Poster |
Message |
rnx69 |
Kellelgi sisemikromeetrit on Tartus laenata?
Oleks vaja ühel mootoril silindrite kulumine üle mõõta, silindrimõõt on ~95mm. Pole korralikku riista müügis ka meitemaal näinud (riistamarketis pakutav välismikromeetriga mõõdetav "pulk" ei klassifitseeru minu silmis korralikuks), ehk saab keegi mõne õlunaadi eest laenata või tulla ja ise ära mõõta
Kõige kindlam on helistada 5118461.
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
13.08.2014 at 08:14 |
|
hents99 |
Kellelgi sisemikromeetrit on Tartus laenata?
Tartus Servemet, Cedo jne müüvad ju. (Auto)mootori mõõtmiseks enam kui küll. Pigem pole Tartus nii täpset pinki...seepärast tulin isegi täna päälinna Katusepapi tänavale....
Btw. Tööriistamarket müüb odavama otsa hiina kaupa kallimalt kui teised nimega toodet - lihtsalt infoks.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
13.08.2014 at 15:46 |
|
Astro SS |
Kellelgi sisemikromeetrit on Tartus laenata?
Palja sisemikromeetriga pole sul midagi teha, vaid vajad kogu komplekti ja oskusi neid kasutada...
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
13.08.2014 at 18:24 |
|
Olds |
Kellelgi sisemikromeetrit on Tartus laenata?
quote: Astro SS: Palja sisemikromeetriga pole sul midagi teha, vaid vajad kogu komplekti ja oskusi neid kasutada...
true
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
14.08.2014 at 06:27 |
|
partel |
Kellelgi sisemikromeetrit on Tartus laenata?
Teisalt, rnx69, kui sa sellise küsimuse esitasid, siis järelikult kahtled, et on kulunud.
Ehk milleks mõõta, igaks juhuks hooni/puuri üle, uued kolvid sisse ja asi mutt
____________________________
_ |
14.08.2014 at 09:47 |
|
rnx69 |
Kellelgi sisemikromeetrit on Tartus laenata?
Mikromeetrit kasutada oskan, seega pole vajadust sel teemal möliseda, väliste komplekt kuni 150 mm koos kalibreerimisvahenditega ning nii mõnedki muud täppisriistad on olemas, lihtsalt iga päev pole vajadust silindrilisi objekte seestpoolt mõõta. Seega ei näe põhjust 250-300 raha investeerida riista, mida kasutad ehk kord aasta-paari jooksul. Kellaga varianti pole vaja, piisab mulle isegi hetkel sellisest lihtsamast T kujulisest isendist, kus endal skaala peal on - need T kujulised, mis välismikromeetriga üle mõõdetavad on, jätavad lihtsalt kipaka mulje ning mõõdu kätte saamine nõuab omajagu nikerdamist. Ja 37 euro eest, mis selliste komplekt riistamarketis maksab ka päris asja ei saa.
Pärtel, kuna tegu pole sellise mootoriga, millele vähemalt mõistliku raha eest tänapäeval remontmõõdus asju võtta on, siis niisama millegi sisse ladumine ei tule kõne alla. Mootorit on ka enne remonditud, ajalugu on pisut segane. Kulumine on silma-küünega hinnates väga minimaalne ning ilmselt pääseks uute rõngaste ja kerge hoonimisega, aga kunagi ei tee paha ka mõõtudes veenduda, vahest võib juhtuda, et on eelmisel korral puurimisega võssa pandud vms. Kolbidel tundus ka olevat stock (loe: valatud) tükkide kohta pisut liiga suur lõtk, seepärast ma mõõdakski silindrid ja kolvid üle ning veenduks, et mu sisetunne valetab ja millegagi ämbrisse pole pandud. Lihtne.
