Poster |
Message |
hoogieboogie |
Küsimus Chevy Van´i kohta
Mul on plaan soetada 5.7 v8 mootoriga chevy van. Niisiis küsiks asjatundjate käest kuidas on hoolduskulud, tihti peaks masinat hooldama ja kui töökindlad need on..kas on võimalik sõita ilma probleemideta järjest 10000 km, kui oleks plaan bussiga reisima minna? kütusekulust olen teadlik
Andestust kui küsimused lollid tunduvad, aga leidsin, et nii saab kiiremini asjalikku infot
Aitäh! |
12.06.2014 at 20:33 |
1 edit. Last edited 12.06.2014 at 22:05 by Vanaisa (Moderator)
|
hoogieboogie |
Küsimus Chevy Van´i kohta
ja kui aega ja viitsimist üle jääb, omasid kogemusi jnejnejne
aitäh |
12.06.2014 at 20:36 |
|
Astro SS |
Küsimus Chevy Van´i kohta
Korras bussiga 10 000 ei ole probleemi aga kuidagi liikuvate räimedega ei julgeks linna ühest otsast teisegi sõita ilma töötava telefonita...
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
12.06.2014 at 20:38 |
|
Martin460 |
Küsimus Chevy Van´i kohta
Mul isa ütles kunagi, et minu autodega ei riski kaugemale sõita kui on taskus raha taksoga koju saamiseks. 10 000km!? |
12.06.2014 at 20:41 |
|
hoogieboogie |
Küsimus Chevy Van´i kohta
(Y) |
12.06.2014 at 20:43 |
|
jan22 |
Küsimus Chevy Van´i kohta
Korralik van on üks väheseid mugavaid autosi millega reisima minna ja 10 000km pole sellisele masinale mingi trip, õlivahetus välp pea sama.
____________________________
Galerii: http://live.hot.ee/gallery/show_gallery?id=918506
http://www.matkaauto.com/
http://www.usaraud.ee/?id=5_5_20_1276 |
12.06.2014 at 22:00 |
|
partel |
Küsimus Chevy Van´i kohta
Endal peaks kokku tulema ikka nii mõnigi tuhat km, enamus kaasasõitjana, aga antud juhul pole vahet.
Probleemid:
* Bensupaak oskas end hermetiseerida, s.t. tõmbas vaakumi sisse ja mootor jäi kuivale.
* Seistes audio/videoga tegeledes jäi akusse vähem kui starter tahtis.
Niivõrd kuivõrd need probleemid on ja otseselt vanile omased...
____________________________
_ |
13.06.2014 at 00:31 |
|
Jarmo |
Küsimus Chevy Van´i kohta
Endal küll pole paraku bensiinimootoriga vaniga kogemust, kuid bändiga käisin viimasel tuuril (2013. kevadel) 6.2 diisel vaniga. Seejuures oli ilmselt kõrgsurvepumbal juba ostes mingi häda küljes - tühikäigul jõnksutas nii tugevalt, et fooride taga vahetasin käigu Neutrali peale. Õnneks teele ei jätnud ja reis möödus ilma igasuguste viperusteta.
Reisi pikkus oli nõks üle seitsme tuhande kilomeetri ja oli kordades mugavam kui eelmistel tuuridel Volkswagen T3 Caravelledega läbi sõidetud 75 000km. Nii istmete ja üldise sõidumugavuse osas.
Nagu Astro SS ütles, siis korras peab olema. Tõenäoliselt endal läks lihtsalt hästi, et see pump tookord järgi ei andnud.
Korraliku bussiga julgeks iga kell uuesti minna.
Fakt on ka see, et selliste pikemate reiside puhul võib midagi nagunii juhtuda, ükskõik millise autoga. Tuleb lihtsalt arvestada selle võimalusega.
