Poster |
Message |
PhilipJFry |
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Masina ajaloost:
Siin TqHq's #1
Siin TqHq's #2
Usarauas ja siis veel p2evik
Auto on siis nyydseks miu k2es pikemalt olnud. Mootoriks on siis Oldsu 307cid ja kastiks on TH350. Esimesest silindrist on siis surve karteris, k2igukast lekib. S6ita on temaga tore, kuid m6ningad lisad tahavad nokitsemist.
Plaan on siis j2rgmine, et autole tuleb t2ielik kap.remont, uus mootor, uus k2igukast, v2rvimine ja salongi ymber tegemine. K6lab uhkelt
Uus veermik on t2ies mahus 2ra ostetud. Raamipuksidega sain tsipa kylma, kuid ei ole hullu, ostab uued. Raamil teen sooda- v6i liivapritsiga puhastuse. Teeb v2ikesed ymberehitused: 6igemini t2iustused, olen enda teise Chevy STW-l raami n6rgad kohad 2ra n2inud, seega tean mida teha. P2rast siis ilusa v2rvkatte alla. Uusi osasid on korras asjale tunduvalt m6nusam kylge panna
Mootoriks tuleb siis chevy 350cid TBI. K2igukast tuleb siis TH700-R4. Mootori kavatsen j2rgmine nv korra vahele istutada. Peale seda j22b kap.remonti ootama. Muidugi v2ike dress up tuleb ka 2ra teha. K2igukastil on ka kap.remondi komplekt olemas, kuid selle v6tab peale mootori tegemist ette. M6lemad v6tab siis k6ige viimasena ette.
Hetkel on siis kere ja raam tegemisel. 6igemini nende kahe eraldamine teine-teisest. Hetkel on salong tyhjaks lammutatud. P6randal olev keevitus tuleb uuesti teha. Roostet on palju, kuid mitte midagi yletamatut. See nv yritan iluvidinad kyljest saada, uksed ja nina 2ra lammutada. Ustel taastab k2epidemed, kuna sain korraliku 6ppetunni: s6itsin yksinda metsateel; p6is vajas tyhjendamist; j2tsin auto k2ima, arvasin, et l2heb kiiresti, ise vaatasin veel autot ning m6tsin, et linkidega n2eks kenam v2lja; tahan mina autosse minna, v6ta n2pust - ei saa; vaatan autot yhest otsast, siis teisest otsast sisse ei saa, m6tsin juba isale helistada - no kurat - telefon ilutses ja irvitas mulle armaturilt vastu; arvestasin sellega, et signa paneb tagant luugi lukku, kuid 6nneks see kord nii ei olnud. Nyyd tean, et loodusesse minnes v6tan alati v6tmed kaasa v6i teen akna lahti. Salongis peale rooste tapmist v2rvib selle 2ra ning teeb korraliku korosioonit6rje. Heliisolatsioon on aegade jooksul olematuks muutunud - see tuleb samuti m6nus tegemine. Teen v2rvi vahetuse, tuleb kahev2rviline: metallik kirsipunane ja metallik (shampa)beez. Viimane siis katab enamuse autost.
Salongiga ei viitsi ise m8llata, seda lasen teha. Sain kolmanda istmerea. Sisu tuleb siis kirsipunane
K6ige m6nusam ja magusam tegemine on el.systeemi taastamine - see on see koht, kus van-i ja chevy/oldsu juhtmed saavad yheks ja hakkavad tegema vingeid asju :P
Mingine hetk surfin enda piltides ning lisan neid siia
K6ik osad on suht koht saadavad, aga vaat' kuradit, ustetihenditega ja akende tihenditega on raskusi, eriti selle tagumise luugi omaga. Ebay abiga saaks esimestele ustele + akende tihendid ja tagumistele ustele tihendid, ilma akende tihenditeta
____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra. |
04.09.2014 at 22:01 |
1 edit. Last edited 05.07.2017 at 18:09 by PhilipJFry
|
Hellborn |
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Jõudu ja jaksu!
