register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
chrismas
tqhq.ee foorum : Minu auto : Chevrolet Baeten   1 2 3 4 5  
Poster Message
Fog
 
Chevrolet Baeten
Ehk siis minu esimene "full-size" :)

Kuna dragster kuidagi kärusse ei mahu, siis sai bussiotsingud tehtud ning nüüd on minule kohaselt extravaganza õuepeal.
Millega siis tegemist on?
10 meetrit täismõõdus bussi, mida veab edasi 454 BBC(215hp) läbi TH475(sirghammastega TH400) mille otsa vahekasti asemel istutatud 4 tolline kettülekanne, et kardaan ettepoole välja saaks tulla. Jupike kardaani, ning Dana70 differ, poolteljed, IRS esivedrustus torsion-baridega. Kõlab juba hästi?
Tegelikkuses on bussi põhi 1985 Revcon Motorhome oma, ning ka palju muud mudru just sealt pärit.

Mõned laenatud pildid, niikauaks kui ehituse omasid tuleb klõpsima hakata.




Mootori layout on selline:




____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
15.10.2013 at 07:50
anryo
Chevrolet Baeten
Mootor on ju ees ja veab tagasild ikka? Onju?
Mind täitsa huvitab, mis moodi ja mille jaoks see kettülekanne on veel seal? Mitte ei saa aru.
(On omalgi roll olnud, selle bussi jõudmises Tallinnasse)

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
15.10.2013 at 08:48
emty
Chevrolet Baeten
esivedu :D

____________________________
'88 Van g20, 350 TBI...
'15 Challenger, 345 Hemi...
15.10.2013 at 08:52
rivo09
Chevrolet Baeten
Fog ,sinu jaoks ei leiakski haigemat asja tiimi bussiks ,sobib nagu valatud. Selle asja suureks plussiks on räigelt madal põhi ,mis teeb võidusõidu auto pakkimise eriti lihtsaks. Eestis oled sa kolmas omanik ja kõik kolm on olnud mulle tuttavad ,autot vaadates saab öelda ,et ma tunnen ikka haigeid inimesi ,õnneks.
15.10.2013 at 08:56
Marko L
 
Chevrolet Baeten
quote:
anryo: Mootor on ju ees ja veab tagasild ikka? Onju?
Mind täitsa huvitab, mis moodi ja mille jaoks see kettülekanne on veel seal? Mitte ei saa aru.
(On omalgi roll olnud, selle bussi jõudmises Tallinnasse)

Kinnitan omast kogemusest, et esivedu. Alt vaadates näeb ikka suht idiootne välja.

____________________________
Ford Mustang Club Estonia
66" Ford F600
96" Camaro Z28
15.10.2013 at 09:07
Fog
 
Chevrolet Baeten
Ja loomulikult on oodatud mõtted teemadel:
* Mida mootoriga teha et töökindlust/ekonoomiat tõsta. Hetkel käib nagu jumal juhatab, ehk Gaz53. Vahetada välja?, TBI retrofit?...
* Kuidas lahendada dragsteri pealeajamine. Rambid?, tagumiku madalaks laskmine?, Dolly mis redeli esiotsa kõrgele ajab?...
* Kuidas ARK-ile söödavalt lisaistekohad saada? Tahaks 4 kohta juurde praegusele 1+1-le ehk kahele poole üksteise vastu vaatavad ühekohalised istmed, mida saaks lamalisasendisse ühekohaliseks voodiks lasta. Mõne van-i kaptenid?
* Ukse "hinged" on lihtsalt kummiribad, millest üks on juba järele andnud, millega seda asendada? On selleks spets kumm, või tuleb siselohvist lõikama hakata?

Hetkel mängib garaazis asju rigi, et see sisse mahuks, siis talvel natukene parem nokitseda.

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
15.10.2013 at 10:09
Vanaisa
  
Moderator
Chevrolet Baeten
ehk saad siit mõne mõtte:
GMCMH EFI - Google Groups

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
15.10.2013 at 10:25
ervin
Chevrolet Baeten
miks mitte siis juba vani voodiks käiv tagaiste? mitu magamiskohta sa tekitada tahad?
15.10.2013 at 10:52
Fog
 
Chevrolet Baeten
quote:
ervin: miks mitte siis juba vani voodiks käiv tagaiste? mitu magamiskohta sa tekitada tahad?
Keskmine koridor tagant ette peab tühjaks jääma, kuna redel on ikka maru pikk, ning selle nina tuleb ikka väga ette välja. Seega peksid külgedel olevad istumised olema ühesed.
Tehnoosakond ei vaadanud vist heasti küljega sõidusuunas olevatele istmetele, muidu oleks kaks kolmekohalist diivanit üksteise vastu ja tehtud.


