register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Chevrolet C1500 talvel meie kliimas?  
Poster Message
falckranger
 
Chevrolet C1500 talvel meie kliimas?
Kas kellegi on kogemust kui hull on 1992 aasta Chevy C1500'ga (2Wd) meie kliimas talvel kulgeda?

____________________________
"The real question is, When you turn your car on, dose it return the favor?"
01.06.2015 at 17:10 1 edit. Last edited 01.06.2015 at 17:11 by falckranger
90Deville
 
Chevrolet C1500 talvel meie kliimas?
Normaalse rehviga pole probleeme, muidugi mingi raskem asi kastis annab parema tunde.

____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi
01.06.2015 at 17:12
Astro SS
Chevrolet C1500 talvel meie kliimas?
Miks keegi tahab endale pooleveolist?

Mul on olnud nii Chevy kui Dodge pooletoobiseid, rohkem ei taha.

Nendele ei aita diffrilukk ega ka tutikas talverehv, kuigi natuke paremaks teeb....

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
01.06.2015 at 20:07
falckranger
 
Chevrolet C1500 talvel meie kliimas?
Huvitab pooleveoline, sest komistasin vahva stepside kastika otsa. Offroadi mees ei ole, seega selles osas 2wd on OK. Aga talve osas tekkis kahtlus, et kui hull see siis on? Kas vahest võtab mõne ropu sõna huulilt või pigem istud pidevalt kinni ja higistad igas kurvis/kallakul et ikka asi teele jääks? Kas hullem kui mõne vana 80'date aastate bmw'ga?


____________________________
"The real question is, When you turn your car on, dose it return the favor?"
01.06.2015 at 22:48 1 edit. Last edited 01.06.2015 at 22:49 by falckranger
DevilDeVille
  
Chevrolet C1500 talvel meie kliimas?
Kui tagasillale saad kaalu lisada, siis kannatab sõita nagu suvalise sabaveduse sõiduautugagi.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
01.06.2015 at 22:56
ramman
Chevrolet C1500 talvel meie kliimas?
Kui paksu lumme ei roni, siis hea rehv, LSD ja paar-kolmsada kilo või grammike rohkem kaalu tagasillale tagab täiesti normaalsed sõiduomadused.
Auto ei kaota juhitavust, vaid juht kaotab auto üle kontrolli. Seega, kõik on kahe kõrva vahel istme peal.

____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize
01.06.2015 at 23:38
falckranger
 
Chevrolet C1500 talvel meie kliimas?
Tänud info eest

Ehk kui natuke raskust kasti, korralikud rehvid alla, siis ei tohiks talve üleelamine saada väga suureks katsumuseks.

Üks küsimus veel, et olen kuulnud nende autode kehvast roostekindlusest. Kas peamisteks murekohtadeks on kabiini nurk ja uste alumised ääred? Kas ka roostevaba lõunaosariikide masina kere võivad juba paar talve (isegi korrosiooni tõrjet tehes) meie teedel pe...e keerata?

____________________________
"The real question is, When you turn your car on, dose it return the favor?"
02.06.2015 at 07:20
DevilDeVille
  
Chevrolet C1500 talvel meie kliimas?
Selgeltnägijat ei tahaks mängida a mädanema kipuvad nad ikka paljudest kohtadest. Kui täiesti roostevabale korralik kaitse tekitada, siis ehk mingi aja elabki. Vanasti ju ka eesrindlikumad kopikad lasid taliotsa kahurimäärdest seelikutega ringi.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
02.06.2015 at 08:33
ERAK
  
Chevrolet C1500 talvel meie kliimas?
Stepside'i kasti küljed on plastist, kast ise ja kasti luuk metallist. Mädanevad kabiini nurgad (sai hiljem väljavahetatud, saadaval valmistükkidena), eest koopaservad (need pleku fixis vist teha kuna uued tiivad tundusid selkorral kallid), katuse serv esiklaasiga liitumise kohalt (õnnestus vist roostekoll välja käiata ja uued alged ä tappa või tegi pleku uue, ei mäleta), taga kasti luuk (pleku tegi uue serva, sirge serv oli vist) ja kroomstange (sai uus särav hiinakas ostetud- kui plaan talvel sõita siis kroomstange ei kesta), bensupaak ja paagist kulgevad torud mädanevad ka (need tehakse piduritorudest uued, paak ja bensupump koos torudega sai mingil ajal ka ikka välja vahetatud, saadaval ka plastikpaak või hoopis metallpaak tutikana katta Line-x'ga näiteks). Ise sai lühikese (single cab Stepside'ga ülemõõduliste ALL SEASON-rehvidega vähemalt 5 aastat aastaringselt sõidetud ja nelivedu sai ainult paksus lumes, mudas, liivas kasutatud, muidu tagaveolisena sõidetud- ei olnud eriti hullu midagi. Päris mõnus auto oli. Edu!

