Poster |
Message |
roomstaraida |
M112+10%pulley+ Nos
hellou..
Mul nüüd säänne mure,
et kas T-birdile M90 Sc asemel on asjalik mõte peale panna M112 SC, millel on 10%pulley otsas.
Kuna plaan on ka väikse lämmastikuga ülelaadida, siis mis on see List to do ja mis jupid on selleks kõige õigemad
1.Kaaned portida ja üle teha.
2. ECU
3. MAF
4. TB- vähemalt 75-80mm?või rohkem?
5. Pihustid- mis see min. cc on?
6. suurem kütusepump- kas bosch 044 või walbro 255 peaks ära toitma?
7. suurem IC-
8. kuidas on lood surveastme jms.ga?
9. Räägitakse, et M112 on pikem et nö. rulliku nina tuleb lõigata maha?
------------------------
Nos oli mõte 50/75 hp esialgu.
Kas ja mis mul kahesilma vahele jäänud on?
ja umbkaudseid jõunumreid vist on väga vara ennustada... stockis 157kw 420nm
Olemas on CAI ja 5% SC pulley praegu.(which dosent mean shit)
vabandan ette oma vb võhiklikkuse pärast...
|
29.08.2015 at 20:20 |
3 edits. Last edited 30.08.2015 at 12:43 by roomstaraida
|
roomstaraida |
M112+10%pulley+ Nos
Okei. asi nüüd nii, et
See asi ei tasu end ära. pornot jms on palju rohkem, kui asi väärt.
Mõtekam on kohe MPX conv. teha.
however.
ootaks siiski infot
teiste modifikatsioonide suhtes nö. N20ga üle laskmisel. |
30.08.2015 at 16:07 |
|
DevilDeVille |
M112+10%pulley+ Nos
Mõistlik modifikatsioon on paigaldada 4.6
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
30.08.2015 at 18:09 |
|
Maik |
M112+10%pulley+ Nos
mis selle nosi mõte peaks olema,
tänavaautole täiesti mõttetu vidin (isiklik arvamus)
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
30.08.2015 at 18:51 |
|
roomstaraida |
M112+10%pulley+ Nos
Võimalus teda kasutada võiks olla...
ja ega see tänava SR ka alati selliseks ei jää.
ja soovin lihtsalt ära nö. proovida.
ja eputama peab ka juu
Ja see conv. oleks ju tore, kui poleks tegemist tehase supercoupega- plaan on siiski hoida seda originaal südant ja joont asja juures.
|
30.08.2015 at 21:31 |
|
AK1 |
M112+10%pulley+ Nos
Äkki midagi sellist? |
31.08.2015 at 10:41 |
|
roomstaraida |
M112+10%pulley+ Nos
See sama ongi nö. MPX conv.
Sama komplekti saab 1800ga kätte, kuid nii palju kui SCCOA klubi liikmetelt kuulsin, liigub neid ka odavamalt. st. eraldi ostes võib saada samasuguse Kit´i kokku ca 1000-1100 dollarit
Esialgu veel aega on sellega, kuna mai alguses lähen nkn Usasse, siis arvatavasti selleks ajaks peaks midagi käes olema(kui just ei tule midagi väga odavalt müüki)- seniks on eestist vaja leida pihustid,aju,pump jms.
+ keretööd ära teha. |
31.08.2015 at 14:44 |
|
T-Bird |
M112+10%pulley+ Nos
Osta 5,0-5,8 mootor , tee 400hp ja sQida ilma problemitta.
____________________________
US-Ford mootori ja k.kastide ,remont ja diagnostika.Bensiini pihustite kontroll, puhastus.
Frees ja treimistööd.
/Ford F150 SuperCab 1997/
/Chevrolet Master Deluxe 1937/
/Cadillac Eldorado/ |
31.08.2015 at 17:11 |
|
BlueStang |
M112+10%pulley+ Nos
quote: roomstaraida: Okei. asi nüüd nii, et
See asi ei tasu end ära. pornot jms on palju rohkem, kui asi väärt.
no hea, et ise selle peale tulid...
see moto on alt nõrga, kui pealt juurde laed, siis kukub alt ära - mõned siin veel mäletavad Jaanus"Fordkilleri" T-Birdi varalahkumist...
niiet, hoia auto parem tehasekorras ja fänna underdrive pulleyga niisama - või siis pane, nagu T-Bird soovitas, mingi tehtud tõsisem moto vahele.
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
31.08.2015 at 17:41 |
|
roomstaraida |
M112+10%pulley+ Nos
No aga alumist otsa saab ju ka teha tugevamaks.
Kuidas siis usas sõidavad madalat 10´t või 11´t.