____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
15.10.2013 at 11:02
Jesper
 
Chevrolet Baeten
Ma siin nuputan hetkel ühe sarnase projekti kallal ja leidsin et magamisvõimaluse tekitamiseks on lihtsaim viis klappnarid seina panna, midagi sellist nagu võidusõidupurjekatel: http://i.salife7.com.au/img/s/47/syd-boat-bunks_ss_medium.jpg . Ei tea kui mugavad need muidugi on, aga noh tiimibuss vähemalt ei kõigu :) Mul muidugi on iga asja kaal ka oluline.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
15.10.2013 at 12:30
PlyVal64
Chevrolet Baeten
quote:
Fog: Ja loomulikult on oodatud mõtted teemadel:
* Mida mootoriga teha et töökindlust/ekonoomiat tõsta. Hetkel käib nagu jumal juhatab, ehk Gaz53. Vahetada välja?, TBI retrofit?...
* Kuidas lahendada dragsteri pealeajamine. Rambid?, tagumiku madalaks laskmine?, Dolly mis redeli esiotsa kõrgele ajab?...
* Kuidas ARK-ile söödavalt lisaistekohad saada? Tahaks 4 kohta juurde praegusele 1+1-le ehk kahele poole üksteise vastu vaatavad ühekohalised istmed, mida saaks lamalisasendisse ühekohaliseks voodiks lasta. Mõne van-i kaptenid?
* Ukse "hinged" on lihtsalt kummiribad, millest üks on juba järele andnud, millega seda asendada? On selleks spets kumm, või tuleb siselohvist lõikama hakata?
* Kulukas aga äkki Olds aitab? Üks BB igastahes toimib selle elektroonilise vidinaga heaste...
* Läheb kokku viimase tärniga: tagasein ise ongi rambiks, Sul ju eraldi käiguuks seal sees. Dolly ehk redeli lae alla riputamine igal juhul - milleks raisata kubatuuri? Sisse saad misiganes paadivintsiga või kui ise vändata ei viitsi, siis odava otsa elektrivintsiga. Redel, õigemini selle nina, ei kaalu mitte midagi.
* See on mõtlemise ja korraliku eeltöö koht! Ise pakuks välja lahenduse (või on Sul buss juba matkaautona kirjas?), et ümberehitus matkaautoks võiks olla valutuim aga samas vajalikeim lahendus! Äkki oli nii, et nendel vastamisi istumist pahaks ei panda (turvavööde olemasolul) aga sees peab olema statsionarne ehk kinnitatud kööginurk, külmik ja valamu? Edasi on juba lihtne. Mina ostaks odava aga seest veel pädeva putka, võtaks sealt vajaliku ja spetsiaalselt putkale mõeldud varustuse alla keeratavast ja sellega voodiks muutuvast lauast gaasikütteni välja (isegi kapiuksed koos fittingutega maksavad uuena ostes sitat kanti palju, köögikraanist jms rääkimata), installiks reissingbussi ja ülejäänuga vaataks, mis teeks. Lööks papp-kuudi pealt minema, võtaks ka sellele ümberehitusloa, teeks tavahaagiseks aga kuna putkad on vist kõik piduritega, siis teeks sellest piduritega O1 ehk kuni 750 kilo KERGhaagise! See ju ei lähe autorongi kogumassi sisse ja kola saab Sul vedada palju... ja sellised haagised on maiuspala enamusele sõidukatega käruvedajatele (ehk siis ka kerge teenimisvõimalus tuttavatele andmisega), sest vaadates moodsaid numbreid piduriteta haagise lubatud massidele, tuleb ahastus peale. O1 ja pidurid ei välista teineteist, mul on võimalus ühte sellist Rootsist toodut kasutada.
*V.t. tärn nr.2 ;)


15.10.2013 at 12:48 1 edit. Last edited 15.10.2013 at 12:53 by PlyVal64
Pedaal
Chevrolet Baeten
quote:
Fog: Ja loomulikult on oodatud mõtted teemadel:

* Ukse "hinged" on lihtsalt kummiribad, millest üks on juba järele andnud, millega seda asendada? On selleks spets kumm, või tuleb siselohvist lõikama hakata?

