Tundmatud plekitöö mehanismid.Nagu pealkirjas mainitud siis ma ei oska neile masinatele nime anda Eesti keeles. Video lõpupoole masin mis venitab plekki https://www.youtube.com/watch?v=6frSjl1Gf
Äkki keegi kursis kes ja kus selliseid turustab
Tundmatud plekitöö mehanismid.Selle nimi on shrinker(tõmbab kokku metalli) ja stretcher(venitab metalli)
Need odavad eastwoodi asjad on kahjuks tehtud hiinas. Ja seoses sellega ei sobi tööriistaks. Nimelt need nn. haarajad mis materjalist kinni võtavad kuluvad/painduvad hetkega ära. Ja ongi pidu läbi.
Hetkel üritan ka sealt omale neid asju soetada. Aga kuna tegelane eriti USA-st välja ei taha saata ning teema,et tellin ja maksan Eestist asjad ära,aga saatma peab kellegi kolmanda isiku nimele USA-s tundub talle natuke kahtlane
Aga tunneli lõpus juba natuke valgust paistab.
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
quote:DevilDeVille: Päris metallitegemiseks suht asendamatud junntükid.
On jah. Ja kuna mul firel plaanis natuke ka tiibasid ümber teha võibolla ,siis üritab selle asja ära tellida.
Englishwheeli komponendid on mul ka juba olemas. Peab lihtsalt sobiliku raami kokku keevitama.
Ja siis palju aastaid harjutama enne kui miadgi asjaliku välja tuleb
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
Tundmatud plekitöö mehanismid.Meie müüme Eestis ka selliseid asju: http://benefit.ee/seadmed/dinosaurier/
Samad tooted on ka meie enda restuareerimistöökojas kasutusel ehk võimalus asju reaalselt töös ka näha.
quote:indro: Meie müüme Eestis ka selliseid asju: http://benefit.ee/seadmed/dinosaurier/
Samad tooted on ka meie enda restuareerimistöökojas kasutusel ehk võimalus asju reaalselt töös ka näha.
Kas sinu kudu saab ka hinnad? kui jah siis äkki annad teada steving157(ät)gmail.com
quote:DevilDeVille: Üldiselt ei teeks üldse paha, kui hinnad oleksid avalikud. Paljudel firmadel näiteks on.
Enamus eesti firmadel on hinnad siiski salastatud. See on hästi tähtis, muidu keegi saab veel teada mis asjad maksavad ja siis hakatakse narrima. Parem on kui klient helistab. Sel juhul saab müügikonsultant temale midagi pähe määrida, ning konkurendid ei saa hindadest haisu ninna. Eriti tähtsa mulje jätab, kui kodulehel on link välismaa tehase kodulehele ja enda enda firma tööliste läikivad pildid, muidugi koos tel.numbritega. Veelgi kõrgem tase on tänapäeval E-pood, kus isegi peale ostu sooritamist jääb hind saladuseks. Ostetud eseme hind tuleb sulle arvega meilile
Ma usun, et ma pole ainuke, kes tänu sellisele salatsemisele loobub nendega suhtlemast juba algfaasis, telefonitoru tõstmata.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Tundmatud plekitöö mehanismid.Vähemalt on sul võimalus neid seadmeid minna kohapeale vaatama ja proovima kui laoseis seda lubab. Saad reaalselt ettekujutuse mida sul vaja ja mida mitte.
____________________________
Pre-War to Post-War to Classic car
'60
'35
'28
'62
'63
'68
'46
quote:Jesper: Ei, sa ei ole ainuke
Muidu konkreetse firma puhul Saksamaal on hinnad näha, usutavasti Eestis on need suht sarnased.
quote:MGartin: Vähemalt on sul võimalus neid seadmeid minna kohapeale vaatama ja proovima kui laoseis seda lubab. Saad reaalselt ettekujutuse mida sul vaja ja mida mitte.
Sekundeeriks mõlemale. Küll see ei käi ülikonkreetselt autode ehitamise vahendite ja juppide kohta aga sisu on absoluutselt sama sest paljud materjalid ja tööriistad on nii kõvale kui vedelale pinnale sõidukitele samad. See, et Eestis ei ole hindasid mitte kuidagi näha jätab enamasti ka minu isegi toru tõstmast - MIS siis veel mind võiks huvitada?
Teine asi: kogemus vedela keskkonna maailmast näitab, et ei suuda Saksamaa ja kohati ka inglastega isegi rootslased konkureerida, kuigi ka sealt maalt tasub alati kõik üle kontrollida, sest seal on mõnikord sellised pakkumised, mis on pakkumised (miinus 40-50% on tavaline). Ehk need kolm maad suudavad peaagu kõik siia kullerdada (kange keemiaga võib olla probleeme aga paadivärvid tulid kohale), seal on alati paremad hinnad (oluliselt) ja ajaline kohalejõudmine on ka "kiirem". Käib siis veebikaubanduse kohta. Aga pead täpselt teadma, mida sa tahad. Näiteks Festooli asjad (ka profi tööriistad, mis ka päriselt tööd teevad!)- mitte mingit mõtet pole siit neid osta, seal on vist "tambovi koefitsent" kasumina sees. Saksamaalt tulid asjad suure kastiga kohale päris mitmed SAJAD eurod odavamalt! Isegi selline "väike" asi nagu spetsiifiline tööriistadega klappiv kvaliteetliivapaber ... aga kui sa värvid 10-meetrist "asja" üleni, on hulk sigasuur ... oli oluliselt odavam läbi veebi Saksamaalt tellida.
Aga kuna Benefit juba jutuks tuli ja võimalus kohapeal asju oma käega katsuda, siis ka see vastab tõele. Oli vaja korralikuks tulemuseks pikka painduvat liivapaberi klots/höövlit. Võid ju veebist asju kuitahes palju vaadata aga sõitsime kohale. Mõne hetke pärast tuli ka Peeter, nööbist kinni ja koos lattu teisele korrusele. Anti kõik erinevate tootjate asjad pihku, osati erinevustest läbi reaalse töökogemuse rääkida ja nii me siis valisime veesõiduki silestamiseks sobivaima. Ei olnud kalleim... ja all makstes tehti ka igati konkurentsivõimeline hind. Ajakulu kogu varustusringile oli ~2 tundi aga see sisaldas niigi ka muude tarviliste vahendite ostu, konkreetse jubina peale kulutasime äkki 15 minutit aga saime kohe kätte ja asusime nühkima. Sellisel puhul see 5-10 eurikut siia-sinna ei mängi mingit rolli ja lisaks ostsime ju ka rulli õiget paberit.
19.11.2014 at 09:12
4 edits. Last edited 19.11.2014 at 09:40 by PlyVal64