____________________________
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint |
13.06.2014 at 09:26 |
1 edit. Last edited 13.06.2014 at 13:32 by Jarmo
|
hoogieboogie |
Küsimus Chevy Van´i kohta
lähen ka bändiga tuurile ja tahaks mugavat masinat.. juhul kui otsustan chevy vani kasuks, oleks vist mõistlik gaasiseade samuti peale panna..20k-30k km pealt peaks see end juba ära tasuma vms |
13.06.2014 at 11:14 |
|
Koit |
Küsimus Chevy Van´i kohta
Sa vøid Pøhja Tallinna kraede kaest ka uurida, nad soetasid endale eelmisel aastal ka Vani. Niikaua, kui mina alguses kuulsin nende kaest, olid nad rahul. Nyyd on pikem periood soidetud ja vast saab adekvaatset infot. Neil on soitmist ysna mehemoodi
____________________________
Chevrolet Caprice Classic, ex Police
Chrysler Voyager
Plymouth Voyager
Pontiac Grand Amr
Cadillac DeVille 32V
Cadillac DeVille 4,9 V8
Thunderbird SC
Cadillac Deville 4,9 V8 '95 |
13.06.2014 at 12:35 |
|
Vanaisa Moderator |
Küsimus Chevy Van´i kohta
gaasi plussidest või miinustest ei tahaks siinkohal saagi käima tõmmata aga üks märkus siiski - mõistliku suurusega (et saaksid ka üle 2...300km sõita) gaasiballoon võtab sul bändile üsna vajalikku ruumi meeletult ära.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
13.06.2014 at 14:23 |
|
Jarmo |
Küsimus Chevy Van´i kohta
Jah, Vanaisal õigus - gaasiballoon tõenäoliselt jääb jalgu küll. Oleneb ka, et mitmekesi te üldse sõidus olete ja kuhu ning mis pidi balloon on paigutatud (kui on).
Me olime kolmekesi pluss kola - 8x10 bassikabinet, bassivõimendi, trummisett, mitu kastitäit plaate ja särke müügiks, kitarrikohver ja sündikohver, valgustusekott, igal mehel kahe nädala riietevaru, muu pudi-padi jne.
Bussis oligi sees kokku ainult 3 kapteniistet ning seetõttu jäi meil kõrgusesse korralikult veel ruumi, kola laotus põrandale laiali.
Ühel ööl pikema lõigu peal ööbisime kuskil suvakohas nii, et mina ja helitehnik magasime esimestel alla krutitud istmetel ja bassimees magas kabineti peal, mahtus täpselt ära.
Kuid kui on tegu nö tavabändiga (4-5 liiget + helimees a la), siis saab kola mahutamine muidugi rohkem tetris olema. Reegel on see, et tuuril olles loksub asjade täpne paigutus umbes kahe-kolme päevaga paika, siis kui juba mõned korrad on kogu kraam esinemiste tarbeks peale-maha tõstetud.
Kui vähegi võimalik siis soovitan kindlasti kogu krempli bussi ära mahutada ning vältida näiteks käru kasutamist. Suurem osa klubisid asub kohtades, kus on igasugune manööverdamine ja parkimine keelatud või väga keeruline ning käruga jantides läheks tuurirõõm kiirelt üle. Pigem siis juba suurem buss hankida, kui ruumi rohkem vaja.
Võrreldes igasuguste eurobussidega on Van'iga kütusekulu muidugi suurem, kuid see-eest on sõit ka väga mugav ning loomulikult saab ägeda bussiga ka oma cooli hoida
Olles ise sõitnud tuuridel erinevate masinatega, siis igasugused Trafficud, Masterid, Transitid jne asjad ei sobi absoluutselt, kuna nendega pikki maid sõita on piinarikas kõigile. Millalgi ühe lühikesema tuuri jaoks laenatud Renault Masteriga olid kõigil esimese saja kilomeetri peale seljad haiged.
Kui aga huvi-vajadus minna kõige kindlama peale välja, siis bändidel üks levinumaid tuuribusse on Volkswagen T4 -suhteliselt töökindel, suhteliselt lihtsa ehitusega, suhteliselt ökonoomne, suhteliselt okei minekuga, suhteliselt mugav, suhteliselt ruumikas ning kui teel olles midagi puruneb, siis on suur tõenäosus suhteliselt vähese vaevaga varuosi leida.
____________________________
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint |
13.06.2014 at 17:36 |
|
Vanaisa Moderator |
Küsimus Chevy Van´i kohta
kui suurem seltskond ja kraami ka nagu, siis ehk selline mõistlik aparaat?
