Poster |
Message |
jeff01 |
Kellega suhelda uue tagasilla loomise teemal?
Oleks tarvis luua nullist uus tagasilla lahendus autole mille esimeseks väljundiks oleks tänav (mõned tuhended km ehk aastas) + oma lõbuks ka natuke otsesõitu harrastada....hiljem võib see suhe muutuda.....
Joosep 56231442
jeff01@hot.ee |
30.12.2014 at 09:51 |
|
Stang-R |
Kellega suhelda uue tagasilla loomise teemal?
quote: jeff01: Oleks tarvis luua nullist uus tagasilla lahendus autole mille esimeseks väljundiks oleks tänav (mõned tuhended km ehk aastas) + oma lõbuks ka natuke otsesõitu harrastada....hiljem võib see suhe muutuda.....
Joosep 56231442
jeff01@hot.ee
http://www.currieenterprises.com/
____________________________
Mustang 68 HT |
30.12.2014 at 13:23 |
|
vvt |
Kellega suhelda uue tagasilla loomise teemal?
Arvan, et kodanik pidas silmas Eestimaa tegijaid. Need, kes Hiace ja Volvo 240 tagasildu ringi teevad.
Minuarust oli opentracki foorumis üks tegelane, kes kollase 2101-ga ringrada sõidab, tollel pidi olema Volvo tagasillast kitsamaks tehtu.
Tasub sealt küsida - võidusõidu Ladade juures on tugevama silla tekitamine praegu juba tegija trend (originaalsild laguneb ära).
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
31.12.2014 at 11:25 |
1 edit. Last edited 31.12.2014 at 11:26 by vvt
|
DevilDeVille |
Kellega suhelda uue tagasilla loomise teemal?
Torude lyhendamisega saab iga kompetentne metallimees hakkama ja parajas pikkuses poolassid saab lepatehnikast.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
31.12.2014 at 11:53 |
|
trs200 |
Kellega suhelda uue tagasilla loomise teemal?
Ma jälle pakuks, et talasilla kitsamaks tegemine ja pooltelgede tegemine pole eriline probleem, aga teemaks on näiteks vedrustuse geomeetria sättimine? Siis pöörduks Tehnika Kõrgkooli poole. Tegelikult peaks teemat tehes selgitama, mida täpsemalt on vaja, sest üks asi on projekteerida mingi multilink luksusauto vedrustus, teine on ehitada mõne auto juppidest trailing arm tüüpi tagavedrustus a la e30, sierra vms. |
31.12.2014 at 12:23 |
|
Fog |
Kellega suhelda uue tagasilla loomise teemal?
4-link oleks minul ainumõeldav.
Tänaval vardad paralleelseks ja stabikas külge.
Dragil ülemine varras eest-taha alt-üles ja stabikas lahti.
diagonaal alumiste varraste juurde.
Ehk siis diagonaali ja alumisi ei peaks puutuma samas seadistusvõimalusi mustmiljon nii tänaval kui dragis. Rattaid vahetades pole kaika teise auku tõstmine ja pikkuse vastav muutmine uniballidel mingi probleem.
Amordid double-adjustable.
Vedrud natuke tummisemad kui dragis vaja, ehk compression suht lahjaks amordil dragisituatsioonis ja tänaval suht tummiseks.
Arvuta palju tahad valesti läheb nagunii. 4-link annab võimaluse keevitamata õigeks seadistada silla.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
31.12.2014 at 12:38 |
|
trs200 |
Kellega suhelda uue tagasilla loomise teemal?
Teemaalgataja peaks ilmselt kõigepealt selgitama, kas tegemist on ikka talasillaga. Fog-i mõte reguleeritavusest on õige. Isegi kõige lihtsam trailing arm sild on mõistlik ehitada kohe reguleeritav, sest kunagi ei tea, millal näiteks kõrgusega mängides on vaja kaldeid korrigeerida või kokkujooksuga mängida. |
31.12.2014 at 14:07 |
|
jeff01 |
Kellega suhelda uue tagasilla loomise teemal?
Vabandan pooliku teemapüstituse eest.
Unustasin mainida kõige olulisema asja...nimelt on differ käigukastis ja 4link jääb seetõttu ära.
Tegelikult kasutan audi käigukasti ja soov oleks, et poolteljed oleks miski mudeli stockid. (neid peaks olema üsna erinevate pikkustega saada sest A4 / A6 / A8 + nende manuaal / ATM versioonid võiks olla eri pikkuses.)
Sain juba Arnoverilt Janis Piiritalokontakti, püüan talle oma muret kurta.
Tänan
|
31.12.2014 at 15:10 |
|
jeff01 |
Kellega suhelda uue tagasilla loomise teemal?
Kui ma õigesti aru sain siis Piiritalo siiski ostab sisse seda teenust vms.
Igatahes leidsin pädevad noormehed siit samast Tartust Agito Performanceist . Vedrustuse ja silladetailide kinemaatikaga ollakse kenasti sinapeal ja tugevusarvutused, laseri jaoks joonised ja ka kokku keevitamine on kõik nende poolt teostatav.
Minu poolt teema ammendunud, tänan
|
22.01.2015 at 22:14 |
|
Olds |
Kellega suhelda uue tagasilla loomise teemal?
quote: jeff01: Kui ma õigesti aru sain siis Piiritalo siiski ostab sisse seda teenust vms.
Igatahes leidsin pädevad noormehed siit samast Tartust Agito Performanceist . Vedrustuse ja silladetailide kinemaatikaga ollakse kenasti sinapeal ja tugevusarvutused, laseri jaoks joonised ja ka kokku keevitamine on kõik nende poolt teostatav.
Minu poolt teema ammendunud, tänan
Kui Agito hätta jääb,saan anda veel ühe kontakti
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
23.01.2015 at 08:40 |
|