Poster |
Message |
Astro-97 |
Protikummid
Kuidas suhtuda kaasajal müüdavatesse viguritesse, mille nimi on Protekteeritud rehv?
Talv on ukse ees ja kuna mul juba käivad vaikselt otsingud talvepapudele , siis pakutav kaup on ikka üsna lai ja silma on jäänud väga palju müügis olevaid rehve, millel kiri Protekteeritud. Vanasti olevat olnud kuulu järgi nendega nagu häda ja kardeti või kurdeti , et see peale lastud mustri moodi asi tulevat lahti nagu ja ohtlik sõita sellistega. Kuid see oli siis...aastaid tagasi vbla, kuidas praegu on sellise asjaga, tehnoloogia on ilmselt paranenud ja ega vist niisama müüki autopoed ei võta, kui pole miskit sertifitseeritud asju ja kes või kus üldse seda teeb? ma saan aru, et ikkagi alusmaterjal on vist kasutatud rehv ja peale lastakse lihtsalt uus muster ?
võtame kasvõi " näiteks " selle:
http://www.rehvid365.ee/et/rehvid/soiduauto-lamellrehv-protekteeritud-profil-215-55r16-zopr-93h-alpin-alpiner-profil
____________________________
CB (Ch19 FM), PMR (446.155), vahest ka 8AM. |
22.10.2014 at 13:59 |
|
kp1985 |
Protikummid
Ma enda väikeautole ostsin eelmisel aastal elus esmakordselt alla protid. Kodumaine Masteri toodang. Ja võin neid julgelt soovitada enda kogemuse põhjal.
Pidamine on hea, kulumine polnud probleemiks ja kevadel olid kõik naelad ka alles. Varsti tõstan jälle autole need alla. Olin seni kasutanud Nokiani, Dunlopi ja Gislavedi rehve ja ilmselt kui väiksemaid rehve vaja, siis vaatan jälle Masteri poole.
Maastiku rehvide juures veel pole julenud prote vaadata. Kuigi need Eestis üsna popid ja endal põnevus, et tahaks ka katsetada. Näiteks Haankook Dynapro MT asemel Insa Turbo.
____________________________
Chevrolet Tahoe LT '96 |
22.10.2014 at 14:16 |
|
sten666 |
Protikummid
Suverehve pole proovinud, aga Masteri talverehvidega (lammelid) küll head kogemused. Kestsid hästi ja pidamine oli ka täiesti ok. |
22.10.2014 at 14:43 |
|
gets |
Protikummid
Oma kogemus mitme auto all Vallai toodanguga - jäik, häälekas, aga kestab ja peab väga hästi. |
22.10.2014 at 14:58 |
|
vvt |
Protikummid
Master Nordic 4 - juba kolmas jooks kasutusel. Kasutusomadused v.a müratase ületavad minuarust isegi firmakate hinna/kvaliteedi suhet.
Arvesta, et rehvide servad ei kannata 2 korda aastas ringi lapata - vajalikud teised veljed (mul on probleeme olnud - kuni käelaba suuruste tükkide eraldumiseni).
Mõttekus sõltub siis velgede saadavusest-hinnast, sest suurte kummifirmade Ida-Euroopa harukontorite (Sava, Kelly jne) talvekad pole palju kallimad enam.
Ja veel - hoiavad naelu hästi sees, paremini kui firmarehvid.
Suverehve ma ei ostaks, kui raha vähe, siis Taiwan või Ida-Euroopa, on vaiksemad.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
22.10.2014 at 15:01 |
2 edits. Last edited 22.10.2014 at 15:02 by vvt
|
charger |
Protikummid
Masteri talvekatega sõidetakse liimitud naeltega lumeradasid - see peaks juba ise rehvi kohta midagi ütlema
Ainus miinus, et mõnele võib suht palju tasakaalu minna... |
22.10.2014 at 16:59 |
|
Vanapagan |
Protikummid
Ei ole saanud veel ühtegi siledaks sõita, kõik on enne kõveraks läinud.
Vabatahtlikult ei kavatse küll enam taastatud rehvidele raha kulutada.