.

mina sain nn. rekka luugi hinged sellisest kohast http://www.widnibaltic.ee/
tootekataloogis lk.183...185 - äkki sobib ?
15.10.2013 at 13:07 1 edit. Last edited 15.10.2013 at 13:27 by Pedaal
DevilDeVille
  
Chevrolet Baeten
Sevi biigplokk asendada sellega

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
15.10.2013 at 13:46
spark
 
Chevrolet Baeten
kas raam on midagi seesugust




Edit: see pilt on ilmselt õigem


____________________________
Seitsekümmend Viis
15.10.2013 at 16:12 1 edit. Last edited 15.10.2013 at 16:15 by spark
Fog
 
Chevrolet Baeten
quote:
spark: kas raam on midagi seesugust
Ei, pildil on 70-ndate mudel mis kasutas TH425 kasti(Sama mis mu kollasel Fierol). Pärast Toronado/Eldorado lõppmist enam neid kaste saada polnud, ning GMC lõpetas selliste kuutide tootmise, Revcon aretas omaenda süsteemi mis eespool näha.
70-ndate oma on parem nii kompaktsuse kui ka vedrustuse poolest, kuid ma pidin võtma mis saada oli.

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
15.10.2013 at 16:17
anryo
Chevrolet Baeten
Magamiseks võib kasutada ju ka võrkkiige moodi asju, mis kokku pandult ei võta üleüldse ruumi?

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
16.10.2013 at 09:25
Stang-R
 
Chevrolet Baeten
quote:
Fog:
quote:
ervin: miks mitte siis juba vani voodiks käiv tagaiste? mitu magamiskohta sa tekitada tahad?
Keskmine koridor tagant ette peab tühjaks jääma, kuna redel on ikka maru pikk, ning selle nina tuleb ikka väga ette välja. Seega peksid külgedel olevad istumised olema ühesed.
Tehnoosakond ei vaadanud vist heasti küljega sõidusuunas olevatele istmetele, muidu oleks kaks kolmekohalist diivanit üksteise vastu ja tehtud.

Koridori võiks nihutada paremasse külgseina, keskele-vasakule teine korrus istmete jaoks, teise korruse põranda alla saab redeli lükata.

____________________________
Mustang 68 HT
16.10.2013 at 09:59
Olds
  
Chevrolet Baeten
quote:
PlyVal64:
quote:
Fog: Ja loomulikult on oodatud mõtted teemadel:
* Mida mootoriga teha et töökindlust/ekonoomiat tõsta. Hetkel käib nagu jumal juhatab, ehk Gaz53. Vahetada välja?, TBI retrofit?...
* Kuidas lahendada dragsteri pealeajamine. Rambid?, tagumiku madalaks laskmine?, Dolly mis redeli esiotsa kõrgele ajab?...
* Kuidas ARK-ile söödavalt lisaistekohad saada? Tahaks 4 kohta juurde praegusele 1+1-le ehk kahele poole üksteise vastu vaatavad ühekohalised istmed, mida saaks lamalisasendisse ühekohaliseks voodiks lasta. Mõne van-i kaptenid?
* Ukse "hinged" on lihtsalt kummiribad, millest üks on juba järele andnud, millega seda asendada? On selleks spets kumm, või tuleb siselohvist lõikama hakata?
* Kulukas aga äkki Olds aitab? Üks BB igastahes toimib selle elektroonilise vidinaga heaste...
* Läheb kokku viimase tärniga: tagasein ise ongi rambiks, Sul ju eraldi käiguuks seal sees. Dolly ehk redeli lae alla riputamine igal juhul - milleks raisata kubatuuri? Sisse saad misiganes paadivintsiga või kui ise vändata ei viitsi, siis odava otsa elektrivintsiga. Redel, õigemini selle nina, ei kaalu mitte midagi.
* See on mõtlemise ja korraliku eeltöö koht! Ise pakuks välja lahenduse (või on Sul buss juba matkaautona kirjas?), et ümberehitus matkaautoks võiks olla valutuim aga samas vajalikeim lahendus! Äkki oli nii, et nendel vastamisi istumist pahaks ei panda (turvavööde olemasolul) aga sees peab olema statsionarne ehk kinnitatud kööginurk, külmik ja valamu? Edasi on juba lihtne. Mina ostaks odava aga seest veel pädeva putka, võtaks sealt vajaliku ja spetsiaalselt putkale mõeldud varustuse alla keeratavast ja sellega voodiks muutuvast lauast gaasikütteni välja (isegi kapiuksed koos fittingutega maksavad uuena ostes sitat kanti palju, köögikraanist jms rääkimata), installiks reissingbussi ja ülejäänuga vaataks, mis teeks. Lööks papp-kuudi pealt minema, võtaks ka sellele ümberehitusloa, teeks tavahaagiseks aga kuna putkad on vist kõik piduritega, siis teeks sellest piduritega O1 ehk kuni 750 kilo KERGhaagise! See ju ei lähe autorongi kogumassi sisse ja kola saab Sul vedada palju... ja sellised haagised on maiuspala enamusele sõidukatega käruvedajatele (ehk siis ka kerge teenimisvõimalus tuttavatele andmisega), sest vaadates moodsaid numbreid piduriteta haagise lubatud massidele, tuleb ahastus peale. O1 ja pidurid ei välista teineteist, mul on võimalus ühte sellist Rootsist toodut kasutada.
*V.t. tärn nr.2 ;)



