register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Split: igaaastane nael vs. lamell saag tõmmati käima.   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Poster Message
vvt
  
Split: igaaastane nael vs. lamell saag tõmmati käima.
quote:
küsimus ongi, kas lamelli või naastu ja millises hinnaklassis

Andestage nüüd mu mitte-poliitkorrektne rämedus, aga minuarust tuleks kodanikud, kes talve moodi talvedel lamellidega sõidavad, panna kinni tapmiskatse eest võrdsetel alustel ja need, kes sõidavad ringi M+S tähistusega suverehvidega (taolised on enamus pargikate ja jeepide suverehve) võiks kinni panna juba tahtmatu tapmise paragrahviga. Seal, kus talveoludes läheb vaja rehvi pidavust, ei pea ükski lamell.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
24.10.2014 at 11:05 2 edits. Last edited 24.10.2014 at 11:07 by vvt
DevilDeVille
  
Split: igaaastane nael vs. lamell saag tõmmati käima.
quote:
vvt: Seal, kus talveoludes läheb vaja rehvi pidavust, ei pea ükski lamell.

Selline seisukoht ei kõlba isegi mitte sisseistumiseks. Ei tee paha lugeda rehviteste. Muidugi jääb alati võimalus tituleerida testijad teadmisbaasi mittevaldajateks ja elada oma mullis edasi.


____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
24.10.2014 at 12:24
olevtoom
 
Split: igaaastane nael vs. lamell saag tõmmati käima.
quote:
vvt:
Andestage nüüd mu mitte-poliitkorrektne rämedus, aga minuarust tuleks kodanikud, kes talve moodi talvedel lamellidega sõidavad, panna kinni tapmiskatse eest võrdsetel alustel ja need, kes sõidavad ringi M+S tähistusega suverehvidega (taolised on enamus pargikate ja jeepide suverehve) võiks kinni panna juba tahtmatu tapmise paragrahviga. Seal, kus talveoludes läheb vaja rehvi pidavust, ei pea ükski lamell.

Ma eeldan, et selline seisukoht eeldab liiklusõnnetuste statistikaga väga heas kursis olemist. Mina seda ei ole ja seetõttu küsin, mitu tõsist liiklusõnnetust on täpsel uurimisel olnud põhjustatud naastrehvide asemel lamellrehvide kasutamisest ja kui suure osa see tõsiste liiklusõnnetuste koguhulgast moodustab?


____________________________
1956 Cadillac 62 hardtop coupé, 1991 Jeep Cherokee. Ja peres 1972 Buick Riviera
24.10.2014 at 15:08
PlyVal64
Split: igaaastane nael vs. lamell saag tõmmati käima.
quote:
olevtoom: eeldan, et selline seisukoht eeldab liiklusõnnetuste statistikaga väga heas kursis olemist. Mina seda ei ole ja seetõttu küsin, mitu tõsist liiklusõnnetust on täpsel uurimisel olnud põhjustatud naastrehvide asemel lamellrehvide kasutamisest ja kui suure osa see tõsiste liiklusõnnetuste koguhulgast moodustab?
Mina kunagi autoajakirjaniku ajastul täitsa uurisin põhjalikult erinevaid õnnetuste statistikaid (maanteeameti omad, tuttava eksperdi kaudu, kes "lahkab" plekklaipasid jne) ja see, mida meile miilits püüab näidata ja see, mis on TEGELIKULT, need erinevad ikka kardinaalselt! See käib nii rehvide kui ka napsuse pea kohta. Jah, muidugi põhjustavad nii kiilasrehvid talvel kui umbjoove mitmeid raskeid õnentusi kuid see ei ole prevalveeriv. Mis ei tähenda, et võiks kuidagi sellist käitumist õigustada.
Küll ei mäleta sellest ajast, et kordagi oleks õnnetuse põhjus olnud lamellrehv! Meieni jõudvat "tarkust" ilmestab kõige paremini juhus, mida oma kõrvaga kuulsin ja suisa piltegi tegin: kui poisi autole oli lihtlabaselt vastu ringliiklusega risti sõites OTSA sõidetud, küsis kohaletulnud avariibrigaadi aktsendiga ment, et "Miks ei ole ABS'i, oleks veel varem pidama saanud???" Seda siis hainina 5-seeria puhul... Ehk sinna samma "tarkade klubisse" lähevad ka enamus miilitsate pressiteateid.
Küll "võivad" kergemaid kõkse tekitada nii lamellid kui liiga lollid ABSid linna kõrvaltänavate ristmikel aga ka mõnikord harva mõne ummiku, kui tõesti oskamatusest ei saada libedaga lamellidega kohalt ära. Kuid kuna minu hinnangul on niigi u.80% kilulinna autojuhtidest oskamatud ja teistega mittearvestavad tolad, kes ei oska isegi foori tagant minna, siis on ka see tühine probleem. Kui mu abikaasa tuleb järjekordselt "ootamatu lumega" suverehvidel 1WD Sitikaga töölt koju ja küsimusele, "Oli libe ja ohtlik ka?" vastab, et "ei olnud, lolle ja Subarusid oli jalus palju!" :) See on siis ettevaatliku ja korralikult liikleva naisterahva suhtumine meie autojuhtide taseme(tu)sse.