____________________________
Smart CDI 0.8 30kW |
22.10.2014 at 17:34 |
|
otipoiss |
Protikummid
Eelmise "talve" algul läksid autole samuti tutikad protid alla. Mingit rahulikku sissesõitu ei teinud, naelad jätkuvalt kõik alles, äkki see aasta saab midagi pidamise kohta ka kosta. Kuigi vaevalt, et põhjust nuriseda oleks.
|
22.10.2014 at 18:09 |
1 edit. Last edited 22.10.2014 at 18:16 by otipoiss
|
hunt |
Protikummid
ikka ja alati - maailma tippnimede kasutatud rehvid
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
22.10.2014 at 18:34 |
|
supp |
Protikummid
masteri prott peab väga hästi kui on uus, ehk max 2 hooaega, ja siis muutub segu kõvaks ja on sisuliselt utiil, kuigi mustrit ja naela on |
22.10.2014 at 19:39 |
|
ramman |
Protikummid
Olen ka kunagi kasutanud Masteri protikaid. Ainult head sõnad, undamist oli võib-olla natuke rohkem, kui kvaliteetfirmakatel. Peale kahte talve jätsin suveks alla ja sõitsin sügiseni siledaks.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize |
22.10.2014 at 20:30 |
|
Astro-97 |
Protikummid
jutt on nüüd masterist. kuidas lood võiksid teiste toodangutega olla...
endale jäid silma need tavalised rehvid: http://www.rehvid365.ee/et/rehvid/soiduauto-lamellrehv-evergreen-jinyu-215-55r16-97h-xl-yw51
kuskil TM testis olid nad ka sees isegi, aga ei leia üles enam ....
____________________________
CB (Ch19 FM), PMR (446.155), vahest ka 8AM. |
22.10.2014 at 20:34 |
1 edit. Last edited 22.10.2014 at 20:34 by Astro-97
|
DevilDeVille |
Protikummid
quote: Astro-97: jutt on nüüd masterist. kuidas lood võiksid teiste toodangutega olla...
endale jäid silma need tavalised rehvid: http://www.rehvid365.ee/et/rehvid/soiduauto-lamellrehv-evergreen-jinyu-215-55r16-97h-xl-yw51
kuskil TM testis olid nad ka sees isegi, aga ei leia üles enam ....
Milleks selle huinjaaga pead vaevata, kui ligilähedases mõõdus masteri saab õigest august sama hindega?
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
22.10.2014 at 22:08 |
|
Jesper |
Protikummid
Ma olen üks kord Masterist katkise vitsaga rehvi saanud, õnneks jooksis paar kvartalit eemal parklas tühjaks - helistasin poodi, tuldi kohale, tõsteti auto üles, pandi varuratas alla ja pandi uus rehv. Arusaadav et algsed rehvid võivad praagid olla, aga nutikas on enne paigaldamist vaadata et kas varurattas on ikka õhk sees ning kas tungraud ja rattarist on ikka korralikult ära õlitatud
Ostmata muidugi ei jäta selle pärast, oma hinna kohta müstilise läbivusega rehv.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
22.10.2014 at 22:33 |
|
90Deville |
Protikummid
Mu masteri lamellide jooksust elas oma loomuliku löpuni vaid 1, esimene läks pauguga löhki küljepealt, teine hakkas kuskilt keskelt kihtide vahelt jöhkralt lekkima jne
Kokku siis 2a kestsid
Nüüd uued Barumid, ja ega needki kauem ei püsi...selle vahega et ise löhki pole veel ükski läinud.
____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi |
23.10.2014 at 06:21 |
|
franz125 |
Protikummid
Sõiduka alla küll enam mingeid protte ei pane,nende ümber ainult mingi jama.Küll viskavad küll ei saa parlanksi pluss veel ilge müra ja ega need Masterid mingi pidamisega ei hiilanud kah.Enamus aga sõidan Edgorodis nii et nüüd on valikus ainult uued ja lamell.Seda enam et uue ja proti hinna vahe on sisuliselt olematu. |
23.10.2014 at 07:42 |
1 edit. Last edited 23.10.2014 at 07:43 by franz125
|
vvt |
Protikummid
Kas osad tegelased siin tegelevad uute rehvide müügiga? Või on tegemist mingite ralli MM esikuuiku vendadega, kes hoomavad 2% pidamisvahet istmikunärviga?
Kuidas saavad olla kogemused nii vastukäivad?
Üks sõidab aastaid ka kiidab, teine räägib, kuidas kohe kõverad ja katki on.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
23.10.2014 at 15:17 |
|
kadjakas |
Protikummid
Uute rehvide müügiga ei tegele. Ära olen pidanud jooksu Mastereid ja kolm jooksu Nokian HP-sid.
