Poster |
Message |
Indrek |
Corvette eriseeria
http://auto.delfi.ee/news/autondus/uuedmudelid/article.php?id=3466193 |
17.04.2002 at 15:19 |
|
peep Moderator |
Corvette eriseeria
quote: Eriseeria autodel on juubelimärgid kapotil ja pakiruumi kaanel
BTW. see on ka kõik, haletsusväärne IMO. |
17.04.2002 at 16:08 |
|
newton Moderator |
Corvette eriseeria
Njah, nagu öeldud, GM-i "eriseeriad" on täielik mõttetus ntx. hiljutise Mustang Bullittiga võrreldes. |
17.04.2002 at 16:11 |
|
LaSa Moderator |
Corvette eriseeria
jube nukker
mulle just paar nädalakest tagasi turgatas pähe, et 'oi, Vette saab ju 50; nüüd tuleb kindlasti eriseeria & on millest kirjutada' Aga ei, kus sa sellega. Asi oleks võinud olla vähemalt siis z06-l põhinev krt!!!
GM sucks |
17.04.2002 at 16:35 |
|
reo |
Corvette eriseeria
Kui veel GM-ist, siis sama nadi lugu ka Oldsmobile'l. Annavad välja iga mudeli "Last 500" seeriaid, mis erinevad samamoodi ainult "juubelimärgi" poolest, kusjuures saavad neid autosi ainult valitud diilerid. |
17.04.2002 at 16:37 |
|
Indrek |
Corvette eriseeria
Samamoodi võin siis ka mina liigitada oma Vette juubeliseeria autoks, kuna reg. number on 50.
Aga GM puhul on küll ikka asi mage, 50 aastapäevaks oleks võivud ju teha Z06 baasil mingi vähe tehniliselt aidatud mudeli erivärvi toonis, aga nüüd vaid embleemid kapotil ja pakiruumikaanel. |
17.04.2002 at 16:48 |
|
askeldaja |
Corvette eriseeria
Ja siis käivitub põrandaalune tööstus, mis toodab neid embleeme niipalju, et igale üldse toodetule vettele saab neid 10tk peale kleepida krt.
Huvitav, mis neil seal GM-is viga on |
17.04.2002 at 16:52 |
Last edited 17.04.2002 at 16:53 by askeldaja
|
Taavi |
Corvette eriseeria
Hmm ideaalvariandis võiks olla see 50 aasta erimudel umbes selline (ka välimuselt):
http://www.lingenfelter.com/packages/scc5.htm
Torgiks veidi Viperi positsiooni turul ka Huvitav mis Viper vastu paneks, kui Vettel selline erimudel tehasest otse tuleks?
Aga vist ei ole tõenäoline et Chevy kunagi superchargerit Vettele installima hakkaks. Kuigi nagu näha on kogu paketi hind: $8,399.00. Seega tehasest välja veeredes jääks hind mõistlikuse piiridesse.
|
17.04.2002 at 18:08 |
|
peep Moderator |
Corvette eriseeria
Dodgel pole vaja midagi vastu panna, Viper on juba stockis oma 500/500 näitajatega parem kui see vette. |
17.04.2002 at 22:18 |
|
Taavi |
Corvette eriseeria
Ma mõtlesin küll 2002 GTS-i aga 2003 tuleb ju 500hp jah.
No siis selline peaks sobima...
http://www.lingenfelter.com/packages/pricing_stageI+.htm |
18.04.2002 at 09:25 |
|
2koma8 |
Corvette eriseeria
Heh, mingil autol võiks tehase nitro ka peal olla. |
19.04.2002 at 12:00 |
|
partel |
Corvette eriseeria
Noh, võib-olla Chevy on selgeks saanud, et on olemas sihuke nähtus nagu aftermarket.