Paar roostekolli pilti ka (minu auto oli Rootsist, e. eriti hulludest talitingimustest pärit)







____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük
02.06.2015 at 13:58 1 edit. Last edited 02.06.2015 at 14:03 by ERAK
cartmann
Chevrolet C1500 talvel meie kliimas?
Kastikaga, tagaveolisena talvel, kuulub sinna klassi "sõidan aastaläbi suvekatega, saab hakkama". Tglt on ikka yks porno kyll, eriti veel eesti teehooldust arvestades.

____________________________
Ford F-250 Harley Davidson edition 6.0TD
FastFordRacing
04.06.2015 at 09:15
DJ Seebimull
  
Chevrolet C1500 talvel meie kliimas?
Mina olen mitu talve sõitnud oma tagaveduse kastikaga ( GMC 3500), taga topeltrattad, midagi hullu nüüd küll ei ole, samuti aastatid sõitnud Tahoega ja enamus ajast ikka tagavedu. Väga hästi hakkama saanud.

____________________________
FULL THROTTLE CLUB
http://usaraud.ee/?id=4_65_27_6436 (reklaam)
04.06.2015 at 10:12
Valmet
 
Chevrolet C1500 talvel meie kliimas?
Algatuseks on see auto suvalisest sõiduautost kõrgem ja seega läbib paksu lund paremini. Pealegi keskmistes Eesti talveoludes sõidavad part time 4x4 masinad nagunii tagaveolisena.

Edit: Pluss pooleks on kasti madalam laadimiskõrgus, ei pea kola ülerinna heitma.

____________________________
Wagoneer`79 (Valmet powered)
Wagoneer`76
04.06.2015 at 11:41 1 edit. Last edited 04.06.2015 at 11:44 by Valmet
wagoneer
Chevrolet C1500 talvel meie kliimas?
Ma oma kastikaga paar talve olude sunnil ka ainult tagavedusega liigelnud. Ütleme,et pika tühja kastiga on natuke rohkem pusimist kui tahaks. Samas panin ühel talvel kasti sisse tagaluugi juurde(sillast taha poole) mingi betoon plaadi vast nii 200kg.
Ja minu arust oli täitsa normaalne sõitta. Ega pidama saamisel 4wd eriti midagi paremaks ei tee. Normaalne rehv aga aitab kaasa nii minekule kui ka pidama saamisele.
Tegelikult peaks lähtuma iidsest tõdemusest:
Mida parem on läbivus seda kaugemalt pead autot traktoriga välja sikutama minema :D :D

Minu ram-i mõned aastad tagasi kui oli meeletu lumi ja tuisk siis kodutänavas sikutas tuisuvaalust välja 3 vedava teljega sahaga veokas. Juht imestas,et mis krdi moodi sa nii kaugele jõudsid :D Olin tuisuvaalu peal põhjal kinni ning rataste all oli 50cm lund enne kui teekate paistma hakkas. Ja loomulikult pressib 3 tonni kaaluv auto suure hooga sinna vaalu sisse sõittes selle ka mõnusalt kinni. Aga vähemalt oli lastel mul hea koduaknast vaadata kuidas issi üle tunni aja kaevas ja möllas,et auto kätte saada ning siis ikkagi ringiga lahtilükatud teed pidi koju tulla.

Jah oleks hobujõude rohkem olnud,oleksin saavutanud lühikeselt stardiribalt tuisuvaalu vallutamiseks suurema kiiruse ja oleks ehk puudu jäänud paar meetrit ka suutnud läbida :D

Ehk kui mõistusega sõidad pole häda midagi. Proovid kusagil tühjal platsil ära kuidas auto käitub libedaga ning teed sellest omad järeldused sõidumaneeri osas.

