register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Ostuabi : Chevrolet Fleetside 5,7 v8 78 kw   1 2  
Poster Message
prodreamer
Ostuabi : Chevrolet Fleetside 5,7 v8 78 kw
Tere

Olge head ja kommenteerige,argumenteerige,põhjendage,õpetage : http://www.kuldnebors.ee/55779444

Huvi oleks säärast aparatuuri pidada tihemas ja raskemas kasutuses kui hobiautona.





14.05.2015 at 22:48
MiL472
Ostuabi : Chevrolet Fleetside 5,7 v8 78 kw
Esimese asjana tuleb pähe, et räigelt ülehinnatud on see pill. Kuni 1500 oleks mõistlik, kui sedagi.

____________________________
69 Coupe de Ville
91 Caprice Classic - ex
72 Fleetwood Eldorado - ex
85 M1009 - ex
80 El Camino
AMSOIL tooteid küsi minult. info@usapood.ee
14.05.2015 at 23:16
viplala
Ostuabi : Chevrolet Fleetside 5,7 v8 78 kw
quote:
MiL472: Esimese asjana tuleb pähe, et räigelt ülehinnatud on see pill. Kuni 1500 oleks mõistlik, kui sedagi.

Miks nii lahjalt, äkki 150?
15.05.2015 at 02:07
DevilDeVille
  
Ostuabi : Chevrolet Fleetside 5,7 v8 78 kw
Selle mootorilaadse tootega üle kilo ei kipuks kuidagi maksma. Korralik mootor koos vahetusega ise juba kaks kilo juudiruublit lisakulu jämedalt jne.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
15.05.2015 at 05:14
DJ Seebimull
  
Ostuabi : Chevrolet Fleetside 5,7 v8 78 kw
Muidu äge pill, aga ikka seda raha on selle eest palju, selle hinna eest võiks olla mootoriks 454 cid.

____________________________
FULL THROTTLE CLUB
http://usaraud.ee/?id=4_65_27_6436 (reklaam)
15.05.2015 at 13:03
altraditional
Ostuabi : Chevrolet Fleetside 5,7 v8 78 kw
Ega neid Soomes või kuskil ka väga odavalt enam ei jagata, tonniga sõitvat ei kipu saama. Märkamatult oleme jõudnud aega, kus sellise ninaga asjad juba üsna klassikuks kvalifitseeruvad, ja hoopis järgmise generatsiooni omad hinna madalseisus viibivad.
15.05.2015 at 14:13
prodreamer
Ostuabi : Chevrolet Fleetside 5,7 v8 78 kw
Leidsin ühe veel : http://www.auto24.ee/used/1847103

5,7 diisel on siis tõesti nii halb, et on mõistlikum ssangyongi mootor peale laduda ?

15.05.2015 at 18:40
DevilDeVille
  
Ostuabi : Chevrolet Fleetside 5,7 v8 78 kw
Sellest 5.7 masuudipressist on suht igasugune mootorilaadne toode mõistlikum, kaasaarvatud sangjongi poolt litsentsialusel toodetud mersu. Aga tegelikult küsib see masin ikkagi normaalset pritsega v8-t igapäevatarbimiseks. Või üleliigse raha olemasolu korral lastehaigustejärgset Duramax-i.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
15.05.2015 at 19:30
ramman
Ostuabi : Chevrolet Fleetside 5,7 v8 78 kw
quote:
prodreamer: Leidsin ühe veel : http://www.auto24.ee/used/1847103

5,7 diisel on siis tõesti nii halb, et on mõistlikum ssangyongi mootor peale laduda ?


Tegelikult on ju nende jongide diislid kõik mersu omad või vähemalt selle litsentsi alusel ehitatud. Niiet peaks olema ikka oluliselt vastupidavam, kui originaalkone.

____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize
15.05.2015 at 19:33
Ri-Q.
 
Ostuabi : Chevrolet Fleetside 5,7 v8 78 kw
quote:
prodreamer: Leidsin ühe veel : http://www.auto24.ee/used/1847103

5,7 diisel on siis tõesti nii halb, et on mõistlikum ssangyongi mootor peale laduda ?


Kui on korralik ja hästi hooldatud, pole seal tegelikult halba midagi. Kui peaks halvaks minema, saab iga kell vahetada 6,2 vastu suhteliselt väikese rahaga.



