Poster |
Message |
speedbird |
split: õlivaidlus
Õlivahetused on tõesti kõige elementaarsem asi auto omamise juures ja on ju kõigile üpris loogiline, et kui kaks hõõrduvat metalldetaili kehvemat määrimist hakkavad saama vana õli näol, siis 2000-3000 pöörde juures töötades päev päeva järel toimub juba oluline kulumine, mis annab end tunda võib-olla 20k km pärast juba. Paneb tõesti imestama, kui paljud inimesed sellele üldse tähelepanu ei pööra. See oli vist üsna õige tähelepanek, et see ei paista ju välja. Teine põhjus vast see, et autovõõrale inimesele tundub see rohkem selline töökodade promo olevat, et vaheta ikka õli kogu aeg ja maksa meile raha. Umbes samas stiilis, nagu pestakse autot ainult heal juhul kaks korda aastas.
Ise olen õlivahetuste osas üpris pedant ja 10 000 on mulle suht viimane piir iga auto juures sõltumata soovitusest. 6.2 diislil üldse 3000-3500 km Olen õlidest üsna palju lugenud ja suvalist jama ka kunagi ei osta. Jeepi kallan homme Royal Purple't.
On arusaadav, kui ei taheta meeletut summat õli peale välja käia, aga minge siis kasvõi suurde Fixusesse Mustamäel ja tuhnige ringi. Seal üsna tihti korralikele õlidele allahindlused. Või siis Automaailm... Kui ei ole just garantiiga auto, siis ei pea ju õli sellises kohas vahetama, kes ainult oma õli peale surub.
____________________________
'15 Challenger SRT 392 / '79 Corvette 383 Stroker
www.ameerikaraud.ee |
28.02.2014 at 12:00 |
|
anryo |
split: õlivaidlus
quote: speedbird:On arusaadav, kui ei taheta meeletut summat õli peale välja käia, aga minge siis kasvõi suurde Fixusesse Mustamäel ja tuhnige ringi. Seal üsna tihti korralikele õlidele allahindlused. Või siis Automaailm... Kui ei ole just garantiiga auto, siis ei pea ju õli sellises kohas vahetama, kes ainult oma õli peale surub.
Ma ütleks, et pigem osta natuke odavamat õli ja vahetada tihemini, kui osta kallim õli ja seda harvemini vahetada.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
28.02.2014 at 13:43 |
|
Olds |
split: õlivaidlus
quote: anryo: quote: speedbird:On arusaadav, kui ei taheta meeletut summat õli peale välja käia, aga minge siis kasvõi suurde Fixusesse Mustamäel ja tuhnige ringi. Seal üsna tihti korralikele õlidele allahindlused. Või siis Automaailm... Kui ei ole just garantiiga auto, siis ei pea ju õli sellises kohas vahetama, kes ainult oma õli peale surub.
Ma ütleks, et pigem osta natuke odavamat õli ja vahetada tihemini, kui osta kallim õli ja seda harvemini vahetada.
Täiesti vale suhtumine Anryo! Julgen seda väita, olles läbinud koolituse ning näinud odava ja kalli õli vahet reaalajas katsestendides
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
28.02.2014 at 13:52 |
|
PTC |
split: õlivaidlus
odavat õli kallilt müüa on imelihtne ju; |
28.02.2014 at 14:38 |
|
ivoalaska |
split: õlivaidlus
Õlivahetusel tuleb kasuks, kui mõni sõber omab autoteenindust. Need hinnad, millega nemad saavad oma õli ja filtrit kätte, erinevad kardinaalselt letihindadest.
____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks |
28.02.2014 at 15:35 |
|
DevilDeVille |
split: õlivaidlus
Odava õli kallilt müümisest sedapalju, et olnud ise kunagi ühe "odavõli" esindaja, nägin pilte tehase tootmisliinist, millel järjepanu vurasid sellesama odavõli, Mobili, BP ja veel mingi asja vaadid
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
28.02.2014 at 16:46 |
|
Jesper |
split: õlivaidlus
Njah, mina vist olengi see "tüüpiline eesti autoomanik", sest ausalt öeldes on maailmas ühe käe sõrmedel loetav kogus asju, millega ma oma pead veel vähem vaevata viitsin kui igapäevakäru õlimark ja vahetuse välp. Kui tuluke põlema hakkab siis läheb järgmine laar Addinoli sisse ja moos, kelle jaoks ma seda autot poputan või hoian? Et kui mingi laksu all vahtraleht külje pealt sisse lendab ja kindlustus "õiglase turuhinna" maksab, siis on südamel hea rahulik sest emexi pressi alla läheb ikka korralikult õlitatud mootor? Ja kui peakski mingi ime läbi enne emexit müüki minema, siis küll ta tagatulede paistmise garantiiaja ikka vastu peab, edasisest on mul sügavalt ükskõik. Kogu see pull omaks mõtet kui ostaks uue auto plaaniga seda näiteks 20a pidada, või siis pärast kapremonti, aga mõlemad on ikka suht erandlikud juhtumid.
