.2013 at 18:21 by cartmann
Ford F-250 Harley Davidson 2005a Banks Power .Eile sain auto remondist kätte. Vahetati vahekasti kett, hammakad ja 6li. Saab jälle l6puni käigud lasta ilma probleemideta.
____________________________
Ford F-250 Harley Davidson edition 6.0TD
FastFordRacing
Ford F-250 Harley Davidson 2005a Banks Power .Ega see vahekast nelikveoga kiirendamisest otsi ei andnud? Hea haardumisega teel kasutad ikka vaid tagavedu?
____________________________
ex Ram '04
ex Taurus '97
god hates us all
Ford F-250 Harley Davidson 2005a Banks Power .Tglt oli kett juba enne mind kulunud. Välja tuli kui Banksi järgi yhendasin. Eks keti pärast oli ka Banks järelt ära. Vist oli kaant ka maha juba v6etud(Kasutaja Olds v6ib täpsustada). Ise kasutan suvel aint tagavdu. Kusjuures vahepeal proovisin 4 veoga kiirendada siis kett andis vähem yle kui tagaveoga (proovisin korra). Momendil saab ilusti käiguvahetuseni pedaal p6hjas lasta ja yle viskamise märke pole.
Aga tänud veelkord Oldsile nähtud vaeva eest.
____________________________
Ford F-250 Harley Davidson edition 6.0TD
FastFordRacing
07.11.2013 at 20:56
1 edit. Last edited 07.11.2013 at 20:59 by cartmann
Ford F-250 Harley Davidson 2005a Banks Power .Ise mingi paar aastat ramiga 35 rehvidega sõitnud,eile panin uued 33x11,5 (285/70r17) rehvid alla ja arvan,et ei pane kunagi nii suuri alla,ei otsi teed ega midagi,üli mugav sõita
poosetamise aeg läbi vist ja loodan,et esisillas juppe ei pea ka enam nii palju vahetama.
Aga hea näeb välja see sul
palju jõudu olema peaks?
Aitad peale elektroonika veel järgi ka mootorit?
Ford F-250 Harley Davidson 2005a Banks Power .Väga ei plaani, paar nipet näpet asja veel(safe). Kui numbrid 500 ja 1000 ära näeks oleks rahul.
hetkel v6iks Hp olla 400-450 vahel, teoorias.
Alla 35* rehv oleks naljakas selle auto all ja eks ta funni m6ttes ole mitte, et mugav ainult s6ita oleks. K6ike korraga vast ei saa. Kas see 35* rehv nyyd sillale väg m6jub ikka? Suht tehase lähedne m66t, kyll aga jäik. Samas ma pole kunagi t6steta ja väiksema rattaga 250-ga s6itnud.
____________________________
Ford F-250 Harley Davidson edition 6.0TD
FastFordRacing
07.11.2013 at 21:50
1 edit. Last edited 07.11.2013 at 21:53 by cartmann
quote:cartmann: Tglt oli kett juba enne mind kulunud. Välja tuli kui Banksi järgi yhendasin. Eks keti pärast oli ka Banks järelt ära. Vist oli kaant ka maha juba v6etud(Kasutaja Olds v6ib täpsustada). Ise kasutan suvel aint tagavdu. Kusjuures vahepeal proovisin 4 veoga kiirendada siis kett andis vähem yle kui tagaveoga (proovisin korra). Momendil saab ilusti käiguvahetuseni pedaal p6hjas lasta ja yle viskamise märke pole.
Aga tänud veelkord Oldsile nähtud vaeva eest.
Ainus suurem lohakus,mida nägime lahtivõttes oli- kes iganes eelnevalt oli seda vahekasti lahti/kokku pannud, kasutas kurjasti hermeetikut ja seda oli sinna mõnuga lödistatud...ka õlivõttur oli sellega koos. Muus osas olid tolerantsid aga normi piires ja nüüdsest siis uus ja tugevdatud keti ning hammasrataste komplekt on valmis võtma vastu ka järeleaidatud mootorit
Ford F-250 Harley Davidson 2005a Banks Power .Nv271/273 ei vaja mingit tugevdatud keti /hammaka komplekti isegi SledPullingus kus tegelastel on jäksu 1500hp
Ma saan aru kui asi on peses ,siis tuleb remontida aga sa modifitseerid juba 400 juures komponenti mis ei vaja modifitseerimist. : uhoh..
Vahekastid ei lähe peeti selle pärast,et liiga paju jõudu on vaid lekkivast kaelustihendist tulenevast määrdeõli puudusest .....
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
quote:kala85: Ise mingi paar aastat ramiga 35 rehvidega sõitnud,eile panin uued 33x11,5 (285/70r17) rehvid alla ja arvan,et ei pane kunagi nii suuri alla,ei otsi teed ega midagi,üli mugav sõita
poosetamise aeg läbi vist ja loodan,et esisillas juppe ei pea ka enam nii palju vahetama.
Aga hea näeb välja see sul
palju jõudu olema peaks?
Aitad peale elektroonika veel järgi ka mootorit?
35" rehv 17" veljel ja 35" rehv 20" veljel on kaks erinevat asja. 12.5" laius 2,5 t tühimassi ja 12.5" laius 3,8 t all on ka kaks erinevat asja.
