register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Chevy Transsport tava vs. AWD   1 2 3 4 5 6 7  
Poster Message
Rein000
 
Chevy Transsport tava vs. AWD
Selline küsimus, et palju võib olla nendel kütusekulu vahe? Kas AWD mudeli puhul on mingeid kalleid kuluartikleid, mida esiveolisel pole?
03.01.2015 at 21:33
ramman
Chevy Transsport tava vs. AWD
Chevy kohta ei oska öelda. Aga omast kogemusest Chrysler GrandVoyageril lisab AWD kulule kuskil pool liitrit, kuni liiter. Lisakuludeks on võib-olla kõik tagasillaga seotud. Kui midagi vaja vahetada kunagi, siis kardaani vahepuki laager, tagumiste pooltelgede kaitsekummid, lisaks hoolduse ajal õlide vahetus. Pikemas perspektiivis midagi hullu ei tohiks küll olla. Enda omadel ei ole peale tavalise hoolduse muid lisakulusid vaja olnud seoses neliveoga.
Kallitest osadest on muidugi transfer case ja tagadiffer, aga kui ise ei lammuta ja õlisid vahetada, siis ei tohiks laiali minna.

____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize
03.01.2015 at 22:16 1 edit. Last edited 03.01.2015 at 22:17 by ramman
DevilDeVille
  
Chevy Transsport tava vs. AWD
Kõnealune sevi on ju legendaarse persestsündind mootoriga, mis peaks eos kustutama soovi pikemaks aruteluks teemal nina- või nelivedu. Märksõnaks on prügivedu, kuna erinevalt eelmisest, toimima mõeldud asjast, pole see käkk enam plastmassist ja on oodatud külaline kõigil metalliplatsidel.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
04.01.2015 at 18:19
Rein000
 
Chevy Transsport tava vs. AWD
Oehh, kas siis Voyager 4x4 oleks etem?
04.01.2015 at 22:31
DevilDeVille
  
Chevy Transsport tava vs. AWD
Miks sul üldse neid rämpsautusid vaja vaadata? Eskalaator on ju olemas? Või kui kohe kudagi ilma ei saa, siis t4 syncro.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
04.01.2015 at 23:08
Rein000
 
Chevy Transsport tava vs. AWD
Ega mul polegi tarvis, äi tahtis oma kandilise ja diisel Voya välja vahetada, ilmselt siis ka Jeep Chero ka. Et jalgade kehvema liikuvuse tõttu ei saa nii hästi sinna sisse ronida, sellest ongi selline madalam parem, aga et väheke läbivust ka oleks, siis 4x4. Samas jälle, et päris maasturist ökonoomsem oleks. Keeruline seis.
04.01.2015 at 23:28 1 edit. Last edited 04.01.2015 at 23:29 by Rein000
ramman
Chevy Transsport tava vs. AWD
Isand deville arvamus on juba ammu kõigile teada. Ometigi sõidab ju neid samu Chevysid ja veel palju rohkem Voyagere mööda maailma ringi. Püsivad koos küll, kui just õnnetut diislit ei vali. Põhiargument, miks inimesed (sh. mina) Voyageri valivad on see, et Grand Voyagerile lihtsalt EI OLE asendust. Full-size maasturid on veokid ja multivan on ikkagi kaubik, pane sinna nahkistmeid ja lisasi palju tahad.
Teemaalgatajale ka. Olin ise ka kunagi sellise dilemma ees, kui oli suuremat autot vaja. Proovisin mõlemaga sõita ja vojakas oli rohkem käe järgi ja tundus mõnusam. Pealegi on neid rohkem liikvel ja kui katki peaks minema, siis on tükke saadaval palju.
Praegu juba teine neliveoline Grand Voyager pidamisel ja auto vahetusel ei mõelnud kordagi muu peale.

____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize
04.01.2015 at 23:37
Rein000
 
Chevy Transsport tava vs. AWD
Mersu V klass oli kunagi, vaatamata sellele, et olid kõik lisad, oli ikka kaubik. Seda 97- 2000 mis iganes Voyat poleks tahtnud, uuem hakkas kalliks jääma, sellest see Chevy mõte tekkis. USA kad on mõnusamad ikka oma olemuselt ja mugavuselt, kui Eurooplased ja pilukad.
04.01.2015 at 23:50
Maik
  
Chevy Transsport tava vs. AWD
Mitsubishi grandis 4x4 ? http://www.motormum.com/Mitsubishi-7-Seaters.php

sõitnud ise ei ole aga pidi norm olema..