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
14.08.2014 at 13:30 |
|
Astro SS |
Kellelgi sisemikromeetrit on Tartus laenata?
quote: rnx69: Mikromeetrit kasutada oskan, seega pole vajadust sel teemal möliseda, väliste komplekt kuni 150 mm koos kalibreerimisvahenditega ning nii mõnedki muud täppisriistad on olemas, lihtsalt iga päev pole vajadust silindrilisi objekte seestpoolt mõõta. Seega ei näe põhjust 250-300 raha investeerida riista, mida kasutad ehk kord aasta-paari jooksul. Kellaga varianti pole vaja, piisab mulle isegi hetkel sellisest lihtsamast T kujulisest isendist, kus endal skaala peal on - need T kujulised, mis välismikromeetriga üle mõõdetavad on, jätavad lihtsalt kipaka mulje ning mõõdu kätte saamine nõuab omajagu nikerdamist. Ja 37 euro eest, mis selliste komplekt riistamarketis maksab ka päris asja ei saa.
Pärtel, kuna tegu pole sellise mootoriga, millele vähemalt mõistliku raha eest tänapäeval remontmõõdus asju võtta on, siis niisama millegi sisse ladumine ei tule kõne alla. Mootorit on ka enne remonditud, ajalugu on pisut segane. Kulumine on silma-küünega hinnates väga minimaalne ning ilmselt pääseks uute rõngaste ja kerge hoonimisega, aga kunagi ei tee paha ka mõõtudes veenduda, vahest võib juhtuda, et on eelmisel korral puurimisega võssa pandud vms. Kolbidel tundus ka olevat stock (loe: valatud) tükkide kohta pisut liiga suur lõtk, seepärast ma mõõdakski silindrid ja kolvid üle ning veenduks, et mu sisetunne valetab ja millegagi ämbrisse pole pandud. Lihtne.
Rahune maha ja ära ülbitse, sina küsisid abi ja meie üritasine sind aidata.
Ma olen ennegi selliseid supermehaanikuid näinud , kellele annad sisemõõdiku aga tegelasel endal pole õrna aimugi kuidas ja mida sellega teha ...., need samad tegelased määravad kulumist küünega ja polte pingutavad meetrilise kangiga,ning san-silikon lahendab kõik tihendusprobleemid
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
14.08.2014 at 14:45 |
|
Motorist |
Kellelgi sisemikromeetrit on Tartus laenata?
quote: Astro SS: quote: rnx69: Mikromeetrit kasutada oskan, seega pole vajadust sel teemal möliseda, väliste komplekt kuni 150 mm koos kalibreerimisvahenditega ning nii mõnedki muud täppisriistad on olemas, lihtsalt iga päev pole vajadust silindrilisi objekte seestpoolt mõõta. Seega ei näe põhjust 250-300 raha investeerida riista, mida kasutad ehk kord aasta-paari jooksul. Kellaga varianti pole vaja, piisab mulle isegi hetkel sellisest lihtsamast T kujulisest isendist, kus endal skaala peal on - need T kujulised, mis välismikromeetriga üle mõõdetavad on, jätavad lihtsalt kipaka mulje ning mõõdu kätte saamine nõuab omajagu nikerdamist. Ja 37 euro eest, mis selliste komplekt riistamarketis maksab ka päris asja ei saa.
Pärtel, kuna tegu pole sellise mootoriga, millele vähemalt mõistliku raha eest tänapäeval remontmõõdus asju võtta on, siis niisama millegi sisse ladumine ei tule kõne alla. Mootorit on ka enne remonditud, ajalugu on pisut segane. Kulumine on silma-küünega hinnates väga minimaalne ning ilmselt pääseks uute rõngaste ja kerge hoonimisega, aga kunagi ei tee paha ka mõõtudes veenduda, vahest võib juhtuda, et on eelmisel korral puurimisega võssa pandud vms. Kolbidel tundus ka olevat stock (loe: valatud) tükkide kohta pisut liiga suur lõtk, seepärast ma mõõdakski silindrid ja kolvid üle ning veenduks, et mu sisetunne valetab ja millegagi ämbrisse pole pandud. Lihtne.
Rahune maha ja ära ülbitse, sina küsisid abi ja meie üritasine sind aidata.
Ma olen ennegi selliseid supermehaanikuid näinud , kellele annad sisemõõdiku aga tegelasel endal pole õrna aimugi kuidas ja mida sellega teha ...., need samad tegelased määravad kulumist küünega ja polte pingutavad meetrilise kangiga,ning san-silikon lahendab kõik tihendusprobleemid
BTW: Kui sa inimest ei tunne pole mõtet üldistada kõigi teistega kokku. Pigem pea ise möla maha sest mees soovib teha asju peene hoolikuse ja kõrge täpsusega selliselt et ei peaks pärast foorumis oigama et ui fjuuk mul mingi pulk mootoris lendas kui ma miilil peeneks lasin.....
