Poster |
Message |
tinnuri |
Pontiac Firebird 1991 3.1
Tere. Keegi sellest masinast teab midagi?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1962041
Jäi see auto silma. Pole enne väga usakatega kokku puutund. Äkki keegi oskaks jagada infot selle auto kohta üleüldiselt. Head ja vead. Niipalju kui netist vaatasin siis see mootor ei vea seda kere eriti eduliselt edasi selle kütte kulu juures. Kuidas sellised masinad üldiselt vastu peavad. Mõtlen hetkel konkreetset mootorit ja kasti. Kuidas varuosi saada ja mis hinnaklassis. Mis tüüpvead on ja mida kindlasti taduks vaatama minnes kontrollida. Kui pommikindla masinaga tegu. Küttekuku 15 linn mnt 9? Oleksin info eest väga tänulik. Kuna masin meeldib mulle kuna sellel autol on imagot.
Lp. Martin |
03.05.2015 at 20:56 |
|
Maik |
Pontiac Firebird 1991 3.1
el aknad võiks töödata (oli vist tüüpviga neil autodel?)
katuseakna tihendid ja uksetihendid võivad nii tuult kui vihma lekkida ,pole väga odav vahetada, samas muud varianti ka ei ole.
kütuse ja mootori valik on juba enda asi... kui meeldima hakkab usakas,vahetad nagunii kunagi v8 vastu välja.
Alguseks ju käib kah.
Lihtsad autod eriti ei lagune ja nende juures pole ka väga suuri probleeme enamasti, sisuliselt ziguli.
Küttekulu võiks umbes selline olla jah.
Iroonia on see,et mina omasin taolist autot oma ligi 8a tagasi varsti ja siis maksid nad samapalju ja hullemas seisukorras veel
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
03.05.2015 at 21:51 |
4 edits. Last edited 03.05.2015 at 21:54 by Maik
|
DevilDeVille |
Pontiac Firebird 1991 3.1
Lihtsam on kohe v8 ostelda, kui selle mootorilaadse tootega oma vaba aega sisustada.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
03.05.2015 at 22:13 |
|
tinnuri |
Pontiac Firebird 1991 3.1
Targa katuse kohapealt arvasin ise ka et ilmselt võib nende tihenditega mingi jama olla nagu igal masinal millel sama laadi eemaldatav katus. Eks tuule vuhinat saab proovides tunda kas on või mitte. Elektri akende kohapealt ei oska midagi öelda. Võimalik võib olla et nii vanal autol need elektri vidinad sutsu aegunud. Aga muidu mootori kohapealt vastupidav ja kast? Sildades vist lihtsad puksid vms? Varuosade saadavus ja hinnaklass? |
03.05.2015 at 22:50 |
|
Maik |
Pontiac Firebird 1991 3.1
ebaolulised asjad kuna läbisõit on nagunii väike
ühe korra vahetad, 5a mureta,kui ongi midagi.
sama hinnaklass mis opel näiteks.
aga opeliga on emotsioon väiksem,nii lihtne ongi.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
03.05.2015 at 22:55 |
1 edit. Last edited 03.05.2015 at 22:56 by Maik
|
falckranger |
Pontiac Firebird 1991 3.1
Katuse ja akna tihendite komplektid ei ole väga ulmseliste hindadega - 1982-1992 Camaro Firebird Weatherstrip Seal Kit Factory T-Top 7 Pieces Lisaks on võimalik osta ka tihendi kaupa ehk saad vahetada ainult lekkiva osa. Paigaldamine lihtne ja kiire, saab päevaga vabalt hakkama.
Minul seni varuosade saadavusega probleeme pole olnud ja hinnaklass tundub ka pigem odav, kuid oleneb muidugi millega võrrelda.
____________________________
"The real question is, When you turn your car on, dose it return the favor?" |
03.05.2015 at 23:03 |
1 edit. Last edited 03.05.2015 at 23:04 by falckranger
|
tinnuri |
Pontiac Firebird 1991 3.1
quote: Maik: ebaolulised asjad kuna läbisõit on nagunii väike
ühe korra vahetad, 5a mureta,kui ongi midagi.
sama hinnaklass mis opel näiteks.
aga opeliga on emotsioon väiksem,nii lihtne ongi.
Mnja. Iseasi kui õige läbisõit on. Aga kuidas mootor ja kast iseenesest vastu peavad. Kas võimalik ka manu kasti panna ja palju manu kasti üldse saada on. Kunagi muidu isegi olen paari sellist vaatamas käinud. Kiirendus pill just pole. Üpris uimane see mootor. |
03.05.2015 at 23:05 |
|
DevilDeVille |
Pontiac Firebird 1991 3.1
Mis selle kepikasti mõte võiks olla? Antud mootorilaadse toote puhul ongi ainsaks hädiseks vabanduseks automaat, mis laseb vähemalt ühte kätt ja ühte jalga puhata. Kepiga kastis õli segades ja samalajal pidevalt pedaalides saab sama efekti, mis kepikõndi harrastades. Selle vahega, et kepikõnd on siiski südamele kasulik tasuta trenn, samas kui kepikasti ja 3.1 kombo on endiselt aeglane aga küsib ka kütuseraha.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
03.05.2015 at 23:44 |
|
peep Moderator |
Pontiac Firebird 1991 3.1
Kui pole enne USA autodega kokku puutunud, siis kõige olulisem osa ostuprotsessis on proovisõit. Need autod sõidavad erinevalt kui eurooplased või jaapanlased ja see kas meeldib või mitte. Tehnika poole pärast ära üleliia muretse, see on lihtne ja nii vana masina puhul otsustab pigem seisukord selle kas sõidad või remondid ? |
04.05.2015 at 06:24 |
|
Maik |
Pontiac Firebird 1991 3.1
jah, rool on suhteliselt tuim siiski võrreldes mingi japsiga.
tihendikomplekt on siiski 10% auto väärtusest,siis on tegu kalli asjaga siiski.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
04.05.2015 at 10:10 |
|
tinnuri |
Pontiac Firebird 1991 3.1
quote: Maik: jah, rool on suhteliselt tuim siiski võrreldes mingi japsiga.
tihendikomplekt on siiski 10% auto väärtusest,siis on tegu kalli asjaga siiski.
Eks natuke maksab jah. Aga korra vahetada siis ilmselt pikka aega mureta.
|
04.05.2015 at 10:24 |
|
tinnuri |
Pontiac Firebird 1991 3.1
quote: peep: Kui pole enne USA autodega kokku puutunud, siis kõige olulisem osa ostuprotsessis on proovisõit. Need autod sõidavad erinevalt kui eurooplased või jaapanlased ja see kas meeldib või mitte. Tehnika poole pärast ära üleliia muretse, see on lihtne ja nii vana masina puhul otsustab pigem seisukord selle kas sõidad või remondid ?
Tänud. Vaatama minnes selgub mis konditsioonis on. Tundub muidu asjalik aga eks paistab. Tänud igal juhul. |
04.05.2015 at 10:27 |
|
Martin K |
Pontiac Firebird 1991 3.1
Sama auto oli hiljuti müügis American Beautys: http://www.american.ee/ameerika-autode-muuk/?op=body&id=138&ct=0dd619520d0f29397424l6&language=EST
Kas uus omanik juba müüb? |
04.05.2015 at 10:49 |
|
tinnuri |
Pontiac Firebird 1991 3.1
quote: Martin K: Sama auto oli hiljuti müügis American Beautys: http://www.american.ee/ameerika-autode-muuk/?op=body&id=138&ct=0dd619520d0f29397424l6&language=EST
Kas uus omanik juba müüb?
Sama masin jah. Huvitav miks juba müügis tagasi. Kas siis mingi viga küljes või lihtsalt ei istunud masin uuele omanikule. Imelik küll veidi.
|
04.05.2015 at 14:31 |
|
Maik |
Pontiac Firebird 1991 3.1
pea sama raha eest saab ka uuema f kerega auto,kui vana sobima ikkagi ei peaks
http://www.american.ee/ameerika-autode-muuk/?op=body&id=138&ct=2f1bb0cc594b13397428l6&language=EST
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
04.05.2015 at 15:01 |
|
mrtn |
Pontiac Firebird 1991 3.1
quote: Maik: pea sama raha eest saab ka uuema f kerega auto,kui vana sobima ikkagi ei peaks
Kes, kurat, ostab 4-gene F-keha? |
04.05.2015 at 15:41 |
|
tinnuri |
Pontiac Firebird 1991 3.1
quote: mrtn: quote: Maik: pea sama raha eest saab ka uuema f kerega auto,kui vana sobima ikkagi ei peaks
Kes, kurat, ostab 4-gene F-keha?
