Poster |
Message |
inc13 |
Parim käigukasti toorik (high nm/hp)
Milline (atm)kast võiks olla parim toorik kui vaja on teha selline asi mis kestab ca 800 hp ja ~900 nm(väikese varuga)? Tegemist on on ülelaetud mootoriga mis foorumi konteksti ei sobi,seega bellhousing tuleb igaljuhul modifitseerida.
Parim oleks muidugi 4 käiguline aga see vist on ebareaalne.
Millisele kastile on kõige rohkem kõvasid perfomance tükke saada?
Th400 ja Powerglide on jäänud silma kõigerohkem ,kuidas th350 ja th700 tugevusvaru on ?
|
03.02.2014 at 10:46 |
2 edits. Last edited 03.02.2014 at 11:01 by inc13
|
partel |
Parim käigukasti toorik (high nm/hp)
4-käigulisest on 4L80, 1000+ hj jaoks, on olemas, aga veel proovimata.
TH-400 on 800 hj blowerit kestnud küll.
PG mõistagi rohkem.
Point selles, et "kaitseventiiliks" on rehvide/raja pidamine, täpsemalt selle puudumine.
Ka üsna "alamõõdulised" kastid on mulle üllatuseks vastu pidanud...
Tänapäeval see kastimudel ei tähenda suurt midagi, kuna kõik võib olla aftermarket.
____________________________
_ |
03.02.2014 at 11:38 |
|
DevilDeVille |
Parim käigukasti toorik (high nm/hp)
TH200-4R on ka täiesti arvestatav alternatiiv.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
03.02.2014 at 13:04 |
|
partel |
Parim käigukasti toorik (high nm/hp)
quote: DevilDeVille: TH200-4R on ka täiesti arvestatav alternatiiv.
See jäi jah mainimata.
Ja Art Carr peaks asja oskama...
____________________________
_ |
03.02.2014 at 13:19 |
|
inc13 |
Parim käigukasti toorik (high nm/hp)
quote: partel: 4-käigulisest on 4L80, 1000+ hj jaoks, on olemas, aga veel proovimata.
TH-400 on 800 hj blowerit kestnud küll.
PG mõistagi rohkem.
Point selles, et "kaitseventiiliks" on rehvide/raja pidamine, täpsemalt selle puudumine.
Ka üsna "alamõõdulised" kastid on mulle üllatuseks vastu pidanud...
Tänapäeval see kastimudel ei tähenda suurt midagi, kuna kõik võib olla aftermarket.
4L80 on huvitav idee.Kasti tugevust on mul vaja seadistamise ajaks ,tänaval säästab pidamise puudulikkus kasti.
quote: DevilDeVille: TH200-4R on ka täiesti arvestatav alternatiiv.
Võtaks aluseks ikka asja mis on juba algselt tugev.Th200 ehitamine vastavaks rohkem "because I Can" projekt
|
03.02.2014 at 18:02 |
|
partel |
Parim käigukasti toorik (high nm/hp)
4L80 on põhimõtteliselt TH-400 + neljas käik 0.75 ülekandega.
Meil lihtsalt tahtmine ka miski 300+ km/h sõita, ilma et käigud otsa lõpeks...
____________________________
_ |
03.02.2014 at 18:15 |
|
inc13 |
Parim käigukasti toorik (high nm/hp)
quote: partel: 4L80 on põhimõtteliselt TH-400 + neljas käik 0.75 ülekandega.
Meil lihtsalt tahtmine ka miski 300+ km/h sõita, ilma et käigud otsa lõpeks...
Tegemist siis 4L80-E kastiga? Kuidas te seda juhite? |
03.02.2014 at 18:47 |
|
DevilDeVille |
Parim käigukasti toorik (high nm/hp)
Kakssada ongi nunnu just seepärast, et tema toimetab automaagiliselt ka omast tarkusest. 4l80e vahetab käiku kas manual valve bodyga või täiendava kontrolleriga. Kunagi tegin ka mingeid võrreldavaid rahanumbrite kokkutoksimisi ja tulid suht samasse auku sama tugevusklassi puhul.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
03.02.2014 at 18:49 |
|
tõnisson |
Parim käigukasti toorik (high nm/hp)
http://overdrive.fi/forum/viewtopic.php?f=50&t=258565
____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44 |
03.02.2014 at 19:22 |
|
partel |
Parim käigukasti toorik (high nm/hp)
4L80-E jah.
Juhtimine: Kasti progetava ajuga.
On mingi CD/DVD vms.
Kast autol küljes, aga progetud veel ei ole ja töötanud veel ei ole, ehk ei tahaks eriti "ülbitseda"...
Samas peaks ju üsna tõenäoliselt töötama...