Selliseid mehi kes asju ajudega ja kõrge hoolega teevad on järjest raskem leida, kuskil hoorumis lüüakse kohe silmevahele kui küsid labast asja, lõpuks polegi enam kellegil huvi millestki huvitavamast lähemalt rääkida sest mis sa ikka sigade ette pärleid loobid, või kuidas see nüüd oligi. Uisapäisa mootorile hiiiperfooomansssse asju laduvaid ja autosid lõhkuvaid lõuapoolikuid aga jagub igasse hoorumisse.
Mootor on ise väga huvitav hübriid mitmest erinevast põlvkonnast juppidest ja soov on lasta see uuesti elule uues keres( vanas keres elas see mitu talve jäärada). Ennem aga üritab R hoolega tuvastada võimalikud kohad mis välistaks hilisema keps kotis versiooni.
____________________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: Roostevaba väljalase KÕIGILE! info tel 53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi |
14.08.2014 at 22:32 |
|
rnx69 |
Kellelgi sisemikromeetrit on Tartus laenata?
Rahu, AstroSS, mõtlesin seda pigem naljaga pooleks, ei maksa kõike kohe ka isiklikult võtta.
Tänu ühele teisele ja paraku viimastel aastatel asjalikumale foorumile on mure lahendatud, seega aitäh, kõigile, kes siin viitsisid vaevaks võtta ja kommentaare ritta laduda
Ahjaa, neid meistrimehi, kes ka vähemalt oma arust üsnagi kõvad mootoriehitajad on, aga näiteks puuritud-hoonitud ploki katmata kujul liivapritsi tarivad, on ennegi nähtud, seega tõesti võib leida igasugu hulle. Jagan Motoristiga selles suhtes arvamust, et mida aeg edasi, seda vähem asjalikku infot internetist leiab ning seda rohkem liigub seda jälle suust-suhu, mis aga piirab huviliste ringkonda. Kahju. Hiljuti nägin kohalikus kutsekoolis vastuvõetavaid intervjueerides väga värvikalt praeguste 16-18 aastaste piiratud maailmapilti ning seda, kuidas asju käsu peale tehakse, ja mul hakkas nendest noortest kahju. Pigem on see ühiskonna probleem, kuna noortele ei anta tihti ka lihtsalt võimalust tegeleda asjadega, mis neid huvitavad. Pole enam eriti huviringe, info liikumine on piiratud ning vajalik info on tihtipeale üle ujutatud igasuguse mõttetu targutamisega, korralikke, piisavalt arusaadavalt kirjutatud raamatuid enam pole, vanad teosed aga pole enam kaasaegsed jne. Kuigi ma läksin kooli juba praktiliselt uue vabariigi hakul, loen ennast siiski veel selleks põlvkonnaks, kes on kasvanud ise näppepidi asjade kallal olevana. Eks ole omajagu lollusi isegi tehtud, aga kuidas inimene muidu õpib, kui kogemustest ja sitt kogemus on tihtipeale palju parem õpetaja, kui kiire edu.
Sorry OT pärast.
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
15.08.2014 at 07:43 |
2 edits. Last edited 15.08.2014 at 07:57 by rnx69
|
Astro SS |
Kellelgi sisemikromeetrit on Tartus laenata?
quote: Motorist: BTW: Kui sa inimest ei tunne pole mõtet üldistada kõigi teistega kokku. Pigem pea ise möla maha sest mees soovib teha asju peene hoolikuse ja kõrge täpsusega selliselt et ei peaks pärast foorumis oigama et ui fjuuk mul mingi pulk mootoris lendas kui ma miilil peeneks lasin.....
