register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : SPLIT: lowrider või mitte   1 2 3 4  
Poster Message
Ri-Q.
 
SPLIT: lowrider või mitte
quote:
anryo:

Žürii valikud olid:
Parim klassikaline auto: Cadillac DeVille 1958
Parim Ameerika auto: Buick Riviera Lowrider 1969
Suve hobiauto 2011: Chevrolet Master Hot-Rod 1940
Forte lemmik: Dodge Dart Seneca 1960
Suursaatkonna lemmik: Franklin 1928

Tere!
Kuna pärast avaüritust on üles kerkinud mitu teemat, milles juttu oranžist Rivierast, ja nimetatakse seda alati lowrideriks, siis lihtsalt tähelepanuks ma rõhutan veel korra, et oranž Riviera ei ole lowrider. Samal kombel pole kõige õigem nimetada 1940 Chevrolet´d hot rodiks.

See selleks. Kui kellelgi peaks väga vaja olema, siis mul on paar videoklippi autode kruiisile suundumisest Viru keskuses (kollase Camino ülimaguse burnoudiga) ja kruiisi lõpust (HD-kruiisile suundumisest). Kuna midagi erilist neis pole, siis ma spetsiaalselt ei hakka neid praegu kuskile üles laadima.


____________________________
REC
BB
03.05.2011 at 20:18
Lowrider
SPLIT: lowrider või mitte
quote:

Tere!
Kuna pärast avaüritust on üles kerkinud mitu teemat, milles juttu oranžist Rivierast, ja nimetatakse seda alati lowrideriks, siis lihtsalt tähelepanuks ma rõhutan veel korra, et oranž Riviera ei ole lowrider. Samal kombel pole kõige õigem nimetada 1940 Chevrolet´d hot rodiks.

Lõpuks ka mõni mõttekaaslane :D Samas see 40' Chevy on rohkem kõvasti hot rod kui Buick on lowrider. Sorry for OT. Varsti eraldatakse siit ka midagi eraldi teemaks viimati.
03.05.2011 at 20:34
Varblane
SPLIT: lowrider või mitte
Ma arvan, et iga enesest lugupidav usaraua austaja leiab, et see oranz "asi" ei ole kohe mitte lowrider. Kui omanik tõsimeeli arvab, et tal on "lowrider" siis on tast küll kahju.See punane ei ole ka mitte hot rod vaid street rod pigem.Eestis pole VEEL kahjuks ühtegi valmis traditsioonilist lowriderit ega hot rodi.
Sellest riiivieerast on juba oksendamiseni räägitud siin, kaua võib? Ja kui antud riistapuule hüdraulika panna, siis ei ole ta ka veel lowrider, seal neid maitseväärastusi teisigi.
03.05.2011 at 21:23
sidrun
  
SPLIT: lowrider või mitte
see on täiesti maitseküsimus, igaüks näeb asja erinevalt ning defineerib sõna lowrider nii nagu tahab, arutelud selliste asjade üle jäävad alati lõplikku lahenduseta ning tekitavad rohkem probleeme kui nad seda tegelt väärt on.
04.05.2011 at 09:54
Erkki
  
SPLIT: lowrider või mitte
Definition of lowrider: A customized car whose springs have been shortened so that the chassis rides close to the ground, often equipped with hydraulic lifts that can be controlled by the driver

No siin „spetsialistid“ arvavad, et lowrider on ilmtingimata selline auto, mis toimib hüdraulika peal ja peab ilmtingimata hüppama. Võib, aga ei pea.
Nagu nimigi ütleb, siis tegemist on madalalt sõitva autoga. Mõned lowrideri lisatunnused veel:

• Klassikaline usaraud 40-50-60 ndatest.
• Modifitseeritud vedrustus, auto kõrgust saab muuta salongist nuppude abil.
• Välimus ja sisu on custom, vastavalt omaniku maitsele.

Tegelikult võiks selle juba uue teema alla tõsta.