Ja muideks ma pesen igapäevakäru mitte kaks vaid üks kord aastas, vahel on mõni aasta ka vahele jäänud Jällegi tundub isegi foorumites plähmerdamine sada korda mõistlikuma tegevusena kui pesulajärjekorras esimese Eesti CR-V-dega maid ja puid jagada.
Kusjuures see kõik ei tähenda et antud auto mind külmaks jätaks, vastupidi, mul on kahtlane tunne et tüüpidel oli projekteerimise ajal minu pilt seina peal, et teeme vot sellele djuudile auto. Kuidagi eriti hästi istuv mudel on sattunud. Aga siiski peab ka autopedenduses valitsema kord ja kastisüsteem, sest aega on meil kõigil piiratud hulk ja selle nutikas kasutamine üks tähtsamaid oskusi
Hobiautod muidugi saavad kõiki häid ja paremat marki määrdeid soontesse
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
28.02.2014 at 23:21 |
2 edits. Last edited 28.02.2014 at 23:26 by Jesper
|
Fog |
split: õlivaidlus
quote: Jesper: Njah, mina vist olengi see "tüüpiline eesti autoomanik", sest ausalt öeldes on maailmas ühe käe sõrmedel loetav kogus asju, millega ma oma pead veel vähem vaevata viitsin kui igapäevakäru õlimark ja vahetuse välp. Kui tuluke põlema hakkab siis läheb järgmine laar Addinoli sisse ja moos, kelle jaoks ma seda autot poputan või hoian? Et kui mingi laksu all vahtraleht külje pealt sisse lendab ja kindlustus "õiglase turuhinna" maksab, siis on südamel hea rahulik sest emexi pressi alla läheb ikka korralikult õlitatud mootor? Ja kui peakski mingi ime läbi enne emexit müüki minema, siis küll ta tagatulede paistmise garantiiaja ikka vastu peab, edasisest on mul sügavalt ükskõik. Kogu see pull omaks mõtet kui ostaks uue auto plaaniga seda näiteks 20a pidada, või siis pärast kapremonti, aga mõlemad on ikka suht erandlikud juhtumid.
Ja muideks ma pesen igapäevakäru mitte kaks vaid üks kord aastas, vahel on mõni aasta ka vahele jäänud Jällegi tundub isegi foorumites plähmerdamine sada korda mõistlikuma tegevusena kui pesulajärjekorras esimese Eesti CR-V-dega maid ja puid jagada.
Kusjuures see kõik ei tähenda et antud auto mind külmaks jätaks, vastupidi, mul on kahtlane tunne et tüüpidel oli projekteerimise ajal minu pilt seina peal, et teeme vot sellele djuudile auto. Kuidagi eriti hästi istuv mudel on sattunud. Aga siiski peab ka autopedenduses valitsema kord ja kastisüsteem, sest aega on meil kõigil piiratud hulk ja selle nutikas kasutamine üks tähtsamaid oskusi
Hobiautod muidugi saavad kõiki häid ja paremat marki määrdeid soontesse
+1
Nagu ise oleks kirjutanud.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
28.02.2014 at 23:44 |
|
DevilDeVille |
split: õlivaidlus
Tarbekulgureid peseb mul vihm, lubrikante kasutan sellistes Gulfi valikust ning vahetan ca 7000 kilu ja meetri tagant.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
01.03.2014 at 01:54 |
1 edit. Last edited 01.03.2014 at 01:55 by DevilDeVille
|
Astro-97 |
split: õlivaidlus
minu astro saab iga 5000 järel Gulf poolsünti... tundub, et ta on rahul
samas... addinoli ei julge ma sinna küll valada.
____________________________
CB (Ch19 FM), PMR (446.155), vahest ka 8AM. |
01.03.2014 at 09:47 |
|
DevilDeVille |
split: õlivaidlus
quote: Astro-97: addinoli ei julge ma sinna küll valada.
Addinol, muideks, ongi see tehas, kust tuleb ka lademes noobelmarkide õlisid
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
01.03.2014 at 15:11 |
|
franz125 |
split: õlivaidlus
quote: [b]speedbird: 6.2 diislil üldse 3000-3500 km
Tea millega selline vahetusvälp põhjendatud on?Tänapäeva rekkadki ajavad iga 30000 km välbaga läbi. |
01.03.2014 at 16:54 |
|
trs200 |
split: õlivaidlus
Usk. |
01.03.2014 at 18:46 |
|
90Deville |
split: õlivaidlus
Eks ölid olid sitemad sellal, ja ilmselt sai gambiamotors ka ise aru et see mootorilaadne toode ei seisa koos koormuseall ning vältimaks neile kahjulikke kohtukeisse valis sellise välba.
Niikuinii keegi ei sellest kinni ei pea.
____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi |
01.03.2014 at 19:01 |
|
cipo |
split: õlivaidlus
Ühinen DevilDeVille arvamusega: olemas sama kogemus Renault ja võibolla ka muude tootjate originaalõliga, mida müüdi muu sildiga (arwidson, teho) kordades odavamalt.
OT: kui sa saad ikka universaallaadurile rehvid millel on "bobcat" üle vulkaniseeritud "watts" ja hinnavahe on 50% siis paneb ikka mõtlema, või mis?
