Poster |
Message |
PTC |
tungraud ei soovi raskust hoida
Tegu siis tungraualaadse tootega meganex /3t floor jack/ -eelmine aasta Tööriistamarketist. Ja enam ei hoia tõstetavat üleval - väga aeglaselt nii cm 5 minuti jooksul vajub alla. Õli välja ei aja, õli nagu on kah - õhk peaks kah välja aetud olema - milles see probleem võiks olla? |
18.03.2014 at 22:15 |
|
Martin460 |
tungraud ei soovi raskust hoida
Ventiili kõvemini kinni keerata ei anna? Ma oma vanal ratastega tungil tegin pikal varrel millega ventiili kinni keeratakse...sellel tegin otasa ringi, et tugevamini saaks kinni keerata.
____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007 |
18.03.2014 at 22:18 |
|
rescue |
tungraud ei soovi raskust hoida
ilmselt ehk ventiil vms millest tavaliselt tung alla lastakse ei sulgu korralikult või on too osakond miski ime läbi viga saanud |
18.03.2014 at 22:18 |
|
Timo |
tungraud ei soovi raskust hoida
Paraku nende odavate tungide viga. Kuna stabiilset kvaliteeti pole, siis mõni töötab laitmatult 10 aastat, teine kotib ajusid algusest peale. huvitaval kombel on aga euro nende hinda kõvasti tõstnud, aga kvaliteet on ikka samaks jäänud, või isegi hullemaks läinud. .
Lahendus vast lahti kiskuda ja kõik ise üle käia/parendada, või osta uus ja loota parimat.
____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935 |
18.03.2014 at 23:23 |
|
hirax |
tungraud ei soovi raskust hoida
quote: Timo: Lahendus vast lahti kiskuda ja kõik ise üle käia/parendada.
Täpselt nii.
Ma just hiljuti "modisin" 2t ja 5t tungraudasid samal põhjusel. Panin selle tavalise odava O-rõnga ja mingi plastjunni asemele normaalse hüdraulika jaoks mõeldud manseti ja nüüd võib isegi üle "normi" raskuseid tõsta. Tõsi küll, treipinki läks ka vaja, sest algselt on loomulikult tehtud mingites mittestandartsetes mõõtudes kolvi sooned. Sooned tuli laiemaks treida.
Ventiilideks on tavalised kuulid. Sama asi, et tung lahti lammutada, kuul mõõta, üks kuullaager ära lammutada ja uus kuul sisse. Kuigi ventiilipesa on pehmemast materjalist kui kuulid (ei tea kuidas originaal-hiinlastel?), siis mul oli ühel tungil kahjustada saanud just kuul, mitte pesa. Kuulil oli nähtav rant sees. Võib olla just sellest samast üleliia tugevast kinni keeramisest...
____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981 |
19.03.2014 at 01:30 |
|
Martin460 |
tungraud ei soovi raskust hoida
Meenus selline seik minu tungi kohta, et kingiti mulle kui ma 25 sain. Nüüd saan 46 ja ega muud midagi kui peab kõvemini kinni keerama ja tõstnud nii Dodge Ram-i kui kõiki sõiduautosid igast nurgast.
____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007 |
19.03.2014 at 07:50 |
|
partel |
tungraud ei soovi raskust hoida
quote: PTC:Ja enam ei hoia tõstetavat üleval - väga aeglaselt nii cm 5 minuti jooksul vajub alla.
Tungraud ei peagi ju üleval hoidma, vaid suutma üles tõsta.
Hoiavad ikka pukid ju!?
____________________________
_ |
19.03.2014 at 08:03 |
|
Maik |
tungraud ei soovi raskust hoida
ma olen üks laisk ja pukkideta inimene, mingiks veljevahetuseks küll pukke alla ei pane. Tung on muidugi korralik ka mul ja eriti ei põe.
Vajadusel olen midagi alla leidnud.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
19.03.2014 at 08:26 |
1 edit. Last edited 19.03.2014 at 08:29 by Maik
|
anryo |
tungraud ei soovi raskust hoida
Kui ise auto alla ronin, siis panen alati pukkidele aga veljevahetuseks küll pukke alla ei pane.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
20.03.2014 at 16:37 |
|
ksound |
tungraud ei soovi raskust hoida
Õhtust!
Üks seik tungraua ohutu kasutuse kohta. See küll keermega tungraud mille Astroga kaasa sain.
Vahetasin ratast ja vajadus oli kõhu alla ka ronida. Tungraud all, esiratas eemaldatud ronisin auto alla nii kubemest saati. Asi uuritud, pugesin välja et võtta võti ja asi kinni keerata. Nagu välja sain ronitud, käis ragin ja auto lamas maapinnal. Tahtsin peaaegu kirikule kroonlühtrit kroonlühtrit kinkida. Keegi päästis minu sel korral. Olgu veel öeldud et kodus polnud peale koera kedagi. Mõtlemisainet laiale ringile seega!
Lühter aga siiani kinkimata kirikule! |
21.03.2014 at 21:07 |
|
PTC |
tungraud ei soovi raskust hoida
tavaliselt panen ratta lapiti auto alla juhuks kui tung otsustab vaba minuti võtta. |
21.03.2014 at 21:11 |
|
diesel |
tungraud ei soovi raskust hoida
jutte tungide ää vajumisest või saba andmisest kuuleb pidevalt.
puki alla panemine on ju vaid mõne sekundi küsimus, seega pole nagu eriti ühtegi pädevat vabandust,
miks peaks misiganes töid ainult tungi najal tegema.
isegi kui endal alla roomata pole plaanis, siis kõhuli maas lösutavat masinat uuesti üles saada
võib üksjagu vaevaline ettevõtmine olla. |
21.03.2014 at 21:38 |
|
PTC |
tungraud ei soovi raskust hoida
peale ühe allalaskmisklapi kuuli (natuke suurema vastu) vahetust, mitu korda ülestõstmise ja alla laskmise tsüklit ja ülekoormusklapi natuke kõvemini kinni keeramist (ühe foorumi juhendi järgi - e.g. keera see klapp nii kinni kui saad ja siis pool pööret tagasi) - tundub et jäi pidama..... Ei teagi milline neist tegevustest aitas. |
23.03.2014 at 15:40 |
|