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
05.01.2015 at 01:23
DevilDeVille
  
Chevy Transsport tava vs. AWD
Kui üldse awd rüüslerit vaadata, siis viimast kandilist. Sellesse istudes ei tule kohe nutt peale vähemalt. 91-95 vms



____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
05.01.2015 at 01:35 1 edit. Last edited 05.01.2015 at 01:35 by DevilDeVille
Rein000
 
Chevy Transsport tava vs. AWD
Miks selle 2000+ aastal nutt tuleb, mul selline 2,5 Disla oli. Kimas küll. Paar pisi probleemi oli, aga Mingi 276 tuli umbes kellale, kui müüki läks. See on mul ka ainus auto, millel pole pidanud amorte vahetama. Kasutusel oli kaubikuna enamuse ajast.
05.01.2015 at 01:42
Rein000
 
Chevy Transsport tava vs. AWD
quote:
Maik: Mitsubishi grandis 4x4 ? http://www.motormum.com/Mitsubishi-7-Seaters.php

sõitnud ise ei ole aga pidi norm olema..
See on suht sama madal, nagu sõidukas. Sellest tuli ka Chevy üks mõtte osa, et enam vähem sama kõrge vaade, nagu praegusel, tema vanal Voyal.
05.01.2015 at 01:43
DevilDeVille
  
Chevy Transsport tava vs. AWD
quote:
Rein000: Miks selle 2000+ aastal nutt tuleb, mul selline 2,5 Disla oli. Kimas küll. Paar pisi probleemi oli, aga Mingi 276 tuli umbes kellale, kui müüki läks. See on mul ka ainus auto, millel pole pidanud amorte vahetama. Kasutusel oli kaubikuna enamuse ajast.

Sisu disaini ja kvaliteediga tehti tugev samm alternatiivse sünnituskanali suunas selle lutsukommikujulise asjaga. Näotõstetest sõltumata.


____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
05.01.2015 at 08:56
ramman
Chevy Transsport tava vs. AWD
quote:
Maik: Mitsubishi grandis 4x4 ? http://www.motormum.com/Mitsubishi-7-Seaters.php

sõitnud ise ei ole aga pidi norm olema..
Mitsuga sama häda nagu sharani/galaxyga. 7 täiskasvanud sinna sisse pakkida on probleem, 6-kesi saab veel kuidagi hakkama. Kõigi kompsusid pole ikkagi kuskile panna. Eelmine GrandVoyager oli 6 eraldi tooliga ja ülimugav masin sama arvu reisijate ja nende kompsudele. Praegune on 2+2+3 lahendusega, viimane pink edasi-tagasi liigutatav.
Aga jah, mis disaini puutub, siis on on olemas way ilusamaid mahtuniversaale, nii seest kui väljast.

____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize
05.01.2015 at 09:25
Vanaisa
  
Moderator
Chevy Transsport tava vs. AWD
Mõtlesin teema laiali splittida aga tegelikult üsna informatiivsed killud postides, küsiks siis ka juurde:

ramman, kas 4vedu Voyageril on ka need üüberkallid tagaamordid nagu enamikul ninavedustel?

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
05.01.2015 at 10:47
ramman
Chevy Transsport tava vs. AWD
quote:
Vanaisa: Mõtlesin teema laiali splittida aga tegelikult üsna informatiivsed killud postides, küsiks siis ka juurde:

ramman, kas 4vedu Voyageril on ka need üüberkallid tagaamordid nagu enamikul ninavedustel?
Niipalju, kui ma tean, siis on jah, nö. jämedad amordid. Saab asendada ka peenikeste ja odavamatega aga siis kaob ära raske koormaga auto loodi ajamine. Amort pumpab mingi 4-5 üles-alla kõikumisega endale sellise rõhu sisse, et hoiab auto enam-vähem loodis. Mingi klapimäng pidi seal sees olema, mis seda timmib. Pole ise ühtegi laiali harutanud.
See amorditeema peaks sõltuma varustusest, päris plankudel on tavalised amordid ja kuskilt maalt hakkas tulema jämedad amordid. Siiani pole endal vaja vahetada olnud.
Nelivedusel on tagumine sillatala ka natuke teistsugune ja ühe lehe asemel on taha lehtvedrupakk. Iseenesest saab meistrimees või isenokitseja panna pakki ühe lisalehe ja siis ei vaju koorma taga ots nii alla, kui kasutada tavalisi amorte.

____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize
05.01.2015 at 11:47
vvt
  
Chevy Transsport tava vs. AWD
Mis sa nende amortide pärast nutad, oskuslik mees teeb vajadusel ise mõne teise auto omadest, kui õiged liiga kallid on.
Tuhnisin tükk aega netis ja mul tekitas kergeid kahtlusi see veider vaakumiga käivitatav neliveosüstem, selline asi korralikus vanuses lõhnab ikka probleemide järgi.
Seal pole tõenäoliselt ühtegi varuosa, mist väljaspoolt CHR diilerite süsteemi kättesaadav oleks.