____________________________
REC
BB
15.05.2015 at 20:50
DevilDeVille
  
Ostuabi : Chevrolet Fleetside 5,7 v8 78 kw
Mis selle vahetuse point võiks olla? Et vahetaks saasta kräpivastu? Mõlemad mootorilaadsed produktid polnud ju juba tehasest ettenähtud toimima :)

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
15.05.2015 at 21:11
Ri-Q.
 
Ostuabi : Chevrolet Fleetside 5,7 v8 78 kw
quote:
DevilDeVille: Mis selle vahetuse point võiks olla? Et vahetaks saasta kräpivastu? Mõlemad mootorilaadsed produktid polnud ju juba tehasest ettenähtud toimima :)
Ma arvan, et enamikule meist on emmast-kummast küll. 6,2 on kergesti ja kiiresti leitav ning odav ka. Kõik muud, nn hästitoimivad variandid lähevad vähemalt sama kalliks kui auto ise.

____________________________
REC
BB
15.05.2015 at 21:24
DevilDeVille
  
Ostuabi : Chevrolet Fleetside 5,7 v8 78 kw
Mina küll ei julge va kuuskahte odavaks pidada, pigem on jäänud mulje, et nendest küsitakse kaugelt üle vanametalli hinna. Isegi, kui tasuta antaks, siis mootorivahetus maksab ka midagi ja see miski muudab kuuskahe hoobilt vastuvõetamatultkalliks.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
15.05.2015 at 21:39
Ri-Q.
 
Ostuabi : Chevrolet Fleetside 5,7 v8 78 kw
quote:
DevilDeVille: Mina küll ei julge va kuuskahte odavaks pidada, pigem on jäänud mulje, et nendest küsitakse kaugelt üle vanametalli hinna. Isegi, kui tasuta antaks, siis mootorivahetus maksab ka midagi ja see miski muudab kuuskahe hoobilt vastuvõetamatultkalliks.
Iga muu variant (uuem ja parem mootor) läheb veel kallimaks - liiatigi tuleks vahetada kast jne. Samas aeg maksab ka midagi - kuuskahtesid liigub pidevalt, muid vast mitte.


____________________________
REC
BB
16.05.2015 at 10:06
DevilDeVille
  
Ostuabi : Chevrolet Fleetside 5,7 v8 78 kw
Suvalise vänni TBI tehnika aistevahele ja asi unustatud, sestap räägingi, et osta tohib toorikut, mitte ädapärastliikuvat pilli, mille müüjad arvavad, et kõik maailma viisseitse ja kuuskaks masuudipressid kõlbavad kasutada ning annavad asjale räigelt tarbimisväärtust juurde. Variant b on osta kohe bensukonega sõitev kulgur.





____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
16.05.2015 at 10:37
Ri-Q.
 
Ostuabi : Chevrolet Fleetside 5,7 v8 78 kw
Probleem võib olla selles, et kes tahab diislit, see üldiselt tahabki diislit ja ei midagi muud. Kunagi aastaid tagasi sai seda 5,7 diisli teemat pisut uuritud, misjärel jõudsin arusaamale, et need, kes seda kasutanud on, vaatavad asjale palju soojemates toonides kui need, kel sellega kokkupuudet pole. Aga kuuskaks on muidugi parem.
Pruugitud 6,2 peaks 1000-1500 euri eest sinna peale küll saama.

____________________________
REC
BB
16.05.2015 at 10:58
DevilDeVille
  
Ostuabi : Chevrolet Fleetside 5,7 v8 78 kw
Diislil ja diislil on vahe. On minulgi masuudipressidega liiklusvahendeid, lihtsalt selliste masuudipressidega, mille kasutusomadused ja töökindlus pidevalt nutma ei aja. 1000-1500 saab juba 5300 LS mootori. Kui tahta masuudipressi, siis jõu ja ilu numbriteks on mikimaatoodangus vana hea 5.9 Cummins ja tsiviliseeritud igapäevakasutuseks lastehaigustejärgne Duramax. See, kui mingi ikalduse kasutajad endile ei taha tunnistada, et tegemist on tõelise saastaga, ei tähenda, et ise peaks selleotsa komistama vabatahtlikult. On ju ka Allmaaroomajate ja Rasematide fännklubid olemas, kuigi kummagi tootja produktid pole kasutuskõlbulikud.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
16.05.2015 at 12:46
Motorist
  
Ostuabi : Chevrolet Fleetside 5,7 v8 78 kw
No. 5,7d ja 6,2d probleemid on suht sarnased ja seostud hoolduse ning vanusega. Kui teha omale vajalikud modifikatsioonid et asi ka kestma jääks ja tarbida mõistlikult siis pole ta nii fekaal midagi. Kulu oli ntx minu 5,7 d suht hea sellise kahetonnise telliskivi kohta. 5,7d tarbis maanteel 9-10 ja linnas max 13l diislit sajale. Kiirendada moodsate autodega samas tempos loomulikult ei saanud aga samas häbisse ka ei jäänud.

