Kütust säästmaolgem ausad see on saast. Põhjus lihtne 12v/24v juures ei suudeta vett keema ajada ,et eraldada veest vesinik, reaalsuses suhteliselt energiat tarbiv tegevus. Alternatiivne töötav lahendus oleks paigalda autole vesiniku balloon,
Siis saab sõita ka ilma kütuseta - bensiini mootorite puhul
aga ei maksa unusta ,et vesinik on äärmiselt plahvatusohtlik.
quote:PiiluMart: olgem ausad see on saast. Põhjus lihtne 12v/24v juures ei suudeta vett keema ajada ,et eraldada veest vesinik,...
Esimese lausega olen täiesti nõus, teisega aga mitte sugugi. Veest vesinikku keetmise abil eraldada ei õnnestu -- igaühel peaks olema kogemus hommikusest kohvikeetmisest --, kuid kui elektrolüüsist rääkida, siis vee lagundamiseks on 12 või 24 V kaugelt piisav pinge.
____________________________
1956 Cadillac 62 hardtop coupé, 1991 Jeep Cherokee. Ja peres 1972 Buick Riviera
quote:PiiluMart: olgem ausad see on saast. Põhjus lihtne 12v/24v juures ei suudeta vett keema ajada ,et eraldada veest vesinik,...
Esimese lausega olen täiesti nõus, teisega aga mitte sugugi. Veest vesinikku keetmise abil eraldada ei õnnestu -- igaühel peaks olema kogemus hommikusest kohvikeetmisest --, kuid kui elektrolüüsist rääkida, siis vee lagundamiseks on 12 või 24 V kaugelt piisav pinge.
Sinuga nõus need kaks eri asja, kui suudad piisavalt palju ja kiiresti eraldada vesinikku siis tekib ka visuaalselt keemis efekt sellest ka selline näide . Kuigi pidasin silmas rohkem selleks kuluvat aega, et mingit tolku oleks vesinik gaasi tekitamiseks, mootor tarbib millisekundis ka rohkem hapniku/gaasi ,kui see 12/24v süsteem suudaks toota näiteks 10 minuti jooksul. numbrid on suvalised!
Kütust säästmaMingi umbluu käib HHO ümber. Vesinik eksisteerib enamasti ikka H2 molekulina, mitte atomaarsena. Sama mure hapnikuga.
Nii et normaalne inimene kirjutaks elektrolüüsi tulemuseks 2H2 + O2
Kütust säästmaTore soolapuhumine, esimene indikatsioon võiks olla näiteks see, et mida arvab asjast aju? Kuidas saab kütusekulu väheneda, kui õhukulumõõtjast tulevad ikka samad andmed?
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
quote:DevilDeVille: Tore soolapuhumine, esimene indikatsioon võiks olla näiteks see, et mida arvab asjast aju? Kuidas saab kütusekulu väheneda, kui õhukulumõõtjast tulevad ikka samad andmed?
tore soolapuhumine on küll, aga kuna sisse pritsitakse kogu elektrolüüsi gaasisegu, siis segu paigast ei lähe. Õhukulumõõtja näit langeb.
quote:DevilDeVille: Tore soolapuhumine, esimene indikatsioon võiks olla näiteks see, et mida arvab asjast aju? Kuidas saab kütusekulu väheneda, kui õhukulumõõtjast tulevad ikka samad andmed?
tore soolapuhumine on küll, aga kuna sisse pritsitakse kogu elektrolüüsi gaasisegu, siis segu paigast ei lähe. Õhukulumõõtja näit langeb.
Selgitad ehk mille arvelt see langeb?
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Aga tõsisemalt, kui palju selline "paukgaas" energiat võib sisaldada võrreldes genekalt võetud vooluga?
Youtubes täitsa kodanikud ise neid elektrolüüsi purke teevad ja pildil mullitab päris ohtrasti. Ka kooliajal sai sarnaselt katseklaasis pauku tehtud .
Kütust säästmaMinu arvates on see järjekordne katse perpetuum mobilet ehitada. Jäetakse ütlemata, et vee elektrolüüsiks kasutatav elektrienergia saadakse auto elektrisüsteemist, kuhu see tekitatakse kütuse põletamisel saadud energia abil. Igasuguste energiamuundamisprotsesside kasutegurid on ühest väiksemad, seega kulutatakse vesinikutsirkuse jaoks rohkem energiat kui sealt tagasi saab. No nii kolm korda.
