Poster |
Message |
camsist |
HEI jagaja?
Oskab keegi soovitada korraliku 'perfomance' HEI jagajat?
Neid pakutakse mitmeid erinevaid, millise kasutamine märgatavat tulemust annab võrreldes stock variandiga. Ma ise arvan, et Pertronixi Flame-Thrower peaks olema normaalne (Summitist vaatasin). Aga mis spetsialistid arvavad? |
02.04.2001 at 19:32 |
|
jyrki |
HEI jagaja?
This is only my opinion; the only advantage of a HEI distributor is that it's a stand alone unit and is easy to install with only one wire. A prepared HEI works well in a moderate engine, but so do all the other distributors. Even the old chevy dual point mallory I have worked excellent in the dyno. There is no great power increase to be found in the ignition systems if the advance curve is correct. They either work, or they do not. I'm a big MSD fan, in my car there is a Mopar distributor and a MSD 6AL box and a blaster 2 coil. A MSD box and a regular distributor will be as good as or better than any HEI there is. Even if you already had the HEI I would consider changing it over, at least if the engine is supposed to be a little more serious. |
03.04.2001 at 07:53 |
|
camsist |
HEI jagaja?
My main problem is in my present distributor. It's worn and computer controlled version but I don't have any computer to control it and I can,t change the advance curve.
When I decide to use a regular distributor, what should I look for? |
03.04.2001 at 08:53 |
|
peep Moderator |
HEI jagaja?
Ma ei oska Sulle midagi konkreetset soovitada aga see on tõsi, et süüde võimsust juurde ei anna - pigem töökindlust või mingeid lisavõimalusi (pööretepiiraja nitro applicationi jaoks näit.). MSD on muidugi nr. 1 tegija aga ise kasutan Holley süsteemi ja siiani pole muresid olnud.
Huvi pärast võid vaadata dyno tulemusi enne ja pärast eelpoolmainitutega analoogse Accel 300+ süütesüsteemi paigaldamist LT1 T/A'le.
http://www.ws6.com/mod-12.htm |
03.04.2001 at 09:03 |
|
max |
HEI jagaja?
Eks ta loogiline ole kah, sest madalatel pööretel on sade pisut kehvem ja parem süsteem annab tsipa parema tulemuse võrreldes stockiga. thirdgen.org -is räägitakse kah kogu aeg, et mingit võimsuselisa ei tule, vaid "better throttle response and mileage". Seda kindlasti juhul, kui MSD suhteliselt juustu ja väsinud stocki asemele panna.
Muide, kas need süüte-küünalde tshekkamise stendid (joonistab ekraanile küünalde graafiku) annavad ka konkreetset vastust küsimusele, kas asi kehv või mitte.? Mina olen paar korda käinud, igaks juhuks. Stend näitab, et peksab üle ja põlemisfaas ( nii seltsimehed rääkisid, vist) lühike jne... Aga auto liikus normaalselt ja juhtmed-küünladki mitu korda vahetatud.
[Edited by max on 03.04.2001 at 09:32 GMT] |
03.04.2001 at 09:32 |
|
camsist |
HEI jagaja?
Sellega ma olen nõus, et ta üldjuhul võimsust juurde ei anna aga ma arvan, et minu variandi puhul annab. Praegu ma ei saa reguleerida ei vacuum ega mechanical advance, sest neid lihtsalt ei ole. Advance curve'st ka sellisel juhul rääkida ei saa. Mõne hobujõu võidaks küll kui selle korda (loe: uue jagaja) saaks . |
03.04.2001 at 09:36 |
|
jyrki |
HEI jagaja?
The other systems work as well as MSD; Holley annihilator, Crane, Accell 300+. I have used them all except the Holley and they work just fine. However, on my opinion the old non digital MSD has a couple of advantages, first the rpm limiter is handled by external rpm pillets, very easy to use even in a hurry. The other system relies on switches or dial indicators that are not so clear. Especially the dial indicators after you have turned them a few times with whatever comes to hand. And the other advantage is that it's repairable in the case of some 'accident', anyone with basic electrical knowledge can repair it for a couple of bucks.
Like I said, I still have an old Mallory dual point distributor for a chevy. It isn't a state of the art distributor but works reliably and helped to produce 408 hp out of a street 327 in the dyno. Anyone can have it for 200 FIM. |
03.04.2001 at 10:27 |
|
Jörm |
HEI jagaja?
Jyrki. I bet your max hp and torque were not beyond 5500 rpm ? For street use the HEI is fine, if the car is to be driven daily. The problem with HEI is, that it`s coil cant reload itsself to maximum capacity and that starts to feel @5500RPM or so they say. There is a not so expensive cure for that problem. MSD sells a module for stock HEI, which recalibrates the coil and starts to load it earlier. And of course you can buy an Accel or MSD HEI as well, which will work fine even at 8000 RPM. MSD 6AL box is great thing, but a bit expensive, if you are not looking for top hp. |
12.04.2001 at 10:44 |
|
ivoalaska |
HEI jagaja?
Tõstaks vana teema ülesse. Küsimus kas keegi oskab kontrollida GM HEI (4pin) jagaja korrasolekut? Teoreetiliselt peaks töötama, kontrollisin testeriga vastavalt õpetusele asja üle ja kõik normis. Siiski südame rahuks annaks mõne spetsi kätte , kes viitsiks voolu taha lükata ja vaadata, kas reaalselt särts annab?
____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks |
19.04.2015 at 10:50 |
|
ivoalaska |
HEI jagaja?
Tõstatan vana küsimuse. Kas teoreetiliselt saab GM HEI jagaja korrasolekut nõnda kontrollida, et ühendada otse akult + juhe jagaja vastavasse pesasse ja samamoodi maandus akust võtta ploki külge. Seejärel küünal küünlajuhtmega ühendada ja näiteks akutrelliga jagajat ringi ajada. Peaks sädet lööma nõnda?
____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks |
14.07.2015 at 18:53 |
|
altraditional |
HEI jagaja?
Jah, peab andma küll. Ega ta sõidu ajal rohkemat saa, kui +,- ja pöörlemine. (Mitte norimisena, aga kui akutrelliga ringi ajada, siis mass ei peaks ploki küljes olema, vaid ikka jagaja kestas.) |
14.07.2015 at 21:44 |
|
altraditional |
HEI jagaja?
Lisan juurde, et minu eelmine post on silme ees sellist skeemi ja neid komponente hoides:
Kui on uuem süsteem, kus süütemoodulil rohkem klemme, siis ma täpselt ei tea kas ja mida ta lisaklemmidesse ühendatud ajult oodata võib. |
15.07.2015 at 15:25 |
|
ivoalaska |
HEI jagaja?
Jep nii põhimotteliselt proovisin, ei miskit. Kindlasti on läbi pick up coil, seal magnetiga poolel on nähtavad praod sees. Kui leian asenduse, siis saab uuesti proovida.
____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks |
15.07.2015 at 15:46 |
|