____________________________
Harley 88"
Chevrolet M1028 379"
Buick Le Sabre Coupe 468"
Shvetsov ASh-62IR Radial Engine 1830"
NOTHING BEATS CUBIC INCHES --- BIGGER IS BETTER
FULL THROTTLE CLUB |
05.09.2014 at 05:58 |
|
antennimees |
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Mul on muidu 2 välimist ukselinki veel alles. Lihtsam on muidugi ära õppida ilma linkideta auto kasutamine kui neid taastama hakata aga muidu jõudu ja tore näha, et see auto jälle eluvaimu sisse võtab, muidugi kui taastamine ei lõpe selliselt nagu enamus taastamisi s.t. mõne aja pärast on kuskil aianurgas lahtivõetud auto roostetamas ja müügis.
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT |
05.09.2014 at 10:01 |
|
2TEP60 |
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Ootan huviga pildimaterjali,edu ja jaxu putitamisel!
____________________________
May the spring be with us!! |
05.09.2014 at 19:37 |
|
PhilipJFry |
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Kuna p22ris palju jubinaid ja pudinaid on juba kokku ostetud, siis selle pooleli j2tmine oleks patt, pmtlslt kokku ladumise r66m... noh, ok natukene enamat, kuid siiski.
____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra. |
06.09.2014 at 16:22 |
|
PhilipJFry |
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Niih, pikalt m8llamist: ustele ja akendele tihendid v2lja sebitud, isegi tagumisele luugile - tutikad, kokku l2ks miskit 480 taala. Pampritele kummiliistude saamisega on juba tsipa keerukam, eriti need v2ikesed kandilised klotsid. Kraam peaks eestisse j6udma oktoobri l6pus
____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra. |
25.09.2014 at 18:46 |
|
antennimees |
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Mul peaks veel olema 3 aknatõstukit koos tervete lintidega ja ka tagaluugi aknatõstuk. Kui vaja võta ühendust. Number profiilis.
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT |
25.09.2014 at 19:26 |
|
PhilipJFry |
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Huvi arvatavasti t2itsa olemas, ma endal teisel chevyl tegin luugi mootori korda, kuigi selle ehitus eriti normaalne ei olnud. Oot need akende t6stukid on mootoritega koos? St mul kaass6itja poolne tagumine akna mootor l6petas enne auto ostu t88lepingu. Ausalt 8eldes - ma ei ole syvenenud eriti karu valutavasse k6htu - tundub enda ehituselt sarnanema tagaluugi omale.
____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra. |
25.09.2014 at 23:34 |
|
antennimees |
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
quote: PhilipJFry: Huvi arvatavasti t2itsa olemas, ma endal teisel chevyl tegin luugi mootori korda, kuigi selle ehitus eriti normaalne ei olnud. Oot need akende t6stukid on mootoritega koos? St mul kaass6itja poolne tagumine akna mootor l6petas enne auto ostu t88lepingu. Ausalt 8eldes - ma ei ole syvenenud eriti karu valutavasse k6htu - tundub enda ehituselt sarnanema tagaluugi omale.
Niipalju kui mul neid on, on nad komplektsed s.t. mootor ja tõstukisüsteem. Kuna tookord said autole külge kõige paremad, minu meelest, siis need jäid üle. Aga tule vaata üle ja hinnas saame ikka kokkuleppele.
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT |
26.09.2014 at 09:23 |
|
PhilipJFry |
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Niih, pikalt oodatud pildid (need siis on ajalises j2rjestuses):
Kaks STW-d k6rvuti:
Kolmas istmerida (valges STW-s):
Mootor ja k2igukast, mis l2hevad vahele:
K2igukastile v2ikene remondikomplekt:
Salongi lammutamine:
Lagi on toredalt roostes:
K6ige l6busam poldikene/kruvikene, mida olen saanud krudida (oma 20.min m8llasin sellega), aga 6nneks masinal on pysikas peal ja lasin sealt trossi lahti:
El.systeem, mis tuleb siis uuesti teha, usun, et juhtmetest puudu ei tule (Van + 2x Nissan + Oldsu enda omad):
Ega p6hi hullem ole, kui lagi... v6i noh, kuidas v6tta:
Juhi poolne istme alune p6hi:
Hah, iluliistudega suhteliselt valmis:
Liiste on ikka kuramuse palju, tagumine kuudi osa on korralikult ikka neid t2is:
____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra. |
03.10.2014 at 01:33 |
1 edit. Last edited 12.10.2014 at 20:18 by PhilipJFry
|
PhilipJFry |
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Selleks n2dalavahetuseks olen plaaninud esiotsa lammutamise ja p6hjast hullematest kohtadest sabloonide tegemise. Ah ja muidugi tuleb vaadata, miks valgel STW-l k2igukasti tagumine simmer lekib... Noh tegelikult teada, miks ta lekib, kuid peaks sellega midagi ette v6tma.
J2rgmine n2dal, kui poed on avatud, siis tuleb natukene keemiat osta: v2rvid, roostesurmad, mastiksid jne jne. Kui p6hjaga ning salongi puhastamisega/korrastamisega saab valmis, siis tuleb kere raamist eraldada ja siis seda viimast tegema hakata. Ega's asjata saanud uus veermik muretsetud. Tahaks enne kylma ja seda sodi lasta kere 2ra v2rvida. Talvel aega kyllaga, et mootor ning k2igukast esimesse noorusesse tagasi tuua
J2rgmine n2dalavahetus tuleb GMC Vandura saata viimsele teele - kurask, pole saanud temaga yldse tegelda - passib parajalt jalus. Seega veel on v6imalus sealt jubinaid kysida, uuendan enda varuosade kuulutust - samuti piltide n2ol.
____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra. |
03.10.2014 at 01:48 |
1 edit. Last edited 03.10.2014 at 02:04 by PhilipJFry
|
Oldermann |
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
pildid vajaks veits kahandamist, kui muidu ei saa, siis link'i läbi usaraua konto, muidu hea lugemine
____________________________
Universumi arhitekt |
03.10.2014 at 08:35 |
|
PhilipJFry |
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
quote: Oldermann: pildid vajaks veits kahandamist, kui muidu ei saa, siis link'i läbi usaraua konto, muidu hea lugemine
Oih, t6esti - parandan piltide vea homme, kui saan arvutisse - telefoniga selle tegemine ei ole nyyd see k6ige meeldivaim tegevus
____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra. |
03.10.2014 at 22:38 |
|
PhilipJFry |
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Niih, eelmisel n2dalal l2ks plaan nahka, osa kraamist oli puudu, et saaks teha p6hjast koopia (mida oleks saanud linna kaasa v6tta, kuid jah). Seega see nv sai siis k6ik materjal kokku ostetud k-rautast ja j2rgmine n2dal tuleb see keeruline t88kene ette v6tta. Van on nyyd siis autode farmis, kus ta saab rahus ringi p6ristada ja vurada teiste omalaadsete masinatega.
Valge STW ikka oskab ajusid mul kypsetada: masin tahab saada oma 10~15.min soojenemist enne s6itu, muidu t6mbab kyynlad m2rjaks 2ra ja siis tee p6hjagaasiga tuulutust (sain passida akadeemia tee ja raja t2nava ristis surnud autoga oma 10.min )
____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra. |
12.10.2014 at 20:25 |
|
martti17 |
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
quote: PhilipJFry:
Valge STW ikka oskab ajusid mul kypsetada: masin tahab saada oma 10~15.min soojenemist enne s6itu, muidu t6mbab kyynlad m2rjaks 2ra ja siis tee p6hjagaasiga tuulutust (sain passida akadeemia tee ja raja t2nava ristis surnud autoga oma 10.min )
Paigalda bensiinivoolikule kraan vahele, kui täis tõmbab, siis kraan kinni, kruvikeeraja karburaatori siibri vahele ja starteriga käiata kuni läbi puhub. Aga ära liiga väikest kruvikeerajat kasuta, võib kollektorisse kukkuda ja midagi halba seal korda saata. Kuigi mina võtaks silindri maha ja vaataks mis mootoril viga on, teinekord on vaja kuni saaledeni süüvida aga saab asja. Võtab aega aga saab!
Endal auto ei hakanud enne tööle kui isegi numbrimärgi alused olin korralikult kinni neetinud, ei jäänud lihtsalt midagi muud üle, kui kõik korda teha.
____________________________
Martti pildigalerii |
31.10.2014 at 17:59 |
|
PhilipJFry |
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Tegelikult on selle t2ist6mbamisega hoopis see asi, et TPS-il on yhendusega mingi jama (kompu kurdab nii alumise kui ka ylemise positsiooni yle). TPS on ise kontrollitud ning praktikas toimib nii nagu peab, seega v6imalus on juhtmestik TPS-i ja kompu vahel. AIR pump koos torukeste ja katalysaatoriga lendas vahelt minema. Lambda on univ. (kuid kompu ei kurda tolla yle). Ja mis k6ige p6hilisem: karpa ei ole l6plikku seadistust saanud.
Soomes sepad olid karpaga midagi v2ga v2rdjalikku toimingut teinud: mul oma terve p2evakene kulus ylemise kaane taastamisele. Ja muidugi vaakum on ka p2ris suur probleem, 6igemini selle v2hesus.
Seega v6ib selle m2rgade kyynalde teema puhtalt ona laiskuse v6i nappiva aja arvele lugeda. Kunagi oli ka strobo syyte kontrollimiseks, kuid mulle tundub, et see on kuhugi omap2i jalutama l2inud, kuna ma t6esti ei leia seda mitte kuskilt :/
Ma ise olen muidu p6hjagaasiga tuulutanud - see toimib, kuid v6tab nati aega.
____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra. |
31.10.2014 at 23:12 |
2 edits. Last edited 31.10.2014 at 23:20 by PhilipJFry
|
PhilipJFry |
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Niih, 6htul sai ka siis ilus ja asjalik oldud: auto p6hjast sai vorm tehtud. Palju kyyrutamist; liimi, ehituspapi ja vanade ajalehtedega m8llamist. Nyyd tuleb oodata, kuni see k6ik m8kerdis 2ra kuivab, siis saab v2lja v6tta
____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra. |
01.11.2014 at 19:53 |
|
PhilipJFry |
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Nii, nyyd siis sain endal k6ik ukse ja aknatihendid k2tte, ehk saab tuulevilinast lahti
____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra. |
15.11.2014 at 17:52 |
|
ivoalaska |
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Kui saladus pole, siis kus kohast need tellitud on?
____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks |
15.11.2014 at 18:21 |
|
PhilipJFry |
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Kusjuures, ma isegi t2pselt ei tea, kust need kokku on ostetud. Ma ise otsisin e-bayst, kuid tagumisele luugile ma ei saanud tihendeid, siis v6tsin vennaga yhenudst, ta elab usa-s. Ta nati m8llas sellega ja ytles, et tihendid olemas. Miskit $480 l2ks maksma. K6ige kallim oligi olnud tagumise luugi omad. Kui ma ei eksi, siis abiks oli selline sait nagu www.rockauto.com. P2rast saan t2psemalt 8elda.
____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra. |
15.11.2014 at 18:55 |
|
PhilipJFry |
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Jup, see samune sait. Ainukene asi, mida sealt ei saanud oli see tagumise luugi tihend.
____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra. |
15.11.2014 at 20:15 |
|
PhilipJFry |
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Niih, panen siis rohelise chevy pealt mootori koos kastiga myyki. Ke'l huvi, siis link on siin: http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=43130
____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra. |
16.11.2014 at 16:39 |
|
hardtop |
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Pole päris 100% jõudnud teemat läbi lugeda. Seepärast tekkis küsimus,et kui juba uued tihendid siis kas plaan ka raam ja kere uuesti üle värvida?
____________________________
Oled Pontiaci huviline? Kliki siia http://www.originalho.com/HOStory.html või http://originalho.com/ |
16.11.2014 at 19:59 |
|
PhilipJFry |
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Jup, p6hi ja kere l2hevad v2rvimisse. Kerel on vaja "nati" p6hja keevitada + a-piilarid. Raamil kerepoltide augud tugevdada ja parandada. Muidugi k2igukasti tugilatt - seda tuleb natukene modida - teisel pool ka v2ljalaske jaoks paine teha.
____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra. |
16.11.2014 at 20:40 |
|
hardtop |
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Kas on juba ideid ka,mis värvi auto tuleb?
Põhja plekki kavatsed ühes tükis välja vahetada või paikad lihtsalt ära katkised kohad?
____________________________
Oled Pontiaci huviline? Kliki siia http://www.originalho.com/HOStory.html või http://originalho.com/ |
17.11.2014 at 11:44 |
|
|