____________________________
ex. linc. continental - burn baby, burn - R.I.P.
ex. S10 - 350CID - hardcore ride
ex. TranSSport 3800 - for family |
01.03.2014 at 19:41 |
|
supp |
split: õlivaidlus
renooga oli meil selline kogemus: 1,5diislid ja taksod, ettenähtud oli tehasepoolt ELF, millegipärast otsustas esindus kokkuhoida ja pani sama spetsifikatsiooniga castrolit, praktikas tähendas see seda, et 150t km pärast lendasid mootorid laiali ehk olid kulunud, elfi kasutanud mootorid sõitsid 400t km, samas õli spetsif oli sama |
01.03.2014 at 21:06 |
|
Lowrider |
split: õlivaidlus
Nägin autolehe vahel sellist reklaami. (kliki pildil)
Te vanad targad oskate seda toodet kommenteerida ka? Reklaami järgi tundub kõik muidugi ilus ja huvitav aga kas reaalselt ka sellest asjast head on? |
01.03.2014 at 23:49 |
|
johndoe |
split: õlivaidlus
quote: supp: renooga oli meil selline kogemus: 1,5diislid ja taksod, ettenähtud oli tehasepoolt ELF, millegipärast otsustas esindus kokkuhoida ja pani sama spetsifikatsiooniga castrolit, praktikas tähendas see seda, et 150t km pärast lendasid mootorid laiali ehk olid kulunud, elfi kasutanud mootorid sõitsid 400t km, samas õli spetsif oli sama
sama asja ka fiati kohta kuulnud et total õliga pidid hästi kestma
|
01.03.2014 at 23:53 |
1 edit. Last edited 01.03.2014 at 23:55 by johndoe
|
charger |
split: õlivaidlus
quote: franz125: quote: speedbird: 6.2 diislil üldse 3000-3500 km
Tea millega selline vahetusvälp põhjendatud on?Tänapäeva rekkadki ajavad iga 30000 km välbaga läbi.
See on mingite väikeveokate välp, neil ka pigem 50000.
Rekkadel käib õlivahetus 80000-120000km tagant... |
02.03.2014 at 00:42 |
|
speedbird |
split: õlivaidlus
See 3500 km on tehasenorm. Seal vist mingites tingimustes 5000 km ka, aga ei tasu jamada Kütus seguneb lõpuks õliga ja õli seguneb muu sodiga nii palju, et õli ei määri enam piisavalt. Eks sellisel vanal diislil pääseb kütust rohkem õli sekka ka kui uutel diislitel.
____________________________
'15 Challenger SRT 392 / '79 Corvette 383 Stroker
www.ameerikaraud.ee |
02.03.2014 at 02:59 |
|
Check Engine |
split: õlivaidlus
BMW'd vist pidid ka ainult Castrolit tahtma. Või on siis mingid kindlad mootorid sealt mis seda tahavad? |
02.03.2014 at 04:43 |
|
partel |
split: õlivaidlus
Mark margiks, olulisem vast, mis lisandid seal sees on, näiteks tsink ja fosfor.
http://en.wikipedia.org/wiki/ZDDP
Fosfor muuseas huvitav - point selles, et kulumise käigus tekivad teravad servad ja siis fosfor põletab need ära. See siis väga lihtsustades.
____________________________
_ |
02.03.2014 at 09:31 |
|
Indrek_S |
split: õlivaidlus
quote: Check Engine: BMW'd vist pidid ka ainult Castrolit tahtma. Või on siis mingid kindlad mootorid sealt mis seda tahavad?
Nii see kui eelnevad fiati kui renault näited on Bullshit!
Paluks ikka inimestel väheke peaga móelda, mitte külajutte tóe pähe vótta.
____________________________
not done until it's done |
02.03.2014 at 10:43 |
1 edit. Last edited 02.03.2014 at 11:33 by Indrek_S
|
spinner |
split: õlivaidlus
Jättes targu automargi mainimata, ütlen, et minu diiselmootoriga igapäevaautol (2000 aasta auto) on vahetatud 7 aastat jutti õli 15 000 km tagant ehk täpselt siis kui seda on ette näinud tehas. Hetkel näitab odomeeter 460 000, see number oli autot ostes 180 000. Õli käin vahetamas esinduses ja vahetatav õli on täissünteetiline Castroli toodang. Mootorile ei ole tehtud ühtegi remonti. Ka õlitase on vahetusest vahetuseni jätkuvalt normi piires. Ehk kokkuvõtteks ma pakun, et vähegi uuemas mootoris ei ole küll mingit pointi vahetada õli igaks juhuks varem kui tehas on ette näinud. |
02.03.2014 at 11:28 |
|
Indrek_S |
split: õlivaidlus
Nojh. 15k tundub suht loogiline intervall. Moodsatel autodel pakub tehas kohati 25k. Kui ostad uue auto poest ja vahetad 3-5a pärast välja siis on isegi móistlik. Eks järgmised omanikud saavad loteriipileti. Aga noh see on juba teiste mure.
____________________________
not done until it's done |
02.03.2014 at 11:37 |
|