Poster |
Message |
siim69 |
USA Diisel-Kastikad,millist valida?
Soov ja vajadus kastika ehk pikap`i järele...olen siin uurinud ühte-ja teist aga hing ihkab ikka USA-elukat....
Kuna diisel kütus on omal soodsalt käes,siis sooviks just dislat....oskab ehk keegi oma kogemustest pajatada,et millist võtta-millist jätta?
Diisel Ram?Diisel Chevi?Veel miskit kolmandat?
Tänud ette asjalike nõuannete-ja soovituste eest.
Siim
____________________________
tel.56989939 |
14.01.2015 at 21:34 |
|
ramman |
USA Diisel-Kastikad,millist valida?
Eks sõltub muidugi auto vanusest, mis aastatest ja millise summa eest valida. RAMid suht töökindla Cumminsi mootoriga. Sellel ka paras jõuvaru veel sees, siin oskavad spetsialistid sulle kohe mitu erinevat nippi tuua, kuidas väheste vahenditega sealt mootorist rohkem jõudu kätte saada.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize |
14.01.2015 at 21:44 |
|
rommel |
USA Diisel-Kastikad,millist valida?
Fordi kastikatel on ka diislid peal. Rohkem nagu USAkate seast valikut pole.
Võiks ära märkida vajaliku kandevõime (sellega seoses ka kategooria: B või C kat) ja enam-vähem ka summa mida soovitakse auto alla kinni panna. Pakun välja (esimese hooga), et hinnaskaala on alates 2k (mingi suvaline ront) kuni 65k € ja suht raske on kogu spektri ulatuses autosid võrrelda ning häid ja halbu külgi välja tuua
Kui ise pikapi uuesti peaks valima siis:
*250/2500 (150 ja 1500 on ikka mänguasjad )
*Kindlasti 4x4 (lukus keskdiffer + LSD tagasillas), tagaveolisega on talvel linnast väljapool ...
*Võimalikult pikk kabiin. Taga istujate kohad on enamusel nagu trammis (Ford HD ed ehk välja arvatud ja RAM mega cab).
*Automaatkast
* N-kat, eriti peale eelmise aasta novembrit. Soovitatavalt siis koos G märgisega (4x4, allasõidutõke ja teatud juhtudel kängururauad)
Üldiselt avanevad Ameeriklaste võlud midagi vedades (haagissuvila, paat, 750 kg + haagis) , ja pedaalile tallates (juhtub ka midagi). Kui lihtsalt liikumisvahendit vaja oleks siis võtaks Hilux-i (jajah, tean, et US autode foorum).
____________________________
ex Ram '04
ex Taurus '97
god hates us all |
15.01.2015 at 08:40 |
|
siim69 |
USA Diisel-Kastikad,millist valida?
Hinnaskaala võiks olla kuni 10k.-see ei tähenda seda,et masin ei võiks olla poole odavam vanakooli 6.2 chevi vms.
Kindlasti 4x4
Eelistatud diisel,hea pakkumise korral võib ka bensukaid vaadata....
B-kat oleks super,samas kui väga vinge ja soodne pakkumine-saab ka C-kat tehtud.
Tähtis on,et masin oleks tip-top korras,vana räbalaks aetud laipa ei soovi!
____________________________
tel.56989939 |
15.01.2015 at 09:03 |
|
Riho |
USA Diisel-Kastikad,millist valida?
Diisliga kastikad vist enamasti 2500 & 3500 on. Ehk enamasti B kati kaaludesse ei mahu.
Parandage kui eksin. |
15.01.2015 at 09:52 |
|
rommel |
USA Diisel-Kastikad,millist valida?
quote: Riho: Diisliga kastikad vist enamasti 2500 & 3500 on. Ehk enamasti B kati kaaludesse ei mahu.
Parandage kui eksin.
Eksid. Teatud määral . Aga B-katiks on nad enamalt jaolt "kohandatud" kandevõime arvelt (võttes veokal "munad maha"). 150/1500 loetakse jah mikimaal vist suuremalt jaolt sõiduautoks ja sõidukatele diisleid reeglina aiste vahele ei susata.
____________________________
ex Ram '04
ex Taurus '97
god hates us all |
15.01.2015 at 10:11 |
|
wagoneer |
USA Diisel-Kastikad,millist valida?
Dislad jah 2500/3500 250/350 tavaliselt on. Ja need kahjuks B alla ei lähe. 2016 kaotavad vist ka kehtivuse hetkel toimivad kaalu vähendamise trikid. Ehk siis avalduse alusel sai vähendada kandevõimet piirile kus saab sõitta B lubadega. See vist juba mõni aasta tagasi nii otsustati. Ja edaspidi käib asi ainult tehases antud max kaalu järgi.
