Poster |
Message |
rnx69 |
4LXXE kasti istutamine karburaatoriga mootorile
Rohkem ideede kogumiseks tehtud teema aga...
Lugu siis järgmine - kuna varudesse on kogunenud rohkem elektroonse juhtimisega kaste, kui eelmise sajandi eelviimasest kümnendist pärit vanarauda, siis tekkis plaan istutada üks ka Camaro alla, kust ostuhetkel rõõmsalt kast puudu oli. Mõte siis selles, et saaks 4 käiku ja häälestamisel jääks ära igasuguste vedrude-vihtide-trossidega jamamine. Ohvriks on antud juhul valitud 4L80E. Nüüd on tekkinud paar lahendamist vajavat probleemi. TPS-i karburaatori külge aretamine, kastitala ja kardaani muutmine pole probleemiks, küll aga:
1. Kasti juhtimiseks elektroonika:
Variant A: Kasutada tehase mootoriaju mõnelt sama kasti kasutavalt Vanilt/Truckilt. Plussiks lahenduse odavus ja suhteliselt lihtne mudimisvõimalus, miinuseks omajagu suur ajakulu juhtmestiku kokku häkkimisel ning parasjagu jurakas aju, mida kusagile väga viisakalt paigutada ei anna.
Variant B: Kasutada '92 S10 kastiaju. Plussiks aju ja täieliku juhtmestiku olemasolu, miinuseks täielik infonälg, isegi elektriskeemilt ei leia vihjet sellisele tükile, kuigi auto peale see hetkel omaaegsest 4L60E-st reliktina jäetud on.
Variant C: Aftermarket aju ja juhtmestik. Plussiks ilmselt piiramatud mudimisvõimalused, miinuseks lahenduse $$$.
2. Kasti väljundvõlli otsa minev kardaani ots. 4L80E on eranditult GM-i toodangul paigaldatud kaheosalise kardaaniga aparaatide alla ning seega kasutab polditavat kardaaniotsa. Nüüd oleks vaja see libiseva peale ümber ehitada. Jällegi on silma hakanud kolm varianti:
Variant A: Kasutada TH400 otsa, millel on otsast nuudistik O-rõnga mahutamiseks maha treitud, või ots ise piisavalt lühikeseks lõihgata, et see O-rõngani ei ulatu.
Variant B: Kasutada originaalset polditavat otsa, millele on seib otsas olevale poldiaugule peale keevitatud õlilekke vältimiseks (ei saa päris täpselt pihta, kust see õli lekkima peaks, foorumitarkus)
Variant C: Soetada Spiceri conversion yoke. Loe: $$$.
Elik ideed alternatiivsetele lahendustele, teiste foorumite tarkused ja isiklikud kogemused on teemasse oodatud.
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
18.05.2015 at 10:42 |
1 edit. Last edited 18.05.2015 at 10:43 by rnx69
|
DevilDeVille |
4LXXE kasti istutamine karburaatoriga mootorile
A) kasutada masuudipresside taga rippunud 4l80e eraldi aju
B) teha asi full manual valvebody peale
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
18.05.2015 at 10:57 |
|
rnx69 |
4LXXE kasti istutamine karburaatoriga mootorile
Milline on masuudipressi taga rippunud eraldi aju? Ma olen näinud ka neil eranditult PCM-e käigus, elik siis kasti- ja mootoriaju sümbioosi.
Full manual valvebody pole vist päris see lahendus, mida teha tahaks, sõidumugavus ka loeb midagi
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
18.05.2015 at 11:15 |
1 edit. Last edited 18.05.2015 at 11:17 by rnx69
|
DevilDeVille |
4LXXE kasti istutamine karburaatoriga mootorile
Certain applications of Chevy diesel truck use the 4L80E transmission but do not have computer engine controls - 1991-1993 pickups and through as late as 1996 in vans. The computer only controls the transmission, and only needs three or four sensors to control it. But to use it with a gas engine you need to reprogram it for the gas motor's torque curve.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
18.05.2015 at 12:18 |
|
rnx69 |
4LXXE kasti istutamine karburaatoriga mootorile
OK, tänud, uurin asja. Mina olen senimaani kohanud ainult neid õnnetuid ajuga 6.2-sid, kusjuures kui skeemi vaadata, siis aju funktsioon mootori juhtimises on suhteliselt marginaalne.
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
18.05.2015 at 12:47 |
|
JanbertSS |
4LXXE kasti istutamine karburaatoriga mootorile
Kasti juhtimiseks on ka üks soodsam aftermarket lahendus - MegaShift (ehk Megasquirti tegijate poolt väljaarendatud kasti juhtimise DIY komplekt)
Tuleks soetada see - http://www.diyautotune.com/catalog/gpio-basic-kit-black-case-p-417.html
ja see - http://www.diyautotune.com/catalog/gpio-application-kit-megashift-p-404.html
ning need kokku joota.. ma usun, et komplekti kokku jootmine ei tohiks sulle probleeme valmistada
(endal küll otsest kokkupuudet ei ole ehk lisainfot pead guugeldama)
Ja muide, TPS'i võiksid hoopis gaasipedaali külge aretada - tuleks puhtam/rohkem peidus lahendus
____________________________
'87 MCSS
'48 Stylemaster
'75 Trailduster |
13.07.2015 at 10:11 |
|
BENBEN |
4LXXE kasti istutamine karburaatoriga mootorile
Mul oli kunagi vaja 4L60Ele karbussiga mootori otsa, leidsin tugevdatud kasti otsides ühe saidi, kus pakuti nii 4L60E kui 80E juhtimiseks mingit plokki millelt said ise timmida käiguvahetuspunkte ja käiguvahetuse tugevust, hind oli täitsa naljakas. vist oli 120 või 160$( vaatasin üle hoopis 625+120$), valmistasid ise kaste ka, praegu ei viitsi otsida. Märgusõna oli tugevdatud 4L60E, polnud sellist firmat ennem kuulnud, koduleht oli ikka väga vanaaegne...
nää üles leidsin aga varu aega:
http://www.transmissioncenter.net/4l60e.htm
____________________________
Ford Maverick`75(Filmiauto:) "Soovide puu", "Free Range")
PerTronix, Doug Headers, JBA Exhaust, H-D exhaust systems, Cambertire dealer.
Ask for price!
www.benben.ee |
13.07.2015 at 11:17 |
2 edits. Last edited 14.07.2015 at 22:01 by BENBEN
|
rnx69 |
4LXXE kasti istutamine karburaatoriga mootorile
Jaanus, Megashifti vaatasin ise ka, aga ei saanud pihta, kas ja kui palju vajab ta infi Megasquirtilt. Iseenesest kitt on hinna poolest peaaegu talutav ning see õhtuke jootmist ja mõned õhtud tabelitega mässamist poleks eriti raske.
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
14.07.2015 at 09:23 |
|
|