Müüb meie enda foorumlane
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
13.06.2014 at 17:47 |
|
90Deville |
Küsimus Chevy Van´i kohta
Selle asjanduse kütusekulu ntx 100kmh teeb ilmselt vännile kordades ära
____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi |
13.06.2014 at 18:59 |
|
franz125 |
Küsimus Chevy Van´i kohta
quote: hoogieboogie: lähen ka bändiga tuurile ja tahaks mugavat masinat.. juhul kui otsustan chevy vani kasuks, oleks vist mõistlik gaasiseade samuti peale panna..20k-30k km pealt peaks see end juba ära tasuma vms
Väi soetada selline millel see peal |
13.06.2014 at 20:27 |
|
jan22 |
Küsimus Chevy Van´i kohta
Gaasipaagi osas või öelda niipalju,et varuratta kohale tuleb panna kaks 71 liitrist gaasipaaki siis on paakide maht kokku vähemalt 100l ja läbisõit normaalne. Kõrge vani gaasikulu 19-22l/100km, siis saad ühe tankimisega 500 km tuuri. Samas euroopas pole eriti vahet kui suur paak on sest seal gaasijaamu küllaga. Mina lasi oma bussile teadmatusest paigaldada 91l paagi, hiljem teiselt firmalt kuulsin et on võimalik paigaldada kaks paaki kõrvuti ka. Autogaasiseadmetel on foorumis oma teema, kui sind huvitab siis uuri sealt täpsemalt.
https://plus.google.com/photos/103347457548078301306/albums/5462294026663173777/5462294041545097778?banner=pwa&pid=5462294041545097778&oid=103347457548078301306
____________________________
Galerii: http://live.hot.ee/gallery/show_gallery?id=918506
http://www.matkaauto.com/
http://www.usaraud.ee/?id=5_5_20_1276 |
14.06.2014 at 16:15 |
|
krss |
Küsimus Chevy Van´i kohta
Mersubuss on äge
Aga Chevy bussist ei saanud aru, millisest täpsemalt jutt käib? Kui Astrole mahub põhja alla 105L toroidne paak, siis Vanile peaks mahtuma vähemalt sama suur varuratta kohale, varuratas ise tagaukse külge, nii et gaasipaak ei pea ilmtingimata salongist ruumi ära võtma. Samuti ei maksa teha üldistusi gaasi kulu osas, kuna gaasiseadmed on ju praegu kõik arvutiga seadistatavad ja olenevalt kliendi soovist saab timmida kulu ikka väga ökonoomseks, isegi grammi ökonoomsemaks kui bensu pealt sõites (loomulikult võimsuse arvelt!). Kui bussi kasutada rohkem linnas, eelistaksin pigem kõrget, aga kui sõita maanteed, siis kindlasti pikk ja madal kereversioon, sellest tulenev väiksem tuuletakistus/purjepind kajastub lisaks sõidumugavusele ka kütusekulus ja kui kütusekuluks jääb maanteel midagi 10 kanti sajale, muutub gaasiseadme mõttekus/äratasumise aeg üsnagi küsitavaks juba. Ise tulin just nädalaselt automatkalt vana kandilise Volvoga, Chevy Express seisis kodus ja sellega trippida ei tahtnud, kuna meeletule ruumile ja mugavusele eelistan just matkates pigem fun faktorit ja emotsiooni. Maanteekulu vahe on neil ainult liiter-paar iga saja km kohta, nii et rahaliselt polnud küll mingit pointi väiksemat autot eelistada. Tuleval aastal on lapsed niipalju suuremad, et loodame üle hulga aja jälle oma uunikumisse ära mahtuda... matkakola jaoks kasvõi käru sappa, aga emotsioonist loobuda ei raatsi. Kergemat sorti kitsam/madalam käru on muidugi iga bussi taga sõidu ajal sisuliselt märkamatu, nii et kola vedamisel, kus peab ka bussis sees ruumi jaguma, tasub kaaluda ka käru vedamist. Bändibussina või puhtalt pikamaa trippide jaoks kaaluksin tõsimeeli vanakooli MB T1 ostmist, kindlasti pika kerega ja madal või poolkõrge. Need ühelt poolt ei maksa midagi, tehnika on odav/lihtne/töökindel (midagi töökindlamat neist vanadest diislitest on üldse raske ette kujutada, mida ei saa paraku öelda VW diislite kohta), igas kolkas suudab suvaline külamees remontida auto juures sisuliselt kõike, on ruumi, on ökonoomsust, on ka roolitaga istudes pidevalt selline loll irve näol... sellised reisid jäävad ka endale eredamalt meelde kui mugavas kaptenitoolis lösutamine, kus hea heliisolatsiooni tõttu isegi V8 müdin tuppa ei kosta ja konditsioneeri tõttu pool seltskonnast pidevalt nohused on.