Mõistagi jah selle mootoriga pole veel 9´t keegi vist kätte saanud... aga tänava autoks 11 on täitsa piisav minu jaoks
Kuskil teemat või infot rohkem Jaanuse fordkilleri kohta? |
31.08.2015 at 18:30 |
1 edit. Last edited 31.08.2015 at 18:33 by roomstaraida
|
DevilDeVille |
M112+10%pulley+ Nos
Eks siis jääme ootama.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
31.08.2015 at 18:32 |
|
roomstaraida |
M112+10%pulley+ Nos
quote: DevilDeVille: Eks siis jääme ootama.
Ma saan aru, et V8 on real deal, aga minu kiiks on siiski see supercoupe originaalsust arendada.
St. kas minu poolt toodud näitega:
pihustid, pump, ic-d ja kõik see+ MPX, annab midagi või ja kas ma pean veel kindlasti mingid murepunktid ülevaatama?
või peale ja kuni esimese kolvi/saaleni?
|
31.08.2015 at 18:40 |
1 edit. Last edited 31.08.2015 at 18:41 by roomstaraida
|
Maik |
M112+10%pulley+ Nos
tehnika on lambi,aga mis seda mootorit juhtima hakkab?
Originaal aju on moditav või vaja ka vahetada? Ehk lisakulu + seadistajale maksmine + düno ka.
See pane ka kalkulatsiooni juurde. Muidugi - kõige tegemine võtab aega ja kui juppidest teha siis veel eriti.
Ajusid on igasuguseid, valida tuleks see mille kohta eestis teadmised on, ala vems või MS või veel kallimad lahendused.
aju 400-1500 eur
Seadistamise hindadest pole aimu, seega seda ei saa kommenteerida.
Kui kõik raudvara jõuad korraga ära osta ,on pealepanek ala 2p töö.
Peaks saama panna aju ainult pihusteid-süüdet juhtima,nii,et ülejäänud autot juhib originaal aju.
Lisaks on vaja panna lairiba lambda.
Kõik kokku teeb omajagu kopika ja võtab aega.
Ehitada võib,aga iseasi ,kui mõtekas see reaalselt on...
alumist otsa ei pea ju kohe ehitama, võib ka laiali lasta ja peale seda alles välja vahetada.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
31.08.2015 at 19:19 |
|
peep Moderator |
M112+10%pulley+ Nos
Auto saab olla kas olla kas originaal või ümberehitatud aga mitte mõlemat korraga. |
31.08.2015 at 19:53 |
|
anryo |
M112+10%pulley+ Nos
... ja V8 swap on kindlasti mõistlikum valik, kui on soov võimalikult soodsalt töökindlaid hobujõude omada.
Selle mootoriga ülelaetult 11'ned ei ole kindlasti igapäevaselt kasutatavad, kui ei taha autoremonditöökojas oma päevi veeta. SC ei ole kindlasti nii originaalne auto, et selle pärast põdeda.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
31.08.2015 at 20:22 |
|
roomstaraida |
M112+10%pulley+ Nos
Ma peaaegu ei salli teid, aga tean, et olete kõik selles teemas väga palju kauem sees olnud ja lolli juttu ei räägi...
aga... mina olen arvestanud midagi umbkaudu:
MPX SC- 1000eur
teised MAFid, TB,- 200
pihustid -200
kaante tegemine 300-400?
aju 1000
kütuse pump 100
plus nipetnäpet asjad
ca 3000-3500 eur.
nüüd palun tooge swapi maksumus.
5.7 toorik+ nagu praegu vist nägin, et keegi pakkus 450hp sisu 1500?
või mis seal veel on ja tuleks juurde?
hakkate mind juba ümber veenma |
31.08.2015 at 21:45 |
|
kaedoo |
M112+10%pulley+ Nos
Inimesed üritavad Su raha säästa. |
31.08.2015 at 22:02 |
|
gets |
M112+10%pulley+ Nos
Pakun, et pane alumise otsa originaaljuppidega korrastamiseks veel teised samapalju kõrvale, et seda rõõmu natuke kauemaks oleks . Tugevamate juppide jaoks tõenäoliselt nats veel peale.
Või.
Sebi kõigepealt see NOS, kuna nagunii sul listis. Pritsi mootorisse oma arvestuslik lõppvõimsus ja vaata, kas alumine ots kestab mõne 400m sõidu. Seejärel näed, kas teed edasi või on teist toorikut vaja. |
31.08.2015 at 22:14 |
|
Maik |
M112+10%pulley+ Nos
Kõige mõtekam ja võibolla murevabam on lihtsalt autot vahetada. Ei oska sinu auto eripäradest rääkida aga tihti on võimsama mootoriga autol teisi eripärasid ala
Teised vedrud, tagasild jne. Ise vahetasin camarot kunagi samamoodi.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
01.09.2015 at 07:38 |
1 edit. Last edited 01.09.2015 at 07:38 by Maik
|
anryo |
M112+10%pulley+ Nos
V8 minuteada ei ole tehtudnii ägedate spoilerite ja lisadega, kui SC'd - selles võtmes on auto säilitamine mõtekas. Aga uuri T-birdi käest, ta räägib sulle kohe ja täpselt mis vaja teha on ja mis kui palju maksab. Ega ta nimi asjata "T-bird" ei ole....