____________________________
1956 Cadillac 62 hardtop coupé, 1991 Jeep Cherokee. Ja peres 1972 Buick Riviera
Kütust säästmaEks ta nii kipub olema jah. Tundub, et isegi 100% kasuteguri juures ei tule süsteem omadega välja.
http://www.autoblog.com/2008/08/04/why-on-board-hydrogen-generators-wont-boost-your-mileage/
If you convert 1 US gallon of water to hydrogen by electrolysis it will yield 420.6 g of hydrogen (H2 gas). If the electrolysis is 100% efficient it will take 16.821 kWh of electricity to crack 1 gallon of water. That 420 g of H2 only has an energy density of 14 kWh (33.3 kWh/kg * .4206). That's 16% more energy to crack the water than you get out of it. At 70 percent efficiency that means it would take about 24 kWh of input energy to produce hydrogen with 14 kWh of energy output.
quote:DevilDeVille: Tore soolapuhumine, esimene indikatsioon võiks olla näiteks see, et mida arvab asjast aju? Kuidas saab kütusekulu väheneda, kui õhukulumõõtjast tulevad ikka samad andmed?
tore soolapuhumine on küll, aga kuna sisse pritsitakse kogu elektrolüüsi gaasisegu, siis segu paigast ei lähe. Õhukulumõõtja näit langeb.
Selgitad ehk mille arvelt see langeb?
Kuna vesiniku hapniku segu pritsitakse pärast õhukulumõõtjat. Langus on küll väike, kuna paukgaas moodustab väikse osa kogu põlevast segust, aga selle võrra ikka.
Kütust säästmaKas lihtsam ja odavam poleks paukgaasi toota lihtsalt pingeregulaatorilt juhet eemaldades ning aku tuulutuse otsa sisselaskesse ühendades? Jääks ära süsteemi ja veemahuti poolt tekitatud kaalutõus ning lisaks oleks süsteem kohe automaatselt isereguleeruv vastavalt pöördele. Süsteemi võimsust jääks samuti piirama generaatori võimsus, aga kõik autotootjad on selle varuga paigaldanud, et saaks mobla akut laadida ja inventorit kasutada. Ainuke miinus minu süsteemi puhul oleks ehk sellistel autodel, millel aku kusagil rattakoopas või pagassis, mis muudab hommikuse destvee lisamise keerukaks.
Ma ise jätan selle generatsiooni vahele ja jään ootama järgmist versiooni, mis pidi sisaldama triitiumi generaatorit.
quote:DevilDeVille: Tore soolapuhumine, esimene indikatsioon võiks olla näiteks see, et mida arvab asjast aju? Kuidas saab kütusekulu väheneda, kui õhukulumõõtjast tulevad ikka samad andmed?
tore soolapuhumine on küll, aga kuna sisse pritsitakse kogu elektrolüüsi gaasisegu, siis segu paigast ei lähe. Õhukulumõõtja näit langeb.
Selgitad ehk mille arvelt see langeb?
Kuna vesiniku hapniku segu pritsitakse pärast õhukulumõõtjat. Langus on küll väike, kuna paukgaas moodustab väikse osa kogu põlevast segust, aga selle võrra ikka.
Sellist marginaaliat ei tohiks küll ühestki asendist lugeda kütusekulu numbrite osas pillipuhuvaks.
Edit: Mõttekäigu kirjelduseks on vast paslik selline näide, et 2 lirtsune kone võtab 2000 liitrit õhku@2000 rpm. Palju see imetabane junn samas ajaühikus vesinikku toodab? Liitri?
quote:oiwik: Egas ma ei väidagi, et sellest süsteemist kasu on, ma lihtsalt seletan kuidas see töötab.