Amortidega tuleb arvestada seda, et vedrustamata mass on selle ikaldunud silla disaini tõttu vinge ja liiga nõrkade (esiveolise omade) amortidega tekib tagasilla hüppamine ebatasasustel.
Kui natuke ajusi liigutada ja netist otsida, siis kindlasti mõõt suurema vani tagaamordid ajavad ka asja ära (ja ei maksagi haiget raha kuskil CHR varuosaletis).

Ühesõnaga, ostes muretseks ma neliveo pärast rohkem - taolised vaheülekandega ja "automaatsed" neliveosüsteemid on vanusega ikka läbivalt probleemsed kõikide autodel.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
07.01.2015 at 10:29
Vanaisa
  
Moderator
Chevy Transsport tava vs. AWD
vvt, hetkel pole teemaks peedist pesumasina trumli tegemine :)
Targana tehnikageeniusena sa kindlasti suudad tabada tavaamordi ja isereguleeruva erisusi, eksju?

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
07.01.2015 at 11:13
ramman
Chevy Transsport tava vs. AWD
Lisan veel oma 2 kopikat vvt-le.
Pole veel näinud ühte AWD-d, millel viskosüsteem oleks pers-tähega kohta läinud. Pigem on järgi andnud kastid ja vahekastid, kui kuskil kinni olles hullult rapsitud.
Teine asi on veel vedrustamata massi erinevus esivedu vs. nelivedu. See on väike, differ istub ikkagi kere küljes ja vöörivedusel on samuti isane sillatala all ju. Erinevus sillatalades on ainult ratta ja vedru kinnituse juures, et poolteljele ruumi teha, muu on sama, tükk robustset rauda.
Eelmine vojakas oli kella järgi 320 midagi sõitnud ja kunagi Saksast toodud, läbisõit vaevalt õige oli. Aga neliveosüsteem toimis perfektselt, talvel oli lust sõita ja samas sai ka üks maha langenud puu mööda niisket karjamaad metsa äärest ära tuua. Paigalt saamisega oli probleeme, kõik rattad kerisid tühja aga sai siiski liikuma ja lõkkeaseme juurde jaanitule jaoks ära veetud.

____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize
07.01.2015 at 13:46
epsum
Chevy Transsport tava vs. AWD
Aga valitud nõuetele peaks ju SRX vastama? Nelivedu, lihtne siseneda, 7 kohta.. ja kui mõned lastehaigused välja arvata, siis ei lagune ka?

07.01.2015 at 21:24
Rein000
 
Chevy Transsport tava vs. AWD
1. Hinnaskaalast väljas.
2. Jube kitsa juhikohaga, umbes nagu H1.
3. Vot pole vaadanud, kas ütleme 180 pikk inimene mahub ööbima, et kuidas istmed kokku käivad.
4. Vahepealne, ilusama sisuga veel kallim.
07.01.2015 at 21:42 1 edit. Last edited 07.01.2015 at 21:43 by Rein000
blood
 
Chevy Transsport tava vs. AWD
pacifica vist on ka awd-na olemas ja rüüsleritest ilmselt kõige kobedama olekuga?

____________________________
ex Deville Coupe 1971
ex STS 2005
ex FWB 1993
ex Escalade 2003
CTS 2008
10.01.2015 at 17:51
Rein000
 
Chevy Transsport tava vs. AWD
Hinnakene on liiga kõrge.
11.01.2015 at 01:28
Ropka
Chevy Transsport tava vs. AWD
SRXi kohta
käisin mõõtsin ära:
180cm pikkune vend mahub magama saapad jalas ja karvamüts peas, jalad sirged ja kuskile pea ega jalad vastu ei ole.

juhikoht kitsas, kuidas seda tõlgendada? sportlikud istmed ei lasegi kuidagi poolviltu käetoe peal ameleda, elektripedaalid saab lasta kaugele ja iste sõidab minuarust liiga kaugelegi tahapoole, niiet igas mõõdus õllekõhud mahuvad istuma. uksest väljumiseks saad samuti istme asendit muuta kasvõi nii, et kukutad end üle ääre maha

´96-00 Voya kohta niipalju (oli küll T&C), et minuarust oli see siiani mu parim auto nii asjade vedamiseks kui reisimiseks, igapäevaautoks-all in one. kahemeetrine külmkapp vms suur kast läheb ilma mingi mureta sisse tänu täiesti sirgele põrandaleja suurele luugile, Transpordi kohta seda ei tea öelda. esiveo läbivus oli täesti üllatav nii paksus lumes kui kohevas rannaliivas, nelivedu sellel oleks bensiiniraiskamine, kogu auto kaal on nagunii auto ninas.
veel üks pluss, et kõik lammutused on neid täis :D omamoodi rahvaauto
11.01.2015 at 17:44
krss
  