Mõned asjad siin maailmas ei muutu kunagi: kes oskab - see teeb ja kes ei oska - see arvustab/õpetab teisi :kill


____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
04.05.2011 at 16:04
Lowrider
SPLIT: lowrider või mitte
quote:
Erkki: Definition of lowrider: A customized car whose springs have been shortened so that the chassis rides close to the ground, often equipped with hydraulic lifts that can be controlled by the driver

No siin „spetsialistid“ arvavad, et lowrider on ilmtingimata selline auto, mis toimib hüdraulika peal ja peab ilmtingimata hüppama. Võib, aga ei pea.
Nagu nimigi ütleb, siis tegemist on madalalt sõitva autoga. Mõned lowrideri lisatunnused veel:

• Klassikaline usaraud 40-50-60 ndatest.
• Modifitseeritud vedrustus, auto kõrgust saab muuta salongist nuppude abil.
• Välimus ja sisu on custom, vastavalt omaniku maitsele.

Tegelikult võiks selle juba uue teema alla tõsta.

Mõned asjad siin maailmas ei muutu kunagi: kes oskab - see teeb ja kes ei oska - see arvustab/õpetab teisi :kill

Wikipedia järgi vaadates peaks tõesti olema igasugune auto mis madalalt sõidab ja mille kõrgust sättida annab.
Aga see oleks umbes sama kui ma kutsuks sinu kunagist punast värvi blower Camarot Top Fueliks, sõitis ju alkoholiga, täitsa Top Fuel ju.

Seda on tegelt ülimalt raske tavalisele lowridereid mitte austavale inimesele selgeks teha mis on lowrider ja mis mitte. Ma nüüd ei taha egotseda, aga kuna ma olen juba hulka aastaid suhelnud Mikimaa lowriderivendadega ning ise selleteemalisi stendimudeleid ehitanud, lisaks palju lugenud ja uurinud siis lihtsalt on mul on välja kujunenud üsna kogenud silm erinevate lowlow stiilide ja asjadega ning võin kindlalt öelda et see Buick pole lowrider :) . End of story!


Krt Mr. Cartoon on selle kohta kõige parema tsitaadi öelnud, ta muidu eluaeg lowridinud ja kui ta Lifestyle CC liige siis ta mingi lihtne nokitseja pole.
Kuulake ise mis ta ütleb airbagide kohta 2:07



Edit: krt ma hakkan jälle hoogu minema siin ja offtopicut ajama, sorry! See teema lihtsalt nii südamelähedane :D
04.05.2011 at 17:37 1 edit. Last edited 04.05.2011 at 17:43 by Lowrider
vlzman
 
SPLIT: lowrider või mitte
quote:
Aga see oleks umbes sama kui ma kutsuks sinu kunagist punast värvi blower Camarot Top Fueliks, sõitis ju alkoholiga, täitsa Top Fuel ju.


Jätkame siis rämedat OT-d: Top fuel peaks ikka nitrometaan olema mitte alkohol (tähte närida, siis 90% nitrometaan ja 10% meta)......mõtetu vaidlus. Splittige see jama keegi...Fog !

____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
04.05.2011 at 18:23
Lowrider
SPLIT: lowrider või mitte
Nonäed, mina ei jaga teemat nii hästi ja panen täitsa puusse, täpselt samamoodi mõned teised inimesed lowrideritega.
04.05.2011 at 18:57 1 edit. Last edited 04.05.2011 at 18:57 by Lowrider
DevilDeVille
  
SPLIT: lowrider või mitte
lowrider ei ole üheselt hüdraulikaga kährikukargaja, ka kährikute endi masinad ei evinud algusaegadel hüdraulikat. täiesti mõttetu vaidlus.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
04.05.2011 at 20:10
Ri-Q.
 
SPLIT: lowrider või mitte
:) See on väga huvitav ja vajalik vaidlus. USA kultuuri foorumis on patt nimetada neid teemasid mõttetuks.

