Poster |
Message |
mihkel2015 |
Küsimus: Suburban 6,2 '88
Tervist!
Müüa on huvitav Suburban. Vaatama pole veel jõudnud, pidin laupäev minema. Omanikul seisvat masin kuskil autoparklas, käis väidetavalt eile seal seda proovimas ja võtvat õhku vahele kuskilt kütusetorudest paagi juurest. seega lükkus vaatamine järgmisesse nädalasse kui see mure lahendatud. Omaniku sõnul muidu masin tehniliselt sh kere paar a tagasi korda tehtud ja tehnika pidavat toimima, va AC. MNT midagi ei näita peale selle, et reg.mass on vähendatud ja 2011 on saanud korduva ÜV korrosiooni tõttu.
Küsimus see, et kas keegi oskab midagi konkreetse masina kohta öelda, ehk keegi teab?
Võib ka üldisi näpunäiteid tuua, et kas sellel masinal peaks peale üldise mootori-kasti toimimise ja kere seisu midagi eriti tähelepanelikult jälgima?
Kui reg.massi on vähendatud, kas siis seda saab ka tagasi muuta suuremaks? Kas reg.massi tõstmisega muutuks praegu naeruväärne piduritega käru lubatud mass (2t) suuremaks?
Mihkel
|
07.02.2015 at 01:41 |
2 edits. Last edited 09.05.2015 at 17:32 by mihkel2015
|
DevilDeVille |
Küsimus: Suburban 6,2 '88
Peamine näpunäide on see, et kui asja õiglase hinnaga kätte saad, siis tuleb osta aistevahele 5300 koos kastiga. Rooste ja sisu on teisejärgulised, kui kuju ja üldine kontseptsioon meeldivad.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
07.02.2015 at 01:49 |
|
franz125 |
Küsimus: Suburban 6,2 '88
Aga miks mitte võtta kohe see esimene sealt kuulutuste reast ja panna gaasile.Kulud sõidule jäävad allapoole kui sellel masuudikal,pluss minekut on kah.Masin seest -väljast vinks-vonks. |
07.02.2015 at 09:34 |
|
mihkel2015 |
Küsimus: Suburban 6,2 '88
pigem eelistaksin hetkel just vanema mudeli telliskivilaadset kuju. diisel on nii-ja-naa, mineku poolest võiks tõesti mõelda bensiini peale, aga pole hetkel müügis ühtegi vanema kerega bensukat. Vaatan selle võru oma üle aga ega välistatud ei ole ka uuem mudel, neid ka gaasiga ju mitmeid saada. |
07.02.2015 at 10:53 |
|
DevilDeVille |
Küsimus: Suburban 6,2 '88
quote: mihkel2015: pigem eelistaksin hetkel just vanema mudeli telliskivilaadset kuju. diisel on nii-ja-naa, mineku poolest võiks tõesti mõelda bensiini peale, aga pole hetkel müügis ühtegi vanema kerega bensukat. Vaatan selle võru oma üle aga ega välistatud ei ole ka uuem mudel, neid ka gaasiga ju mitmeid saada.
Autodega ongi nii, et tehasest reeglina asjalikku kombot ei pakuta - pead ostma kasutu tehnikaga, samas sobiva kerega, käraka. Ja siis sinna aistevahele installeerima kasutuskõlbuliku tehnika. Olgu selleks siis kasvõi masuut - dziiemmi puhul Duramax. Lastehaigustejärgne.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
07.02.2015 at 11:24 |
|
tfr |
Küsimus: Suburban 6,2 '88
Reg.massi peaks saama tagasi originaali peale küll. 2000kg piduritega kärule on ilmselgelt vähe, selle põlvkonna Suburbanitel oli minu teada tavaline tow capacity kusagil 9000lbs kandis ja tow packagega (kasti õlijahutus + madalama ülekandega differ) 12000lbs. Ilmselt tuleb kusagilt mingi korralik USA spec välja otsida (American Beauty vms äkki aitab?) ja sellega siis ARKi minna. |
07.02.2015 at 19:13 |
|
johndoe |
Küsimus: Suburban 6,2 '88
see "5300 koos kastiga" on siis parim võimalik valik ühe US auto külge? Kus küljes sellist kombot tehasest väljununa leida võib? |
08.02.2015 at 10:58 |
|
DevilDeVille |
Küsimus: Suburban 6,2 '88
quote: johndoe: see "5300 koos kastiga" on siis parim võimalik valik ühe US auto külge? Kus küljes sellist kombot tehasest väljununa leida võib?