____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
04.06.2015 at 12:57
vr_
  
Chevrolet C1500 talvel meie kliimas?
quote:
wagoneer:
Jah oleks hobujõude rohkem olnud,oleksin saavutanud lühikeselt stardiribalt tuisuvaalu vallutamiseks suurema kiiruse ja oleks ehk puudu jäänud paar meetrit ka suutnud läbida :D


Imelik, mu oma kogemus piisavalt suure pajaga oli, et see tootis niipalju sooja õhku, et pikemalt kohapeal käima jäädes sulatas alt kuivaks kõik. Äkki oleks pidanud rahulikult autos muusikat kuulama töötava mootoriga ja lasta välja sulada tal?

____________________________
Imperialist 71
04.06.2015 at 18:26
wagoneer
Chevrolet C1500 talvel meie kliimas?
quote:
vr_:
quote:
wagoneer:
Jah oleks hobujõude rohkem olnud,oleksin saavutanud lühikeselt stardiribalt tuisuvaalu vallutamiseks suurema kiiruse ja oleks ehk puudu jäänud paar meetrit ka suutnud läbida :D


Imelik, mu oma kogemus piisavalt suure pajaga oli, et see tootis niipalju sooja õhku, et pikemalt kohapeal käima jäädes sulatas alt kuivaks kõik. Äkki oleks pidanud rahulikult autos muusikat kuulama töötava mootoriga ja lasta välja sulada tal?

:D Ei, ilmselgelt oli hobujõude liiga vähe.

____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
04.06.2015 at 20:05
tfr
 
Chevrolet C1500 talvel meie kliimas?
Sõltub, kus sõita. Selle neliveoline variant on vist ilma keskdifrita, niiet linnas meie keskmises lumeplögase asfaldiga talves anyway lõviosa ajast neliveoga sõita ei saaks. Kusagil maateedel on ilmselt vahe sees, aga seal jõuab ka, nagu juba öeldud, korralike rehvide ja raskusega kastis poolele teele.
07.06.2015 at 17:46
Astro SS
Chevrolet C1500 talvel meie kliimas?
4wd pilliga sõites ainult tagaveolisena on ikkagi eelis.

Kinni jäädes lülitad esisilla sisse ja sõit jätkub, pooletoobise puhul tuleb traktoristile helistada .... :D

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
07.06.2015 at 19:54
vvt
  
Chevrolet C1500 talvel meie kliimas?
Jäik, keskdifrita nelivedu on seal, kus tagaveolisena jänni jääd, ikkagi suureks abiks.
Küll aga kasutu seal, kus nelivedu on vaja libedal sõidukiiruse tõstmiseks või stabiilsuse parandamiseks. Libedal kipub nt otse minema.
Sellest hullem saab ainult olla "lahtine" nelivedu, millel on omadus kanda veojõud sinna, kus vähem pidamist parasjagu on.
Olen proovinud sõita Nivaga, millel keskdifri lukk ei töötanud (Nival on pidev "lahtine" nelivedu siis).
Päris ekstreemne kogemus (vähe jäätanud oli kah), auto kui naaskli otsas.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
08.06.2015 at 12:48
v6sa
Chevrolet C1500 talvel meie kliimas?
quote:
vvt:
...
Sellest hullem saab ainult olla "lahtine" nelivedu, millel on omadus kanda veojõud sinna, kus vähem pidamist parasjagu on.
...


Õigesti üldistatud.

Pisike täpsustus: mitte veojõudu ei suunata halvima pidamisega rattale, vaid liikumiseks tarvitatava pöördemomendi piirab ära kõige halvema pidamisega ratas - kõigile kantakse üle täpselt nii vähe, kui selle ringikerimiseks tarvis on. Enamasti on seda oluliselt vähem, kui auto liigutamiseks vaja.

Nagu laudadest tünn: veetaseme kõrguse määrab madalaim laud.

Mis aga puudutab lahtise difriga tagavedust, siis mida rohkem eluskaalust tagasillale langeb, seda paremini edasi trügib. Kusagil 60 taha/40 ette suhtest hakkab kannatama auto esiotsa pidamine. Eriti siis, kui lisatud raskus paikneb auto tagaotsas, kaugel üle silla. Tekkiv hantliefekt võib kiiretel põigetel olla üsna ebameeldiv.
08.06.2015 at 12:58 1 edit. Last edited 08.06.2015 at 13:00 by v6sa
vvt
  
Chevrolet C1500 talvel meie kliimas?
Võimsa tagaveolisega annab päris hea tulemuse piiratud libisemisega või lukustatav tagadiffer. Kohe tuntavalt parema kui lahjema mootori ja lahtise difriga.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
09.06.2015 at 08:58
tqhq.ee foorum : Autod : Chevrolet C1500 talvel meie kliimas?  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.