Ehk peale leninipeade ning umbjoobe kõik ülejäänud õnnetused mahuvad mõiste alla "valesti, tee- ja ilmaoludele ning oma oskustele, valitud kiirus". Mõnele üksikule lisandub veel ka "valesti valitud pikivahe" aga see käib tavaliselt eelmisega käsikäes.
24.10.2014 at 15:49 1 edit. Last edited 24.10.2014 at 15:50 by PlyVal64
vvt
  
Split: igaaastane nael vs. lamell saag tõmmati käima.
Ära aja jama nüüd Priit! Vaata, millised pikivahed on tipptunnil Tallinna liikluses (ka talvel). Kui eessõitja ootamatult jäisema koha peal naeltega pidurdab, ja sul kuskile kõrvale põigata pole (nt paremal kõrge jäine vall ja vasakul kõrval auto), siis on eessõitja pagasnikusse sõit. See, et taolisi pauke on suhteliselt vähe, näitab peale ajumahu kasvu ka seda, et enamik sõidab naastudega. See, kus pidamist tõesti vaja läheb, on ootamatud olud+jää või jäätanud lumi ja sellises kohas ei pea ükski lamell. Üleeelmine talv jäin rehvivahetusega jänni, suvel olid autol (outback tüüpi) all aasta vanad Matadori lamellid (taolist enesetappu et nendega talvel sõita), kui esimene libe tuli (ei kiirustanud vahetusega, ikkagi ju päris talverehvid all), siis paari kilomeetri järel sõitsin garaazi, tõstsin Masteri naelad alla ja kui samad kohad läbi sõitsin, oli ikka PALJU kuivem ja kindlam tunne, auto kuulas rooli ja pidurdas ega käitunud nagu lehm libedal jääl.

Tänapäeva normaalsel väikeautol on pidurdusmaa 100-0 kuskil 38 meetrit (harva üle 40), kes teist valiku olemasolul ostaks auto, mille pidurdusmaa oleks 70 meetrit (taolised vahed jääl või jäisel pidurdusel on justnimelt sama taseme naeltel ja lamellidel)?

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
24.10.2014 at 16:16 1 edit. Last edited 24.10.2014 at 16:18 by vvt
RICAMB
Split: igaaastane nael vs. lamell saag tõmmati käima.
Viimased kümmekond aastat sõidetud ainult Nokiani lamellidega ning kohe kuidagi ei saa kurta.
Autoks nelivedune pilusilmne pargimaastur.
Tõsi, sama komplekti enam järgmisel aastal ei kasuta vaid müün alati sügisel maha ning ostan jälle uued.

Tallinn, Tartu jns suuremates linnades ei näe naastrehvil erilisi eeliseid. Tänavad 99% juhtudest lükatud, soolatatud-liivatatud ning seal lamelliga pidamine ülihea.
(Ilmselt kuskil väiksematel tänavatel võib leida ka kinnitambitud ja jäist teed aga ju need jäävad siis minu trajektooridest kõrvale...)

"Depressiivsetes" Eesti väikelinnades on teeolud muidugi oluliselt erinevad. Teid sedasi lahti pole lükatud ning vähem on ka soola-liiva kasutatud, kuid sellevõrra on jällegi liiklus seal hulga hõredam, rahulikum ja aeglasem.
Eks ikka omal peab mõistust olema ning sobivad kiirused ja pikivahe säilitama.
Seni ei ole kellelegi veel tagant otsa põrutanud ning loodetavasti see nii ka jääb.

Maakodus käies mööda küla- ja metsavaheteid ei ole muidugi lamell parim valik. Kiilakaks jäätunud teel on naast ainus, mis üldse natukenegi peab. Aga eks siis tulebki rohkem mööda teeääre karedamat serva sõita ning muidugi õige kiirus valida.
24.10.2014 at 16:35
PlyVal64
Split: igaaastane nael vs. lamell saag tõmmati käima.
quote:
vvt: Kui eessõitja ootamatult jäisema koha peal naeltega pidurdab, ja sul kuskile kõrvale põigata pole (nt paremal kõrge jäine vall ja vasakul kõrval auto), siis on eessõitja pagasnikusse sõit.
Siit tulebki see probleem ja "saag jälle käib" :D :tegelikkuses võiks naastrehvi keelustada,sest seda ei ole enamusel ja enamuse ajast vaja. Nagu kommunism - kõik võrdseks! Lisaväärtusena jääb ära teede lõhkumine ja räige taustamüra! Mürareostus talvel linnades ja maanteedel on metsik tänu naastrehvile. See on täiesti meeletu mürafooni vahe, mis on õhtul Vabaka ääres jalutades suvel ja talvel. Suvel saab abikaasaga sundimatult vestelda, siis talvel tuleb peaagu karjuda.
Jah, klassikaline kiilakas on lamellile probleem ja eladest Tallinna "külmapoolusel", kus lumi sulab alati viiamsena, siis on mõnikord meil siin ikka väga libe! Aga: linnaviletsus on viiamstel aastatel hakanud isegi siia graniidikildu puistama. Kogemused lõputute Eesti kõrvalteedega: meie teid kammitakse talvel ja need on enamsue ajast täiesti mitte-kiilakad ja korraliku lamelliga igati sõidetavad! Kindlasti hakkava dkohe keegid ISEENDA ülilühikest metsateekest näiteks tooma: need ei ole olulised! Absoluutne enamus Eesti teedest ja peaagu KÕIK riigimaanteed (ka need väikesed külavahed) on ka talvel täiesti hästi lamelliga sõidetavad.
24.10.2014 at 16:51
vvt
  
Split: igaaastane nael vs. lamell saag tõmmati käima.
On tõsi, naelte kasutamine eeldab seda, et autol on normaalne müraisolatsioon, paljud väikeautod (eriti idamaade omad) on nii viletsa müraisolatsiooniga, et seal palja asfaldi peal polegi naelu võimalik kasutada ebanormaalselt valju sisemüra tõttu (kui kvaliteedistandardi ei mahu Lada müratase igapäevase sõidus). Arvan, et see on ka üks põhjuseid, miks meil lamelle palju kasutatakse.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
24.10.2014 at 16:55
vvt
  
Split: igaaastane nael vs. lamell saag tõmmati käima.
quote:
See on täiesti meeletu mürafooni vahe, mis on õhtul Vabaka ääres jalutades suvel ja talvel. Suvel saab abikaasaga sundimatult vestelda, siis talvel tuleb peaagu karjuda.

See pole mitte ainult naeltest, vaid teede ropust soolamisest, mistõttu on ka -10 kraadiga teed ujuvad soolaveest.
Proovi abikaasaga vestelda suvel peale suuremat vihma, samasugune müra (seda põhjustab vesi, mitte naelad).