Mulle ka 4 gen ei meeldi. Vana usa raud on ikka õige. |
04.05.2015 at 16:04 |
|
peep Moderator |
Pontiac Firebird 1991 3.1
Ma pole kindel kui tõsiselt mrtn seda nüüd ütles. 3-gen ja 4-gen on sama kerega, 4-gen on lihtsalt edasiarendatud versioon. Kui 3-gen on ürgaegse roolikarbiga, siis 4-gen kasutab tänapäevast roolilatti ja see mõjutab juhitavust päris tuntavalt. Lisaks esteetilis-visuaalne külg, 80'ndad vs. 90'ndad koos kvaliteedi ja muu kaasaskäivaga. Erinevusi on muidugi veel ja mootoridki teised aga see vist ei puutu momendil asjasse. Objektiivselt on 4-gen parem auto, subjektiivselt muidugi maitse üle ei vaielda. Kui tahad tõesti vana USA rauda ja F-body, siis viimane mis selle termini alla liigitub on 2-gen. |
04.05.2015 at 16:19 |
|
mrtn |
Pontiac Firebird 1991 3.1
Smaili oli pealkirjas tõesti.
Knight Rider forever. |
04.05.2015 at 16:22 |
|
DevilDeVille |
Pontiac Firebird 1991 3.1
See 3.8 on ikka tuhatkorda rohkem mootor kah, kui persestsündind 3.1
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
04.05.2015 at 16:54 |
|
oto131 |
Pontiac Firebird 1991 3.1
Niisama ringi logistada ja esimeseks ehk kõlbab kui tegu rahuliku inimesega aga emotsioon kui selline algab V8st.
"Kes, kurat, ostab 4-gene F-keha?"
Olles pikalt fännanud 3.gen trans ami siis kahjuks on sõiduomadused 4.gen puhul umbes 3korda paremad ja samuti salongis kuidagi avaram nii, et valik on lihtne ning enamus kerest plastik mida rooste ähvardama ei hakka |
04.05.2015 at 23:31 |
2 edits. Last edited 04.05.2015 at 23:36 by oto131
|
rescue |
Pontiac Firebird 1991 3.1
quote: oto131: Niisama ringi logistada ja esimeseks ehk kõlbab kui tegu rahuliku inimesega aga emotsioon kui selline algab V8st.
"Kes, kurat, ostab 4-gene F-keha?"
Olles pikalt fännanud 3.gen trans ami siis kahjuks on sõiduomadused 4.gen puhul umbes 3korda paremad ja samuti salongis kuidagi avaram nii, et valik on lihtne ning enamus kerest plastik mida rooste ähvardama ei hakka
Olles ise v6-v8 swapi läbi teinud siis julgen soovitada kohe v8 isendit ja pole sel 4gen masinatel viga midagi, kellele ema kellele tytar...PS plastikust on ainult esitiivad uksed ja tagaluuk on klaaskiust, ss mudelitel ka kapott kiust... |
05.05.2015 at 10:17 |
|
oto131 |
Pontiac Firebird 1991 3.1
quote:
oto131: Niisama ringi logistada ja esimeseks ehk kõlbab kui tegu rahuliku inimesega aga emotsioon kui selline algab V8st.
"Kes, kurat, ostab 4-gene F-keha?"
Olles pikalt fännanud 3.gen trans ami siis kahjuks on sõiduomadused 4.gen puhul umbes 3korda paremad ja samuti salongis kuidagi avaram nii, et valik on lihtne ning enamus kerest plastik mida rooste ähvardama ei hakka
Olles ise v6-v8 swapi läbi teinud siis julgen soovitada kohe v8 isendit ja pole sel 4gen masinatel viga midagi, kellele ema kellele tytar...PS plastikust on ainult esitiivad uksed ja tagaluuk on klaaskiust, ss mudelitel ka kapott kiust...
Ma nii peeneks ei hakanud minema, nimetasin ka klaaskiudu plastikuks st plekist vaid tagatiivad pealisehituses. Ja loomulikult on nö tippmudeli järelväärtus alati teema omaette kui samas v6 isendid eranditult emexis lõpetavad varem või hiljem. |
05.05.2015 at 13:29 |
1 edit. Last edited 05.05.2015 at 13:31 by oto131
|
vvt |
Pontiac Firebird 1991 3.1
Nende (klaas) plastist ja alumiiniumist kerejuppidega on selline värk, et nende eelis avaldub siis, kui kohalikud soss-värvalid pole sinna oma küüneviha sisse ajanud. Või kui autol on peal väga hästi säilinud originaalvärv.
Vastasel juhul võivad tekkida väga silma riivavad asjad nagu värvi mullitamised, pragunemised jne. Nimelt vajavad need tükid teistsuguseid materjale kui terasplekist tehtud ja soss-seppade kasutatud valed materjalid/töövõtted võivad olla hulka suurem probleem kui terasplekist tükkide paar roostetäppi.
Sestap on need 4-gen plastikust kerejupid selline kahe otsaga asi - sõltub juhtumist.
Kui mõni idioot on kasutanud valesid pahtleid ja värve, siis võib pärast pilt kole olla.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
11.05.2015 at 14:01 |
|