(Minu teada oli tal isegi üks valmis sobilik mootor üle, kui ma õigesti mäletan)
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
01.09.2015 at 07:57 |
1 edit. Last edited 01.09.2015 at 08:22 by anryo
|
rescue |
M112+10%pulley+ Nos
mul oli kunagi samalaadne jonn uurides ja puurides välismaiseid foorumeid selgus et jah, tõesti 4gen. camaro saab 3.8 mootoriga 10 ja 11 sek sõita 400-t meetrit aga list oli väga hull, vabalthingaval 3.8-l siis alustades alumise otsa vahetusest buicki ploki vastu jne jne. ümberehituste maksumus tol ajal oli täielik overkill arvestades juppide maksumust. Samas saavutades see 10-11sek siis pole su masin enam tänavalegaalne ilmselt kui nüüd arvestada ülevaatuse vendade teemat. minu piinad lõpetas LS1 V8 ja peale seda ei mõtle korrakski ühegi v6 peale, olgu ta siis sc või turbo või mida iganes 6 silindriga. kui endiselt soovid ehitada siis targad mehed ameerikamaalt soovitasid proovida sellist trikitamist alla 100 000 sõitnud mootoritega, miks vot seda ma enam ei mäleta |
01.09.2015 at 13:24 |
1 edit. Last edited 01.09.2015 at 13:28 by rescue
|
roomstaraida |
M112+10%pulley+ Nos
Ühesõnaga, saades nö. peksa igalt poolt- tuleb astuda siis selle conversioni maailma ja teha ära see v8 swap.
Kui doonor mootor ja asjad garaazis, eks siis hakkan kiusama teid veel hunniku lollide küsimustega.
nii, et all the list goes now back to basic.
leida 5.7 vms V8(on ka mingi eelistus nö. millelt ta pärit võiks olla jms. LS1 peaks vist siikohal välja jätma)...
ja mida arvata nendest Twin Turbo kit´idest mida pakutakse V8tele...?
eelarve on jäkuvalt 3-4K. esialgu
|
01.09.2015 at 15:56 |
|
Peeter82 |
M112+10%pulley+ Nos
Pane ikke margipõhine mootor. Miskipärast näib, et fordil ja chevyl op eriti vahet ei tee.
____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93 |
01.09.2015 at 21:36 |
|
hents99 |
M112+10%pulley+ Nos
Igasugu kittidest soovitaks eemale hoida. Custom töö on see, mis tulemuse toob. Kit`id on reeglina kõik samad ja sobivad kõikidele autodele. Ehk pole vaja tarkade klubist küsida, kas on bolt-on või mitte.
Eks ehitada ja tuunida saab kõike, iseasi kas sel mõtet on. Kui auto meeldib ja plaanis pikemalt tarbida, siis ehk tasub äragi.
Ma isiklikult ei raatsiks ca 4k raisata selleks, et saada ainult 100kW juurde, aga ma pole ka teemaalgataja.
Turbo või turbod on mõistlik tee. Kompressor või viimati vabalthingava tuuning on kõikse kulukam ja keerulisem kui eesmärk on eelnevalt paika pandud.
Kui tuunida tuunimise pärast, siis on teine asi.
Eelarve teeb asja kitsaks, eeldab originaalset mootori juhtimist, mida saab ilmselt re-mappida.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
01.09.2015 at 22:12 |
|
Maik |
M112+10%pulley+ Nos
hents,aga vanast mootorist ju ka ei saa 4k eest väga üle 100kw. Küll saad aga palju jebi ja probleeme .
Või noh,kui sa aitad, siis ehk saab?
4k eest uus 100kw murevaba mootor kõlab ju mõistlikult sel juhul :P?
Variante on mitmeid,kuidas asja lahendada.
ls2-ls3 mootor näiteks,mis oleks 300kw.
Ütlen kohe ära,et raskemat sorti auto puhul mis kaalub 1500kg või rohkem, ei ole see väga palju tegelt
ja õige varsti võiks rohkem olla.
mina tunnen,et minu 318kw autol võiks oma 100kw juures küll olla näiteks,oleks elu palju huvitavam.
Samas,selle 100kw pärast tuleks tüütult palju asju teha Raha kulutada näiteks.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
01.09.2015 at 22:23 |
6 edits. Last edited 01.09.2015 at 22:32 by Maik
|