Poster |
Message |
KuriKanarbik |
Kas chevy 6.2 liitrine diisel mootor istub ford f250 aiste vahele?
Sai endale 2014. aasta sügisel soetatud 1980. aasta Ford F250, millele kunagi oli soomes peale pandud 3.0 mersu mootor. Algul toimetas teine kenasti ja sai kõvasti tööd tehtud. Mingi hetk hakkas aga jõud raugema ja tänaseks on mootor oma otsa leidnud. Ehk siis kuna mind on vaevanud kahtlus, et nii pisike mootor sellise kere vedamisel mõne aastaga võuib otsa lõppeda siis tahaks masinale ausat ameerika südant. Kuid Eestist pole Fordi diisel mootoreid leidnud aga chevy omi on müügis paar tükki siis uurikski targemate käest, kas chevy mootor ilma eriliste ümberehitusteta fordile peale istub? Käigu- ja vahekast on tal originaalid (Borg-Warner) |
18.02.2015 at 11:13 |
|
DevilDeVille |
Kas chevy 6.2 liitrine diisel mootor istub ford f250 aiste vahele?
See sevi masuudipress sobib kõigeparemini kokkuostu. Pane rahulikult mersu kolmene türboga masuut ja võid teema unustada.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
18.02.2015 at 11:40 |
|
saadukas |
Kas chevy 6.2 liitrine diisel mootor istub ford f250 aiste vahele?
Võin pakkuda Fordi enda 7.3 TD koos automaatkasti ja kogu juhtmestikuga. 95 a. tehnika ja töötab laitmatult. Kui huvi siis saadukas@hotmail.com
____________________________
`97 Ford E-350 7,3 /osadeks/
`93 GMC Typhoon 4,3T /metsas käimaks/ |
18.02.2015 at 11:40 |
|
ERAK |
Kas chevy 6.2 liitrine diisel mootor istub ford f250 aiste vahele?
Mersu 3 lirtsune mootor on hea sinna- meil oli firmas vana Sprinter, kõrge isotermilise kuudi ja luuktõstukiga. Hooldusvälp oli mingi 30 000km üle sõidetud. Koguaeg oli koormat rohkem peal kui lubatud ning nolgid peenestasid seda Sprinteri-vanurit veel täiest jõust pidevalt ning auto kestis kui kurat
Kui mersu motot ei taha sinna panna siis levinud aseaine sinna on cummins:
http://www.fordcummins.com/80-ford-conversion-overview.html
____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük |
18.02.2015 at 13:07 |
|
v6sa |
Kas chevy 6.2 liitrine diisel mootor istub ford f250 aiste vahele?
quote: ERAK: Mersu 3 lirtsune mootor
...
Mihuke neist? "Kolmest" toodeti neljas põlves ning 3,2 on tootmises tänaseni.
Üldiselt olen nõus, et 24.klapiline R6 mootor on hää. Aga V8 on palju parem:P |
18.02.2015 at 13:40 |
|
KuriKanarbik |
Kas chevy 6.2 liitrine diisel mootor istub ford f250 aiste vahele?
5 potiga vabalthingav 123 kerega mersu pealt |
18.02.2015 at 13:50 |
|
DevilDeVille |
Kas chevy 6.2 liitrine diisel mootor istub ford f250 aiste vahele?
quote: v6sa: quote: ERAK: Mersu 3 lirtsune mootor
...
Mihuke neist? "Kolmest" toodeti neljas põlves ning 3,2 on tootmises tänaseni.
Üldiselt olen nõus, et 24.klapiline R6 mootor on hää. Aga V8 on palju parem:P
Kui see v8 on vana 6.2 detroit, siis see sobib teadupärast vaid sisseistumiseks teda "loonud" ingenjööridele. Mersu OM603 ja 606 on igast asendist triljonkordaparemad.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
18.02.2015 at 13:51 |
|
v6sa |
Kas chevy 6.2 liitrine diisel mootor istub ford f250 aiste vahele?
quote: KuriKanarbik: 5 potiga vabalthingav 123 kerega mersu pealt
Kuidas Sa selle ära tapsid? Sõitsid kuivalt?
Samas, kõnealuse surematu jaksituse etaloni asendamine on igal juhul tänuväärne tegu NIng kui juba, siis alla V8 pole mõtet jamada. |
18.02.2015 at 19:22 |
1 edit. Last edited 18.02.2015 at 19:23 by v6sa
|
DevilDeVille |
Kas chevy 6.2 liitrine diisel mootor istub ford f250 aiste vahele?
OM603 jms puhul on märksõnaks teadagi "superturbodiesel".
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
18.02.2015 at 19:26 |
|
KuriKanarbik |
Kas chevy 6.2 liitrine diisel mootor istub ford f250 aiste vahele?
Põhi mõtteliselt jah kuivalt ja puht oma lollusest. Pärast pikemat matka, kus oli pidev 1-2 käik ja nelikvedu sees ei taibanud õli taset kontrollida, peale seda sai vast nelikümend km maha sõidetud, kui uuesti õli peale sai. Iga tahes lõppes tegevus koleda kolinaga... |
18.02.2015 at 21:58 |
|
Maik |
Kas chevy 6.2 liitrine diisel mootor istub ford f250 aiste vahele?
Kuna kõik juba sobib on sul ikka kordades lihtsam sinna seesama mootor ju vahele surada... ükskõik kui raske seda ka leida poleks.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
18.02.2015 at 23:15 |
|
ivoalaska |
Kas chevy 6.2 liitrine diisel mootor istub ford f250 aiste vahele?