____________________________
_ |
03.02.2014 at 19:25 |
|
DevilDeVille |
Parim käigukasti toorik (high nm/hp)
Töötabki, mikimaal on tehtud lademetes võrdlusteste eri tootjate kontrolleritele. Täitsa interneeduses saadaval ja puha.
Siin esimene suht põhjalik, mis näppu jäi
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
03.02.2014 at 19:27 |
1 edit. Last edited 03.02.2014 at 19:30 by DevilDeVille
|
partel |
Parim käigukasti toorik (high nm/hp)
TCI Automotive - Universal Automatic Transmisson Controller 2.9.20
On mul hetkel arvutis tsedari pealt installitud.
____________________________
_ |
03.02.2014 at 19:38 |
|
partel |
Parim käigukasti toorik (high nm/hp)
quote: inc13:Tegemist siis 4L80-E kastiga? Kuidas te seda juhite?
Kui mu "hommikune mälu" väga ei peta, siis on veel kastiaju juhtmega ühendatud mootoriajusse (F.A.S.T).
Igatahes on mul kuri kahtlus, et kasti "Fully Operational" staatusse viimise protsessi käigus saab mahlakaid väljendeid tarvitada!
BTW Fasti kohta ka dvd olemas, vaatad - kõik lihtne ja loogiline, aga mõne aja pärast ei mäleta enam suurt midagi!
____________________________
_ |
04.02.2014 at 09:06 |
|
inc13 |
Parim käigukasti toorik (high nm/hp)
PG sai üle vaadatud,bellhousing on pisut väike (flex/hammasvöö ei mahu sisse) .Kas mõnes kastil võiks olla suurem koda? |
05.02.2014 at 11:32 |
|
DevilDeVille |
Parim käigukasti toorik (high nm/hp)
PG on 19 tolli ja th400 tollike suurema läbimõõduga.
Suht ülevaatlik leht.
Veel suuremat tahtes jäävad lauale SAE 1; 1/2; 0; 00 bellhousingud ja sinnaotsa siis Allisoni käimakott.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
05.02.2014 at 12:00 |
|
inc13 |
Parim käigukasti toorik (high nm/hp)
quote: DevilDeVille: PG on 19 tolli ja th400 tollike suurema läbimõõduga.
Suht ülevaatlik leht.
Veel suuremat tahtes jäävad lauale SAE 1; 1/2; 0; 00 bellhousingud ja sinnaotsa siis Allisoni käimakott.
Tänud ,see umbes tollike ongi just PG puhul puudu |
05.02.2014 at 12:31 |
|
partel |
Parim käigukasti toorik (high nm/hp)
Kasti asjus ei ole ise pidanud eriti kodutööd tegema, kuna oleme kasutanud suht tavapäraseid asju, põhiküsimused on olnud lihtsalt:
* Turbiini stall speed
* Kasti üldine tugevus ja jahutus
* Kardaani pikkus
Samas üht-teist on dragis saavutatud...
Muuseas on olemas ka Gear Vendor'i overdrive. See paraku just tasuta pole...
Isiklik kogemus on miski 100+ km kõrvalistmel.
Sisselülitumisega oli jama, et suht kõrged pöörded ja suht pinnagaas, ja sai mõeldud "et lülitu nüüd ometi sisse!".
Aga kui sees oli, siis hoidis ka üsna madalatel pööretel.
Aga mis mootoriga ikkagi tegu on, julgen arvata, et sa ei pea selle mainimisega üleliia häbenema!
____________________________
_ |
05.02.2014 at 12:45 |
|
Olds |
Parim käigukasti toorik (high nm/hp)
quote: partel: quote: inc13:Tegemist siis 4L80-E kastiga? Kuidas te seda juhite?
Kui mu "hommikune mälu" väga ei peta, siis on veel kastiaju juhtmega ühendatud mootoriajusse (F.A.S.T).
Igatahes on mul kuri kahtlus, et kasti "Fully Operational" staatusse viimise protsessi käigus saab mahlakaid väljendeid tarvitada!
BTW Fasti kohta ka dvd olemas, vaatad - kõik lihtne ja loogiline, aga mõne aja pärast ei mäleta enam suurt midagi!
Olen Soome samalaadsele kastile FAST-i aju müünud ja kiideti taevani. Kui huvi, võta ühendust
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
05.02.2014 at 13:00 |
|
inc13 |
Parim käigukasti toorik (high nm/hp)
quote: DevilDeVille: Töötabki, mikimaal on tehtud lademetes võrdlusteste eri tootjate kontrolleritele. Täitsa interneeduses saadaval ja puha.
Siin esimene suht põhjalik, mis näppu jäi
quote: partel: 4L80-E jah.
Juhtimine: Kasti progetava ajuga.