Chevy Transsport tava vs. AWD
Lisaks siis omalt poolt, et õde on sõitnud terve igaviku juba GVoya AWD-ga (viimane kandiline aastakäik), sellel autol on paar üksikut tüüpviga, aga tervikuna ikka väga muretu auto. Suur pluss on suht olematu maanteekulu, mis astub kannale paljudele diislitele, samas ainult linnasõitudeks on see ilmselgelt janune masin. Sõiduomadustega olen mõistagi hästi kursis, kuna n korda olen vahetanud nii pikemate kui lühemate loodustrippide jaoks temaga autosid. Enda kunagise Astro AWD kohta võiks rääkida üsna sarnast juttu, kuid maanteekulu oli minu jaoks pettumus (alla 10 reaalselt ei saa), linnakulu vastas ootustele, ehk siis samasse auku neliveolise GVoyaga. Astro veermikku muidu kiidetakse rohkem ja eelmisesse aastatuhandesse jääv neliveoskeem (uuematel elektrooniline, lugege ise teooriat netist) on kasutusmugavuselt ikka ülihea, võimaldas nautida isegi jäärada :D . Samas reguleeritavad amordid olid mul kõige pehmemas seades, kuid lühike teljevahe kindlustab selle, et rahvas seda endiselt batuudiks kutsub - põhjusega! Sellepärast otsustasin ka ise fullsize peale üle minna. Transsport AWD on tutvusringkonnas kahes peres igapäevakulguriks, kusjuures terve auto kohta räägitakse igal pool vaid head, probleemseks ongi just mootor. Kuna ka mulle meeldivad selle sõiduomadused neist kolmest kõige rohkem, siis olen kaalunud tõsiselt varianti, et osta Kunnimaalt kommiraha eest üks mootorivigane AWD, mis omal jalal veel koju välja veniks ja siin vahetaks peale teise mootori, millel kogu see insenertehniline praak (loe: pa#sk) on likvideeritud, sest peale nende paari tüüpvea polegi ju mootoril tegelikult suuremat midagi häda. Transsportidega olen sõitnud üsna paljudega ja nende kulunumbrid on neist teistest ikka autoklassi jagu madalamad, kui veel gaasiseadme saaks (nagu ühel AWD-ga sugulasel), siis oleks juba väga rahakotisõbralik liikur. Tegelikult olen korra juba ka alustanud selle mõtte elluviimist, kuid see Rootsis auto järel käimine lõppes kehvalt, sest sinna saabumisel oli pool autot juba pilbasteks sõidetud ja polnud motivatsiooni ka kommiraha eest ühte külge täies pikkuses üles ehitama hakata. Olen korra elus sellisesse 1K turuväärtusega autosse sportlikust hasardist ca 10K sisse ladunud ja sellega sõites oli pidevalt hirm, mis juhtub siis, kui nüüd mingi loll otsa sõidab ja siis teatab kindlustus, et me oleme valmis hüvitama 80% selle auto TURUHINNAST... See on ka peamine põhjus, mis hoiab mind juba mõnda aega tagasi võtmast ette projekte, mille eesmärgiks on saada omale väga hea igapäevaliikur, kuid mille ehituseks kulub turuhinnast oluliselt suurem summa. Pole küll uurinud, aga Transsporteril peaks ju saama üsna väikese vaevaga panna selle õnnetu 3.4L asemele kasvõi legendaarselt öko ja vastupidava 3.8, aga ikkagi kipub igasugune selline projekt liikuma oma hinnaga tarbeautode juurest hobiautode poole ja veel ühte hobiautot pole tõesti praegu juurde vaja. Hetkel rahuldab seitse istekohta+nelivedu vajadusi Terrano, kuid mõistlikku läbivust pakkuvate mahtuniversaalide osas hoian endiselt silmad lahti ja paar tundi tagasi saatsin ühe sellise müüjale ka kirja, kuna tel väljas, ehk õnnestub need tarbeautod ja projektid ikkagi teineteisest lahus hoida.
See oli lihtsalt mu oma mõttekäik, ehk on sellest mingisugustki abi otsustamisel.

____________________________
Hobiautosid kokku üle 1000kW. Juba Einstein teadis, et aeg kulgeb seda aeglasemalt, mida kiiremini me ise liigume.
11.01.2015 at 22:13
tqhq.ee foorum : Autod : Chevy Transsport tava vs. AWD   1 2 3 4 5 6 7  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.