Khm, õieti pole vaielda millegi üle. Oranž Riviera on õhkvedrustusega custom ja ei midagi rohkemat ega vähemat. Sõnu ei saa väänata kuidas aga juhtub ja vaja. Aeg ja traditsioon panevad kõik asjad ise paika. Kui tulevad uued asjad, küllap siis neile ka uued sõnad leitakse.
USA vanimatel autokultuuridel on tõesti pikk ajalugu ja kui tahe vaielda, siis kõige enam ainest pakuvad juured - millal üks kultuur jõudis nii kaugele, et teda saab hakata nimetama selleks ja teiseks jms.
Lowrider on teistest autokultuuridest laadilt pisut erinev - see on vähem autokeskne kui teised stiilid, kuid mitte selles mõttes, et autod oleksid vähem tähtsad, vaid see stiil moodustab harmoonilisema, seotuma, vahetuma seose inimese, (igapäeva) elu, ja selle spetsiifilise kultuuri muude praktikatega. Seetõttu on lowride väga traditsiooni-keskne ja üsna hästi määratletav, samas ka valulisem kui seda valesti tõlgendatakse. Lowride´i kujunemislugu muide oli ka üpris keerukas protsess. Üldiselt hakati stiili defineerima nii nagu see meile tänapäeval tuttav on, ikkagi esimeste hüdraulikaga autode ajajärgul (lowride´i algusaastatel polnudki hüdraulikasüsteeme). Mõistegi leiab kasutust alles nt 1960-ndatel aastatel. Hüdraulika oli vahendiks, mis lihtsalt aitas selle kultuuri küpsusele. Siiski ma ei ole nõus ka nendega, kes esikohale seavad hüdraulika. On radikaalne lowriding, nagu ka radikaalne hot rodding jne, mis hoiab traditsioonist kiivalt kinni ja moodustab n-ö kultuuri tuuma (parima ja elitaarsema osa). Selle kõrval eksisteerib ka pehmem suund, mis radikaalide silmis ei pruugi olla tervitatav. Samamoodi ei pruugi leida kiidusõnasid ka n-ö professionaalselt "hüppamisele" spetsialiseerunud lowriderid. Pehme suund ei ole nii teravalt õhkpatjade vastu, sest nt hüdraulika on väga kallis ja mõned vajavad paremaid sõiduomadusi (samas nad loomulikult tunnistavad hüdraulika ülimuslikkust). Eraldi võttes on maalähedus printsiibina nagunii faktor, millest ei saa üle ega ümber. Mõlemale suunale on iseloomulik sama stiil (jagatud väärtussüsteem) ja minu arust see ongi põhiline. Lowriderit ei saa ehitada nii, et ehitaja ei tunne seda kultuuri. Tähendab, saab, kuid tulemuseks ei ole lowrider, vaid midagi muud. See on loomulik ja selle pärast piike murda pole vaja. Sama moodi ei saa me öelda käest lastud vanuri kohta rat rod vms. Ront on ront ja mitte rat rod.
Minu jaoks on lowride kuningstiil - sellest keerukamat, mitmetähenduslikumat ja omapärasemat autostiili mina isiklikult ei tea.



____________________________
REC
BB
04.05.2011 at 21:18
Lowrider
SPLIT: lowrider või mitte
Ma pmtselt tahtsin sõna sõnalt sama öelda, aga lootsin, et see teema saab enne spliti kui ma reostamist jätkan siin.

Aga no lisan siis juurde, loodan et see teema saab varsti splitti siis saab edasi mölinat ajada.

On olemas old school lowriderid, on olemas Bomb'id, on olemas radicalid, on olemas hopperid, on olemas trockitad, neid stiile on seal nagu putru aga see Buick ei lähe mitte ühegi alla sest ta ei ole lihtsalt lowrider. Pealegi ma olen selle omaniku suhtumist asjasse näinud mõnes intervjuus ning ABCS'il ning minule jäi 100% mulje, et ta sattus selle auto otsa täitsa kogemata, airbagid(tema sõnul "lowrideri õhusüsteem" ) olid juba enne ostmist peal, kui õieti mäletan, ning siis oli tema arust tegu kohe lowrideriga, noh võhiku jaoks on ta kindlasti lowrider. Ma ei taha tegelikult seda autot kuidagi halvustada, sest tehtud töö on väga aus, olen isegi ligidalt silmitsenud seda, aga lowrider ei ole lowrider kui omanik ei tea täpselt mida see sõna tegelikult tähendab.


Airbagi ja hüdraulika teemal ma ei viitsi suurt vaielda enam. Ideeliselt kui vaadata võhiku pilguga siis miks mitte airbagid, aga tõsised lowriderihundid eelistavad hüdraulikat ja see alati nii olnud :) . Pane Camarole mingi 500hp Nissani ridamootor ja kutsu seda muskelautoks, umbes sama :) . Jõudu on aga asi pole õige.