Pidamises tuntavat vahet polnud. Segu ja muster peaks Masteril olema eelmise-üleeelmise HP omad. Kulusid HP-d ja Masterid sama kiiresti ka.
Naelad kippusid Masterist irduma. Ja kaduma hakkasid nad juba esimese hooaja keskel. Kahel jooksul HP-del olid kolmanda hooaja järel mäletamist mööda enam-vähem kõik naastud alles, ühel jooksul irdus lõpuks ca 25% naastudest.
Esimesel-teisel nädalal viskas üks Master serva suure muna üles. Vahetati paukselt ja ilma kobinata välja. Masterid tundusid olevat raskemad ja kõvama küljega, kui teisted sama suured rehvid.
Mina täna igapäeva-sõidukile Mastereid ei ostaks. Küll aga soetasin paar päeva tagasi proua autole Nokian Nordman 5 nime kandvad rõngad. Pm on tegemist rahakoti-sõbraliku vanema mudeli HP-ga.
Edu ja turvalist liiklemist!
PS: Võrreldes no-name rehvide ja ka osade "namega" rehvidega on Masterid siiski üsna tegijad.
|
23.10.2014 at 20:51 |
|
supp |
Protikummid
kuna ma muudele pudinatele lisaks ka rehve müün, siis see kasutajate seinast seina arvamus kvaliteedist ongi sellelest tingitud, et masterite kaviteet ongi kõikuv, samas jah maaletooja vahetab praagi ka kohe välja reeglina |
23.10.2014 at 20:58 |
|
Fog |
Protikummid
Mina olen aru saanud nii, et valikus hiina naelad vs Master/Vallai protid on viimased etemad esimesed 2 talve, pärast seda on mõlemad prügimäekaup.
Kvaliteettalvekad kestavad küll 3-4 talve aga viimasel ühel-kahel on pidamine alla uue proti.
Seega:
a) iga 2 talve järgi uued protid, ning pidamine koguaeg hea, kaal suurem ja undamine suurem.
b) iga 3-4 talve järgi uued head talvekad. Pidamine lõpupoole halvem kuid muid miinuseid pole.
Rahaliselt sama, variandiga A saad koguaeg hea pidamise müra ja kaalu hinnaga versus variant B
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
23.10.2014 at 21:17 |
|
ERAK |
Protikummid
quote: gets: Oma kogemus mitme auto all Vallai toodanguga - jäik, häälekas, aga kestab ja peab väga hästi.
+1
____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük |
24.10.2014 at 01:00 |
|
PlyVal64 |
Protikummid
quote: charger: Masteri talvekatega sõidetakse liimitud naeltega lumeradasid - see peaks juba ise rehvi kohta midagi ütlema
Ainus miinus, et mõnele võib suht palju tasakaalu minna...
quote: Fog: Mina olen aru saanud nii, et valikus hiina naelad vs Master/Vallai protid on viimased etemad esimesed 2 talve, pärast seda on mõlemad prügimäekaup.
Katsetanud kõiki variante ja see rahvaspordiasi vastab ka tõele. Tasakaalustamine ja müra ongi suurimad probleemid. Uute hiinakatega pidas Sitikas ka klaasjääl hullumoodi, iga hooaeg edasi läks muidugi asi halvemaks. Aga: rehvimõõt on selline, et võib iga aasta ka uued osta, sest UUE rehvi hind algab 30 eurosest pakkumisest!!! Nii suvekal kui talvekal
15-tolli Master on aga kvadro all ja see peab talvetingimustes samamoodi ulmeliselt! Vähemalt kaks esimest pidas, kuidas nüüd kolmas saab olema, ei tea veel. Siiani pole plekkvelgedel rehve vaja olnud ka ületasakaalustada. Müra on tõesti rohkem aga kvaliteetautol on ka korralik mürasummutus ning see ei sega. Aga et seda masinat libisema saada, peab väga jõhkraid sõiduvõtteid kasutama. Kuid: ma ei ole päris kindel, kas ma muu (veoskeemi ja kasutusalaga) auto alla ikkagi proti paneks? Ma kahtlustan, et "tomati-kapsa salatiga" Saab saab omale ikkagi uue tehaserehvi talveks, küsimus ongi, kas lamelli või naastu ja millises hinnaklassis. Peab muidugi ka rahakotti vaatama aga kuidagi kisub moodsa kida-lamelli poole see mõte... |
24.10.2014 at 10:32 |
|
Timo |
Protikummid
Masteri kohta vaid kiidusõnad. tulevad enda autolegi see aasta uued alla. Pidamine väga hea, palju tasakaalu ei taha.