Kõiki tegelasi siin foorumis ei saagi isiklikult tunda/teada, foorumi kasutamine on vabatahtlik ,kui oled õrnapõrnaline ja solvud kui öeldakse midagi mis ei meeldi,siis oleks ehk aeg millegi muuga tegelema hakata
See,et Wagoneeri mootor õhku lendas (tegelikult sai üks kolb kuuma ja jookisis kinni) ei ole see teema ,mida siin lahata ja keegi pole selle pärast oiganud, vaid nentisime fakti et ikka juhtub (arvatavasti on süüdlaseks pihusti)
Kui sa oled ise ehitanud üle 5 korra tehase omast võimsama mootori (ja 2 korda rohkem pöördei tegeva), millega oleks võimalik tänaval sõita ja mis jääks ühe miili sõidus ellu, siis ma tahaks sinu juurde õpipoisiks tulla (ei pea olema diisel).
Iga mootori remondi aluseks on olukorra kaardistamine, ehk iga detaili mõõtmine ja selle põhjal otsustamine ,kas lõtkud on piisavad, sobilikud või liiga suured ning vajavad töötlust.
Paraku näpu, küüne ja silmaga ei ole võimalik seda teha.
Kui objektiks on hübriidi remont, siis see teeb asja veel keerulisemaks kuna ilmselt ei eksisteeri dokumentatsiooni lõtkude piirväärtustest ja tuleb otsustada kogemuste põhjal (kas siis enda või teiste) kas on sobilik või ei.
edit: ma freesisin seda posti pool tundi ja rnx69 on ka vahepeal oma mõtted kirja pannud.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
15.08.2014 at 08:04 |
1 edit. Last edited 15.08.2014 at 08:10 by Astro SS
|
Astro SS |
Kellelgi sisemikromeetrit on Tartus laenata?
Mul on hea meel,et ehitatakse ka hübriidmootoreid, sest see kogus aega ja vaeva mis sinna pannakse on kosmiline.
Kõige huvitavam on alati esmane käivitus, kas ka reaalselt töötab või ei.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
15.08.2014 at 08:08 |
|
partel |
Kellelgi sisemikromeetrit on Tartus laenata?
rnx69, kas saad mootorist lähemalt rääkida? See "sil.dia u 95 mm" jääb pisut väheks...
Kas sain õigesti aru, et on valatud kolvid?
Kuivõrd eelarvet on? (kui öelda tahad)
____________________________
_ |
15.08.2014 at 08:40 |
|
rnx69 |
Kellelgi sisemikromeetrit on Tartus laenata?
quote: Astro SS: Iga mootori remondi aluseks on olukorra kaardistamine, ehk iga detaili mõõtmine ja selle põhjal otsustamine ,kas lõtkud on piisavad, sobilikud või liiga suured ning vajavad töötlust.
Paraku näpu, küüne ja silmaga ei ole võimalik seda teha.
Täpselt selleks ma otsisingi riista, et mõõta
Küüne ja silmaga saab selles suhtes hinnata esmast seisukorda, et kui on nähtav selgepiiriline kulumine, aga katsudes veel aru ei saa, jääb see ikkagi veel sajandikesse, mitte kümnendikesse. Otseloomulikult ei anna see mingit infot reaalsuse kohta, kui palju on kulunud silinder elliptiliseks või koonusesse. Just nende parameetrite teadasaamine mind huvitas, ning kuna ma tean ka kolbide mõõte pealt, ning nende kulumist võrreldes sellega, mis nad olema peaks, siis peale mõõtmist on võimalik alles otsustada, kas peab hakkama järjekordselt aretama, või piisab nn. "hädaremondist". Viimane oleks meeldivam variant, kuna järgmine puurimine eeldaks juba teiste sobivate kolbide ning tõenäoliselt ka kepsude leidmist. Ja igasugune sobitamine, mis eeldab mahukat metallitööd, pole teadupärast sugugi odav.
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
15.08.2014 at 08:43 |
1 edit. Last edited 15.08.2014 at 08:44 by rnx69
|
PiiluMart |
Kellelgi sisemikromeetrit on Tartus laenata?
Tänavasõidu masina puhul katsud käega kas kolb loksub sees ja kui palju, surve silindris hoiavad siiski rõngad. Milleks higistada? kellaga mõõdupuust on sulle küll. Ja silindrid kuluvad alati ovaalseks, ära unusta mõõta vähemalt 90kraadi tagant.Egas ta mõni käekell ole, kes sakslaste mootoreid näppind need teavad saksa täpsust ja kvaliteeti. |
15.08.2014 at 08:50 |
|
|