Kes huvi tunneb siis internet on materjali paksult täis lowridingust mis võib mingisuguse pildi luua ehk.






Eriti head on Livin The Low Life osad
http://www.youtube.com/results?search_query=livin+the+low+life&aq=f



Võibolla ma pole kõige õigem mees siin sõna võtma kui ma ise taolist autot ei oma, aga mul ses suhtes huvi asja vastu juba 14-15 aastasest saati olnud ning igavene hulk materjali ja foorumeid läbi uuritud aja jooksul ning asjaga kokku puutuvate inimestega suhelnud palju. Rahaline seis lubab momendil lowrideritega ainult väikses skaalas kokku puutuda :) .
04.05.2011 at 22:09 3 edits. Last edited 05.05.2011 at 08:17 by Lowrider
kaedoo
 
SPLIT: lowrider või mitte
Päris head klipid,jälle ideid autoehitamiseks(mitte lowrider veel) ja väga meeldiv auto jäi silma-62 Impala 2 doors.
05.05.2011 at 01:16
partel
  
SPLIT: lowrider või mitte
Noh, kui keegi mingi asjaga rahul pole, on alati võimalus ise näidata, kuidas asja õigesti teha.

Mis terminoloogia täpsusse puutub, siis tuleb ikkagi arvestada, et auditooriumiks on publik, kes ei ole spetsialistid ehk tuleb rääkida neile arusaadavate sõnadega.

Sama ka muudes eluvaldkondades, näiteks doktorikraadiga juristid, vandeadvokaadid, õigusteduskonna õppejõud jt ütlevad "firma" juriidiliselt korrektse "ettevõtja" asemel jms.

Autonäituste võitja selgitatakse hindamise teel, mis on oma olemuselt subjektiivne, erinevalt näiteks kiirendusvõistlustest, kus aega saab mõõta, s.t. tulemus on objektiivne.

Sellest tulenevad igasugused küsimused, kui näiteks autonäituse peasponsor võidab oma eksponaadiga jms.

Kiirendusvõistlusel seda küsimust ei ole, stopperile ju altkäemaksu ei anna.

"Auto" tuleneb Kreeka "autos" ja ladina "mobilis" ehk ise liikuv.

Tõstke käsi püsti, kes arvab, et Erkki ehitatud autod ei liigu ise ja lisaks veel üsna kiiresti...

Puritaanidele edu tõeliste lowriderite ehitamisel, loodan neid imetleda lähiaastatel.


____________________________
_
10.05.2011 at 10:27
Ri-Q.
 
SPLIT: lowrider või mitte
Selleks, et rääkida Londonist, ei pea tingimata Londonisse sõitma. Sa Pärtel peaksid hästi teadma, et kui sooviks on ehitada nt kiire ja tehniliselt eeskujulik auto, siis vahel on mõistlikum soovitud tulemuseni jõudmiseks viie auto ehitamise asemel võib-olla enne lugeda viie, ehk isegi ainult ühe, tehniliselt täiusliku auto ehitamisest? Mida iganes, veel kõvem oleks kui mõni ala korüfee eeskuju pakuks.
Kui me peaksime rääkima ainult sellest, mida me ise teeme, siis millest me üldse rääkida saame? Ja kui keegi millestki ei räägi, mis temasse otseselt ei puutu, siis mis asja edasi viiks?
Sisutu on võrrelda igapäevasfääre nii spetsiifiliste asjadega nagu lowriding. Sõna on arusaadav siis, kui sellest saadakse õigesti aru. Et tekiks õige arusaam, selleks ongi vaja asjadest rääkida, kus iganes - foorumitest loenguteni. Lowrididing paraku pole asi, millest igapäevaselt räägitakse. Nagu näha, jäi see eelmises teemas isegi selle foorumi jaoks natuke võõraks.
Autode hindamine oli ja on subjektiivne, kuid nagu juba öeldud - subjektiivsusel ja subjektiivsusel on vahe. Rakendades teatud kriteeriumeid on võimalik asisem tulemus kui tegutsedes kaootiliselt (alustada tuleb sellest, et kõik (hindajad) teaksid, mida üldse hinnata(kse).


