Poster |
Message |
Erkki |
Õhkvedrustus, õhkpadjad Dunlop
Kas keegi on kohanud kohalikus kaubandusvõrgus müügil õhkpatju, mida kasutatakse õhkvedrustuse puhul. Näiteks Dunlopi toodangut?
Tänud ette,
Erkki
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
28.04.2011 at 09:40 |
|
DevilDeVille |
Õhkvedrustus, õhkpadjad Dunlop
kui pead silmas seda, et mitte parasiite nuumata tollide jms pornoga, siis pead vast pilgu suunama saksa jebai poole
otsingusõna luftfeder
otsingusõna luftbalg soodne tulem
saksa jebai võlu veel see, et märgitud hindadest saab reeglina 19 % alla
ideepoolest peaks ka kohalik continentali esindaja suutma miskit tarnida, iseasi, kui õiglase hinnaga
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
28.04.2011 at 10:17 |
|
altraditional |
Õhkvedrustus, õhkpadjad Dunlop
Ei ole õnnestunud leida meie pakkujatelt sümpaatse hinnaga varianti. Pigem näeb ikka nii välja, et tellimisaeg on mitu nädalat ja maksab ka kordades rohkem kui ise usast tellides. |
01.05.2011 at 08:35 |
|
henry |
Õhkvedrustus, õhkpadjad Dunlop
Ma küll ei tea kas see on tõsiselt võetav kuulutus või pigem huumorivaldkonda kuuluv
Õhkvedrustus õhkpadjad Dunlop
Henry |
02.05.2011 at 07:30 |
|
Erkki |
Õhkvedrustus, õhkpadjad Dunlop
Õhkpatja oli vaja ühele lowriderile, kuna see otsustas kruiisi eelõhtul õhu välja lasta. Abi saingi tegelikult Henry viidatud lingilt, võrreldes aasta tagusega on padja hind pisut tõusnud(110€). Usast tellides oleks saanud ilmselt pisut odavamalt, aga kuna alternatiivi polnud ja kohe oli vaja, siis oligi kaup tehtud. Tüübid tegelevad õhkvedrustuse aretamisega igasugustele tänapäevastele autodele, lowridereid nad otseselt ei ehita, aga komponente saab nende käest küll. Asuvad Tallinnas.
Jutt ise käis siis sellest autost:
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
02.05.2011 at 09:41 |
|
trubenz |
Õhkvedrustus, õhkpadjad Dunlop
Kas kellegil õhkpatjadega talve kogemust on ? Kuidas sinna külge jääva lumi ja lobi sõidumugavusele mõjub ja kuidas patdjale endale mõjub?
____________________________
84` Buick Century |
02.08.2012 at 18:26 |
|
Vanaisa Moderator |
Õhkvedrustus, õhkpadjad Dunlop
ilmselt iga Lincolni omanik võib sel teemal rääkida
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
02.08.2012 at 18:58 |
|
Rekkamees |
Õhkvedrustus, õhkpadjad Dunlop
quote: trubenz: Kas kellegil õhkpatjadega talve kogemust on ? Kuidas sinna külge jääva lumi ja lobi sõidumugavusele mõjub ja kuidas patdjale endale mõjub?
Sõiduautoga igasugused õhkpadjakogemused puuduvad, aga tööautol (Scania) on kõigil kolmel sillal õhkvedrustus. Ja asi toimib. Ei ütleks küll, et talvel midagi teistmoodi oleks kui suvel.
____________________________
Dodge Ram 2500 cummins ´97 |
02.08.2012 at 21:29 |
|
henry |
Õhkvedrustus, õhkpadjad Dunlop
Vanemal MB V-Klassil on õhkpatjade kompressor väga õnnetu või õnnetus kohas või meie kliimajaoks mittesobiv.
(või vähene hooldus)
Padjad püsivad koos ning seal teeb oma töö vaid aeg.
Just kompressori pärast viskavad paljud patjade asemele Vito vedrud.
S-Klassi süsteem pidavat etem olema.
|
03.08.2012 at 08:05 |
|
vvt |
Õhkvedrustus, õhkpadjad Dunlop
Kompressor viskab õhkpatjadega sõiduautol saba seepärast, et sõidetakse ringi läbi laskva süsteemiga ja see kogu aeg töötab (milleks pole mõeldud), nt Audi Allroadil tüüpiline probleem.
Netis osad targutavad, et sõiduauto õhkpatjadeks kasutatakse ka suurte rekkade kabiini õhkpatju. Kas seal ka neid kompressor täidab või on nagu mootoripadjad - töötab kuni katki läheb.
Raskeveokitel (mitte ainult rekkadel) kasutatakse õhkpatju ka seepärast, et õhkpatjadega on raskeveokimaks väiksem. Ju siis õhkpatjadest lisanduv liisingumakse lisa on väiksem.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
03.08.2012 at 09:08 |
1 edit. Last edited 03.08.2012 at 09:09 by vvt
|
hotrod |
Õhkvedrustus, õhkpadjad Dunlop
lihtsalt infoks siia..uurisin hiljuti eestist patjade saadavust. Nõmme teel Tallinnas "Jawa keskuses" olid kohapeal olemas sellised padjad. Hind oli ca 135+km tk.
____________________________
Real hotrod's don't leak oil - They mark their territory |
03.08.2012 at 11:09 |
|
berg_CSG |
Õhkvedrustus, õhkpadjad Dunlop
Enda chevy vanile tellisin padjad airbagit.com. Saabusid üsna kiiresti, ning kampaania ostad kaks saad neli oli ka väga soodne.
Talvel mul muidu probleeme pole, kuid vahel on peale pikka seismist trassid külmunud. Arvatavasti on see sellest, et auto seisab muidu soojemas garaazis ja tekib kondens. Õnneks peale paari minutit nad lähevad ise lahti.
____________________________
CSG Customs - Keretööd - Autoremont - 58IOO793 |
14.08.2012 at 19:33 |
|
fuel |
Õhkvedrustus, õhkpadjad Dunlop
quote: hotrod: lihtsalt infoks siia..uurisin hiljuti eestist patjade saadavust. Nõmme teel Tallinnas "Jawa keskuses" olid kohapeal olemas sellised padjad. Hind oli ca 135+km tk.
Kas see pood veel eksisteerib ja müüb sellist kaupa, (netist kontakte ei leidnud)?
Või on kellegil üle paar sellist õhkpatja ja on valmis ära müüma (airbagit.com-ist veel tellima ei tõttaks)?
Aivar 5023563
|
01.04.2015 at 15:41 |
|
Sebastien |
Õhkvedrustus, õhkpadjad Dunlop
Veokite poolhaagiste telje tõstepadjad välimuselt samasugused.
Neid saab igaltpoolt. Ise ostan Mercantilest.
Alibaba |
01.04.2015 at 18:42 |
|
fuel |
Õhkvedrustus, õhkpadjad Dunlop
Tänud vihje eest Sebastien.
Mõte hakkas liikuma ja nüüd küsiks "rekkameestelt" kas kabiini õhkpadjad (koos amordiga) võiksid ka veermikule osakssaavatele löökidele vastu pidada?
Või on nad suht õrnakesed.
Visuaalselt oleks neid väga mugav esisillale kohandada. |
02.04.2015 at 11:08 |
|
DevilDeVille |
Õhkvedrustus, õhkpadjad Dunlop
Esisillale müüakse täiesti valmis amortpatju ja siis ka näiteks coiloveritsse sobitatavaid. Ja ma ei tea kas PM tuli läbi või mitte aga üks paar 2500-seid on riiulis olemas, kui huvi, siis saan homme Martiga Tartusse saata. Et saad kontrollida sobivust jne.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
02.04.2015 at 14:35 |
1 edit. Last edited 02.04.2015 at 14:37 by DevilDeVille
|
vvt |
Õhkvedrustus, õhkpadjad Dunlop
quote: fuel: Tänud vihje eest Sebastien.
Mõte hakkas liikuma ja nüüd küsiks "rekkameestelt" kas kabiini õhkpadjad (koos amordiga) võiksid ka veermikule osakssaavatele löökidele vastu pidada?
Või on nad suht õrnakesed.
Visuaalselt oleks neid väga mugav esisillale kohandada.
Milleks taolised eksperimendid asjadega, mis pole vedrustuses kasutamiseks mõeldud ja mille omadused on teadmata?
On ju hulka autosid, mis on tehasest õhkvedrustusega, need asjad on igasugu E-heakskiitudega, Audi Allroad meenub esimesena.
Viimaseid peaks olema ka B-varuosana.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
02.04.2015 at 14:40 |
|
DevilDeVille |
Õhkvedrustus, õhkpadjad Dunlop
quote: vvt: quote: fuel: Tänud vihje eest Sebastien.
Mõte hakkas liikuma ja nüüd küsiks "rekkameestelt" kas kabiini õhkpadjad (koos amordiga) võiksid ka veermikule osakssaavatele löökidele vastu pidada?
Või on nad suht õrnakesed.
Visuaalselt oleks neid väga mugav esisillale kohandada.
Milleks taolised eksperimendid asjadega, mis pole vedrustuses kasutamiseks mõeldud ja mille omadused on teadmata?
On ju hulka autosid, mis on tehasest õhkvedrustusega, need asjad on igasugu E-heakskiitudega, Audi Allroad meenub esimesena.
Viimaseid peaks olema ka B-varuosana.
Igasugu mudelipõhised junntükid on ebaõiglaste hinnetega ka beejuppidena.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
02.04.2015 at 14:41 |
|
Madlobster |
Õhkvedrustus, õhkpadjad Dunlop
quote: DevilDeVille: quote: vvt: quote: fuel: Tänud vihje eest Sebastien.
Mõte hakkas liikuma ja nüüd küsiks "rekkameestelt" kas kabiini õhkpadjad (koos amordiga) võiksid ka veermikule osakssaavatele löökidele vastu pidada?
Või on nad suht õrnakesed.
Visuaalselt oleks neid väga mugav esisillale kohandada.
Milleks taolised eksperimendid asjadega, mis pole vedrustuses kasutamiseks mõeldud ja mille omadused on teadmata?
On ju hulka autosid, mis on tehasest õhkvedrustusega, need asjad on igasugu E-heakskiitudega, Audi Allroad meenub esimesena.
Viimaseid peaks olema ka B-varuosana.
Igasugu mudelipõhised junntükid on ebaõiglaste hinnetega ka beejuppidena.
Scania esindusest kabiini õhkpadi on sama mudelipõhine junntükk nagu on seda vedrustuse õhkpadi Audi esindusest Allroadile. Kõhutunne kaldub arvama, et rekka mudelipõhised junntükid on kallimad kui rahvaautode junnitükid. |
02.04.2015 at 14:47 |
|
vvt |
Õhkvedrustus, õhkpadjad Dunlop
I põlve Audi Allroadi omad on 350 euri nurk. Ma lihtsalt ei tea, kas see on ebaõiglaselt kallis?
Juppidega on mõnikord nii, et võlusõnad "commercial" või "marine" teevad hinnaga imet (off koors kõvasti ülespoole).
Sõiduauto omadest hodrodingut tehes on vähemalt see teema, et need on antud kasutuses heaks kiidetud (meeldivad eksperdile) ja on mõeldud umbes võrreldavaks kasutuseks (koormus, löögid jne).
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
02.04.2015 at 14:56 |
2 edits. Last edited 02.04.2015 at 14:58 by vvt
|
Vanaisa Moderator |
Õhkvedrustus, õhkpadjad Dunlop
on küll.
http://coolcars.org/product-category/domestic-cars/air-bags/
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
02.04.2015 at 14:58 |
|
franz125 |
Õhkvedrustus, õhkpadjad Dunlop
Scannile B-osana sachsi toodang, amort ja padi miskine 80 pluss käive. |
02.04.2015 at 15:16 |
|
vvt |
Õhkvedrustus, õhkpadjad Dunlop
No ei ole midagi 60 dollarit nurk.
http://www.ridetech.com/store/coolride/
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
02.04.2015 at 15:20 |
|
fuel |
Õhkvedrustus, õhkpadjad Dunlop
Lähen täna rekkapoodi ja uurin mõõte/vastupidavust/hindu.
Mulle meeldib ehitada, seepärast bolt-on teema mu esimene valik pole
Võimalus on esisild (nagu tagumine tehtud sai) samuti airbagidega lahendada, aga siis vaja amort teise kohta istutada.
Martin, kui võimalik, siis oleks huvitet küll pakutava ülevaatamisest. |
02.04.2015 at 15:36 |
|
vvt |
Õhkvedrustus, õhkpadjad Dunlop
Selles Allroadi patjade võlu ongi, et seal on amort ju keeratud sama jupi sisse ja kokkuvõttes jääb üksainus püstak.
Tõsi, selle kõrgus on aretustööks tiba suurevõitu - kas see mahub topeltõõtsadega esivedrustuses vedru ja amordi vahele, pole kindel.
Põhimõtteliselt on tööriistamarketis müüa analoogsed kummipadjad nagu paljud mootoripadjad, maksavad 10 korda vähem.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
02.04.2015 at 15:44 |
|