____________________________
Hobiautosid kokku üle 1000kW. Juba Einstein teadis, et aeg kulgeb seda aeglasemalt, mida kiiremini me ise liigume. |
18.06.2014 at 23:12 |
1 edit. Last edited 18.06.2014 at 23:16 by krss
|
franz125 |
Küsimus Chevy Van´i kohta
Seda MB juttu ära küll arvesse võta.kui eesti piires siis veel kuidagi kannataks ära aga kaugemale mitte üks kriips.On endal olnud nii madal kui kõrge variant.Madal oli 3liruse konega, jaksas vedada ja puha aga kütte kulu oli maanteel 14 sajale ja lapats põhjas 110kmh.Kõrge oli 2.3L pajaga too lürpis umbes 8L aga minek oli selline et St.Moritzis vedis ennast napilt üle mägede.Sai mõlemiga Itaalias väljas käidud.Seda kisa mis seal sees valitseb ei taha ma enam kunagi kuulata ja seda ei õnnestu mingite vahenditega summutada.Tõsiselt väsitavad aparaadid,ei hooli ka nö.nostalgia laksust,samal põhjusel ei istu ka enam vene tsiklite selga. |
19.06.2014 at 20:46 |
|
jan22 |
Küsimus Chevy Van´i kohta
Jutt küll rohkem gaasiseadmest kui vanist endast aga siiski. Ärgem unustage et gaasipaaki saab tankida 80% ulatuses oma reaalsest mahust. 105l gaasipaaki saab tankida gaasi kuni 88l, endal ära proovitud. Ühte 70l paaki mahtus kuni 55l autogaasi, seega kahte paaki 110l, mis mõlemad mahuvad Expressile põhja alla varuratta kohale. Bussi põhja alla paigaldatud paak ei võta salondist niigi väikest kaubaruumi ära. Gaasiseadmetest on oma teema.
____________________________
Galerii: http://live.hot.ee/gallery/show_gallery?id=918506
http://www.matkaauto.com/
http://www.usaraud.ee/?id=5_5_20_1276 |
19.06.2014 at 21:27 |
|
krss |
Küsimus Chevy Van´i kohta
Franz125, ma mitte ei soovitanud, vaid ütlesin, et kaaluksin ise. Kuna kogemusi nendega üksjagu, nii kõrgete kui madalatega, on sõidetud ka pikki otsi ookeani äärde ja tehtud pikkadel tõusudel kõik vajalikud möödasõidud aurava kapotialusega vagunivedajatest. Kolmelirusega kogemusi pole, kõik olnud mikromootoriga. Seda, et läbi aetud või valesti häälestatud diisel ei liigu või et aeglase tagasillaga lapats põhjas üle 110 välja ei jookse, pole kah mõtet tõestama hakata - reisiauto tuleb nagunii ette valmistada ja komplekteerida vastavalt OMA vajadustele, nagu me kõik oma ülejäänud hobiautodegagi teeme. Kui ise ei taha ja ei viitsi (või ei oska), on mõistlikum võtta rendibuss, enamus inimesi kasutabki just seda varianti
____________________________
Hobiautosid kokku üle 1000kW. Juba Einstein teadis, et aeg kulgeb seda aeglasemalt, mida kiiremini me ise liigume. |
19.06.2014 at 23:12 |
|
ramman |
Küsimus Chevy Van´i kohta
Vanakooli mersudega on see häda, et talutav on nendega sõita 60-70 km/h, üle selle läheb lärm ja kütusekulu meeletuks. Jõudu ja istumismugavust pole ollagi ja pikk eurotrip nendega on paras enesetapp. Kui üldse mersust midagi, siis viimase põlvkonna Vito/Viano või veel parem Sprinter/VW Crafter. Sprinteris on ruumi küllaga, juhi sadul on mugav ja kannatab jutiga 700-800 kilti ära lasta.