____________________________
REC
BB
10.05.2011 at 20:17
Bulldozer
  
SPLIT: lowrider või mitte
Kõige tähtsam auto ümberehitamise juures on see, mis stiili ja ajastu poole omanik püüdleb. Enne seda on kõige olulisem endale selgeks teha custom ajalugu. Kui omanik ei ole päris kindel mis stiili ta oma auto teeb, tulebki tihtilugu tulemuseks midagi segast, midagi ebamäärast, mis tekitavad üsna vihaseid diskussioone(nagu siin näha).

Mistõttu mul olekski hea meel kui te kõik kelle huvi või oma arvamus, tuleks minu loengut kuulama Polymeri kultuuritehases. Annan kaks loengut: Lowriding-kultuur (18.mai) ja Kustom-kultuur (25.mai).
http://tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=36614

Näeme seal!


10.05.2011 at 20:28
otsiabi
 
SPLIT: lowrider või mitte
mida te hädaldate? las teeb kasvõi midagi segast ja vb paneb sellega aluse uue suuna tekkimisele! mis te arvate et omal ajal oli esimeste lowriderite ehitamine midagi selget? mulle ka vb ei meeldi kuidas mõne mehe naine riides käib... ei hakka ju kohe virisema selle kallal peaasi et enda naine hästi riides käib.. on nii?

____________________________
'64 T-bird
'71 F100
'74 Charger
'86 STW
11.05.2011 at 09:42
Erkki
  
SPLIT: lowrider või mitte
Huvitav oleks teada, mida Bulldozer arvab sellest oranzist Buick'ist?

Edit: kirjaviga

____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
11.05.2011 at 11:17 1 edit. Last edited 11.05.2011 at 11:18 by Erkki
Bulldozer
  
SPLIT: lowrider või mitte
Ma ei hädalda, aga segaseks kutsusin autot põhjusega. Kui omanik presenteerib oma autot kui "lowriderit" siis peaks see olema põhjendatud või vähemalt mõistetav. Antud masinal ei ole minu arust seda isikupära mida nö tõeline lowrider eeldab - see isikupära peab olema omanikus endas ning väljenduma auto kaudu. Saan aru, et seda stiili on siin ähmaselt püütud siiski taodelda. Näiteks on velgedeks meil valitud kenad reversed Astro Supremes-veljed peene whitewall'iga - see oleks lahe varajase perioodi (60ndad, 70ndad) esindajaks, kuid ülejäänud stiilivalikud räägivad hoopis teist keelt: "streetrodilik" salong, ülevärvitud kroom ja kere pastelse värvivalikuga mõjuvad pigem tuuninguna ning tõenäoliselt viimane stiil ongi kõige suuremaks mõjutajaks siinpuhul olnud.

Teisest küljest on mul hea meel, et see auto meie üritustele siiski tekkis. Olgu ta meie, nohikute, jaoks kui kole tahes, aga enamik publikust, eriti lapsed, näevad siin lowriderit ja selle mõju on tohutu. Olen kindel, et huvi lowridingu vastu tänu sellele oranžile veidrusele vaid kasvab ning tänu internetile on info kättesaadavus veel eriti lihtne. Edasi on meil lihtsalt vaja rohkem väärtustada ajaloo tähtsust, tutvustada stiile ja traditsioone, ühesõnaga jagada uute huvilistega seda mis on oluline. Mis veel vahvam - ehitada paremaid, kvaliteetsemaid ja stiilsemaid autosid, ning nendega eputada, nii et vähe ei ole. Sest sellepärast me siin foorumis olemegi, et rääkida autodest ja jagada oma kirge teistega. Kurb oleks, kui see noor autokultuur juba enne õitsengut ära närtsiks tänu hobilistele endile.

Lühidalt: kas see Buick on minu arvates lowrider? Jah! Miks mitte, kui omanik nii arvab, siis edu talle. Kas see on minu arvates tõeline lowrider? Kaugeltki mitte, kuid seda enam on teistel k.a mul võimalusehitada parem auto, mis oleks tõeline eneseväljendus. Ja siit võibki alguse saada meie Lowriding.