Vallai jällegi on tõesti jäik, ulmeliselt raske ja kohati tahavad jubedalt tasakaalu, Masterid aga on eeltasakaalustatud.
Kui tegu ei ole mingi jube võimsa, või jube raske autoga, ei näe ma põhjust, miks ei võiks Masterit osta. Kui rahakott kvaliteet tipptootja rehvi ei kannata, siis super alternatiiv, mille pidamisomadused ei tohiks kellegil küsimusi tekitada. S
Minumeelest täiesti mõtetu on osta kasutatud rehve, mis enamasti on 4-5 aastat vanad ja plastiks muutunud. Sama kehtib ka tegelikult uute rehvide kohta, mis kaua ladudes vedelenud. Sellele tasub tähelepanu pöörata, kogu info on ju rehvil kirjas.
Lisaks muidugi see, et raha jääb riiki ja hind on soodne.
____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935 |
24.10.2014 at 19:13 |
|
v6sa |
Protikummid
quote: vvt:
...
Kuidas saavad olla kogemused nii vastukäivad?
Üks sõidab aastaid ka kiidab, teine räägib, kuidas kohe kõverad ja katki on.
Sest nende õnnetute korduvkasutuses tsõõride puhul ongi kvaliteedi kõikumine väga suur. Master küll reklaamib, et nende toodang olevat eeltasakaalustatud, kuid ühele tuttavale eelmisel sügiselsoetatud Masterite jooksust üks igatahes tasakaalu ei läinudki - Fordi 13" veljel ei piisanud äärt. Õnneks oli valikuvõimalust ja rehvimees soostus tootja praagi kobisemata välja vahetama.
Mõned aastad tagasi oli enda autoga kogemus Vallai rehviga. Peale rehvijooksu paigaldamist hakkas auto ujuma. Peale mõningat nuputamist märkasin parklas, et üks tagumine rehv on "pehmeme" (elik rohkem lapik), kui partner. Rõhku mõõtes vahet ei olnud. Ning auto ebakindlus kadus kohe, kui tõstsin sama külje rattad ringi, pannes selle poole tagumise ette. Kusjuures kogu talve käitus auto kiiretes kurvides vasakule ja paremale pöörates erinevalt, vajudes vasakkkurvis täitsa tuntavalt enam läbi. Samas pidamisele ja kestvusele mul etteheiteid polnud - talvega kogunes teistkümmend tuhat kilomeetrit ja kevadel altvõttes olid rehvid vaevumärgatavate kulumisjälgedega. Müüsin tuttavale edasi ja tema sõitis nendega kolm aastat ja kiitis.
Ehk sellele, kelle jaoks vaid libedapidamine ja hind on olulised, siis tasub Eesti protirehvi küll kaaluda. Aga kes tahab ka muud, siis tasub veel kord mõelda. |
25.10.2014 at 07:50 |
1 edit. Last edited 25.10.2014 at 07:50 by v6sa
|
trs200 |
Protikummid
Mingeid kvaliteediprobleeme ei mäleta enda ega lähituttavate kogemustest. Masteri prottidega siis just. Pidamine hea. Iga kell kasutatud rehvist parem idee. Samas mingeid teiste nimedega protte on tuttavatel protektori kaotanud küll paaril juhul ja munasid samuti esinenud. Muidugi sellest saab normaalne inimene aru, et kui hinda on 3x vähem, siis pole mõtet oodata mingit viimase malli seitsmekandilist naela ja sulgkerget rehvi ning võtta see risk, et peab võibolla garantiisse tagasi tassima. Kui minu mõõtu maasturirehvi Master toodaks, siis kindlasti kasutaks. Sõidukatel olen kasutanud enne ja praegu. Samas naisesivanemale auto alla ei keera, teades et ta ka naaberriikides palju käib ja tihti üksi maanteel sõidab. Ei ole lihtsalt 100% kindel, võtan parem uue säästurehvi või siis see hooaeg läheb uus Hakkapeliitta 8. Mind see väike protist tulenev risk ei häiri. |
25.10.2014 at 10:19 |
|