Näiteks LS6 Chevelle'ile pandi malmkollektorid, kuna "nagunii omanikud panevad header'id asemele"
|
19.04.2002 at 12:29 |
|
vette84 |
Corvette eriseeria
Ei taha kuidagi oma Vette ja Vette kui mudelinime solvata, aga mulle tundub, et GM paneb röhku majanduslikule effektiivsusele, kuna mängitakse vana rasva peal ja maailmas on rohkem neid ostjaid kui eriseerias toodetavaid autosid. Vähem muudatusi, rohkem tulu.(kuigi tegelikult on Vette suhteliselt odav auto kui vörrelda vördväärse performance konkurentidega ja ma ei usu, et nad toovad sisse hiigeltulu, sest ntx minu aastakäik on juba peale vaadates suhteliselt käsitöö tulemusena kokku pandud auto ja seega toodangumaht on väike, tulu teenitakse tavaliselt rahvauto hinnaklassi kuulvate autode pealt.)
General Motors mängib sellele välja, et fänid ja kollektsionäärid ostavad need autod ära nagu sooja saia.
GM'ile on selge, et Corvette on suur fänikauba tööstus ymbritsetud tuhandetest nännikauba pakkujatest ja nii piisab neil panna ainult uued märgid, logod ja jahtijaid on murdu !
Ja töesti lisaks toodetakse pöranda all ja ka ametlikult ZR1 ja igasuguste Pace Car of the Year kleepekaid ja pudi padi, mida kylge poogitakse ja auto vahel harva öige pähe maha myyakse ja siis on uuel omanikul yllatus kui suur, et tema Vette ei olegi see haruldane ERISEERIA.
Aga önneks vöi kahjuks on minuteada Eestis olevad Vetted köik tavaversioonid ja kunagi 97.ndal vöi 98.ndal aastal kuskil foorumis Auto.ee suurelt reklaamitud punasest ZR1'st oli lihtsalt yhe asjaarmastaja möistetav eksimus. |
19.04.2002 at 15:20 |
|
peep Moderator |
Corvette eriseeria
Ainuke eriseeria C4 Vette mis IMO igati ok, on '96 LT4 Grand Sport.
ZR1 on omaette story, see on oli nii kallis auto, et tava vetteostja sellist endale lubada ei saanud, hoolimata 2x tavavettest kallimast soovituslikust hinnast pandi sinna veel rasvane dealer mark-up otsa.
F-body'ga on sama kamm, 35 anniversary Camaro on kah mõttetu sticker tuning. |
19.04.2002 at 15:28 |
Last edited 19.04.2002 at 15:29 by peep (Moderator)
|
ervin |
Corvette eriseeria
quote: vette84: ...Aga önneks vöi kahjuks on minuteada Eestis olevad Vetted köik tavaversioonid ja kunagi 97.ndal vöi 98.ndal aastal kuskil foorumis Auto.ee suurelt reklaamitud punasest ZR1'st oli lihtsalt yhe asjaarmastaja möistetav eksimus.
Kunagi oli juttu et Sõnajalgade corvette-id on mingi special edition.. BS?
|
19.04.2002 at 15:51 |
|
vette84 |
Corvette eriseeria
quote: peep:
F-body'ga on sama kamm, 35 anniversary Camaro on kah mõttetu sticker tuning.
Aga teisest kyljest lähtudes hea, et seegi välja tuli ja erimudelitele vähekenegi tähelepanu osutatakse.
Mind häiris lihtsalt asja juures fakt, et kui inimene tahab, siis vöib ta oma tava mudelile kogu kere ulatuses väga valed hiigelklepsud peale tömmata täiesti legaalselt (märkidega muidugi naiivselt make-up'i tehes ZR1'te ei saa, aga mötlen anniversary mudeleid) ja see minu jaoks ei ole sama mis spoilerite kruvimine ja triipude maalimine vaid tundub olevat autorikaitse rikkumine, noh aga vaba maa !
ntx tellin kataloogist ja panen ka oma masinale suurelt kylje peale "Official 1984 Corvette Pace Car".