Aju jaoks ju ei tööta, eriti veel arvestades pisiasja, et sama liitri eraldab see imeriist minutis hoolimata sellest, kas mootor teeb 2000 või 8000 pööret.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Kütust säästmaKogu see kupatus on aju jaoks nähtamatu, peale õhukulumõõtjad lisatakse ideaalses vahekorras kütusesegu ja süüdet hilisemaks keerama kah ei pea. Jah, kõrgemal pöördel on paukgaasi vähem segus, aga kuna kogused on niigi väiksed, siis suurt midagi ei muutu. Seda siis kui vaadata seadet kui lihtsalt ägedat tilulilu. Teoorias peaks vesinik süttimist kiirendama ja seega peaks hiljem segu süütama, et rohkem tööd samast kütusekogusest saada, aga kuna maanteel tarbib auto kütust umbes 60kw ja väiksem vesinikuseade on 25A kaitsmega siis vast pole erilist effekti loota ja seega ka süüdet kruttida.
Edit: tundub, et kõik süsteemid autode jaoks istuvad 25 amprit kaitse taga
Kütust säästmasaage kaineks.
MAF loeb ainult mootorisse imetava õhu kogust mitte ei tee keemilist analüüsi. Seega pole aju jaoks mingit vahet kas sisse jookseb puhas õhk või ideaalne kütusesegu. Ja mingeid korrektuure kütusetabelis ei tehta.
Seda kõike eeldusel et antud snake-oil toimib....mida ta paraku ei tee.
Aga keegi kuskil on öelnud et lollidelt tulebki raha ära võtta, kas siis vesinikugeneraatorite, kütust säästvate magnetite või miks mitte ka sisselaske keerajate abil.
PS. keda huvitab, leiab üles Mythbustersite osa aastast ca 2005, kus taadid testisid antud teemat põhjalikult. Tulemuseks mõistagi - "busted"
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
quote:oiwik: Noh, seda ma räägingi, et see "snake oil" läheb MAFist mööda
Ma räägin seda, algusest peale, et mingu ta MAF-ist mööda või mitte, ei loe see üks sitane liiter aju jaoks niiehknaa midagi. Tsiteerin iseend:
Tore soolapuhumine, esimene indikatsioon võiks olla näiteks see, et mida arvab asjast aju? Kuidas saab kütusekulu väheneda, kui õhukulumõõtjast tulevad ikka samad andmed?
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
quote:MAF loeb ainult mootorisse imetava õhu kogust mitte ei tee keemilist analüüsi. Seega pole aju jaoks mingit vahet kas sisse jookseb puhas õhk või ideaalne kütusesegu
Täpsemalt öeldes mõõdab MAF siseneva õhu massi, keemilist analüüsi mõistab ta niipalju teha, et kui õhu mass väheneb (kuid ruumala ei pruugi väheneda) nt mägedes sõites, siis tuisatakse pihustitest ka vähem põletusainet.
Ilmselt suudab ka arvestada ka seda, kui sa kasutad mingit parema jahutusvõimega lisandit (nt veeauru).Sellist trikki MAF eelkäia ehk siibriga õhu ruumala mõõtja teha ei osanud, tema näit sõltus puhtalt, palju cfm-e läbi toru tuli.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Kütust säästmaKunagi oli autoehitajatel selline kihk, et ehitati "ökonoomsusmootoreid" nii, et kägistati kinni sisselaskeid, aeti segusid lahjemaks ja selleks, et see saast enamvähem töötaks, siis leiutati mingeid mittevoolavaid "high-swirl" plokikaasi ja asju.
Mootori VE kägistamisega väheneb lihtsalt pöördemoment. Tulemusi selline tegevus mõistagi ei andnud (vähemalt soovitud mahus), võibolla saadi gaase puhtamaks. Täna on enamvähem kõik jõudnud arusaamani, et ökonoomsuse jaoks on vaja jõulist momenti. Jõulist momenti saab ainult kõrge VE-ga. Kõrget VE-d ei saa mingite peenikeste "high-swirl" asjadega.
Täna on keskklassi pereauto ökonoomsusmudel 2,0 liitrit ja pöördemoment 350+ Nm mingil 1800 pöördel, võtab trassil alla 5 liitri saja km peale.
Vaja oli tõsta VE'd. Kuna vabahingava hingamisvõimalused on piiratud, siis on vaja hästi kõvasti kurku puhuda.
Ses kontekstis on kummaline vaadata igasugu "segu turbulentsuse suurendajaid", mis halvendavad VE-d ja koos sellega loogiliselt ka ökonoomsust.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm