register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : Chevrolet Tahoe 95   1 2 3 4  
Poster Message
rabakana
 
Chevrolet Tahoe 95
Nii siis kirjutan siia kõik mis südamel on!
2010 jõulude paiku sai plaan selgeks, et peres olev 95 Tahoe, mis selleks hetkeks oli üle nelja aasta
nurgas seisnud ja seda üldse mitte heades tingimustes, tuleb taas elule äratada.
Juba ammu olin ma ümber auto käinud, raputanud siit ja loksutanud sealt - mõttes nimekirja koostanud,
mis kõik tegemist vajab. Ühel päeval tundus nimekiri lõppmatu pikk, teisel jälle,
et rohkem kättevõtmise asi. Eks 30 detsemer 2010 oli üks järjekordne see "teine" päev, mil sai võtmekimp kaasa
haaratud, rattad alt keeratud ja pidurid lahti kangutatud, et uus hobi keset tuba lükata. Ja nii oligi 2011 aasta
sisutatud.
Uus aasta algas häälte sisse saamisega. Selle kohapealt õnneks ei midagi keerulist - jagaja! Uus rootor ja jagaja kaas
häält veel ei toonud, selgus veel, et ka mähis oli ussitanud. Uus mähis ja süda tuksus!
Ja siis kere kallale.
Ukse alumised servad, koopa ääred, külje karbid..tavaline roostepakett. Esmalt ei tundunudki nii hull, kuid järjest
lahti lõigates sai päris palju plekki välja vahetatud. Esimesed poritiivad oli ajaliselt odavam uued panna, sest
sealt millegi ilusa välja vormimiseks oleks kulunud kõva aeg.
Algul oli plaan ainult kere alumine serv ära värvida ja aastapärast üleni, aga kuna kere oli juba nii paljaks kakutud ( klaasid, peeglid,
lukud, lingid, stanged, ukse sisud jm) oli otstarbekam kohe üleni ära värvida, et ei peaks järgmisel aastal jälle
lahti lõhkuma hakkama.
Olles lähedalt kokku puutunud tugevate laevavärvidega oli värvisuhtes otsus kiire tulema, ei mingit pehmet autovärvi, selga
läheb kõva laevavärv, millega jahi ja kaatrite keresid värvitakse. Ei, mitte see plöga mida pintsliga vormi sisse tõmmatakse, vaid see millega
välismaal custom keresid värvitakse. (Eestis selline tehnoloogia eriti levinud ei ole).
Värviks sai Alexseal Premium Topcoat Super Jet black.
www.alexseal.com
Plaan oli juba enne värvimist selline, et pind peab saama peegelsile - ühesõnaga poleermine.
Peale värvimist lasin kuu aega värvil kivistuda, selline oli värvi tehnoloogiline lõplik kivistumisaeg.
Seni ladusin kokku mis sain. Ja siis poleerima. Ise olen lõpptulemusega väga rahul. Nagu peegel. Kuid töö oli ränk,
sellist kõvat värvi andis poleerida.
Kui kere lõplikult valmis sai, tuli anda veel viimane lihv piduritele ja muudele viledele, et saaks ülevaatuselt läbi
ja tänavale.
Septembri lõpp 2011 oli chevy jälle tänaval ja sõidukorras.
Tänaseks on tehtud palju ja tegemist veel jätkub.
Vahetatud on käigukast, jahutusradikas, remonditud on veermik ja gardaanid, lisaks palju muid väikseid kuluosi.
Riiulis ootavad uus bensiinipaak ja pump.
Remondi ajaloost mul kahjuks erilisi pilte lisada ei ole, kuid mõned pildid valmis autost on usarauas küll.
Edaspidi kavatsen kõik oma mured ja netiteel autoremontimised siia topicusse kirja panna.
Seniks tänud tähelepanu eest;)
22.08.2012 at 21:47
Penaiiter
Chevrolet Tahoe 95


22.08.2012 at 22:39
rabakana
 
Chevrolet Tahoe 95
;)
22.08.2012 at 22:46
DevilDeVille
  
Chevrolet Tahoe 95
torumeestele, paistab, on kõvasti tööd antud :)

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
23.08.2012 at 00:08
rabakana
 
Chevrolet Tahoe 95
quote:
DevilDeVille: torumeestele, paistab, on kõvasti tööd antud :)
Need on minu teada originaalid, selles mõttes, et mitte siin kokku keevitatud. Kunagi ameerikamaalt tellitud. Soome müügikuulutustes olen nii mitmetelgi suburbanitel ja silveradodel neid ees näinud.
23.08.2012 at 08:46 1 edit. Last edited 23.08.2012 at 08:52 by rabakana
Ergo K
  
Chevrolet Tahoe 95
Väga kena pill ja hea töö !

____________________________
Jeep GC limited 2,7crd 02a'
Pontiac Firebird 5,7 Trans Am
Chrysler 300M 3,5
23.08.2012 at 11:26
rabakana
 
Chevrolet Tahoe 95
Peale veermiku remonti lasin esisilla Amservis paika reguleerida. Nüüd justkui peale seda auto kisub ühele poole. Kas on võimalik, et midagi reguleeriti valesti? Kas millegi vale reguleering saab seda põhjustada? Või jääb pidur peale?
23.09.2012 at 18:14
Vanaisa
  
Moderator
Chevrolet Tahoe 95
võib jah. kas pidur peal, saad kontrollida ju ratas-maast-lahti-ja-kruti-käega meetodil.

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
23.09.2012 at 18:41
rabakana
 
Chevrolet Tahoe 95
Peab proovima jah kui tihe on. Pidurdamise momendil rohkem kiskuma ei hakka..samuti Parkingu peale pannes vajub nõksa edasi..ehk siis kui jääb peale siis mitte just väga vägisi. Samuti neutrali peal jõuab autot edasi lükata. Ja enne veermiku remonti ja silla reguleeringut ei kiskund kuskile...lihtsalt ujus.
Samas täna, läbi suure veeloigu sõites viskas kiskuvalt poolelt suure tossupahvaku, nagu ketas oleks kuum. Oli kuum, kuumem kui teine. Aga lugedes ise nüüd oma eelmisi lauseid..kui palju ta siis peale jääda saab!
23.09.2012 at 19:10
Maik
  
Chevrolet Tahoe 95
palju tõenäolisem on siiski silla vale reguleering.

Teoorias minuarust tehakse katsesõit muidugi enamasti ka töömeeste poolt... noh, mõnes kohas vähemalt.
Ja ega numbrite järgi paikakeeramine ei loe midagi,kui mõni puks või liigend natuke rohkem läbi on,kui võiks.




____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
23.09.2012 at 19:55
rabakana
 
Chevrolet Tahoe 95
No nii, lõpuks sai välja vahetatud ka bensiinipaak koos pumbaga. Vana paak oli mäda ning kütusenäidik armatuuris valetas ning seier pendeldas üles alla. Uue pumbaga näitab nüüd õiget kütusekogust, kuid seier siiski pendelab. Ei pendelda miinimumi ja maksimumi vahet vaid seal kandis kus kütust sees. Kohapeal seistes on SUHT stabiilne.
On see normaalne? Paagis mingeid vaheseinu ei ole! Suur tühi paak. Kütus paagis loksub ja see kandub kohe seierisse?
06.07.2013 at 15:14
jass
 
Chevrolet Tahoe 95
Suburbanil sõitis ka seier üles alla, olenevalt siis kas kiirendasid või pidurdasid või oli vähe järsem kurv. Kõikumine oli kuskil 1/3 paagi mahust.
06.07.2013 at 18:34
Peeter82
 
Chevrolet Tahoe 95
hoiad kanistri kaasas bensiiniga igaks juhuks :)