Ise eelistaks igal juhul VANi vms mikimugavust.
ramman@mersu bussidega pikalt tööd teinud ja perse teab vägagi hästi erinevate mersu kaubikute sõidumugavust. Viimane Sprinter 100km/h @ 2000rpm vs. eelmine kere pea 3000rpm. Edasi rehkendage ise, lärm, kulu jne.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize |
19.06.2014 at 23:31 |
|
krss |
Küsimus Chevy Van´i kohta
quote: ramman: Sprinteris on ruumi küllaga, juhi sadul on mugav ja kannatab jutiga 700-800 kilti ära lasta.
ramman@mersu bussidega pikalt tööd teinud ja perse teab vägagi hästi erinevate mersu kaubikute sõidumugavust. Viimane Sprinter 100km/h @ 2000rpm vs. eelmine kere pea 3000rpm. Edasi rehkendage ise, lärm, kulu jne.
Oeh, mis 800 kildist siin nüüd jutt käib, ma räägin siiski pikkadest otstest. Tegelikult tahan vaielda hoopis suhtumise vastu - jutt käib hobiautodest, kõik teevad ja putitavad ja nüüd tehakse järsku number sellest, et ei saa juhiistet millegi muu vastu vahetada, kui see tema kehaga juhtumisi ei sobi. Sama lugu ka tagasillaga, mis krdi päralt peab ennast piinama 3000rpm-iga kaubikutele mõeldud ülekannetega, kui sinna saab paari tunniga visata alla bussisilla, millel samuti maanteel pöörded 2000 kandis? See tühi ei maksa ju kah suurt midagi, erinevalt kasvõi Sprinteri ja Crafteri sildadest (tüüpviga!). Uuema põlvkonna diislid on tõesti meeldivalt ökod ka kõrge kerega, vanakool ainult madala kerega. Kui nüüd mikiautode juurde tagasi tulla, siis igasse vanasse autosse enne pikki reise tuleb suhtuda kui projektikasse ja just mikibusse iseloomustab see, et mootori ümber igasugune tegevus nõuab parajat akrobaatikat või mingeid päkapikke, kes keret raamist lahti tõstmata sinna kättpidi vahele mahuvad... ega siis ilmaasjata enamus müügis olevaid busse kohe (st juba paarkümmend tuhat km tagasi) küünalde või pihustite vahetamise järele ei karju. Kõik sellised "pisiasjad" on enamike eurojapside puhul mainimist mitteväärivad hooldused, mida kannatab teha ka pimedas ja pimesi ning igasuguste istmete-sildade vahetus ei tohiks selle foorumi rahva jaoks üldse teemaks olla (miks ei peaks kõlbama nüüd chevivanni istet sinna mersusse tõsta). Mikibussidega tegelikult sama lugu, mingite Soome turule mõeldud mudelitega samuti müstilised ülekanded tagasillas (lärm, kulu), neid tuleks samuti ehitama hakata, kui kohe just "õiget" osta ei oska/raatsi. Mille poolest see nüüd minu toodud näitest erineb?
PS: et ei jääks muljet, et ma siin foorumis mingit europropagandat teen, siis ma siiski USA busse siin järjest pidanud ja praegu kah täismõõdus Expressi omanik. Mu jutt puudutab aga autohobi ja automatkamist, mitte kaubikjuhi tööd ja sellepärast on ka minu luksbuss vaid töötegemiseks, automatkadel käin 4-5x aastas (tänavu pikim ca 6000km kaugusele väljaspool mandrieuroopat) ja alati mõne huvitama ja ka usaldusväärsema autoga. Usaldusväärsus ei puuduta niiväga autot, vaid umbkeelses pärapõrgus varuosaleti pikkust ja teenindusvõrgu knowhowd. Ehk siis sama ajuvaba oleks minna USAs automatkale mingi Euroopa autoga, kui on võtta ka kohalikul turul levinud autosid, mida pole just keeruline teha ümber enda vajadustele vastavaks. Aga kui mu mersu oli halb pakkumine, no pakkuge siis midagi paremat, mis on samavõrd lihtne ja lollikindel ning millel ka külakolkas iga suvaline Tamas või Ramon suudab ilma erioskusteta tule kolvipeale puhuda. Huvitaks mind ennastki, ausalt.
____________________________
Hobiautosid kokku üle 1000kW. Juba Einstein teadis, et aeg kulgeb seda aeglasemalt, mida kiiremini me ise liigume. |
21.06.2014 at 02:34 |
|
|