Kõigesse mis meile huvi pakub, tuleb süveneda. Kuid huvi tärkamiseks piisab vaid vähesest ;)

Tänan huvi eest, Erkki. Loodan, et minu jutt väga segaseks ei jäänud - ei tahtnud vastusega väga viivitada.
11.05.2011 at 21:15
DevilDeVille
  
SPLIT: lowrider või mitte
tõupuhas lowrider on koherentne tõupuhta kährikuga. inimesel kõlbab kenasti millegi sarnlevaga kulgeda:



puhtad jooned, mõistlikus mõõdus velg jne.


____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
11.05.2011 at 21:55
Erkki
  
SPLIT: lowrider või mitte
quote:
Bulldozer: Kõige tähtsam auto ümberehitamise juures on see, mis stiili ja ajastu poole omanik püüdleb.



Siin lähevad meie arusaamad lahku, ma olen seda meelt, et hobiauto peab esmajoones vastama omaniku maitsele ja arusaamadele. Autot ehitatakse ikka enda jaoks ja esmatähtis on omaniku rahulolu. Mu meelest on see üks hobiautonduse põhiprintsiipe, et auto peab meeldima esmajoones omanikule ja seejärel alles teistele. Miks ma peaks kedagi teist kopeerima? Et olla teoreetikute meelest stiilipuhas?

EDIT: Samas olen nõus sellega, kui keegi soovib ehitada omale mingi kindla suunitlusega hobiautot, siis peaks ta vastama selle alaliigi üldlevinud arusaamadele: lowrider on madaldatud, 4x4 jälle tõstetud, jne.

____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
11.05.2011 at 23:46 1 edit. Last edited 12.05.2011 at 08:05 by Erkki
Andrus BHRA
 
SPLIT: lowrider või mitte
Üks vanem härrasmees, Gene Winfield, ütles mulle kunagi konjakunapsu kõrvale umbes sama asja, mida Erkki. Peale maeiteamitmendat rumminapsu ütles taat, et Tal on jube lihtne autosid ehitada - teeb valmis ja ütleb, et see on kustom ja keegi kurat ei vaidle kunagi vastu! Minu arvamus autode ehitamisest on see, et internetist saadud tarkustega teoreetikud võivad ju toredad ja targad poisid olla aga reaalsed kogemused "raua väänamisest" mehed, on ikkagi hoopis teine teema! Lisan veel, et minu tehtud tööd on eelpoolnimetatud vanahärra hindanud hindega - tule minu juurde tööle!

____________________________
BMW M1 Turbo Sauber Group 5
´57 Chrysler 300 Promod
´13 Chevy Express AWD
´87 Chevy Fleetside 454
Paar Ameerika uazikut
12.05.2011 at 08:11
Bulldozer
  
SPLIT: lowrider või mitte
quote:
Erkki: Siin lähevad meie arusaamad lahku, ma olen seda meelt, et hobiauto peab esmajoones vastama omaniku maitsele ja arusaamadele. Autot ehitatakse ikka enda jaoks ja esmatähtis on omaniku rahulolu. Mu meelest on see üks hobiautonduse põhiprintsiipe, et auto peab meeldima esmajoones omanikule ja seejärel alles teistele. Miks ma peaks kedagi teist kopeerima? Et olla teoreetikute meelest stiilipuhas?.

Seda ma ju oma teises postis ka ütlesin.

Muidugi peab vastama hobiauto eelkõige omaniku maitsele ja arusaamadele. Sellele ma vastu ei vaidlegi. Kopeerimisest ei ole keegi midagi maininud minu arust. Mina tahan öelda seda, et kui valida oma vanaauto projekti suunaks kindel stiil kindlast ajast, siis võiks sellesse ka lugupidamisega suhtuda, mitte järgida trende või lihtsalt toppida modernseid velgi alla. Auto on ju eneseväljendus, meie jaoks väljendub sealt omaniku suhtumine.

edit: quote oli katki

12.05.2011 at 08:50 1 edit. Last edited 12.05.2011 at 11:04 by Bulldozer
Lowrider
SPLIT: lowrider või mitte
quote:
Erkki:
quote:
Bulldozer: Kõige tähtsam auto ümberehitamise juures on see, mis stiili ja ajastu poole omanik püüdleb.