Eks see ole vist maitse kysimus. |
19.04.2002 at 15:53 |
|
vette84 |
Corvette eriseeria
Kunagi oli juttu et Sõnajalgade corvette-id on mingi special edition.. BS?
Uurin järgi, tegu vist 93.nda aasta mudelitega, aga praegu jätaks kyll arvamuse enda teada. |
19.04.2002 at 15:58 |
|
Riho |
Corvette eriseeria
quote: vette84:
Kunagi oli juttu et Sõnajalgade corvette-id on mingi special edition.. BS?
Uurin järgi, tegu vist 93.nda aasta mudelitega, aga praegu jätaks kyll arvamuse enda teada.
Neil vist miski juubeli vette'd olid.
Baltmotorsis kunagi igiammu üht kollast ZR-1-te müüdi. Kuhu liikus? |
19.04.2002 at 17:48 |
|
LaSa Moderator |
Corvette eriseeria
93 aasta oli vette'i 40. juubel ju!
edit: juubeli erimudelid olid punased, niiet sõnajalgade omad vaevalt juubelimudelid olid. |
19.04.2002 at 18:03 |
Last edited 19.04.2002 at 18:06 by LaSa (Moderator)
|
urmas |
Corvette eriseeria
Mingi vana info pajatab AS Sõnajala kohta järgmist:
IZH 2715, 81.a. - 1tk.
AVIA A21F, 90.a. - 1tk.
LEXUS LS400, 92.a. - 2tk.
LEXUS LS400, 93.a. - 1tk.
LINCOLN TOWN CAR, 91.a. - 1tk.
CHEVROLET CORVETTE, 93.a. - 2tk.
Aaaaamen!
|
19.04.2002 at 20:41 |
|
Indrek |
Corvette eriseeria
Tegelikult on minu meelest see 50 aasta juubelivärv väga ilus:
Üldilme:
Sisu:
Logod mitmel pool:
Täpsem info:
http://www.chevrolet.com/corvette/model_50th.htm
|
28.08.2002 at 12:44 |
|
Kaido |
Corvette eriseeria
Kogu selle asja nimetus on GMi kulude kokkuhoid. Sellel põhjusel ei tule tootmisse ka Cadillac Cien (mis paljudel oleks suu kinni löönud) ja Cadillac lõpetab ka sport-prototüüpide ehituse ja tõmbub ametlikult prototüüpide võistlussarjadest eemale. Kui hiinlased lähiaastatel hakkavad hullult vanu Opeleid ostma, tulevad ilmselt ka muskelautod ja vihased eriseeriad tagasi. |
28.08.2002 at 14:05 |
|
forced2race |
Corvette eriseeria
Ilus küll . Väga meeldiv oleks sellises ümbruses ennast transporteerida .
üks asi ka : ei tahtnud uut teemat teha , aga nägin siin linnas kollast c4 aga uuema kerega , väga ilusa ja vist usa nbritega . Ei tea keegi mis , kelle, jääb vä ?
Ja Sõnajalade vettid kuidas on ? Ikka eestis või ei ?
Corvettide pärast hull nats olen .
____________________________
Save The Wave (vette 91 ) |
08.09.2002 at 13:42 |
Last edited 08.09.2002 at 13:43 by forced2race
|
Indrek_S |
Corvette eriseeria
sõnajalgade vettesid nägin eile õhtul venus club-i lähedal parklas pesitsemas......järelikult eestis
____________________________
not done until it's done |
08.09.2002 at 16:19 |
|
forced2race |
Corvette eriseeria
See on hea uudis . Kuidas seisukord oli ?
Kuna vettiga sõidaks rohkesti suveajal ja päikeselisega ilmaga , las see olla siis convertible . Kere oli vist tugevam kui coupe-l aga raskem ka vist ,kui ma ei eksi .
____________________________
Save The Wave (vette 91 ) |
08.09.2002 at 17:32 |
|