Suht kõik bussid ja kastikad ja tähõud ja subukad. Arusaadavalt siis lugedes hetkest, kui 5300 tootmisse võeti.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
08.02.2015 at 12:37 |
|
Redneck |
Küsimus: Suburban 6,2 '88
gaas, gaas, selliseid masinaid ei osteta ju gaasitamise jaoks... |
14.02.2015 at 18:51 |
|
Rein000 |
Küsimus: Suburban 6,2 '88
Kui on gaas kirjas müügi kuulutuses, siis antagu või poole odavamalt, ei huvita |
15.02.2015 at 01:01 |
|
QLZ |
Küsimus: Suburban 6,2 '88
Gaasiga võib jah selline jama lugu olla et kütte liiter liiga odav ja siis ei saagi rääkida et 25l/100km benssu läheb. Häbi rääkida et kohe nii odavalt saab hakkama.
____________________________
460 - Thank The Lord For The Big Block Ford |
15.02.2015 at 11:26 |
|
mihkel2015 |
Küsimus: Suburban 6,2 '88
gaasimure päevakorrast maas - sai ülaltoodud masin ära ostetud. diislit bensiini vastu vahetama ei hakka, disla feeling ongi see õige
Muresid mitut sorti:
- elektri- ja käivitusjamad
- tosooli lekib
- kütust ei saa normaalselt kätte
- sisu on olematu
jne
samas kere paistab olevat tummine, mootor ja kast toimetavad ilmselt kah normaalselt.
esialgu seisab remondikoja ukse taga ilmselt pikemat aega, muidu hakkab liikuma Tartus |
15.02.2015 at 18:48 |
1 edit. Last edited 15.02.2015 at 18:50 by mihkel2015
|
mihkel2015 |
Küsimus: Suburban 6,2 '88
Masinaga on jõutud nüüd nii kaugele, et käivitub juba küll. On olnud õnn sattuda väga asjalike meistrimeeste juurde! Mittekäivitumise ja pideva suremise põhjuseks oli see, et ajapikku olid ära surnud kütusefiltri tihendid, kütusevoolikud ja etteandepump ning eelsüüteküünalde relee ja eelsüüteküünlad. Sõidukõlbulikuks saamiseks on veel vaja siiski vahetada palju sillajuppe, simmereid, tihendeid, pidurivoolikuid jne.
Minu soov on, et pandavad jupid kestaksid võimalikult pikalt. On euroautoga kogemusi kus nt b-osa piduriketas on juba 4k km pärast kõver. Masin ei hakka küll suurt vatti saama (hobiauto ja ca veerand kohaga daily driver), aga samas plaan on pidada masinat pikalt ja sama osa enam vahetada ei tahaks.
Tegin ettepaneku remondifirmale, et võiks kasutada parimaid võimalikke juppe. Ise kujutasin ette, et kuivõrd originaalosi teeb AC-Delco, siis võiksid need jupid pärineda ka sellelt tootjalt.
Hinnapakkumisel on toodud sellised firmad nagu Moog (sillaosad), FAL (mis firma sillaosa kood see on?), Dorman (pidurivoolikud), Federal Mogul (simmerid). Ma USA autode varuosatootjaid väga ei tea, seega küsiksingi kas on paslik nende tootjatega leppida või peaks nõudma nt ac-delcot? |
09.03.2015 at 22:19 |
|
DevilDeVille |
Küsimus: Suburban 6,2 '88
Pole ammu enam suurt vahet, kuugeldada on mõistlik konkreetset juppi.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
09.03.2015 at 22:40 |
|
mihkel2015 |
Küsimus: Suburban 6,2 '88
sain esmaspäeval masina kätte toppartist, ainult head sõnad nende kohta! töid tehti palju, tehtud tööde nimekiri oli neljal lehel. Teha on siiski veel tohutult palju. Nii palju sai siiski ära, et masin nüüd käivitub ja sõidab kenasti! mõned lekked on siiski välja ilmunud, nendega tegeleb järgmisel nädalal vast.
Tartus näeb masinat liikumas igapäevaselt ja üpris kindlasti ka kruiisil 01.05!
Vägev masin on, olen väga rahul!
Note tuleviku mõttes endale ja kõigile teistele, kes ostavad pikemalt seisnud auto: arve auto liikumiskõlbulikuks muutmise eest oli suurem kui auto ostuhind! |
29.04.2015 at 18:21 |
|
MiL472 |
Küsimus: Suburban 6,2 '88
quote: mihkel2015:Note tuleviku mõttes endale ja kõigile teistele, kes ostavad pikemalt seisnud auto: arve auto liikumiskõlbulikuks muutmise eest oli suurem kui auto ostuhind!
Käidud trepp päris paljudel (sh mul endal) - tasuks kohe alguses osta korralik masin, mitte hakata mingit räime elustama Samas kõik sõltub konkreetsetest asjaoludest.
____________________________
69 Coupe de Ville
91 Caprice Classic - ex
72 Fleetwood Eldorado - ex
85 M1009 - ex
80 El Camino
AMSOIL tooteid küsi minult. info@usapood.ee |
29.04.2015 at 23:38 |
|
|