On mingi CD/DVD vms.
Kast autol küljes, aga progetud veel ei ole ja töötanud veel ei ole, ehk ei tahaks eriti "ülbitseda"...
Samas peaks ju üsna tõenäoliselt töötama...
Vaatasin kogu seda teemat, ning tõdesin, et mul sellist asja pole vaja.Mulle piisab manual valvebody funktsioon täiesti.Shitpointide ja igast täppishäälestuse asemel tõmban kangist ja käik vahetub.
quote: partel:
Aga mis mootoriga ikkagi tegu on, julgen arvata, et sa ei pea selle mainimisega üleliia häbenema!
Mootoriks on Mercedes-e M100 ,millel tuleb turboga üleladimine
Kasti flants on see vasakpoolne
|
05.02.2014 at 13:09 |
2 edits. Last edited 05.02.2014 at 13:10 by inc13
|
partel |
Parim käigukasti toorik (high nm/hp)
quote: inc13:Shitpointide ja igast täppishäälestuse asemel tõmban kangist ja käik vahetub.
Üks variant käikude tõmbamiseks "shitpointis" on teadagi Lenco mudelid.
Samas manual valve-bodyga big-blockiga olen sõitnud tänaval ja dragirajal, ja üsna karmilt. Aga kuna ma siin praegu räägin, siis järelikult võis sõita küll.
____________________________
_ |
05.02.2014 at 21:01 |
|
inc13 |
Parim käigukasti toorik (high nm/hp)
quote: partel: quote: inc13:Shitpointide ja igast täppishäälestuse asemel tõmban kangist ja käik vahetub.
Üks variant käikude tõmbamiseks "shitpointis" on teadagi Lenco mudelid.
Samas manual valve-bodyga big-blockiga olen sõitnud tänaval ja dragirajal, ja üsna karmilt. Aga kuna ma siin praegu räägin, siis järelikult võis sõita küll.
Mõte oli selles,et igasuguse elektroonika pornuhha asemel ja täiesti tundmatu prgrammi nullist õppimise asemel eelistan käsitsi käiku vahetada.See progetav asi on pigem kasti kasutamiseks automaadina,funktsioon mida mul pole vaja
Praegune tänavaauto(sb) toimetab väga edukalt manual valvebodyga
quote: partel:
Üks variant käikude tõmbamiseks "shitpointis" on teadagi Lenco mudelid.
Aitäh soovituse eest ,see kangidega vehkimine (6 käiku näiteks) meenutab pigem jõusaali kui autot |
05.02.2014 at 21:28 |
1 edit. Last edited 05.02.2014 at 21:32 by inc13
|
vvt |
Parim käigukasti toorik (high nm/hp)
Kõigepealt tasub endalt küsida, et kas overdrive on vajalik või mitte. Sealt edasi jääb valik väiksemaks.
Overdrive tähendab tagaveolistel kastidel lisakaalu ja see viimane käik kipub olema just see, mis suure võimuga esimesena küpseb.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
05.02.2014 at 21:31 |
1 edit. Last edited 05.02.2014 at 21:33 by vvt
|
inc13 |
Parim käigukasti toorik (high nm/hp)
quote: vvt: Kõigepealt tasub endalt küsida, et kas overdrive on vajalik või mitte. Sealt edasi jääb valik väiksemaks.
Overdrive tähendab tagaveolistel kastidel lisakaalu ja see viimane käik kipub olema just see, mis suure võimuga esimesena küpseb.
Overdrive oleks hea aga mitte eluliselt vajalik,saaks maanteel ka rahulikult kruisida.
Tagasilla ülekanne on 2.65 |
05.02.2014 at 21:35 |
|
partel |
Parim käigukasti toorik (high nm/hp)
Mis need maanteepöörete nõuded on?
Meil tavaliselt 2500 kandis 3.42/3.73 ülekandega.
Ja 2.73 ülekandega pidi linnas sõitma teise teise käiguga.
Ja Muncie manuaal Camaroga, mille M21 kasti esimene käik on 2.2 ja tagaülekanne pikk, sai linnasõit üldse esimesega tehtud...
____________________________
_ |
05.02.2014 at 21:54 |
|
inc13 |
Parim käigukasti toorik (high nm/hp)
quote: partel: Mis need maanteepöörete nõuded on?
Meil tavaliselt 2500 kandis 3.42/3.73 ülekandega.
Ja 2.73 ülekandega pidi linnas sõitma teise teise käiguga.
Ja Muncie manuaal Camaroga, mille M21 kasti esimene käik on 2.2 ja tagaülekanne pikk, sai linnasõit üldse esimesega tehtud...
120 kmh oleks hea kui oleks miskit ~2000 rpm |
05.02.2014 at 22:14 |
|