Siin lähevad meie arusaamad lahku, ma olen seda meelt, et hobiauto peab esmajoones vastama omaniku maitsele ja arusaamadele. Autot ehitatakse ikka enda jaoks ja esmatähtis on omaniku rahulolu. Mu meelest on see üks hobiautonduse põhiprintsiipe, et auto peab meeldima esmajoones omanikule ja seejärel alles teistele. Miks ma peaks kedagi teist kopeerima? Et olla teoreetikute meelest stiilipuhas?

EDIT: Samas olen nõus sellega, kui keegi soovib ehitada omale mingi kindla suunitlusega hobiautot, siis peaks ta vastama selle alaliigi üldlevinud arusaamadele: lowrider on madaldatud, 4x4 jälle tõstetud, jne.
Noo pangu kasvõi 30'' veljed alla kui omale meeldib, mul ükskõik. Aga ärgu nimetagu asja suure suuga lowrideriks kui ta tegelt ei paista asjast mitte midagi jagavat. Lowrider on palju rohkemat kui lihtsalt madal auto mida kergitada saab, sellest saad ainult siis aru kui tunned sellega üles kasvanud inimesi.
12.05.2011 at 09:33
Motorist
  
SPLIT: lowrider või mitte
Jippiiii, teie definitsioonidele tuginedes on mul ka peaaegu Lowrider!!! :D
Kere kahjuks stock, sisu vahetatud parima versiooni oma vastu.... Ja on olemas hüdrauliline verdustus. Kõrgus varieerub ca 30cm ...... Sõita saab igas asendis, küll aga pole ette nähtud. Kuid parklas saab inimesi naljaviluks segadusse ajada küll. Tuled kõrgena sisse , pargid ära ja enne uksest välja astumist tõmbad hoova kõige madalamasse asendisse. Paned ukse kinni ja kolme sammu pärast hakkab auto vaikselt ja ühtlaselt maadligi vajuma. Tuled tagasi ja nagu mootori käima paned ja hoova tõmbad, siis ajab ennast jälle püsti. Mingi ennasttäis nolgi kombel põrgata ja sihitult hüpelda ei saa , õnneks. Aga tegelikult on sõita selle hüdraulika peal ikka äraütlemata mugav.
Auto ise on selline :D :D :D


Tegelt tahtsin öelda oma mõtet. Pole mõtet kadetseda ja pindu lõhki ajada, enamus teemavõõraid kodanike ei saa elu lõpuni stiilidest ja variatsioonidest aru.
Las see Buick olla mõnele lowrider ja las mõnele mitte. Ilus on ta nagunii. Samuti nagu pole siiani ehitatud stiililt puhtaverelist Hotrodi ega ka muid sellesuunalisi autosid meie banaanias.
Kusjuures sellest põrgates ja lääpas sõitmisest ei saa ma küll aru. Videodelt on näha et suht jäik on sel moel liikudes. Ebamugav ju!!! Ju on asi siis pigem selles meeletus soovis silma paista. Nagu ka nyyd neegritel see highflyerite teema on , meeletult suured ja debiilsed veljed, auto on pe..e keeratud aga neeger sees on ise üliõnnelik.

PS. mõnel autol siiski peabki esivedrusid lõikama/vahetama selleks et saavutada visuaalselt parimat tulemust. ( vihjan oma cady alalõuale)

____________________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: Roostevaba väljalase KÕIGILE! info tel 53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi
13.05.2011 at 20:53
Bulldozer
  
SPLIT: lowrider või mitte
quote:
Motorist: Jippiiii, teie definitsioonidele tuginedes on mul ka peaaegu Lowrider!!! :D
Kere kahjuks stock, sisu vahetatud parima versiooni oma vastu.... Ja on olemas hüdrauliline verdustus. Kõrgus varieerub ca 30cm ...... Sõita saab igas asendis, küll aga pole ette nähtud. Kuid parklas saab inimesi naljaviluks segadusse ajada küll. Tuled kõrgena sisse , pargid ära ja enne uksest välja astumist tõmbad hoova kõige madalamasse asendisse. Paned ukse kinni ja kolme sammu pärast hakkab auto vaikselt ja ühtlaselt maadligi vajuma. Tuled tagasi ja nagu mootori käima paned ja hoova tõmbad, siis ajab ennast jälle püsti. Mingi ennasttäis nolgi kombel põrgata ja sihitult hüpelda ei saa , õnneks. Aga tegelikult on sõita selle hüdraulika peal ikka äraütlemata mugav.
Auto ise on selline :D :D :D