quote:
teede lõhkumine

Arvan, et me oleme liiga vaesed, et nii kehvasid teid ehitada.
Soome lõunarannikul, kus kliimaolud on samad mis Eestis ja sõidetakse naeltega, kuid liiklusintensiivsus on hulga suurem, ei ole kevadel näha taolisi kartulivagusid nagu meie teedel ja selliseid vist Eestile iseloomulikke pigirallisid, kus lõputuid auke üritatakse parandada pigi ja killustikuga üle puistamisega, viitsimata neid isegi korralikult kinni rullida. Seda põhjendatakse küll "nõuka ajaga", kuid siiski enamus peamisi teid on meil üldiselt täies osas juba rekonstrueeritud, Eesti ajal ja Eesti ehitajate poolt.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
24.10.2014 at 17:02 1 edit. Last edited 24.10.2014 at 17:04 by vvt
malloc
Split: igaaastane nael vs. lamell saag tõmmati käima.
vvt - kui su lamellrehvide kogemus piirdubki ainult lamellrehvidega, mis kuulub sinna "Matadori" ja "Masteri" klassi, siis ei ei ole mõtet nagu üldse sõna võtta. Jah, naastud igasugused odavad töötavad täitsa hästi, mustrid kõik "tegijate" eelnevate aastate mudelitelt ja üldiselt suht arvestatavad rehvid. Mingit odavat lamelli ja pärislamelli võrrelda on aga nagu näppu mu**iga, saab küll, aga mõtet pole kohe üldse. Lamellrehv on eestis ja eelkõige Tallinnas sõites täiesti piisav hariliku autojuhi jaoks, lihtsalt sellega ei saa eestlase kombel 5 talve sõita, vaid tõesti mõistlik oleks iga talv või äärmisel juhul iga 2 aasta tagant tutika jooksu vastu vahetada. Maakohtades liigeldes muidugi on teine asi, puhta jää peal aitab tõesti ainult mehhaaniline pidamine, mida ainult naastud suudavad tekitada.
24.10.2014 at 17:09
Vanaisa
  
Moderator
Split: igaaastane nael vs. lamell saag tõmmati käima.
minu teada pole ühtegi paikapidavat uurimust selle kohta et "naelrehvid jubedalt teid lõhuvad" - on ainult erinevate huvigruppide ja poliitahvide vingumine.
IMHO, kui vaadata bussipeatuseid, on põhiliselt tänavate lagunemises süüdi raske tehnika (jah, ka kiviparkett ei peida seda). Ja seda sellepärast et ehituse kvaliteet (või nõuded?) on alla igasugust arvestust.


____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
24.10.2014 at 17:30 1 edit. Last edited 24.10.2014 at 17:31 by Vanaisa (Moderator)
DevilDeVille
  
Split: igaaastane nael vs. lamell saag tõmmati käima.
quote:
vvt:

Tänapäeva normaalsel väikeautol on pidurdusmaa 100-0 kuskil 38 meetrit (harva üle 40), kes teist valiku olemasolul ostaks auto, mille pidurdusmaa oleks 70 meetrit (taolised vahed jääl või jäisel pidurdusel on justnimelt sama taseme naeltel ja lamellidel)?

TM-i viimane rehvitest näitab parima naastu pidurdusmaaks jääl 32,4 m ja parimal lamellil 39,4. Kusjuures parim lamell evib väiksemat numbrit, kui 6 naastrehvi. A mida need sada aastat talirehve testinud onklid ka taipavad. Õnneks meil siin on tubli kaasfoorumlane, kes teab asjade tegelikku seisu.


____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
24.10.2014 at 19:52
olevtoom
 
Split: igaaastane nael vs. lamell saag tõmmati käima.
quote:
Vanaisa: ...
IMHO, kui vaadata bussipeatuseid, on põhiliselt tänavate lagunemises süüdi raske tehnika (jah, ka kiviparkett ei peida seda). ....

Mina Tallinna linna tunnen vähe, aga kui mõne aasta eest Maakri uulitsasse tööle käisin, siis jäid silma õige tõhusad rööpad Stockmanni parkimismaja sisse-väljasõiduspiraalil. Seal käib busse suht vähe?

____________________________
1956 Cadillac 62 hardtop coupé, 1991 Jeep Cherokee. Ja peres 1972 Buick Riviera
24.10.2014 at 20:18
v6sa
Split: igaaastane nael vs. lamell saag tõmmati käima.
quote:
PlyVal64:
...
Kogemused lõputute Eesti kõrvalteedega: meie teid kammitakse talvel ja need on enamsue ajast täiesti mitte-kiilakad ja korraliku lamelliga igati sõidetavad! Kindlasti hakkava dkohe keegid ISEENDA ülilühikest metsateekest näiteks tooma: need ei ole olulised! Absoluutne enamus Eesti teedest ja peaagu KÕIK riigimaanteed (ka need väikesed külavahed) on ka talvel täiesti hästi lamelliga sõidetavad.