Isand AstroSS-il on vast vahekasti osas õigus aga nelikveoga asfaldil sõitmiseks see auto (vahekast) ette nähtud pole. Kui kastis õli jagub ja kanged hammakad-ketid peal siis annab mingi aja jooksul lihtsalt järgmine nõrgim lüli ahelas otsad. Pole asja millest toore jõu ja rumalusega pole võimalik jagu saada.
____________________________
ex Ram '04
ex Taurus '97
god hates us all
Ford F-250 Harley Davidson 2005a Banks Power .Seda 35* rehvi juttu jätkates ytleks, et mu auto on 3.8t juures ikkagi kole jäik. Teed otsib just nii palju kui väidetav fordi roolilati norm l6tk on. S6iduauto päris pole aga rooliga saagima ei pea nagu A ryhmas BA oma bussil Pigem on 5T autoga juba palju mugavam s6ita. J6ust puudu ei jä aga auto palju pehmem, väga ei tunnegi auke. 4 vedu kasutan ikka talvel ja siis on ka hubid automaatseks keeratud(peaks siis 4veo rakendama vajadusel)
____________________________
Ford F-250 Harley Davidson edition 6.0TD
FastFordRacing
quote:Astro SS: Nv271/273 ei vaja mingit tugevdatud keti /hammaka komplekti isegi SledPullingus kus tegelastel on jäksu 1500hp
Ma saan aru kui asi on peses ,siis tuleb remontida aga sa modifitseerid juba 400 juures komponenti mis ei vaja modifitseerimist. : uhoh..
Vahekastid ei lähe peeti selle pärast,et liiga paju jõudu on vaid lekkivast kaelustihendist tulenevast määrdeõli puudusest .....
Selle mõtteavaldusega täitsa nõus, kuna seal kastis muidu ka selline "suutäis" õli aint mis lekkivate tihenditega saab väga kergelt(märkamatult) otsa. Ja eks kõikidest asjadest on võimalik jagu saada, kui asi ette võtta. Oma autul, kui kunagi ostu järgselt nn. õlivahetus ringi tegin, siis vahekastis oli üsna must õli. Spido näit oli mingi 117000M. Kuigi muudes kohtades tundus, et oli hooldemehe käsi mängus olnud. Juu siis oli kahe silma vahele jäänud. Noh tegelt sellel autol on ju vahekast suht väikse koormuse all. Toimub ju suuremjagu ajast liikumine tagaveolisena. Ja saab triibud asfaldile ka palju väiksema vaevaga
____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus...
Ford F-250 Harley Davidson 2005a Banks Power .taaskord ei puhu salongi enam kuuma. Eelmine aasta oli sama jama aga sai läbi pestud ja vist toimis aga kuna ilmad läksid soojaks siis ei osanud hinnata. Katsusin sisse ja välja voolikuid ning sisse oli kuum ja välja voolik leige. Peseks systeemi läbi taas, et vältida torude ummistus. Kas äädikas ja keev vesi oleks hea variant? Systeemi seda ei laseks lihtsalt peseks radikat. V6i pakub keegi midagi paremt, t6husamat? Kui suur töö oleks radikas maha v6tta? Ja yldse ideid ootaks
____________________________
Ford F-250 Harley Davidson edition 6.0TD
FastFordRacing
Ford F-250 Harley Davidson 2005a Banks Power .Ma kasutasin radikapesu vedelikku ( 4,55 eur ) Automaailmast. Võtsin voolikud lahti, lehter otsa ja valama. Tulemus päris hää. http://usaraud.ee/carlogpic.php?id=9575 http://usaraud.ee/carlogpic.php?id=9577
P.S. Ostsin algul kah uue radika aga läksin kergemat teed pidi.
Ford F-250 Harley Davidson 2005a Banks Power .Thermostaadi vahetasin. Skeptikud räägivad muidugi 6humullist radikas, mis tuleb kaanetihendist. Ma aga prooviks algul pesta, siis radikat vahetada ja siis alles mootori kallale.
____________________________
Ford F-250 Harley Davidson edition 6.0TD
FastFordRacing
Ford F-250 Harley Davidson 2005a Banks Power .Pesin radika läbi, asi läks paremaks aga päris kuuma ikka ei tule. Samas pole aimugi kui kuum on ok. Kui lahti v6tsi torud siis läbi puhuda j6udis aga täistoruna vedelikku läbi ei suutnud puhuda. Tuli umbes poole toru mahus. Kui suured kanalid radikas on?
Samas radikast tuli ka pruunikat vedeiku kui läbi pesin. Mitte kyll palju aga alguses siiski.
____________________________
Ford F-250 Harley Davidson edition 6.0TD
FastFordRacing
Ford F-250 Harley Davidson 2005a Banks Power .Mootor jäta viimaseks, kui kaanepapid lekivad või on kuskil kaanes pragu. Siis kohe kindlasti on paisupaagis surve selline ikka tugevam, kui sellelt korgi maha võtad siis hakkab mullitama niikui tagantjärgi. Selline kerge surve on normaalne. Kuskilt tuleb meelde et nendel piirati mingil ajajärgul jahutusvedeliku liikumist soenduses mingite drosselitega noh seibidega. Uuri neid torusid tähelepanelikult et ei ole kuskil mingit erilist junni vahel. Kas soenduse kraan avaneb ikka lõpuni.
____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus...
21.11.2013 at 17:02
1 edit. Last edited 21.11.2013 at 17:10 by pimeroolis