Kulukas ja närvikulukas on mittetoimiva mootoriga sõita ;) Ja sellele mootorile ei pea tingimata EZ-EFI 2.0 komplekti panema. Täiesti piisab 1.0 komplektist,mis meil kohe ka laos võtta...aga pakkusin erinevaid lahendusi juba Fog`ile välja. Eks me mõtle midagi välja

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
16.10.2013 at 17:23
Redneck
 
Chevrolet Baeten
Fog, sa ikka jõuad!

Suht uskumatu!

ei ei WAY TO GO!
16.10.2013 at 19:41
Vatever
 
Chevrolet Baeten
See aparaat seisab Kiilis, iga päev sõidan korduvalt mööda ja imetlen :)
16.10.2013 at 22:15
Fog
 
Chevrolet Baeten
Täpselt nädal aega on kulunud müügimööbli eemaldamiseks, samal ajal otsides bussi kohta lisainffi.
Igatahes 30 aastat tagasi osati ikka asju teha. Sõida või linttraktoriga mööda mööblit, kätte ei saa ja katki ei lähe.

Kurvem on see, et all tahavad põrandakandurid keevitamist ja ka põhjavineer pole eriti hea, kunagine kala-soola-jää-vesi on kappidest alla nirisenud ning nii mõnigi koht on väga pehme. Hea poolepealt see, et kui põhi üles võtta, saab toas keevitustöid teha selle asemel, et bussi all tegeleda.

mõned koledate kaubikute pildid, mida sama Hollandi ettevõte teinud on: http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=192&t=5159

Ahjaa, garaazi mahtus sisse :D


____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
25.10.2013 at 18:22
hunt
 
Chevrolet Baeten
vatever .... aga igatahes on see urood KoleIlus

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
26.10.2013 at 08:53
Fog
 
Chevrolet Baeten
Teine nädal seljataga.
Juuksekarva otsas rippuvad küljed on saanud pooles ulatuses uued kandurid, teine pool tööd on veel ees. Vahepeal olid juba hirmujudinad ja tungid küljepaneelide all.
Kaalu on ka mehiselt maha tulnud. Lööd aga haamriga vastu raami ja 10kg roostet pudineb põhjaalt põrandale :D

Kas neid torsioone ees annab ka kuidagi peale keeata? Kuidas IRS-iga kastikatel see on? Kas mingi reguleerkruvi on?
Esiots maast hetkel 7", tagumik 12.5". Arvestades meie teid ja laeva rampe pigem tõstaks esiotsa kõrgemale nii 3". Siis peaks suht võrdselt 10" olema



____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
03.11.2013 at 15:27
Fog
 
Chevrolet Baeten
Kolmas nädal.

Enamus punktimisest sai tehtud, ning lõunal hääled sisse ja keevitamisse.




Õhtuks oli tehtud, nüüd saab uue põrandavineeriga tegelema hakata.

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
09.11.2013 at 18:07
r.i.h.o
Chevrolet Baeten
Kas põranda ehitamisel ei oleks mingi "veekindla" vineeri asemel otstarbekam kasutada bakeliitplaati? Saab sama moodi lõigata, puurida, kruve sisse keerata aga vesi, sool ja muu lenduv kõnts ei hakka külge.

____________________________
1,2 liitrit puhast powerit
10.11.2013 at 23:08
tqhq.ee foorum : Minu auto : Chevrolet Baeten   1 2 3 4 5  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.