Kinnitan.

vvt võiks mitte võrrelda näppu tilliga. Matadori lamell on parimal juhul vihma ja porirehv, jääpidamist sellelt loota ei tasu. Juriidiliselt on muidugi tegu igati korrektse talverehviga:P

Lamellrehv on väärkasutusele õrnem, kui naast. Suvekuumal asfaldil pruukimine, ajudeta kaapimine kinnijäämisel, mitu aastat päikese käes - kõik need kaotavad lamellide servad ja siis pole miskit enam jääd haaramas. Mind on alati hämmastanud, kui hästi vaid mõnikümmend kummiribalat suudavad jääl pidamist leida. Naastuga võrdselt loomulikult mitte, kuid auto on meie tasasel maal täiesti juhitav, kiirendatav ja pidurdatav.

Eesliiklejale pakiruumi sõites ei tasu küll süüdistada kedagi muud, kui oma oskamatust liiklusolusid arvestada.

Naastrehvi parem pidamine on hea senimaani, kuniks juht seda eelist ei tasalülita sõidukiiruse tõstmisega. Enamasti me seda aga teeme...
24.10.2014 at 20:21
diesel
Split: igaaastane nael vs. lamell saag tõmmati käima.
elan karupee nurga taga ja sõidan palju.
igasugu naelu on saand pruugitud, nonamedest testivõitjateni.
juba õige mitu aastat tagasi sai üks sügis mingis meeltesegaduses lamellid ostetud.
ausõna ei ole mul kunagi parema pidamisega pastlaid autol all olnud.
a rohkem pole raatsind osta, kuna naelad saab odavamalt kätte.
24.10.2014 at 20:27
mrtn
Split: igaaastane nael vs. lamell saag tõmmati käima.
Las ma nüüd ütlen, kuidas elu on:

Nii kaua, kui pooled sõidavad naeltega ja pooled lamellidega, on kõik ok.

Naelad kraabivad teed karedaks ja lamellid haagivad selle taha.

(2 autol naelad, 2 pärislamellid)

24.10.2014 at 20:41
Astro-97
  
Split: igaaastane nael vs. lamell saag tõmmati käima.
Minu saag seisab :)
Põhjus: 97% Tallinna linn... 3% maanteed vbla kord 2 kuu jooksul. Olen korra proovinud huvi pärast naelrehve, vahet polnud lumepudrus, tundus et lamell läbis ja töötas pareminigi. Siis olid Hankook nimelised asjad all ja esivedusel 2,5L Stratusel. Kohaltvõtud kõik normaalsed, pidurdamised samuti. Liiklen, hoides vahet, kiirust ja püüan mõista, mis toimub minust üks auto eespool :p

Linnas pole ka eriti naela vajadust, leian seepärast et enamus aja on märjaks aetud see linn :( nael töötab hästi seal kus soola pole ja kus jäisemad teed ja alad.

Selle talve võtan vastu juba enda esiveolisega, eelmised 6a oli tagavedu ( Astro). Eks näha ole, kuidas seekord talv oma nägu näitab :)


____________________________
CB (Ch19 FM), PMR (446.155), vahest ka 8AM.
24.10.2014 at 22:32 1 edit. Last edited 24.10.2014 at 22:36 by Astro-97
charger
Split: igaaastane nael vs. lamell saag tõmmati käima.
Naela selge eelis on jääl ja eriti siis, kui vesi ka peal. Asfaldil mõttetu, lamell on igal juhul parema pidamisega. Ise ja nii mõnigi sõber on kõksu teinud just naeltega pidurdamisel, sest kõvasulam on asfaldil paganama libe (proovige piikidega asfaldile minna - sama nagu suvekummiga jääl :D )
Minu arvates võiks naelte kahjustuste likvideerimise raha suunata paremasse teehoodusse ja naelad keelustada.
Sõidan aastas 60-70t km erinevate autodega, esi- taga ja nelivedu väikeautost 20t veokani, talvel hobikorras ka jääradasid ja see on minu paarikümneaastase kogemuse lühike kokkuvõte.
25.10.2014 at 23:25
Rein000
 