Mina soovitaks sul proovida erinevaid kastikaid. Nad on oma sõiduomadustelt suht erinevad. Samuti pead enda jaoks selgeks tegema ,kas vead kastis midagi ka või mitte ning sellest sõltuvalt võimalusel ka sobilikuma vedrustuse valima omale. Tühja kastiga ja HD vedrustusega ei ole näiteks teps mitte mugav sõitta. Samas kui on palju kola vedamist või rasket haagist on see jälle vajalik.
Mootoritest on jah ram-i cumminsit kõikse lihtsam "natuke" erksamaks muuta. Aga saab ka teisi kui selline eesmärk on. Üldiselt kui kõigi kolme mootoreid korralikult hooldatud on siis ei ole neil häda midagi.
PS! nüüd on ju saadaval ka vist 3L diisel mootoriga 1500 ram. See küll jah 10K piiridesse ei mahu aga saab B loaga irwe näol ringi lasta.
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76` |
15.01.2015 at 10:13 |
1 edit. Last edited 15.01.2015 at 10:14 by wagoneer
|
Olds |
USA Diisel-Kastikad,millist valida?
Vaata Ameerika Auto poole.Nemad müüvad Dodge kastikaid. Saad oma silmaga vaadata ja proovida
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
15.01.2015 at 10:27 |
|
mrtn |
USA Diisel-Kastikad,millist valida?
Miks keegi kasti pikkusest ei räägi? Kastika vajaduse juures on see vast kõige olulisem näitaja. |
15.01.2015 at 12:58 |
|
siim69 |
USA Diisel-Kastikad,millist valida?
Kasti pikkus 2+ meetrit oleks hea.
____________________________
tel.56989939 |
15.01.2015 at 23:47 |
|
DevilDeVille |
USA Diisel-Kastikad,millist valida?
quote: siim69: Kasti pikkus 2+ meetrit oleks hea.
http://www.truckinamerica.com/toppers/BedSize.htm
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
16.01.2015 at 00:00 |
|
cartmann |
USA Diisel-Kastikad,millist valida?
Ei puutu otseselt teemasse aga, mis teema selle uue seadusega siis on t2psemalt?
____________________________
Ford F-250 Harley Davidson edition 6.0TD
FastFordRacing |
17.01.2015 at 01:55 |
|
kaedoo |
USA Diisel-Kastikad,millist valida?
Kui auto täismass on üle 3,5T siis paluks C kat lubasid. Mää arvan nii isiklikult.
|
17.01.2015 at 02:05 |
|
rommel |
USA Diisel-Kastikad,millist valida?
quote: cartmann: Ei puutu otseselt teemasse aga, mis teema selle uue seadusega siis on t2psemalt?
Kui eelneva jutu peale kohvipaksu pealt ennustada:
Ei mina usu, et kedagi "tagasi kutsuma" hakatakse. Lihtsalt need autod mis esmase ülevaatuse läbivad saavad passi kirja selle reg massi mis vabrik on ette näinud. Ei mingit slikerdamist kandevõimega
Või pidasid silmas KM seaduse muudatust M kat-i osas?
____________________________
ex Ram '04
ex Taurus '97
god hates us all |
17.01.2015 at 03:05 |
|
cartmann |
USA Diisel-Kastikad,millist valida?
Minule hetkel kõik need seadused võõrad, esimest korda kuulen. Aga mõtlesin seda kaalu juttu, mida eelnevalt mainiti
____________________________
Ford F-250 Harley Davidson edition 6.0TD
FastFordRacing |
17.01.2015 at 03:45 |
|
Fog |
USA Diisel-Kastikad,millist valida?
Vanasti oli sääduses kategooriate arvestamine registrimassi järgi. Registrimassi said ise vähendada.
Praegu on sääduses täismassi järgi. Täismassi määrab tootja.
Vähenda oma registrimass kuhu tahad, C-kat'i lähed ikka tegema.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
17.01.2015 at 10:22 |
|
cartmann |
USA Diisel-Kastikad,millist valida?
Aga kõiksugused maasturid, mis istmetega ( hummer, excursion, subruban jne) kui nnad vajavad C kati, täismass yle 3500kg siis mis kategooria tuleb passi? Sõiduauto enam pole ju, ylevaatuse, kindlustus veoka järgi?
____________________________
Ford F-250 Harley Davidson edition 6.0TD
FastFordRacing |
17.01.2015 at 13:14 |
|
TrailMaster |
USA Diisel-Kastikad,millist valida?
Sõiduauto ehk M1 kategooria sõiduk on kuni 9 istekohaga sõitjate veoks valmistatud sõiduk. Registrimass võib olla kuni 18t ja kolmeteljelisel isegi 25t. Kui täismass ületab 3,5 t on vaja C kat lubasid. |
17.01.2015 at 13:30 |
|
johndoe |
USA Diisel-Kastikad,millist valida?
Ma ei tea nagu midagi sellest seadusest aga kuidas see hakkab välja nägema`? sunnitakse dokumente vahetama? Ülevaatuspunkt vahetab julmalt välja lihtsalt?