Üks 6.2 diisel on praegugi müügis siinsamas foorumis?
____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks |
19.02.2015 at 10:32 |
|
v6sa |
Kas chevy 6.2 liitrine diisel mootor istub ford f250 aiste vahele?
quote: Maik: Kuna kõik juba sobib on sul ikka kordades lihtsam sinna seesama mootor ju vahele surada... ükskõik kui raske seda ka leida poleks.
Mis on seesama?
OM 617 ei ole raske leida. Neid remonditoorikuid on piisavalt säilinud. Küll on heas tervises mootor hinnas, makstes vähemalt pooltuhat €.
Remonditooriku saab sajaga, paarisaja eest läheb sinna küll juba tükke sisse isegi siis, kui kolvid tarvitatavad on.
Ning ikkagi on päeva lõpuks uimane, kuigi Wägevalt Wäänav pada katlaruumis.
Samas kannatab see mootor rahulikult ülelaaderõhku 1+ bar ja on võimeline viisakate määrdeainete tarvitamisel üsna kaua tootma 200+ hobust. 200 kW küsib juba 7,5 mm elemente pumpa ja kindlasti peaks siis olema kolvipõhja jahutavad õlidüüsid (mis leiduvad OM617.952 numbrit kandvast plokist).
Sõltuvalt käigukastist (näiteks leidub MB mootori jätkuna automaatkaste numbriga 722.3xx, millel starterikoda ka vasakul poolel) võib olla üsna valutu ka R6 mootori OM603 paigaldamine. Soovitavalt siis juba tehaseturboga 108 kW tootva paja.
Neljaklapitehnikas OM606 on küll võimekam, kuid ka kapriissem ja sureb kuumarabandusse oluliselt kergemini.
Ülaltoodut paluks siis lugeda võtmes, et kui peab olema MB, siis...
F250 jaoks peaks leiduma ka oluliselt paremini kõlavaid padasid. |
19.02.2015 at 12:38 |
1 edit. Last edited 19.02.2015 at 12:40 by v6sa
|
pimeroolis |
Kas chevy 6.2 liitrine diisel mootor istub ford f250 aiste vahele?
.. . .eheh, hakkab jälle pihta see mersujama. Teemaalgataja ju otsib ehtsat ameerika südant ja "saadukas" tegi ka pakkumise. Noh kui hind kallis oli siis teine asi. Väidetavalt käigu ja jaotuskast olemas. Noh muidugi kui sinna juba selle eelneva mersuga miskine euruborno tehtud, siis originaali taastamine võib tülikas olla.
____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus... |
22.02.2015 at 01:14 |
1 edit. Last edited 22.02.2015 at 23:02 by pimeroolis
|
KuriKanarbik |
Kas chevy 6.2 liitrine diisel mootor istub ford f250 aiste vahele?
Kuna maja ehitamine ka käimas siis tuli leppida säästu projektiga. Panin 3.0 turboga mersu mootori vahele ehk veab 95kW mootor seda kere paremini edasi kui 65kW. Tänud pakkumiste eest kahju, et kaubaks ei läinud. |
03.09.2015 at 10:02 |
|
v6sa |
Kas chevy 6.2 liitrine diisel mootor istub ford f250 aiste vahele?
quote: KuriKanarbik: Kuna maja ehitamine ka käimas siis tuli leppida säästu projektiga. Panin 3.0 turboga mersu mootori vahele ehk veab 95kW mootor seda kere paremini edasi kui 65kW. Tänud pakkumiste eest kahju, et kaubaks ei läinud.
Ilmselt siiski "kakskomaüheksa" OM602.982. Iseenesest hea mootor, vähe lärmakas ainult. Kuidas jaksab?
Kas pump on vahetatud mehhaanilise vastu? |
03.09.2015 at 13:20 |
|
KuriKanarbik |
Kas chevy 6.2 liitrine diisel mootor istub ford f250 aiste vahele?
Esialgu koos turboga mootorit ei leidnud sai vana mootori kamber peale topitud siis ta lärmi küll ei teinud (enne röökis koledat moodi). Jõudu oli aga üle 80 km/h ei tahtnud liikuda. Nüüd sai 2.3 td saabi turbu peale pandud, mõni toru veel puudu. Nädala lõpus saab vast valmis siis annan teada kuidas toimetab. |
14.09.2015 at 08:30 |
|
v6sa |
Kas chevy 6.2 liitrine diisel mootor istub ford f250 aiste vahele?
Nüüd läks huvitavaks... R5 või R6 moto? R6 siis 12 või 24 klappi?
Mersu "koleliitriist" 95-kilovatisena ei saanud...
Palju moto 90 peale pöördeid näitab? |
15.09.2015 at 12:14 |
|
KuriKanarbik |
Kas chevy 6.2 liitrine diisel mootor istub ford f250 aiste vahele?
Lõpuks siis väike appteit ka: Rida 5 95kW-se mootori ostsingi aga see oli ilma turbota. Nüüd on mootor komplektne (originaal kamber uuesti peal) ning küljes 2,5l buumeri turbo (saabi turps oli tuksis). Masin liigub vägevalt, koormaga on ka jõudu mehiselt ja erinevalt eelnevast mootorist kiirendab 70km/h ja edasi nii, et ei pea teistele enam jalgu jääma. Tahhomeetrit ja rõhuandurit veel pole. Kuna sumpsi hetkel ainult 15 cm siis hääle järgi ütleks, et 90ne pealt piirajas ta küll ei ole ja pedaali all on veel tallumisruumi. |
28.09.2015 at 11:03 |
|