Split: igaaastane nael vs. lamell saag tõmmati käima.
Metsa teedel ja ikka kallakuga teel Escalade vajus pidevalt teepervele. Otse pidurdamie polnud probleemiks, aga sula ilmaga külg pidamine läks kehvaks. Naeltega ikka maal parem. Samas Disco kuudiga saab sõidetud aasta läbi Insa Turbo Saharaga, mis pole isegi lamell, vaid tavaline klots ja ei vajunud seal ära, kus Escaladega hädas olin. Kaalu ja teljevahe kuidagi mängis rolli ehk. Või siis see, et kesk difri sai jõuga Discol lukku lüüa.
25.10.2014 at 23:36
Rein000
 
Split: igaaastane nael vs. lamell saag tõmmati käima.
Seda veel masinate erinevusse, et Kia Sorento käitus tagaveolisena Blizzakitega kehvemini, kui sama auto Nokiani naastudega. Subaru Tribeca sõitis mul lamelliga 3 talve ilusasti ära, aga samas mingit offroadi ka tegema ei läinud. Ära igatahes ei keelaks naast rehve, kuigi olenevalt tõesti auto otstarbest ja kasutuse kohast jne.......
25.10.2014 at 23:42
charger
Split: igaaastane nael vs. lamell saag tõmmati käima.
OK, otstarbest sõltumine on tõesti argument. Piiraks oma mõtet nii, et siis asfaldile ei peaks naelaga asja olema - metsas, kruusal jne pole probleem. Kuigi see võiks tingida liiga palju tülikaid rattavahetusi...
25.10.2014 at 23:50
Rein000
 
Split: igaaastane nael vs. lamell saag tõmmati käima.
Nu jah, ja kui enam edasi ei saa, on võimalus ketid panna. Sealt sõitsin peale kettide panekut kohe sujuvalt edasi ;)

http://pilt.delfi.ee/my_picture/8373715/

26.10.2014 at 00:07 1 edit. Last edited 26.10.2014 at 00:08 by Rein000
ivoalaska
 
Split: igaaastane nael vs. lamell saag tõmmati käima.
Täiesti subjektiivne hinnang minu poolt aga kindlasti eelistan naelu. Tagaveoline ja neljaveoline masin ja 50-50 nii linnasõitu kui maal. On olnud all ka lamelle, kuid vähemalt perseindikaatori järgi naeltele vastast ei ole. Naelad on reeglina olnud Nokian tooted.

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
26.10.2014 at 09:18
trs200
Split: igaaastane nael vs. lamell saag tõmmati käima.
Eestis pole mõtet rääkida naela üldisest keelamisest. Pigem alustaks vanemate kui 5a(või mida iganes näiteks ttü laborite testid ütlevad materjali muutuste kohta) vanade rehvide kasutamise keelamisest ning minimaalse lubatud rehvimustri sügavuse suurendamisest. Samuti tuleks seadusega lühendada teehoolde reageerimisaegu ning seada sisse konkreetne kontroll ja karistused. Naelrehvide keelustamise asemel oleks viimane aeg hakata ehitama normaalseid teid normaalsest materjalist. Või tellige meile vahemereline kliimavöönd siia.
26.10.2014 at 10:45
wagoneer
Split: igaaastane nael vs. lamell saag tõmmati käima.
Ma olen suht veendunud naelte kasutaja. Annab natuke lisa turvat kui ise mõistlikuse juures sõitta(jätan tavaliselt selle naela eelise lamelli ees jääl tagavaraks kui peaks vaja olema)
Samas eelmisel talvel oma micro kellamasinaga tõdesin,et naelu pole saada sellist mõõtu. Panin siis alla saksast kaasa saadud lamellid. Conti omad ,aga omanik ütles,et need 4 talve all olnud. Läbisõit oli neil pea olematu ja samuti kulumine aga no krt ei pidanud mitte üks raas. Kuna naelu ei pakutud siis ostsin uued lamellid. Samuti continentali omad. Ja pean ausalt ütlema,et ei tundnud kordagi mingit puudust naeltest. 90% sõidust siis Viimsi vahelistel külateedel ja asulasisestel teedel. Ok kellaautol on tagavedu ja mootor tagasillal. Eks see ka aitab natuke kaasa. Aga pidurdamine ju ikka läbi esirataste enamasti toimub.
Ühesõnaga oli meeldiv üllatus. Aga igapäevasele pereautole ostan selleks talveks ikka naelad :D Las olla see väike lisa eelis lamelli osas varuks.



____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
26.10.2014 at 10:50
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Split: igaaastane nael vs. lamell saag tõmmati käima.   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.