Ja siis saab olema huvitav mis saab 313a liiklusmärgistatud parklates |
17.01.2015 at 20:05 |
1 edit. Last edited 17.01.2015 at 20:11 by johndoe
|
pimeroolis |
USA Diisel-Kastikad,millist valida?
Läheb teemast vähe kõrvale, äkki peaks oma teema tegema? No aga kas on mõni paikkapidav seadus juba olemas. Noh mida siis muudetakse või ära jäetakse. Mis nendest parklatest siis saama peaks ja kui palju neid on siis? Ega me suuremate sõiduautode omanikud ei tule siis enam neid pisemaid kiusama. Eks me suured autod oleme ju alati jalus, meid peab ju aktsepteerima.
____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus... |
18.01.2015 at 18:28 |
|
antennimees |
USA Diisel-Kastikad,millist valida?
quote: johndoe: Ma ei tea nagu midagi sellest seadusest aga kuidas see hakkab välja nägema`? sunnitakse dokumente vahetama? Ülevaatuspunkt vahetab julmalt välja lihtsalt?
Ja siis saab olema huvitav mis saab 313a liiklusmärgistatud parklates
Miks peab dokumente vahetama? Paberites ju kirjas täismass ja selle järgi ka juhilube küsitakse. Kui aga registrimass vähendatud, siis kaupa saad vedada selle järgi. Liiklusmärgi kohta niipalju, et see kehtis enne ja ka pärast ikka täismassi järgi ja kui sul oli regisrimassi vähendatud siis ei teinud see autot B kategooria sõidukiks vaid andis sulle võimaluse C kategooria sõidukit juhtida B lubadega. Ja nämmutatud on sellest muudatusest ikka mitu head aastat nii et kellel vaja, oleks pidanud jõudma omale õigeid lube teha küll.
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT |
18.01.2015 at 20:15 |
|
Kummipuru |
USA Diisel-Kastikad,millist valida?
quote: rommel:
Kui eelneva jutu peale kohvipaksu pealt ennustada:
Ei mina usu, et kedagi "tagasi kutsuma" hakatakse. Lihtsalt need autod mis esmase ülevaatuse läbivad saavad passi kirja selle reg massi mis vabrik on ette näinud. Ei mingit slikerdamist kandevõimega ...
Maanteameti registriosakonna kõrge ametniku sõnul mitte midagi tagantjärgi muutma ei hakata ning kellel varasemalt registrimass vähendatud, nendel see nii ka jääb kuni omanik ise seda muuta soovib. Ja see ju igati loogiline... vastasel juhul oleks näiteks kõik B-katiga H2 (vms...) mehed kas C-kati kursustel või autot müümas... |
20.01.2015 at 09:55 |
|
Kummipuru |
USA Diisel-Kastikad,millist valida?
quote: johndoe:
Ja siis saab olema huvitav mis saab 313a liiklusmärgistatud parklates
see on risk millega peab arvestama... parem on sellest mitte suurt kära teha, rahakorjamise koht ju... |
20.01.2015 at 09:56 |
1 edit. Last edited 20.01.2015 at 09:57 by Kummipuru
|
Kummipuru |
USA Diisel-Kastikad,millist valida?
Aga teemasse ka... Omalt poolt soovitan kindlasti RAM-i. Kahtlen, kas 10K eest midagi korralikku saab, aga hea tahtmise ja järjekindluse korral on võimalik endale usaldusväärne tööloom saada. Kindlasti peaks arvestama veoautoliku vedrustuse ja kõige muu N2G kategooria sõidukiga kaasnevate eeliste ja keeldudega.
Endal teine Cummins RAM igapäevaselt kasutuses ja igati rahul. Tehtud ka pikemaid matku nii pere kui ka sõpradega ning pole häda midagi... |
20.01.2015 at 10:05 |
|
desiderii |
USA Diisel-Kastikad,millist valida?
quote: Kummipuru: quote: johndoe:
Ja siis saab olema huvitav mis saab 313a liiklusmärgistatud parklates
see on risk millega peab arvestama... parem on sellest mitte suurt kära teha, rahakorjamise koht ju...
Offtopic küll, aga kas märk 313 mitte vale märk ei ole, millest jutt käib?
313a on ju see eks?
Ma pole kuskil parklat näinud kus on see keelumärk, et veoautot ei tohi parkida. Minu hinnangul tekib probleem hoopis õuealadel, vat selle 573 märgiga:
Kuna õuealal tõesti C1 masinat parkida ei või.
Või olen ma millestki valesti aru saanud? Endal suvilaühistu, kus need märgid väljas ja seetõttu ongi küsimuseks.
____________________________
kirjanik
97' Expedition, unistuste auto.
ex 94' Seville STS
ex 97' Mark VIII |
20.01.2015 at 16:18 |
|