Tegelt tahtsin öelda oma mõtet. Pole mõtet kadetseda ja pindu lõhki ajada, enamus teemavõõraid kodanike ei saa elu lõpuni stiilidest ja variatsioonidest aru.
Las see Buick olla mõnele lowrider ja las mõnele mitte. Ilus on ta nagunii. Samuti nagu pole siiani ehitatud stiililt puhtaverelist Hotrodi ega ka muid sellesuunalisi autosid meie banaanias.
Kusjuures sellest põrgates ja lääpas sõitmisest ei saa ma küll aru. Videodelt on näha et suht jäik on sel moel liikudes. Ebamugav ju!!! Ju on asi siis pigem selles meeletus soovis silma paista. Nagu ka nyyd neegritel see highflyerite teema on , meeletult suured ja debiilsed veljed, auto on pe..e keeratud aga neeger sees on ise üliõnnelik.

PS. mõnel autol siiski peabki esivedrusid lõikama/vahetama selleks et saavutada visuaalselt parimat tulemust. ( vihjan oma cady alalõuale)
Motorist,
Asi ei ole selles kas autol on hüdraulika võt mitte. Asi on stiilis. Arvan, et meie "kriitikutele" valmistab selle Buick'i juures pahameelt omaniku suhtumine: fakt on see, et omanik on presenteerinud oma autot kui "lowriderit", mis tähendab, et see ei ole lihtsalt suvaline Buick. Ja igalühel on õigus seda vastavalt kritiseerida(siin on siiski foorum). Asja uurides läheb asi segaseks: showdel imiteerib omanik air bag süsteemiga "hoppingut"(üles-alla hüppamine). Airbagid on muidu täiesti ok (ja minu arust palju mugavam) lowrideri süsteem aga hüppamiseks ei ole need mõeldud - teed narriks end vaid niimoodi. Hopping arenenud hüdraulika teema. Teine näide on intervjuu, kus küsitakse omanikult mis süsteemiga tegu on (antud juhul air) ning selgub, et omanikul pole suurt aimugi, mis asi tal see "lowrider" siiski on. Salong ja kaotatud kroom meenutab rohkem moodsamat streetrodi või tuuningut. Rattavalik (Supremes ja pinner-whitewalls) viitab jällegi varajasele lowriderile kus hüppamist veel olemas ei olnud. Need maitsevääratused tekitavadki konflikti!

Mis ma tahan öelda on see, et see on väga tore väike auto(ning mul on hea meel, sest see meeldib rahvale ning kindlasti mõjutab meie custom ja lowrider-autokultuuri), kuid ta ei ole kirega ehitatud - mistõttu ei ole ta minu silmis stiilne. Kui vastata küsimusele, kas see on lowrider siis muidugi on - miks mitte - lihtsalt natuke segaduses. Igaüks võib auto ümber ehitada selliseks nagu ise tahab - see on lahe. Kui omanik ei viitsi süveneda ning ajalugu ei huvita (kuigi tegu on vana autoga ning suur rõhk selles foorumis ja nendel üritustel on just vanadel autodel) siis fain, ehitagu - aga olgu valmis ka kriitikaks. Kriitika võib olla küll valus aga ka kasulik. Muidugi, klaviatuuri-kauboidele soovitan oma väiteid ka põhjendada: see, et too Buick ei ole lowrider või, et Mr Cartoon ütles nii või naa ei ole just tugev argument. Pealegi, see mida mina siin kirjutan, on puhtalt minu isiklik arvamus. Selleks on meil kõigil õigus.

Ei ole hullu midagi. Kui auto ei meeldi, ehitage parem.

Muide, väga lahe Citroën! Ise oleksin äärepealt CX mudel ostnud eelmisel aastal.
13.05.2011 at 22:04
tqhq.ee foorum : Vaba teema : SPLIT: lowrider või mitte   1 2 3 4  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.