____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
06.07.2013 at 20:30
Ropka
Chevrolet Tahoe 95
Minu Tahoel ka seier jurab sõidustiilist sõltuvalt
08.07.2013 at 20:28
rabakana
 
Chevrolet Tahoe 95
Guugeldasin mööda erinevaid väljamaa foorumeid ja lugesin välja, et see on eriti levinud viga neil Tahodel, Suburbanitel ja teistel sarnastel. Kui viga pole pumbakremplis siis kütusenäidiku mootoris.
08.07.2013 at 21:20
rabakana
 
Chevrolet Tahoe 95
Viimaselajal on mootori töö ebaühtlaseks muutunud ja on kergelt puterdav. Niiske/vihmase ilmaga on ilmnenud selline anomaalia, et gaasipedaali vajutades ei reageeri kohe, vaid alles sekundi-paari pärast. Nagu unustaks ära mis tegema peab. Kiirendus on üldse selline uimane ja jõuetu. Millele peaks tähelepanu pöörama?
Küünlad juhtmed olen vahetanud.
09.10.2013 at 09:38
Vanaisa
  
Moderator
Chevrolet Tahoe 95
LT1? Siis alusta jagajast jälle.

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
09.10.2013 at 09:49
PTC
  
Chevrolet Tahoe 95
jagajat võiks kaeda - aga kui seal on selline lame jagaja millel juhtmed küljelt käivad siis neil kipuvad korpuses olevad plastikust kruvikõrvad ära murduma. Workaroundiks oleks jagaja kaane pika juhtmeköidikuga kinni tõmbamine.
09.10.2013 at 10:22
Redneck
 
Chevrolet Tahoe 95
Fordi mehed peavad seda normaalseks :-D
16.10.2013 at 20:06
perilainen
Chevrolet Tahoe 95
"Kick down" tross lõdva või katki
01.03.2014 at 18:52
90Deville
 
Chevrolet Tahoe 95
95ndal aastal ei tohiks seal enam mingit trossi olla, köik elektrooniline. Mingi andur siis vöi kasti solenoid kalab ehk.

____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi
01.03.2014 at 18:59
rabakana
 
Chevrolet Tahoe 95
quote:
90Deville: 95ndal aastal ei tohiks seal enam mingit trossi olla, köik elektrooniline. Mingi andur siis vöi kasti solenoid kalab ehk.

See eeldab siis kasti lahti võtmist?
01.03.2014 at 19:44
rabakana
 
Chevrolet Tahoe 95
Tähendab kas solenoidid hakkavad juba paistma kui õlivanni ära võtan, või asuvad kuskil sügavamal ehk siis kast maha?
01.03.2014 at 20:00
90Deville
 
Chevrolet Tahoe 95
Ma alustaks sinuasemel diagnostikast
Pole ju mötet niisama kasti lammutama hakata, kui tegelikult on näiteks tps peetis vms



____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi
01.03.2014 at 20:20
rabakana
 
Chevrolet Tahoe 95
Hädas konditsioneeriga.
Kogu süsteem on uus (v.a radika küljes olev kõrgsurve andur ) paigaldatud ja täidetud septembris, lekkeid ei ole. Külmainet sees 1020 grammi. Sama kogus oli ka kirjas eelmisel kuivatil. Orifice tube ehk siis see filtriga düüs ei ole margikohane vaid külmavendade sahtlist pärit universaalne.
Lülitades konditsioneeri tööle töötab pump max 5 sekundit ja jääb seisma, seisab nii umbes 10 sekundit ja käivitub jälle. Mingisugust külma ta toodab kuid sellise intervalliga salong külmaks minna ei jõua. Kui juhtpaneelist on konditsioneer välja lülitatud, käivitub pump ise mingil täiesti suvalisel hetkel ja töötab hoopis pikemalt kui 5 sekundit.
Ideid?
13.10.2014 at 20:09
tqhq.ee foorum : Minu auto : Chevrolet Tahoe 95   1 2 3 4  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.