Poster |
Message |
Motorist |
Kere taastamise tööd. Lincoln kabriolett.
Terekest jällegi siis Motoristi poolt.
Hiljutise "kampaania" tulemusel astus klubist läbi päris palju inimesi erinevatest klubidest ja foorumikeskonna kasutajate hulgast, käidi uudistamas ja vaatamas, mida huvitavat me ka teeme.
Eks antireklaam võib ju töötada ka kui HEA reklaam ( seekord nii läkski).
Enamus uusi tutvusi soovitas kindlalt suuremale rahvale näidata ühte konkreetset projekti mida on tehtud nüüdseks juba päris pikka aega. Arvati et kui sellel on kere jälle koos võiks ju ka teistele rauahaigtele näidata et pole olemas võimatuid eesmärke ja et saab ka muldpõrandaga pooleks murdunud vrakist teha midagigi.
Lisan ka lingid kus on rohkem pilte ja juttu.
Pealiskaudne ja algne info suuremale rahvahulgale on selline.
Auto toodud mitu head aastat tagasi USast. Hind oli sümboolne. Auto oli ühe rancho taga maa sisse vajunud , raamilgi oli mitmes kohas mulda küljes. Nagu aru sain siis vaid 90 tuhat miili kellal kuid seisnud ühel kohal ligemale 40-45 aastat. Aeg teeb oma töö ja pilt oli masendav. Samas auto on vägagi haruldane ja ülim lust on see et selline eestisse toodi.
Ameerika autoklubi arvamus oli et neil ameerikas on neid järel alla 100 eksempalri. Antud tootmis aastal toodeti antud isendit vaid 3600? koma midagi . Baltikumis, ma julgen arvata naglalt et ainuke selline kabriolett, skandinaavias ehk on mõni, täpne info puudub. Soomes on üks isend aga see on tegelikkuses mutant ehk siis kupeest ise tehtud kabriolett ja seda et ta ise on tehtud on ka näha. Antud välimusega mudelit toodeti vaid üks aasta.
Hetkel taastamisel olev auto on raamil aetud uuesti sirgu, diagonaalid on paika aetud, uksevahed said paika, uksed käisid ilusti.
Metalli töödele on kulunud tasapisi ja hoolikalt iga käiku mõeldes ja kõiki raame ja jooni täpselt taga ajades juba täpselt aasta. Õnneks on silma all üks teine isend ehk 1957 premiere kupee millel on sama põhi. Selle auto põhjalt oleme saanud kõige paremad joonistused ja mõõdud.
Kõike saab kui väga tahta. Lähitulevik toob uste põhjaliku taastamise, raamid on juba ustest välja puuritud ja ukseplekke hakkab vahetama nii seest kui väljast. Nii nagu peab ja seda koonerdamata.
Kroomehis on Poolas tegemisel kus tehakse ka silumiini uuesti kroomimist ja muid imevigureid mida meil keegi teha ei oska.
Salong tuleb hübriidina sedaan lincu ja cabrio tükkidest, osa salongi detaile on kattuvad ja neid saab kasutada. Osa originaali asju ei kattu ja need tuleb taastada, osa hävinud kattuvaid tükke asendab.
Et jutt pikaks ei veniks siis pilte ja lingid.
Toodi selline ämber.
pagasnik.
salongipõhi, nb tegelikkuses pole nähagi et karbid on pooleks ja kere on kahes tükis.
uus pagasnik, joonistus võimalikult täpsena. natuke ilmselt veel aitab järele.
Uus salongipõhi. paar vidinat on siit veel puudu aga see on vaid vormistamise küsimus. Kardaani tunnel ongi asümeetriline nagu seda algselt oli.
Siin on näha ka seda taganurka mis sai kannatada ka kui muugal suure tuulega lõi konteineri ukse tagatiiba sisse. tükid ja servad on ravitud ja vaja veel natuke nokitseda et päris hea saaks.
Jutud ja pildid on kõigil linkidel.
http://www.jalopyjournal.com/forum/threads/one-special-57-linc-in-our-shop-large-pics.791228/#post-8790638
http://album.ee/album/589925/50325829
http://fotoalbum.ee/photos/mpecraft/sets/1426661
https://www.facebook.com/MotoristiKlubi
Vähemasti kere osas on eesmärk täidetud. Raamil on ta sirge, koos, põrand korras, kõik järgib originaali ja nähtav mäda on välja lõigatud. Nüüd aga tuleb leida lahendus kuidas saada liivapritsitud kogu kere. Ilmselt vist peab ise omale liivapritsikambri ehitama.
Kui palju oleks huvilisi liiva, sooda pritsi kambri tenusele mis asub siseruumides( ei puutu välisõhu ja temperatuuri ning niiskusega kokku) ning kust saab nö valmisteenuse( kere prits plus pinnakate) Keregrillis aetakse liiva ka niipalju välja kui võimalik. jne. Paljudele see hetkel huvi võiks pakkuda? Sisuliselt ei peaks ootama kas väljas sajab või ei saja jne.
Kõik töö on teostatud Motoristiklubis.
Tänud tähelepanu eest.
Motorist aka sodikäpp võimistanüüdoligi.
Kevadeks valmis, nagu vana nali oli, ainult et aastat ei täpsustata.
____________________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: Roostevaba väljalase KÕIGILE! info tel 53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi |
06.10.2014 at 20:55 |
2 edits. Last edited 13.01.2015 at 21:44 by Motorist
|
Motorist |
Kere taastamise tööd. Lincoln kabriolett.
Ameerikas ja lumises eestis. miinus üks tagatiib....
____________________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: Roostevaba väljalase KÕIGILE! info tel 53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi |
06.10.2014 at 21:30 |
|
onraj |
Kere taastamise tööd. Lincoln kabriolett.
Tean soomes härrat,kellel sarnane projekt lõpujärgus.Masin heleroheline ja katus valge.Soovi korral varuosade võimalus.
Jarno |
07.10.2014 at 18:57 |
|
Motorist |
Kere taastamise tööd. Lincoln kabriolett.
Tänud info eest.
____________________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: Roostevaba väljalase KÕIGILE! info tel 53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi |
08.10.2014 at 09:26 |
|
R.Ott |
Kere taastamise tööd. Lincoln kabriolett.
Kaugele hetkel jõutud on?
____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition |
31.08.2015 at 17:06 |
|
ERAK |
Kere taastamise tööd. Lincoln kabriolett.
quote: Motorist: Terekest jällegi siis Motoristi poolt.
Nüüd aga tuleb leida lahendus kuidas saada liivapritsitud kogu kere. Ilmselt vist peab ise omale liivapritsikambri ehitama.
Väga põnev projekt, Edu selles
Lugedes meenus, et Rakveres on haavelpritsi kamber 3m x 6m- vblla see info kellelegi abiks.
____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük |
31.08.2015 at 18:38 |
|
|