Mis asja kurvaks teeb on antud mootorite hooldus ja hetkeolukord. Olen saanud ka kalli raha eest tutvusringkonna sees si.ta omale kaela. Usalda veel usaraua inimesi( samad petised nagu muudki). Reaalsus on see et vaja on kvaliteetset ketikomplekti, väga kvaliteetseid aftermarket tikkpolte kaanele ja kvaliteetseid kaanetihendeid ja kõva tööd et teha mootor kestvaks.
6,2 d on sarnased probleemid va kaanepoldid.
Nagu Usa foorumeid jälgides on selgeks saanud siis probleemiks on väljaveninud mootoriketid( välp on vaid 60K km?, mida keegi ei jälgi ja ei vaheta) Ning 5,7d veel ka lihtne asi mis on seotud ülikõrge surveastmega, vaja on mootor lasta soojeneda ühtlaselt töötemperatuurile ja alles siis võib järsemalt gaasi anda. Külma mootoriga kohe maanteele talda andes saab kaantest lahti ikka vääääga ruttu.
Üldine arvamus on et vana ja teadmata korras v8 diisel on jah väärt vaid vanaraua hinda, isegi kui käib sest sa ei tea iial mis seal sees toimub. Vaheta teatud asjad õige ja tugevdatud kraami vastu ja peale seda saab kulgeda juba märksa rahulikumalt ja ilmselt suht pikalt nautides kamazzilikku lärmamist ja suht talumispiiril olevat kulu, samas vääne on ikkagi ilus veel.

Ei kiida , ei laida, korjan hetkel 5,7d kvaliteetsemat nodi kokku et teha kahest mootorist üks normaalne tükk.

Kas antud isend oma raha väärt on? kui otsid kere ja raami mida ei pea tegema ja kõik hea on siis küll. Kui tehnikast rääkida siis pole antud auto väärt rohkem kui kolmandik ja lao sinna teine kolmandik juurde ja sõidab küll.

BTW. kaanepoltideks sai omale ARPi toodangust asju tellitud jne.

____________________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: Roostevaba väljalase KÕIGILE! info tel 53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi
16.05.2015 at 16:02
Ri-Q.
 
Ostuabi : Chevrolet Fleetside 5,7 v8 78 kw
quote:
DevilDeVille: Diislil ja diislil on vahe. On minulgi masuudipressidega liiklusvahendeid, lihtsalt selliste masuudipressidega, mille kasutusomadused ja töökindlus pidevalt nutma ei aja. 1000-1500 saab juba 5300 LS mootori. Kui tahta masuudipressi, siis jõu ja ilu numbriteks on mikimaatoodangus vana hea 5.9 Cummins ja tsiviliseeritud igapäevakasutuseks lastehaigustejärgne Duramax. See, kui mingi ikalduse kasutajad endile ei taha tunnistada, et tegemist on tõelise saastaga, ei tähenda, et ise peaks selleotsa komistama vabatahtlikult. On ju ka Allmaaroomajate ja Rasematide fännklubid olemas, kuigi kummagi tootja produktid pole kasutuskõlbulikud.
Mis need vanad diislid siis saastaks muudab? Nagu ka eelmises postis kirjutati, ei tohiks suurt muret olla, kui hooldada ja mootori hingeelu tunda. Üsna säästlikud ka teised.
Cumminsit vast Chevyle panema ei hakka ja läheks ka väga kalliks.


____________________________
REC
BB
16.05.2015 at 21:04
90Deville
 
Ostuabi : Chevrolet Fleetside 5,7 v8 78 kw
Kuskohast leitakse 5.7diisel, mis on garanteeritult kogu oma lühikese 35 aastase eluea jooksul koguaeg hooldatud?
Ilmselt oleks ka tehas väga üllatunud, kui nad seda joba juhtuks lugema seoses hoolduse vajalikkusega, arvestades, et enamik neist asjandustest ei elanud esimesi aastaidki üle....
Kindlasti on olemas ellujääjaid viimase löpu produktsiooni hulgas, kus suurem osa probleemidest peaaegu suudeti lahendada, a noh, kellelegi seda köike soovitada ma küll ei julgeks.

____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi
16.05.2015 at 23:38
Ri-Q.
 
Ostuabi : Chevrolet Fleetside 5,7 v8 78 kw
quote:
90Deville: Kuskohast leitakse 5.7diisel, mis on garanteeritult kogu oma lühikese 35 aastase eluea jooksul koguaeg hooldatud?
Ilmselt oleks ka tehas väga üllatunud, kui nad seda joba juhtuks lugema seoses hoolduse vajalikkusega, arvestades, et enamik neist asjandustest ei elanud esimesi aastaidki üle....
Kindlasti on olemas ellujääjaid viimase löpu produktsiooni hulgas, kus suurem osa probleemidest peaaegu suudeti lahendada, a noh, kellelegi seda köike soovitada ma küll ei julgeks.
Jäägu igaühele oma arvamus. Minu peamine idee on see, et kui asi töötab igati ilusasti, siis mootori halva maine pärast ei peaks asi küll ostmata jääma. Ja kui peakski midagi juhtuma, leiab alati mõõduka hinnaga kuuskahe asendama.

____________________________
REC
BB
17.05.2015 at 10:21
prodreamer
Ostuabi : Chevrolet Fleetside 5,7 v8 78 kw
Tänud ülevaate eest.

Üks masin näeb korralik välja, aga kone on jama. Teine masin näeb seest-väljast suht väsinud välja, aga kone on okei. Hind on sama, kere on sama....katsu siis otsustada.
17.05.2015 at 10:33
Vanaisa
  
Moderator
Ostuabi : Chevrolet Fleetside 5,7 v8 78 kw
Kui ise selle ala mees pole, siis keretööd ja värvimine lähevad märksa rohkem maksma kui moto asendamine.

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
17.05.2015 at 11:35
DevilDeVille
  
Ostuabi : Chevrolet Fleetside 5,7 v8 78 kw
quote:
Ri-Q.:
quote:
DevilDeVille: Diislil ja diislil on vahe. On minulgi masuudipressidega liiklusvahendeid, lihtsalt selliste masuudipressidega, mille kasutusomadused ja töökindlus pidevalt nutma ei aja. 1000-1500 saab juba 5300 LS mootori. Kui tahta masuudipressi, siis jõu ja ilu numbriteks on mikimaatoodangus vana hea 5.9 Cummins ja tsiviliseeritud igapäevakasutuseks lastehaigustejärgne Duramax. See, kui mingi ikalduse kasutajad endile ei taha tunnistada, et tegemist on tõelise saastaga, ei tähenda, et ise peaks selleotsa komistama vabatahtlikult. On ju ka Allmaaroomajate ja Rasematide fännklubid olemas, kuigi kummagi tootja produktid pole kasutuskõlbulikud.
Mis need vanad diislid siis saastaks muudab? Nagu ka eelmises postis kirjutati, ei tohiks suurt muret olla, kui hooldada ja mootori hingeelu tunda. Üsna säästlikud ka teised.
Cumminsit vast Chevyle panema ei hakka ja läheks ka väga kalliks.


Saastad on nad juba tehasest ja konstruktsioonipoolest, küll nähtud neid sitatükke ka ideaalselt hooldatuna kenasti laialilennanuna. Tuhat juudirubla mingi koliseva ja mitteliikuva käraka eest ei ole soodne, sellise rahaga saab TBI bensukaid koos käimakottidega.

Pisema sitatüki probleemid

Suurema sitatüki probleemid

interneedus on tarkust täis aga tõsine kräpiarmastaja loomulikult ignoreerib seda kõike.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
17.05.2015 at 11:40
rnx69
 
Ostuabi : Chevrolet Fleetside 5,7 v8 78 kw
Devil, kas sa tõesti pead absoluutselt igas teemas oma ülimale tõele lähenevaid arvamusi peale suruma? Igast teemast sama hala lugeda pole enam naljakas ka...

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
18.05.2015 at 06:52
tqhq.ee foorum : Autod : Ostuabi : Chevrolet Fleetside 5,7 v8 78 kw   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.